Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24601
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mopopojille kyl pitäis joku kuri saada? Tänään taas ajelin 50:n rajoituksella mittarin mukaan 60 km/h (niinkuin yleensäkin), niin yks päristelijä ajoi ihan takaluukussa kiinni
    Ei uskalla edes jarrutella tarpeen tullen, ettei mopo tule takalasista sisään
    Ei ajellu sentään etupyörä ilmassa, kuten usein on
    Onneks tulee talvi ja mopot vähenee liikenteestä
    Mopot jotka kulkee 60kmh on mun mielestä ihan jees. Eivät ole jaloissa. Mopoautot sitten taas ovat sieltä syvältä... Mun mielestä mopoautojen tilalla pitäisi olla oikeita autoja jotka on isolla kolmiolla merkitty mopoautoiksi ja niissä voisi olla pakollinen nopeusrajoitin 60 kmh jotta pärjäisivät liikenteessä mutta eivät jäisi aivan jalkoihin. Myöskin oikea auto suojaa nuoria huomattavasti paremmin kuin jokin mopoauto.

     
     
  2. #24602
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Aah. Muistin väärin. Eli se täyttää kohta 60 vuotta. "Väliaikaista kaikki vaan on". Arska osti silloin toista, ja ekaa uutta autoaan niin jäänyt mieleen.
    No tulihan siinä 70-luvulla lisäksi vielä se "ylimääräinen" vero. Tuulilasiin jotain tarroja liimattiin ja se vanha oli ihan hiton piukassa
    Se jäi sit pois jossain välissä ja nyt tuli tää uusi "käyttömaksu" vai mikä se on???

     
     
  3. #24603
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kyllä mä ajelin mopolla talvet läpeensä. Maaseudulla ei busseja kulkenut. Ei paljoa huvittanut kouluunkaan kävellä 5km suuntaansa. Eikä silloin äiskä eikä iskä välittänyt kuskata. Ei kuulunut tyyliin... Vaan ihan hyvin mopolla talvella pärjää. Kengänpohjat tosin kuluivat nopeasti

     
     
  4. #24604
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Tämä
    Mut mikä noissa nykymopoissa/-mopoilijoissa on kun ei talvella voi ajaa? Kyllä me ajeltiin kelillä kun kelillä. Pahimpana syöpyny mieleen mökkireissu n -25C pakkasella n 15 km päähän - hullua
    Niin, kommandopipo vaan kypärän alle ja lähikylälle jos halus flikkoja tavata. Pilkkihaalari oli kova sana kovilla pakkasilla.
    Nykyään sekin varmaan käy skypen kautta.


     
     
  5. #24605
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Tosin ymmärrän että jos noilla skootterimallisilla ei oikein voi "slaidailla" ja hallita mopoa jalat maassa. Perinteisiä mopoja pystyi hallitsemaan miten vaan kun laittoi jalat maahan vauhdissa ja harjoitteli.

     
     
  6. #24606
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Niin, kommandopipo vaan kypärän alle ja lähikylälle jos halus flikkoja tavata. Pilkkihaalari oli kova sana kovilla pakkasilla.
    Nykyään sekin varmaan käy skypen kautta.
    Meillä oli kyllä sellainen tyyli että kauluspaita ja napit auki siitäkin melkein napaan asti. Silloin oli kova jätkä ja naiset tykkäs...

     
     
  7. #24607
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Meillä oli kyllä sellainen tyyli että kauluspaita ja napit auki siitäkin melkein napaan asti. Silloin oli kova jätkä ja naiset tykkäs...
    Joo, mut hei mä en oo niin vanha kun te old skoolilaiset.
    Mut kukin tyylillään jos parikytä pakkast.


     
     
  8. #24608
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Joo, mut hei mä en oo niin vanha kun te old skoolilaiset.
    Mut kukin tyylillään jos parikytä pakkast.
    Joo, mä oon niin vanha että siihen aikaan miehillä oli jopa rintakarvoja jotka lämmitti! Eikä vanhoissa kylän taloissa aina ollut mitään vakiota +21 astetta lämmintä ja aina oltiin ulkona vapaa-ajalla. Ei ollut tietokoneita eikä pelikoneita joten mitä sitä sisällä olisi tehnyt... Silloin ulkoilma karaisi jo pienestä pitäen

     
     
  9. #24609
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Joo, mä oon niin vanha että siihen aikaan miehillä oli jopa rintakarvoja jotka lämmitti!


     
     
  10. #24610
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:44.

     
     
  11. #24611
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mun tytöt (9 ja 10 vee) on sellaisia että vaikka on takit ja lakit päällä niin +15 astetta on jo heille kylmä... Huh... Mihin tämä maailma on menossa

     
     
  12. #24612
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Joo, mä oon niin vanha että siihen aikaan miehillä oli jopa rintakarvoja jotka lämmitti!
    Mulla ei ole vieläkään kunnon rintakarvoja

     
     
  13. #24613
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun tytöt (9 ja 10 vee) on sellaisia että vaikka on takit ja lakit päällä niin +15 astetta on jo heille kylmä... Huh... Mihin tämä maailma on menossa
    Evoluutio ennakoi ilmastonlämpenemistä?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  14. #24614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Evoluutio ennakoi ilmastonlämpenemistä?
    Trumpin hallinto sanoo että roskaa. Lisätään hiilivoimaloita että "forlorn hope" entiset kaivosmiehet pysyisi tukijoina.

    Hurrikaanien moninkertaistuminen ilmastohistoriaan nähden on sattumaa, eikä saa vaikuttaa Yhdysvaltain talouteen.

     
     
  15. #24615
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun tytöt (9 ja 10 vee) on sellaisia että vaikka on takit ja lakit päällä niin +15 astetta on jo heille kylmä... Huh... Mihin tämä maailma on menossa
    Sisällä +22 kun uuni on päällä ja mä paistun! Ihan hyvin tarkenee ulkona vielä t-paidassa, ja siellä on asteita kumpin pintaan.

    Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #24616
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun tytöt (9 ja 10 vee) on sellaisia että vaikka on takit ja lakit päällä niin +15 astetta on jo heille kylmä... Huh... Mihin tämä maailma on menossa
    Mää olin kattelemas ralleja toppatakissa eikä ollu yhtään liian lämmin, se on syksy jo pitkällä

     
     
  17. #24617
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun tytöt (9 ja 10 vee) on sellaisia että vaikka on takit ja lakit päällä niin +15 astetta on jo heille kylmä... Huh... Mihin tämä maailma on menossa
    Minä taas tappelen oman tyttäreni (6-vee, eka luokkalainen) kanssa joka aamu siitä että pitää laittaa paksumpaa housua ja takkia päälle kun on alle 6 astetta lämmintä, hänen mielestään legginsit ja gollege-pusero riittää. Arvaa onko ne paksummat päällysvaatteet enää päällä ku tulee koulusta

     
     
  18. #24618
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Pikavoitto sinivuokoilta prkle
    No tilastollisesti oli aikaki, edellisestä joku 25vee
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #24619
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mun viimeisin sakko on n. 1970 hankittu mopolla ja sekin mun mielestä aiheetta

     
     
  20. #24620
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 20:04.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •