Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24561
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Joo ehdottomasti tämä rikosuhrimaksu on hyvä juttu. Selvästi tämä vakava ylinopeus-rikos on järkyttänyt käyttäjiä täällä foorumilla. Kriisikeskusta vaan äkkiä perustamaan.
    Höpölöpö. Ylinopeus ei ollut aiheena mun kommentissa, vaan se että puhelimessa ja ajatus muualla kuin liikenteessä.

     
     
  2. #24562
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Just tossa ajelin auton perässä joka seilas miten sattu, päätin sit kumminkin lähtee ohi. Ja kun kohdalla vilkaisin niin siellähän joku tyhmä ämmä tuijotti älypuhelimensa näyttöä Noille toivon että hirvi hyppää eteen niin loppuu se vitun puhelinaddiktio Ennen kuin sattuu jollekkin muulle jotain ikävää kun katse ei pysy tiessä.

     
     
  3. #24563
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Noita näkee melkein joka päivä kun penkka pölisee tai sit lipsutaan vastaantulijan kaistalle

     
     
  4. #24564
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Puhelimessa ja ajatus muualla... No eiköhän tuolla meriitillä olekin jo sakot ansainnut kun liikenteessä ollaan ja skarppina pitäis pyrkiä olemaan... Sipilä lisäkin on tuossa tapauksessa mun mielestä ihan hyvä vaan.
    No, tein virheen, koska olen vain ihminen. Sou what.
    Pyrin olla kunnon kansalainen tästä eteenpäin...ehkä.
    Viimeksi muokannut Zavuke; 29.08.17 kello 07:11.


     
     
  5. #24565
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä oon nyt 6 vuotta asunut turussa ja turun keskustan liepeillä joudun liikkumaan usein. Pääosin lasteni takia. Niinpaljon törppöilyä näkee melkein päivittäin että alan kohta olemaan allerginen liikenteessä kulkijoille Ja koskee muuten kaikkia; jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja autoilijoita. En itseni puolesta pelkää mutta muiden puolesta. Eniten pelkään 9 ja 10 vuotiaiden lasteni puolesta jotka jonkinverran joutuvat kulkemaan jalan liikenteessä koulunkäynnin takia. Olisi hyvä jos olisi liikennevalistusiskuja televisiossa. Ensio Itkonen tyyliin. P.S. En tietenkään itsekään ole täydellinen kulkija mutta parhaani yritän. Eikä ole mulle koskaan vielä vahinkoa sattunut. (koputtaa päätään)

     
     
  6. #24566
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mua ärsyttää monta viikkoa jatkuneet kivut ranteissa ja sormissa rannetukea saanut töissä käyttää monta viikkoa, eikä lääkkeitä viiti koko ajan vetää...en valita töissä tai kotona, mutta tänne voin narista

     
     
  7. #24567
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä oon nyt 6 vuotta asunut turussa ja turun keskustan liepeillä joudun liikkumaan usein. Pääosin lasteni takia. Niinpaljon törppöilyä näkee melkein päivittäin että alan kohta olemaan allerginen liikenteessä kulkijoille Ja koskee muuten kaikkia; jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja autoilijoita. En itseni puolesta pelkää mutta muiden puolesta. Eniten pelkään 9 ja 10 vuotiaiden lasteni puolesta jotka jonkinverran joutuvat kulkemaan jalan liikenteessä koulunkäynnin takia. Olisi hyvä jos olisi liikennevalistusiskuja televisiossa. Ensio Itkonen tyyliin. P.S. En tietenkään itsekään ole täydellinen kulkija mutta parhaani yritän. Eikä ole mulle koskaan vielä vahinkoa sattunut. (koputtaa päätään)
    Ennen vanhaan oli vähän hiljaisempaa kaupungilla. Piti vaan varoa, ettei astu hevonpaskaan
    turku.jpg

     
     
  8. #24568
    ^ Sitten iskikin se Turun Tauti ja rakennuskanta pantiin vähän uusiksi

     
     
  9. #24569
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä katoinkin että onko toi muka Turusta, tosin en siellä hirveesti oo hengaillu... Vai että Turun tauti, se on varmaan ikävä tauti. Samaa epidemiaa ollu Oulussa, kun täältä kuulemma revitty maan tasalle ties mitä historiallisia kauniita rakennuksia ja tilalle rakennettu rumia harmaita laatikkorakennuksia jotka varmaan oli sikamoderneja aikoinaan. En ihmettele että kantaoululaisia närästää, aika monet voi vitut oon mielessäni sanonut kun oon katsellut Oulu tutuksi-ryhmästä kuvia kauniista rakennuksista jotka ihan varmasti edelleen olisivat pystyssä jos niistä olisi pidetty huolta.

    Oulun tautiin liittyi yhtenä oireena myös aggressiiviset tulipalot jokunen kymmenen vuotta takaperin, kun hyviltä paikoilta jotenkin kummallisesti paloi yön pimeinä tunteina aina historiallisia rakennuksia joiden purkamisesta olis tullu närää. Se oli sit voivoi ja heti uusi pytinki päälle. Tämmöisiä tarinoita olen Oulun alkuasukkailta kuullut.

     
     
  10. #24570
    ^ Termi "Turun tauti" yleistyi 1980-luvulla ja eipä taida olla tässä maassa sellaista kaupunkia, josta ei olisi vanhoja (arvo-)rakennuksia jyrätty modernien tehoneliöllisten laatikoiden tieltä. Mene minkä tahansa maakuntakaupungin torille ja näky on aika lohduton...

    Helsingissä pahimpana esimerkkinä voitaneen pitää Norrménin talon purkamista Katajanokalla nykyisen Stora Enson pääkonttorin tieltä 1960. Olkoonkin, että uusi pytinki on Alvar Aallon suunnittelema, mutta ei se silti istu Skattan miljööseen sitten millään ja mielestäni mokoman talonkuvatuksen loppusijoituspaikka olisi pitänyt olla DDR:ssä

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Turun_tauti
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Stora_...%C3%A4konttori
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Norrm%C3%A9nin_talo

     
     
  11. #24571
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mua ärsyttää monta viikkoa jatkuneet kivut ranteissa ja sormissa rannetukea saanut töissä käyttää monta viikkoa, eikä lääkkeitä viiti koko ajan vetää...en valita töissä tai kotona, mutta tänne voin narista
    Reuma vaiko ahtaat rannekanavat..? Vaiko liikaa rasitusta...

     
     
  12. #24572
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    ^ Sitten iskikin se Turun Tauti ja rakennuskanta pantiin vähän uusiksi
    Turussa on kyllä paljon järkyttävän näköisiä kerrostaloja. Liian paljon.

     
     
  13. #24573
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Reuma vaiko ahtaat rannekanavat..? Vaiko liikaa rasitusta...
    Nivelrikko molemmissa käsissä.Kaikissa sorminivelissä, peukaloiden tyvinivelet, rystyset, kämmenselät ja ranteet....
    Katotaan nyt monta vuotta näillä vielä pystyy töitä tekee

     
     
  14. #24574
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nivelrikko molemmissa käsissä.Kaikissa sorminivelissä, peukaloiden tyvinivelet, rystyset, kämmenselät ja ranteet....
    Katotaan nyt monta vuotta näillä vielä pystyy töitä tekee
    Voi ei... Mun siskolla on paha reuma ja sitäkään ei ole kiva katsella kun ei sormet toimi... Toivottavasti nyt jotenkin pärjäät mahdollisimman kauan. Tsemppiä.

     
     
  15. #24575
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Paskaperjantai
    Vittu sain kauheet huudot ja vittuilut pomolta kun hukkasin työautosta kahden euron työvälineen. Ihan vitun skitso akka. Pitänee kattella muita hommia, ei jaksa tommosta vittuilua yhtään
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #24576
    Töistä puheen ollen. Nykyään alkaa nyppimään päivä päivältä enemmän työkohteiden turvainfot ja kurssit ylipäätään. Tälleen perjantaina netissä tehtynä lonkeroa siemaillen ei niinkään,mutta silti. Samoissa paikoissa tullut käytyä silloin tällöin kolkytä vuotta,vaan kun ei ole voimassa kuin vuoden kerrallaan.

    Pahimmoillaan jonkun työkohteen työssä menisi tunti,mutta jos kohteessa pitää olla suoritettuna vaikka kolme päivän kestävää pätevyyskurssia, turvainfo,kohteen perehdytys ja työtä ei saa aloittaa ennen kaasumittausta tai jotain vastaavaa,niin ei ihme,että työn hinta alkaa olemaan aika korkea.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #24577
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Vitun mopopoika
    Ens oli risteyksessä mun takana kääntymässä vasemmalle. Sit kun tuli ns. mun vuoro, niin tää valopää sit koukkasi oikeelta mun ohi (kääntyäkseen vas) ja melkein mun auton alle ja kehtas vielä jotain käsimerkkiä näyttää

     
     
  18. #24578
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Vitun mopopoika
    Ens oli risteyksessä mun takana kääntymässä vasemmalle. Sit kun tuli ns. mun vuoro, niin tää valopää sit koukkasi oikeelta mun ohi (kääntyäkseen vas) ja melkein mun auton alle ja kehtas vielä jotain käsimerkkiä näyttää
    Jaa että räkänokka temppuili liikenteessä.
    Tuli mopoista mieleen et nykyään en oikein siedä sitä pärinää. Oikein särkee korvaan kuulla kakstahti huutoa.
    En tiedä tekeekö ikä sen. Nuorena oli kyl gianellin "tehoputki" ja mitä enempi ääntä sitä parempi.


     
     
  19. #24579
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Kyl se ikä sen tekee, paljon melua tyhjästä (no ei ihan tyhjästä)

     
     
  20. #24580
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kaikki on paskaa paitsi kusi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •