Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #24481
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Saas nähdä mitä seuraamuksia tulee, kun omat kaksi ePacket-lähetystä (lähteneet 23.6. ja 24.6. Kiinasta Helsinkiinpäin) saapuu Suomeen. Normaalisti niissä menee 3-4 päivää niin näkyvät postin seurannassa, mutta kumpikaan näistä ei vielä tähän hetkeen mennessä seurannassa näy.

    Mielessäni olen jo valmistellut argumentit tullille asiasta. Mutta silti ketuttaa, kun voidaan minusta riippumattomista syistä rangaista.

     
     
  2. #24482
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Perhana, meinasin ostaa ekan Tabletin. Verkkokaupassa oli joku 10" Lenovo alta satkun. Myynti alkoi klo 12 ja mä havahduin 12:03 ja kaikki 200kpl oli jo mennyt

    Kiukussani ostin sit Huawein T3 tabletin vähän kalliimmalla
    Viimeksi muokannut arskaxx; 02.07.17 kello 12:20.

     
     
  3. #24483
    Lainaus Alkuperäinen postaaja solkku Näytä viesti
    Saas nähdä mitä seuraamuksia tulee, kun omat kaksi ePacket-lähetystä (lähteneet 23.6. ja 24.6. Kiinasta Helsinkiinpäin) saapuu Suomeen. Normaalisti niissä menee 3-4 päivää niin näkyvät postin seurannassa, mutta kumpikaan näistä ei vielä tähän hetkeen mennessä seurannassa näy.

    Mielessäni olen jo valmistellut argumentit tullille asiasta. Mutta silti ketuttaa, kun voidaan minusta riippumattomista syistä rangaista.
    Sama tilanne täällä. Jostain syystä on noi epacketit seissy viikon samassa tilassa kiinan päässä.

    Tiedä vaikka päästäis sellinaapureiks (vitsi vitsi, eiköhän ne haavin läpi luraha)

     
     
  4. #24484
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ikä ei tule yksin. Nappailla 3 lääkäin määräämää pilleriä joka aamu + 1 luontaistuote että päivän saa alkamaan.

    Ja iltasisin 3 reseptilääkettä ja 2 luotaistuotetta että saa nukuttua jotenkuten, unta pehkoo jo klo 9. aina ylös n. klo 3, ei kusihätään vaan unessa pitävät rojut poistuneet elimistöstä.
    Sulla sit sama määrä pillereitä kuin mulla. Entisten lisäksi mulla nousi vihdoinkin verenpaine yli lääkitysrajan kun lopetin tupakin (ylensyönti ja liikunnan puute ehkä) kun lihoinkin 20 kiloa entisen satasen päälle. Nyt on siis kolme verenpainelääkettäkin aamuisin otettava... Damn. No jos saan painon alas ja suolan vähennettyä niin ehkä niistä pääsee vielä eroon... Saa nähdä. Vaan ei nuo kolmekaan tablettia päivässä ole mun paineita tiputtanut alle 155/ 105 vaikka olen syönyt jo puoli vuotta. P.S. Paineet oli jo 195/ 115 tasaisesti ennenkuin menin lääkäriin... Sulla Melatoniini iltaisin? Se on aika hyvä luontaistuote nukkumiseen. Ja hyvin yleisesti käytetty. Onneksi se on luontaistuote.

     
     
  5. #24485
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Sulla sit sama määrä pillereitä kuin mulla. Entisten lisäksi mulla nousi vihdoinkin verenpaine yli lääkitysrajan kun lopetin tupakin (ylensyönti ja liikunnan puute ehkä) kun lihoinkin 20 kiloa entisen satasen päälle. Nyt on siis kolme verenpainelääkettäkin aamuisin otettava... Damn. No jos saan painon alas ja suolan vähennettyä niin ehkä niistä pääsee vielä eroon... Saa nähdä. Vaan ei nuo kolmekaan tablettia päivässä ole mun paineita tiputtanut alle 155/ 105 vaikka olen syönyt jo puoli vuotta. P.S. Paineet oli jo 195/ 115 tasaisesti ennenkuin menin lääkäriin... Sulla Melatoniini iltaisin? Se on aika hyvä luontaistuote nukkumiseen. Ja hyvin yleisesti käytetty. Onneksi se on luontaistuote.
    Nyt on kyllä sellainen juttu, että menehän lääkärille uudestaan. Kyllä verenpaine pitää saada laskemaan pääsääntöisesti yhdellä lääkkeellä. Ne on vain pitkäaikaisia testauksia.
    Ettei vain olisi käynyt nyt niin, että vanhat reseptit on jäänyt pohjalle ja uusia määrätty?
    Elikkä aikaisempi ei toiminut, määrätään uusi, mutta silloin vanhat pitää jättää pois.

     
     
  6. #24486
    Tuo alapaine on saatava pidemmän päälle alemmas.

    Ja kyllä löytyy lääkkeitä joilla se tippuu yhdessä elintapojen kanssa. Kokeilevat alkuun tietysti ne joilla olemattomat sivuvaikutukset.

     
     
  7. #24487
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Sulla sit sama määrä pillereitä kuin mulla. Entisten lisäksi mulla nousi vihdoinkin verenpaine yli lääkitysrajan kun lopetin tupakin (ylensyönti ja liikunnan puute ehkä) kun lihoinkin 20 kiloa entisen satasen päälle. Nyt on siis kolme verenpainelääkettäkin aamuisin otettava... Damn. No jos saan painon alas ja suolan vähennettyä niin ehkä niistä pääsee vielä eroon... Saa nähdä. Vaan ei nuo kolmekaan tablettia päivässä ole mun paineita tiputtanut alle 155/ 105 vaikka olen syönyt jo puoli vuotta. P.S. Paineet oli jo 195/ 115 tasaisesti ennenkuin menin lääkäriin... Sulla Melatoniini iltaisin? Se on aika hyvä luontaistuote nukkumiseen. Ja hyvin yleisesti käytetty. Onneksi se on luontaistuote.
    Mulla on ollu korkeat paineet koko aikuisiän, viime vuonna määrättiin lääkettä kun paineet oli jo tuota 195/115 tasoa, välillä jopa korkeammatkin. Jonkun verran on tuosta laskenut mutta ei vielä tarpeeksi, jos ei kunnon kohotus ja painon tiputus auta niin on edessä joku toinen lääke.

    Mulla on ilmeisesti perinnöllinen alttius suuri korkealle verenpaineelle, oon kuitenkin kuntoillut melko ahkerasti jo ennen lääkitystä ja vaikka painosta onkin vara pudottaa niin lääkärin mukaan joudun syömään lääkkeitä vaikka tiputtaisin yli 20kg (pitäis luopua punttitreeneistä että tämä olisi ees mahdollista). Mutta pikkuhiljaa olen koittanut muuttaa elintapoja eli vähentänyt suolaa, alkoholia yms. Ja lisännyt vihannesten ja hedelmien syöntiä, lenkkeilyt ja yrittänyt saada painon tippumaan, joka ei ole kyllä laskenut kuin pari kiloa... Niin ja ikäähän mulla on vielä alle 35, eli kohtalaisen nuorena jouduin lääkityksen aloittamaan kun appiukkokin sai verenpainelääkkeet samaan aikaan viime vuonna

     
     
  8. #24488
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Joku pirun Kotisun on soitellut jo pidemmän aikaa eri numeroista ja oon lyönyt punasta luuria ja laittanut numeron estolistalle. Muutama viikko sitten päätin vastata ja kertoa että en kaipaa mitään, että turha soitella. Tänäänpä taas kaikesta huolimatta soittivat. Ennen kun ehtivät edes aloittaa, niin ärähdin puhelimeen että nyt se soittelu loppuu saatana. Seuraavalla kerralla saavat lähettää sen kuntokartoittajan tänne, jotta voi ihan livenä käskeä sen suksimaan vittuun. Tietääpähän mistä firmasta en mitään remonttia tule ikinä tilaamaan. Onkohan noilla facebook sivua, melkein vois jo sen takia liittyä, että pääsisi kiittelemään kun tekee tulevaisuudessa tarjouspyynnöistä yhtä firmaa kevyemmän.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #24489
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt se posti jäi hautomaan mun tablettia lietoon, viime yönä jo tullut sinne ja yleensä paketit ollu maskussa saman päivän aikana..

    Ei muuten mitään mut piti olla koko päivä juomatta olutta et pääsee hakemaan ja nyt huomenna sama homma

     
     
  10. #24490
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Nyt se posti jäi hautomaan mun tablettia lietoon, viime yönä jo tullut sinne ja yleensä paketit ollu maskussa saman päivän aikana..

    Ei muuten mitään mut piti olla koko päivä juomatta olutta et pääsee hakemaan ja nyt huomenna sama homma
    Pientä nenän valkaisua
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #24491
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Nyt se posti jäi hautomaan mun tablettia lietoon, viime yönä jo tullut sinne ja yleensä paketit ollu maskussa saman päivän aikana..

    Ei muuten mitään mut piti olla koko päivä juomatta olutta et pääsee hakemaan ja nyt huomenna sama homma
    On se kova kohtalo varsinkin näin tiistaina

     
     
  12. #24492
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    On se kova kohtalo varsinkin näin tiistaina
    Lomalla ei niin päiviä katota

     
     
  13. #24493
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    On nää ilmat yks prkl
    Nurmikkoa leikatessa tuli muutaman kerran mieleen et hakisko pipon päähän, sen verran kylmä tuuli puhalsi ulkona. Nyt on sentään heinäkuu

     
     
  14. #24494
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Kun ei tipu entiseen malliin postiluukusta höyrytavaraa tai pakettilappuja, höh

     
     
  15. #24495
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    On nää ilmat yks prkl
    Nurmikkoa leikatessa tuli muutaman kerran mieleen et hakisko pipon päähän, sen verran kylmä tuuli puhalsi ulkona. Nyt on sentään heinäkuu
    Pääse edes leikkaamaan nurmikkoa, pipolla tai ilman, kun joka päivä sataa...
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #24496
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tänään jatkoin ruohonleikkuuta, nyt oli pakko se pipo laittaa+villasukat+paksut kintaat+lämmin takki eli suurinpiirtein samat kuin talvella lumitöissä

     
     
  17. #24497
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Toukokuun puolessavälissä mökille ja oltiin n. 5 viikkoa. Kolmena päivänä ei tarvinnut toppatakkia, että sellainen Suomen kesän alku.

     
     
  18. #24498
    Pitkät kalsarit käytössä.

     
     
  19. #24499
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Älkäähän nyt kyllä ne ihan kesäilmat on, meikä on painanu shortseilla kesäkuun alusta. Eilen tuli hummailtua stadissa ja tänään jatketaan tuossa rautatientorilla, siellä on jotkut olutfestivaalit, pienpanimot esittelevät tuotoksiaan.

     
     
  20. #24500
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    " rautatientorilla, siellä on jotkut olutfestivaalit, pienpanimot esittelevät tuotoksiaan. "
    Olen viikonlopun hotellissa rautatietorin kulmassa. Tämä onkin sopiva ohjelma huomiselle päivälle.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •