Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24541
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Jostain muistelen (pesemättömän) puuvillan kutistuvan n. 5% ekassa pesussa ja asialliset valmistajat mainitsevat asiasta jos/kun omat tuotteensa näin tekevät. Olen itsekin nähnyt näitä merkintöjä, mutta en usko kutistumisesta olevan mitään direktiiviä tms...

    Minua taas riepoo, että vaatteet kutistuvat itsekseen vaatehuoneessa ja esim. vuosi sitten sopiva nahkarotsi on vatsan kohdalta nyt niin kireä, että napit huutavat hoosiannaa
    Molemmat kutistumiset ärsyttävät. Kaiken huippu ovat puuvillalangat, jotka kutistuvat 5-30 pros pesussa. Tee siinä sitten mittojen mukaan.

    Jos jaksaa nähdä vaivaa, vaatteita voi katsella kirppareilta. Ne on kutistettu valmiiksi. Lisäksi voi löytää jotain muuta kuin juuri nyt myytävää mitoitusta. Tietyllä ajan hetkellä kun kaikki rättikaupat tuntuvat olevan täynnä juuri samanlaista ja samalla tavalla mitoitettua tavaraa.

     
     
  2. #24542
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Teuva
    Viestit
    17
    Seinänaapuri otti kissanpennun 2 viikoa sitte.
    Hädintuskin luovutusikäinen ja yksin joutunu olemaan 10 päivää niin että yläkerran muori on käynyt ruokkimas 2 kertaa päivään.
    Tänään muori oli sitte pitäny puhuttelun vastuusta jne... no naapuri toi sitte mulle avaimet että ruoki aamulla / tulen ehtoolla kotio.
    Käivin kattomas tunti siitä kun naapuri lähti riennoille ja kyllähän vitutti: pussiruuat kuivanu kippoon,"potta" löyhkäs jo ovelle asti ja kissa oli aiva onnes ku näki edes jonku elollisen.
    Koitin käytäväs tutustuttaa omaan kissan josko tulis toimeen, niin vois ottaa omaan kämpään.
    Mutta oma kissa 15v oli sitä mieltä että ei onnaa.
    No oma kissa pihalle viihtymään ja vietin sitte pennun kans laadukkaat ~2h, kokoajan vaan kehräs sylis eikä halunnut liikkua mihinkään vaikka olis ollut uutta tutkittavaa tarjolla.
    Pistää vihaksi kun otetaan lemmikkejä ja niitä pidetään leluina!

     
     
  3. #24543
    Pujo ärsyttää. Kausi on alkanut.
    Allergia tuli kuin puskista kesällä -03 kun armeijassa olin. Ihmettelin että mikä helvetti on ku yhtäkkiä dedä dukossa ja aivastuttaa. Syytän niitä saatanan valtion hometaloja.


     
     
  4. #24544
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    No niin saatana


     
     
  5. #24545
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Prkl ylläolevaan

     
     
  6. #24546
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Saatana sentään, että otti koville ja kohta ottaa vielä kovemmin.. Varmaan elämäni vaikein puhelu, kun piti jonotella yli 10min. puhelimessa, kun varasin 14.5v karvakaverille eutanasia-aikaa. Tänään klo 16.00 tulee parhaalle kaverille lähtö autuaammille niityille, jossa ei ikä paina, eikä kolotukset vaivaa.
    Jos jotain positiivista hakee, niin yli 13 vuotta sain lykättyä tuota tapahtumaa ottamalla Toivon hoteisiini vuoden iässä.. Olisi joutunut viikon päästä piikille, jos ei kotia ois löytynyt ja on tuo koiruus vastavuoroisesti auttanut itseänikin vaikeiden aikojen yli ja väittäsin sillä olleen varsin hyvä elämä.

    Aika tarkkaan vuosi sitten tuli lopullinen diagnoosi, jossa aikaa annettiin "viikkoja, ehkä kuukausia", että on tässä nyt jonkun aikaa ollut totuttautua ajatukseen, mutta ei se tästä ainakaan helpompaa ole tehnyt.. Niin se vaan isokin mies joskus itkee.
    Viime kesänä oltiin aika varmoja, ettei Toivo enää lunta näkisi, mutta niin vain talvi meni ja vielä viimeisen mökkireissunkin kerkesi tehdä ja siihen sitten ilmeisesti viimeiset virrat hupenivat.

    Hyvästi jää rakas Toivo.


     
     
  7. #24547
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kaunis koira. Teillä on ollut pitkä yhteinen taival, kunnioitettava ikä koiralle. Voimia.

     
     
  8. #24548
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kaunis koira. Teillä on ollut pitkä yhteinen taival, kunnioitettava ikä koiralle. Voimia.
    Kiitti. Eiköhän se tästä pikkuhiljaa..
    Pahinta tuntuu olevan tämä hiljasuus kämpässä, kun kuitenkin suunnilleen koko aikuisiän tottunut siihen tassujen tepsutukseen ympäri kämppää ja seuraamassa aina kun ite liikkuu johonkin. :/

    Toivo ei ehkä ollut paras koira, mutta se oli paras koira mulle.

     
     
  9. #24549
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Voimia Charun.

     
     
  10. #24550
    Charun, niin surullista.

    Olen melkein koko aikuisikäni hieman pelännyt, että joudun selvittämään äidin metsä- ja mökkiomistuksia. Kyse on pienestä pläntistä ja mummon mökistä, jonka hän omisti yhdessä sukulaisen kanssa ja siinä oli vuosien varrella kaikenlaisia omistus- ym. järjestelyjä. No, äiti kuoli reilut 2 kk sitten ja here we go. Se toinen omistava sukulainen alkaa olla iäkäs eikä haluaisi minkään muuttuvan. Siskon kanssa halutaan yhteisomistuksesta eroon. Soppaa sotkevat muut sukulaiset, joilla on nyt menossa 'kuka sanoi mitä' ja mitä tapahtui joskus 30 v. sitten. Yksi sukulainen alkoi "neuvoa" jo ennen kuin äiti oli kuollut ja tunkee nenänsä muutenkin joka väliin. Nyt sain kuulla siskolta, mitä päätöksiä olen mukamas tehnyt ja tälle sukulaiselle avautunut. Voi jeesus. Koko metsäasia on muutenkin tässä vaiheessa hepreaa ja kyllähän tässä vielä surettaakin omaisen kuolema, että ei ole se saatanan metsä koko ajan mielessä etusijalla, joten ei todellakaan jaksaisi moista paskanjauhantaa.

     
     
  11. #24551
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Suku on valitettavasti pahin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #24552
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Loppui miltei neljän ja puolen vuoden putki sairastamatta kertaakaan eli yhtä kauan kuin olen vapotellutkin(mutu osio: olisikohan pg tappanut tehokkaasti bakteereja), nyt sitten veti loppukesä kuumeet päälle ja kunnolla ja ilmeisesti tämä on vasta alkua kun palelee kuin horkassa ja saa istua paksu fleece päällä vaikka on miltei 20 lämmintä. Hyvä putki loppui, voi #¤"/&.

     
     
  13. #24553
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Loppui miltei neljän ja puolen vuoden putki sairastamatta kertaakaan eli yhtä kauan kuin olen vapotellutkin(mutu osio: olisikohan pg tappanut tehokkaasti bakteereja), nyt sitten veti loppukesä kuumeet päälle ja kunnolla ja ilmeisesti tämä on vasta alkua kun palelee kuin horkassa ja saa istua paksu fleece päällä vaikka on miltei 20 lämmintä. Hyvä putki loppui, voi #¤"/&.
    Mulla kävi keväällä sama, kun lopetin. Kaksi viikon mittaista flunssaa melkein peräkkäin, mutta onneksi loppui siihen. Jos mennään tolla PG tappaa bakteerit teorialla niin kai siellä on hyvätkin saaneet kyytiä ja ovat nyttemmin levinneet takaisin. Höyryttelyuran aikanakin tosin oli joku päivän parin mittainen juttu, joka todennäköisemmin tosin oli kanuuna eikä pöpö.

     
     
  14. #24554
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Billet Box rev 4:sia olisi Vaporilla myynnissä mutta eihän nyt Suomeen saa niitä enää tilailla

     
     
  15. #24555
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Billet Box rev 4:sia olisi Vaporilla myynnissä mutta eihän nyt Suomeen saa niitä enää tilailla
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #24556
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mulla kävi keväällä sama, kun lopetin. Kaksi viikon mittaista flunssaa melkein peräkkäin, mutta onneksi loppui siihen. Jos mennään tolla PG tappaa bakteerit teorialla niin kai siellä on hyvätkin saaneet kyytiä ja ovat nyttemmin levinneet takaisin. Höyryttelyuran aikanakin tosin oli joku päivän parin mittainen juttu, joka todennäköisemmin tosin oli kanuuna eikä pöpö.
    Mulla käy usein niin että saan "flunssan" kun muutan elintapojani rankasti ja yhtäkkiä. Esimerkiksi raju dieetti saa mut melkein poikkeuksetta "flunssaan" 1-3 viikon sisällä. Tarkoitan tässä nyt sitä että kaikenlainen raju muutos elintavoissa voi laukaista jonkinlaisen flunssaoireen kyllä. Minulla ainakin käy usein niin. Myöskin jos jotain rajua psyykkeen päälle käyvää muutosta tapahtuu elämässä niin sekin voi laukaista flunssanoireet. Ei välttämättä ihan tavatonta ole siis se.

     
     
  17. #24557
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Meillä koko porukka tytärtä vaille toista viikkoa flunssassa, tyttö on semmonen että on kipeenä päivän tai kaks ja tervehtyy sen jälkeen, pojalla taas yskä ja nuha saattaa kestää useamman viikon. Ja itse tietty samanlainen kuin poikani, ärsyttää vaan kun ei pääse puntille tai ylipäätään harrastamaan liikuntaa kunnolla ja on koko ajan väsynyt olo.

     
     
  18. #24558
    Aaaaarrrggghh. Ylinopeutta ja sakot. Perkele että vituttaa. Pitikö puhelimessa olla ja ajatus muualla.
    Sit vielä bonuksena pistivät jonkun Sipilä lisän laskuun. Ai että on kivaa kun on mukavaa.


     
     
  19. #24559
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Aaaaarrrggghh. Ylinopeutta ja sakot. Perkele että vituttaa. Pitikö puhelimessa olla ja ajatus muualla.
    Sit vielä bonuksena pistivät jonkun Sipilä lisän laskuun. Ai että on kivaa kun on mukavaa.
    Puhelimessa ja ajatus muualla... No eiköhän tuolla meriitillä olekin jo sakot ansainnut kun liikenteessä ollaan ja skarppina pitäis pyrkiä olemaan... Sipilä lisäkin on tuossa tapauksessa mun mielestä ihan hyvä vaan.

     
     
  20. #24560
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Puhelimessa ja ajatus muualla... No eiköhän tuolla meriitillä olekin jo sakot ansainnut kun liikenteessä ollaan ja skarppina pitäis pyrkiä olemaan...
    Joo ehdottomasti tämä rikosuhrimaksu on hyvä juttu. Selvästi tämä vakava ylinopeus-rikos on järkyttänyt käyttäjiä täällä foorumilla. Kriisikeskusta vaan äkkiä perustamaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •