Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24761
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hihna poikki ja repi hihnapyörät sun muut vittuun yläjärvellä. Lavetilla tonne.
    Maanantaina ruvetaan selvittelemään kuka maksaa...
    Oli huollossa tiistaina mis vaihettiin hihna. Ei nokkahihna vaan toi moniurahihna.
    Eiks tossa hihnan käveleen lähtemisessä oo se vaara että se iskee moottoriin ja se menee paskaks Kyllähän toi aika selvältä kuulostaa kun heti huollon jälkeen käy vahinko, ei ois eka kerta ku kuulen tarinan siitä kuinka korjaamolla on juotu väärässä välissä kahvia ja sit unohtunu jotain

     
     
  2. #24762
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Eiks tossa hihnan käveleen lähtemisessä oo se vaara että se iskee moottoriin ja se menee paskaks Kyllähän toi aika selvältä kuulostaa kun heti huollon jälkeen käy vahinko, ei ois eka kerta ku kuulen tarinan siitä kuinka korjaamolla on juotu väärässä välissä kahvia ja sit unohtunu jotain
    Jos nokkahihna/ketju katkeaa, niin sit voi tulla iso remppa
    Jossain moottoreissa venttiilit ei osu mäntään, vaikka meniskin jako sekaisin...

     
     
  3. #24763
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jos nokkahihna/ketju katkeaa, niin sit voi tulla iso remppa
    Jossain moottoreissa venttiilit ei osu mäntään, vaikka meniskin jako sekaisin...
    Kyllä näitäkin on nähty, että moniurahihna menee silpuksi ja säikeet jakohihnan väliin. Lopullisen jäljen voikin arvata. Eikä oo ainoastaan yksi kerta kun oon nähny.

     
     
  4. #24764
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Nyt onnex selviää laturin/hilppeitten vaihdolla. Selvitelly sijaisautoo koko aamun josko menee asennusfirman piikkiin. Ite tuusulassa, auto tampesterissa ja asun kåkkålassa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #24765
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kyllä näitäkin on nähty, että moniurahihna menee silpuksi ja säikeet jakohihnan väliin. Lopullisen jäljen voikin arvata. Eikä oo ainoastaan yksi kerta kun oon nähny.
    Taitaa eniten koskea PSA:n dieseleitä joissa tätä tapahtuu? Viime viikolla tuli yksi vastaava rempattua. Alle 50tkm ajettu.

     
     
  6. #24766
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hihna poikki ja repi hihnapyörät sun muut vittuun yläjärvellä. Lavetilla tonne.
    Maanantaina ruvetaan selvittelemään kuka maksaa...
    Oli huollossa tiistaina mis vaihettiin hihna. Ei nokkahihna vaan toi moniurahihna.
    No ei ihan pelkällä laturin hiilien vaihdolla sitten selviä, luulisi kyllä että korjaamo ottaa vastuun kun noin pikaisesti huollon jälkeen rikkoontui. Mulla irtosi joskus rengas vauhdissa kun korjaamolla eivät olleet kiristäneet pultteja kunnolla, ottivat kyllä nätisti vastuun itselleen, korjasivat auton kuntoon ja maksoivat uudet aluvanteetkin...

     
     
  7. #24767
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ärsyttää ja suututtaa yks sukulais likka jolle omaa lasta tärkeämpää on juosta baareissa ja harrastuksissa ja tää on melkein joka viikonloppu sama homma.Kehtaa vielä haukkua omaa äitiänsä, joka ei jaksaisi koko ajan vahtia pikkusta.Äiti kävi itkemässä mulle, kun pahoitti mielensä ja syystäkin.Hän on hoitanut lastenlasta joka viikko 3 vuotta iltaisin ja vkonloppuisin pitänyt yökylässä, että toinen pääsee risteilemään kavereitten kanssa.Tekis mieli puuttua asiaan, ovat mulla todella läheisiä ja vaikea seurata tilannetta vierestä.Sanoisin kyllä suorat sanat ja vähän muutakin.Vittu että vituttaa

     
     
  8. #24768
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ärsyttää ja suututtaa yks sukulais likka jolle omaa lasta tärkeämpää on juosta baareissa ja harrastuksissa ja tää on melkein joka viikonloppu sama homma.Kehtaa vielä haukkua omaa äitiänsä, joka ei jaksaisi koko ajan vahtia pikkusta.Äiti kävi itkemässä mulle, kun pahoitti mielensä ja syystäkin.Hän on hoitanut lastenlasta joka viikko 3 vuotta iltaisin ja vkonloppuisin pitänyt yökylässä, että toinen pääsee risteilemään kavereitten kanssa.Tekis mieli puuttua asiaan, ovat mulla todella läheisiä ja vaikea seurata tilannetta vierestä.Sanoisin kyllä suorat sanat ja vähän muutakin.Vittu että vituttaa
    Isä ei vissiin oo kuvioissa? Onko se likka kovinkin nuori? Ei ehkä tajunnu mihin läks ennenku liian myöhästä

     
     
  9. #24769
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Isä ei vissiin oo kuvioissa? Onko se likka kovinkin nuori? Ei ehkä tajunnu mihin läks ennenku liian myöhästä
    Naimisissa ja 30 vuotias, mies 40 että ei ihan pentuja enää...

     
     
  10. #24770
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Naimisissa ja 30 vuotias, mies 40 että ei ihan pentuja enää...
    Jotenkin käytöksestä olis kuvitellu että ehkä joku vilkas 19v ja isä teillä tietämättömillä (ja olis sillonki huonoa ja lapsellista käytöstä), mut toi kuulostaa jo ihan pimeeltä! Eikä miestäkään ilmeisesti hirveesti kiinnosta Kyllähän nuo ansaitsis pari(kymmentä) valittua sanaa ja herätyksen todellisuuteen.

     
     
  11. #24771
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jotenkin käytöksestä olis kuvitellu että ehkä joku vilkas 19v ja isä teillä tietämättömillä (ja olis sillonki huonoa ja lapsellista käytöstä), mut toi kuulostaa jo ihan pimeeltä! Eikä miestäkään ilmeisesti hirveesti kiinnosta Kyllähän nuo ansaitsis pari(kymmentä) valittua sanaa ja herätyksen todellisuuteen.
    Jep! Sitähän se on kun kaksi erittäin itsekästä ihmistä lyöttäytyy yhteen.Vanhemmilla menee iso aika tappeluun siitä, kumpi saa enemmän ja koko ajan lisää omaa aikaa.Emmä vaan vittu enää tajua tota! Lasta käy eniten sääliksi, koska sitä hypytetään paikasta toiseen.Kun niitä kahta aikuista katsoo niin mulla soi vaan päässä koko ajan määämääämää.....ja sitten saatana kuuntelet sitä marinaa, jos äiti on JOUTUNUT olemaan lapsen kanssa lauantai illan kahdestaan, ollaan niin vitun marttyyria, koska sehän on pahempaa kuin kuolema.Joittenki ei vaan pitäis tehdä lapsia.

     
     
  12. #24772
    Ei ole isovanhempien homma työkseen lastenlapsia katsoa. Ei tosiaankaan.

    Siinä menee luonnonlait sekaisin. Vanhempien kuuluu olla se vastuunkantaja ja antaa rajat. Mummojen ja pappojen tehtävä on toimia "lomina ja palkkioina" niin lapsille kuin vanhemmille, kuin itselleenkin.

     
     
  13. #24773
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jep! Sitähän se on kun kaksi erittäin itsekästä ihmistä lyöttäytyy yhteen.Vanhemmilla menee iso aika tappeluun siitä, kumpi saa enemmän ja koko ajan lisää omaa aikaa.Emmä vaan vittu enää tajua tota! Lasta käy eniten sääliksi, koska sitä hypytetään paikasta toiseen.Kun niitä kahta aikuista katsoo niin mulla soi vaan päässä koko ajan määämääämää.....ja sitten saatana kuuntelet sitä marinaa, jos äiti on JOUTUNUT olemaan lapsen kanssa lauantai illan kahdestaan, ollaan niin vitun marttyyria, koska sehän on pahempaa kuin kuolema.Joittenki ei vaan pitäis tehdä lapsia.
    Niinpä. Mummon kannattaisi kieltäytyä hoitovastuusta hetkeksi kokonaan ja ehkäpä muutama valittu sana voisi herättää ihmisiä. Jos ei, melkein tulee mieleen lastensuojeluilmoitus. Kuvauksesta päätellen se tuskin johtaa mihinkään mutta jollain nuo vanhemmat pitää herättää.

    Yksi tutuntuttu raahasi joskus pientä lasta mukanaan baariin, kun ei saanut hoitajaa. Sellainen pistää vihaksi.

     
     
  14. #24774
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Samaa mieltä olen teidän kanssa, en oo pitkään aikaan ollut näin pinna kireellä jostain
    Ehdotin mummille, että pidettäis intervertio henkilölle, koska tässä on muitakin sukulaisia ja ystäviä joita tilanne risoo.Silloin voisi mennä jopa viesti perille.

     
     
  15. #24775
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Heh, mä olen just niin itsekäs, että arvostan sekä rakastan omaa aikaa ja ennen kaikkea rauhaa. Tosin ei mulla ole kakaroita ja sikäli kun asiaan voin vaikuttaa, niin ei niitä koskaan tulekkaan (muutaman miljoonan lottovoiton kohdalla asiaa voi ehkä harkita uusiksi). Silti toisinaan porukka katsoo kieroon, ku kakaran hankinta uteluihin vastaan, että ei helvetissä ikinä. Osa kieroon katsojista toki viel paikan tullen valittaa, että kuinka raskasta ja ikävää se kakaran kans eläminen toisinaan on ja et kuinka helppoa mulla on.... Elämä on valintoja.

     
     
  16. #24776
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Heh, mä olen just niin itsekäs, että arvostan sekä rakastan omaa aikaa ja ennen kaikkea rauhaa. Tosin ei mulla ole kakaroita ja sikäli kun asiaan voin vaikuttaa, niin ei niitä koskaan tulekkaan (muutaman miljoonan lottovoiton kohdalla asiaa voi ehkä harkita uusiksi). Silti toisinaan porukka katsoo kieroon, ku kakaran hankinta uteluihin vastaan, että ei helvetissä ikinä. Osa kieroon katsojista toki viel paikan tullen valittaa, että kuinka raskasta ja ikävää se kakaran kans eläminen toisinaan on ja et kuinka helppoa mulla on.... Elämä on valintoja.
    Tämän kun kaikki tajuaisi.Mä ymmärrän, että kaikki ei halua lapsia ja toiset vihaa lapsia, se on ihan yhtä normaalia kuin muutkin asiat maailmassa, vaikka tästäkin jotkut jaksavat vääntää.Itse en olis osannut ajatella elämää ilman lapsia, mutta kaksoset jo aikuisia ja toinenkin muuttaa kohta pois opiskelijen perässä.Onneks jää toi nuorin vielä hetkeks

     
     
  17. #24777
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Osa kieroon katsojista toki viel paikan tullen valittaa, että kuinka raskasta ja ikävää se kakaran kans eläminen toisinaan on ja et kuinka helppoa mulla on
    Ne haluu laittaa vahingon kiertämään

     
     
  18. #24778
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ne haluu laittaa vahingon kiertämään
    Se käy helpommin kun tuuppaa pennun karuselliin.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  19. #24779
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
  20. #24780
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238





     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •