Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24501
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Ei ole mun päivä tänään

    Aamulla hain paikallisesta Tokmannista suojakuoren tuohon mun uuteen tablettiin (yleismallisen).. Oli sen verran typerä laitos ja vähän väärän kokoinenkin et menee roskiin

    Sen verran potutti et tilasin verkkokaupasta oikein merkkikohtaisen suojuksen. Tai ainakin luulin tilanneeni, kunnes sain postia et tilaus on lähetetty. Sitä kun katoin tarkemmin, niin olinkin tilannut 8" suojuksen, vaikka 10" piti tilata. No nyt on sit se 10" tilattu.. Mikä vielä voisi mennä pieleen?

     
     
  2. #24502
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ROS Näytä viesti
    " rautatientorilla, siellä on jotkut olutfestivaalit, pienpanimot esittelevät tuotoksiaan. "
    Olen viikonlopun hotellissa rautatietorin kulmassa. Tämä onkin sopiva ohjelma huomiselle päivälle.
    Juu, mekin ollaan tos kulmilla hotlassa oltu, huomenna sit pois
    E: on kyllä oikein maukkaita tuotoksia
    Viimeksi muokannut M.Kane; 06.07.17 kello 21:02.

     
     
  3. #24503
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    PASKAA KESÄÄ KAIKKI VITUTTAAA'AA

    EI VOIS OLLA KESÄÄ PASKEMPAA'A'A'A

    JOKASELLE PASKAA KESÄÄ!!!


     
     
  4. #24504
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    PASKAA KESÄÄ KAIKKI VITUTTAAA'AA

    EI VOIS OLLA KESÄÄ PASKEMPAA'A'A'A

    JOKASELLE PASKAA KESÄÄ!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=heDS4nwbYlw
    NII JUST!!

     
     
  5. #24505
    Kieltämättä, voittaa tämä suomen talven 6-0.

    Pitää vaan tyytyä vähään, karua kun tuttava soittelee etelästä ja siellä pilvettömien päivien määrä on about 300 vuodessa...

     
     
  6. #24506
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Joo onhan nää kelit perseestä, mut aina pitää olla jotain valittamisen aihetta. Joko on liian kylmä, sataa vettä, lunta perkeleesti tai liian kuuma. Ikinä ei oo hyvä.

     
     
  7. #24507
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ihmiset tykkää eri asioista, ei ne varmaan samat tyypit jotka vihaa kylmää valita kuumuudesta

     
     
  8. #24508
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Loma on lomaa, ihan sama vaikka satais heinäseipäitä ja vanhoja ämmiä.

     
     
  9. #24509
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Sama varmaan olis sulkea tää ketju kun aina on jollain jotain valittamisen aihetta, ikinä ei oo hyvä

     
     
  10. #24510
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mihin sit voi valittaa???

     
     
  11. #24511
    Säätänä. Nurmikkoa leikatessa tipahti modi tankkeineen nurtsille ja ei kun yli. Ei jäänyt ehjää osaa jäljelle. Liitin olisi ilmeisesti ollut irroitettavissa. Jos olisin tupakoinnut,niin kolmea kartonkia tupakkaa en olisi saanut mahtumaan leikkurin alle edes yrittämällä,mutta modi... stan vittu. Eikä tässä kaikki... Pikku haavauma sormeen kun keräsin osia nurmikolta ja ruuanlaitossa tabascoa haavan täydeltä. Hyvin alkaa tämäkin viikonloppu.

    Vaan tuota modia mallia oli kaksi ja tankkeja kolme,jotta en nyt aivan ole kurmootettu.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  12. #24512
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Johan tuo Firefox+juutuubi viikon toimikin niinkuin pitää. Nyt on taas ihan peestä eli tekstit isolla, en kyl tajuu mikä mättää
    Välimuistin tyhjennys korjasi ongelman, mut en silti tajua mikä vika
    No toimihan se hetken, nyt ei auta edes välimuistin tyhjennys.. Mozillan porukat saa kohta pitää tunkkinsa

    Pitäis kai ostaa viel neljäskin suojakuori tablettiin, tällä kertaa sellainen et saa näytön käännettyä pystyasentoon??

    Ja mikä hitto siinä on, ettei noihin kännykkäpeleihin saa laitettua exit-nappia?? Mukavan tuntuisen pelin löysin, mutta ei saanut sammutettua kuin boottaamalla tabletin

    Terveisin kärttyisä vanha äijä
    Viimeksi muokannut arskaxx; 08.07.17 kello 19:30.

     
     
  13. #24513
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    PASKAA KESÄÄ KAIKKI VITUTTAAA'AA

    EI VOIS OLLA KESÄÄ PASKEMPAA'A'A'A

    JOKASELLE PASKAA KESÄÄ!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=heDS4nwbYlw
    Samoin

    juho_0504_03.jpg

     
     
  14. #24514
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Pitäis kai ostaa viel neljäskin suojakuori tablettiin, tällä kertaa sellainen et saa näytön käännettyä pystyasentoon??

    Terveisin kärttyisä vanha äijä
    Itse tilasin enemmän tai vähemmän viime talvena heräteostoksena hankkimaani Samsung Tab A 10.1-tablettiin tällaisen kivan suojan Saksan Amazonista ja tais olla about 15€ toimitettuna. Kääntyy ja pyörii vaikka miten... Kiinastakin saa vastaavia aivan kolikoilla, mutten jaksanut odottaa sitä vajaata kuukautta toimituksen kanssa. Tuo sininen suoja on ihan kivan näköinen valkoisen tabletin kanssa.


    tabA10suoja.jpg

     
     
  15. #24515
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    3
    Ostin kotelon DIY-projektia varten, ostin siihen kaikki tarvittavat osat, ja vasta patteripidikkeen saatuani tajusin, että kaikki härpäkkeet ei sovi laatikkoon. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

     
     
  16. #24516
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Pikkasen v*tuttaa Photobucketin uudet ehdot!

    Vuodesta 2007 olen ollut heidän maksava asiakas ja maksanut ilomielin sen vajaan $60 / vuosi palvelusta.

    Nyt kun hinta nousi $400 / vuosi, niin se jää kyllä maksamatta ja ne kaikki reilut 4000 kuvaa jotka olen linkittänyt eri foorumeille, häviävät sen sileän tien bittiavaruuteen. Prkl!
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  17. #24517
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti
    Pikkasen v*tuttaa Photobucketin uudet ehdot!

    Vuodesta 2007 olen ollut heidän maksava asiakas ja maksanut ilomielin sen vajaan $60 / vuosi palvelusta.

    Nyt kun hinta nousi $400 / vuosi, niin se jää kyllä maksamatta ja ne kaikki reilut 4000 kuvaa jotka olen linkittänyt eri foorumeille, häviävät sen sileän tien bittiavaruuteen. Prkl!
    Aaargh. Melkoinen korotus. Pitää imasta omat kuvat talteen. Millois toi menee sulki sun osalta?

     
     
  18. #24518
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Vielä elokuuhun saakka olen maksanut vanhalla sopparilla, joten syyskuun 1. päivä kuvat häippäsee.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  19. #24519
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Aaargh. Melkoinen korotus. Pitää imasta omat kuvat talteen. Millois toi menee sulki sun osalta?
    Huh! Miten ne kehtaakin! Törkeetä! Zissus!

     
     
  20. #24520
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti
    Pikkasen v*tuttaa Photobucketin uudet ehdot!

    Vuodesta 2007 olen ollut heidän maksava asiakas ja maksanut ilomielin sen vajaan $60 / vuosi palvelusta.

    Nyt kun hinta nousi $400 / vuosi, niin se jää kyllä maksamatta ja ne kaikki reilut 4000 kuvaa jotka olen linkittänyt eri foorumeille, häviävät sen sileän tien bittiavaruuteen. Prkl!
    Uskomatonta törkeyttä!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •