Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24521
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Photobucketin uudessa strategiassa ei ole tilaa meille harrasteijakäyttäjille, vaan haluavat asiakkaikseen pelkästään niitä yrityksiä ja heavy usereita joille on ihan sama että mitä se maksaa vuodessa.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  2. #24522
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    En nyt tiedä ärsyttääkö oikeasti, mutta tilasin Amazonilta veitsen ja hiomakiven. Paketti oli UPS:illa kaksi ja puoli viikkoa Suomessa, ilman liikehdintää. Koska toimituspäivä oli viivästynyt ja muuttunut useamman kerran ja Amazon ei pakettia uudelleen halunnut lähettää, vaan ehdottivat rahojen palautusta, niin toimimme näin. Toissapäuvänä tuli rahat tilille ja eilen paketti postilaatikkoon. Amazon ohjeisti palauttamaan paketin jos se saapuu, mutta minäpä halusin pitää sen. Tänään laitoin postia, että paketti tuli ja rahat on tilillä, joten mitenkä toimitaan maksun suhteen. Veloittavat nyt sitten uudelleen tuon summan kortilta, joka sinänsä on ihan oikein.

    Asiakaskyselyyn oli pakko kyllä mainita, että ei ole minun vika että paketti on myöhässä ja kukaan ei edes ehdottanut mitään kompensaatiota. Paketti on edelleen seurannan mukaan UPS:illa joten olisin ihan hyvin voinut olla hiljaa ja pitää tavarat ja rahani.

    Oli tuossa selvittelyssä nyt kuitenkin oma vaivansa, mutta minkäs teet.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #24523
    Voihan viddu, oopuksesta adapterin pistoke palasina rellun molemmat akku sarjat lähes tyhjinä eikä toista laturia jolla ne voisi latailla kaippa se pittää ipvllä pärjäillä kunnes saapi uuden adapterin jostain metsätetty... taikka kokonaan uus laturi

     
     
  4. #24524
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Voihan viddu, oopuksesta adapterin pistoke palasina rellun molemmat akku sarjat lähes tyhjinä eikä toista laturia jolla ne voisi latailla kaippa se pittää ipvllä pärjäillä kunnes saapi uuden adapterin jostain metsätetty... taikka kokonaan uus laturi
    Ööö
    Sulla Opuksessa joku jenkkipistoke ja sen adapteri rikki ?
    Miksi et vaihda koko latausjohtoa suoraan EU johdoksi ?

     
     
  5. #24525
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Ööö
    Sulla Opuksessa joku jenkkipistoke ja sen adapteri rikki ?
    Miksi et vaihda koko latausjohtoa suoraan EU johdoksi ?
    Eikös nuissa opuksissa ole muuntaja erikseen? Jos se dc-plugi on rikki, niin sehän on helppo vaihtaa, jos kolvi pysyy kädessä.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  6. #24526
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Eikös nuissa opuksissa ole muuntaja erikseen? Jos se dc-plugi on rikki, niin sehän on helppo vaihtaa, jos kolvi pysyy kädessä.
    Helpomalla pääsee kun hakee suoraa tori.fi tai kaupasta suoraa uuden 3A 12V muuntajan
    Tosin DIY korjaa vaikka minkä

     
     
  7. #24527
    Noita EU-muuntajia on ollut jopa FT:llä (no tasan just nyt loppu toki), ja muitakin samalla plugilla olevia varmaan löytyy. Lionien lataukseen käytettävän laturin virtalähdettä en mahdollisen siitä riippumattoman vahingon takia sorkkisi. Akut jos poksahtaa laturissa, kämpässä savuvahinko, vahinkotarkastaja näkee itse kolvatun virtalähteen -> "niin, sinähän maksatkin itse tämän kaiken, ja naapurin asunnon myös".

     
     
  8. #24528
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Noita EU-muuntajia on ollut jopa FT:llä (no tasan just nyt loppu toki), ja muitakin samalla plugilla olevia varmaan löytyy. Lionien lataukseen käytettävän laturin virtalähdettä en mahdollisen siitä riippumattoman vahingon takia sorkkisi. Akut jos poksahtaa laturissa, kämpässä savuvahinko, vahinkotarkastaja näkee itse kolvatun virtalähteen -> "niin, sinähän maksatkin itse tämän kaiken, ja naapurin asunnon myös".
    Juu, sähköhommissa kannattaa pitää mielessä tuo mita Twisted sanoi. Kyllä minunkin siskoni pyysi minua vetämään sähköt navettaan jossa on pupuja, marsuja, kanoja ym. n.100 kipaletta, mutta en suostunut (vaikka sisko vähän suuttuikin) koska jos jotain sattuu niin sisko ei kyllä anna anteeksi sitä että jos elukat kuolee eikä vakuutusyhtiö korvaa navettaa P.S. Siis jos sähköpalon vuoksi joskus navetta palaa ja vakuutusyhtiö kysyy sähköpiirustuksia...
    Viimeksi muokannut benji; 20.07.17 kello 20:50.

     
     
  9. #24529
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Koira leikkaukseen tänää

     
     
  10. #24530
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Koira leikkaukseen tänää
    Mikäs sessellä o
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #24531
    Ärrinmurrin ja tänään keljuttaa vaateostokset Mistä nykyään saa ostettua "smart casual"-(kesä)paitoja, joissa olisi D-, E- tai jopa F-mitoitus? Kaikissa käymissäni liikkeissä tarjolla on ollut vain regular, slim tai super slim fit. Yritä nyt sitten saada tällainen persjalkainen savo-karjalaiset geenit omaava lyhyt, mutta mahakas kuoma ahdettua tuollaisiin makkarankuoriin Jos menet johonkin XXXXL-myymälään, niin näistä löytyy kyllä ei-niin-hyvin istuvia riepuja, mutta koska nämä on tehty oletuksella, että ko. rievun kantaja on 2,3-metrinen, niin ylläni paitojen liepeet laahaavat nilkoissa

    Olis varsin akuutti tarve saada uusia paitoja, eikä teettäminen ole just nyt vaihtoehto ja on se kumma kun kansa on tod.näk. lihavimmillaan ikinä, niin meille tarjotaan vain jäntevien mallipoikien ihannevartaloille sopivia kledjuja V'ttu, kun löydän sen myyjän, jolta saa istuvia lyhythihaisia (mielellään) mustia kauluspaitoja ilman mitään turhia printtejä tai kirjailuja, niin ostan varaston tyhjäksi s'tna prkl Pitääkö tässä lähteä Amerikkaan ostoksille, tuohon läskilandian ihmemaahan, jossa punkeroille löytyy varmasti vaatetta

     
     
  12. #24532
    Varustelekasta musta kauluspaita. Köhhh... Itselle S oli etvaksen liian piukka,M kuin valettu.... Oonkin tällainen 185/ 76kg. Oli siellä muistaakseni isompiakin kokoja? Laatu hyvä ja halpojakin vielä...

    Onhan siellä... https://www.varusteleka.fi/fi/produc...ta-musta/19567
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #24533
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Varustelekasta musta kauluspaita. Köhhh... Itselle S oli etvaksen liian piukka,M kuin valettu.... Oonkin tällainen 185/ 76kg. Oli siellä muistaakseni isompiakin kokoja? Laatu hyvä ja halpojakin vielä...

    Onhan siellä... https://www.varusteleka.fi/fi/produc...ta-musta/19567
    Olen muistaakseni käynyt myymälässä testaamassa noita paitoja (tai ainakin jotain hyvin lähellä olevaa vastaavaa tuotetta) ja oli sama ongelma. Vatsan kohdalta sopivan kokoisen paidan helma roikkuu sitten polvitaipeissa ja juuri tätä en halua...

    Haluan siis paidan, jonka leikkauksessa on huomioitu ns. outokumpu ja näitä ei vaan tunnu nykyään enää löytyvän (ennen, vielä ysärin lopulla, löytyi, mutta silloin olinkin suht normimitoissa). Kauppojen räkeissä roikkuu kyllä isoja kokoja, mutta koon kasvaessa kasvaa myös muut mitat ja jos/kun henkilö on vertikaalisesti rajoittunut, niin tällöin voisi yhtä hyvin tehdä reiät perunasäkkiin ja pukeutua siihen. Ja eniten ärsyttää, kun näkee kanssapyknikkoja kulkevan hyvinistuvissa kuteissa ja seuraavan kerran tällaiseen törmätessäni pitänee käydä kysymässä, kekä toimii vaatturinaan...

     
     
  14. #24534
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Olen muistaakseni käynyt myymälässä testaamassa noita paitoja (tai ainakin jotain hyvin lähellä olevaa vastaavaa tuotetta) ja oli sama ongelma. Vatsan kohdalta sopivan kokoisen paidan helma roikkuu sitten polvitaipeissa ja juuri tätä en halua...

    Haluan siis paidan, jonka leikkauksessa on huomioitu ns. outokumpu ja näitä ei vaan tunnu nykyään enää löytyvän (ennen, vielä ysärin lopulla, löytyi, mutta silloin olinkin suht normimitoissa). Kauppojen räkeissä roikkuu kyllä isoja kokoja, mutta koon kasvaessa kasvaa myös muut mitat ja jos/kun henkilö on vertikaalisesti rajoittunut, niin tällöin voisi yhtä hyvin tehdä reiät perunasäkkiin ja pukeutua siihen. Ja eniten ärsyttää, kun näkee kanssapyknikkoja kulkevan hyvinistuvissa kuteissa ja seuraavan kerran tällaiseen törmätessäni pitänee käydä kysymässä, kekä toimii vaatturinaan...
    Mene käymään mekkomiehen xl liikkeessä, kaveri käy ja kehu et toimii, hänkin on outokumpulaisia ja pygmikkoja. Kantsii ainakin testata

     
     
  15. #24535
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Mene käymään mekkomiehen xl liikkeessä, kaveri käy ja kehu et toimii, hänkin on outokumpulaisia ja pygmikkoja. Kantsii ainakin testata
    No kun mä just kävin Dressmanissa ja siksi avauduin Ostin kevään lopulla pari kesäpaitaa, jotka liikkeen ahtaassa sovituskopissa vaikuttivat olevan ok, mutta sitten himassa totesin ostaneeni lähinnä kaksi tunikaa. Helmat heiluu puolireiden ja polven välillä ja kahden peräkkäisen koon välillä on liian suuri hyppäys koossa ja sellainen XL ja puoli tai 2XL miinus olis ollut aika passeli... Ja tietenkin ostin nämä rievut "varastoon", joten palautusaikakin on nyt ummessa ja ehdin myös repiä kaikki hintalaput yms. hevokkoon... Onneks on vielä kavereita vielä tuhdimmassa kunnossa ja saan varmasti laitettua kledjut kiertoon.

    Sulla muuten meni vähän termit sekaisin ja pyknikko (endomorfi) ei liity pygmeihin mitenkään ja en mä nyt niin lyhyt ole, mitä nyt sellainen about vormulakuskin mittainen ja reilusti yli 10cm Angus Youngia pitempi

     
     
  16. #24536
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti

    Sulla muuten meni vähän termit sekaisin ja pyknikko (endomorfi) ei liity pygmeihin mitenkään ja en mä nyt niin lyhyt ole, mitä nyt sellainen about vormulakuskin mittainen ja reilusti yli 10cm Angus Youngia pitempi
    aattelin et olit vaan vähän "oikonu" mutta vikaan siis meni.

     
     
  17. #24537
    Itseä vaatteissa ärsyttää "kutistuminen". Esim. paita on kaupassa sovittaessa sopivan kokoinen, peset kerran (ohjeen mukaan), ja käsissäsi on paljon pienempi paita.
    Luulisi että on määritelty joku standardi, paljonko vaate saa pesussa kutistua? Muistaakseni ainakin joissain lakanoissa olen nähnyt merkinnän: kutistuu x-% pesussa.
    "Not a bad life really"

     
     
  18. #24538
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Itseä vaatteissa ärsyttää "kutistuminen". Esim. paita on kaupassa sovittaessa sopivan kokoinen, peset kerran (ohjeen mukaan), ja käsissäsi on paljon pienempi paita.
    Luulisi että on määritelty joku standardi, paljonko vaate saa pesussa kutistua? Muistaakseni ainakin joissain lakanoissa olen nähnyt merkinnän: kutistuu x-% pesussa.
    Jostain muistelen (pesemättömän) puuvillan kutistuvan n. 5% ekassa pesussa ja asialliset valmistajat mainitsevat asiasta jos/kun omat tuotteensa näin tekevät. Olen itsekin nähnyt näitä merkintöjä, mutta en usko kutistumisesta olevan mitään direktiiviä tms...

    Minua taas riepoo, että vaatteet kutistuvat itsekseen vaatehuoneessa ja esim. vuosi sitten sopiva nahkarotsi on vatsan kohdalta nyt niin kireä, että napit huutavat hoosiannaa

     
     
  19. #24539
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Helpomalla pääsee kun hakee suoraa tori.fi tai kaupasta suoraa uuden 3A 12V muuntajan
    Tosin DIY korjaa vaikka minkä https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...cc632f52b8.jpg
    Mulla siis meni muovit kappaleiksi oikean puoleiselta nastalta jonka takia nasta pääsee liikkumaan ja tästä syystä otti pienehkön oikkarin kun seinästä otin irti. Ilmeisesti kun muksu tai emäntä on liikutellu tuoli jonka takana olevassa pistorasiassa oli laturi kiinni niin murjoutui nuo muovit. Löysin kyllä yhen paikan josta saisi uuden oopuksen 22-25e hintaan epäilyttävän halpa kyllä

     
     
  20. #24540
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Prkl, luottopeli alien ei selviytynyt vajaan 2n metrin pudotuksesta hiekalle näyttö edellä. Lommo näytössä eikä puhu mitään.
    Pitänee huomenna lähteä sokkona ostoksille puffilaan. Olishan se kiva kun hieman tietäis etukäteen valikoimaa ja hintaa, mut ei. Vitun sääntöSuåmi100
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •