Sivu 121 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21711111171181191201211221231241251311712216211121 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,401 - 2,420 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2401
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ei siinä mitää, jos junassa ei saa höyrytellä, mutta kun ovat jo kieltäneet omien eväidenki syönnin. Pitäkööt tunkkinsa
    Ei muuta kun vessaan salaleivälle

     
     
  2. #2402
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Ei muuta kun vessaan salaleivälle
    Joo, kävin tuolla vessassa vetämässä pimeen voileivän, toivottavasti ei konnari haista

     
     
  3. #2403
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mä vähän luulen, että niitä wanhan kansan konnareita ei hirveesti nappaa uudet direktiivit.
    KGO & Twist

     
     
  4. #2404
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    1) Talos ei ole mun kanssa samaa mieltä asioista.
    2) Kyrvähti jengat DCA:sta.

    Prkl. Alkaa hiljaisempaakin miestä vituttaan.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  5. #2405
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    1) Talos ei ole mun kanssa samaa mieltä asioista.
    2) Kyrvähti jengat DCA:sta.

    Prkl. Alkaa hiljaisempaakin miestä vituttaan.
    Pakostakin tulee välillä mieleen miten helppoa se oli oikea tupakan kanssa:
    Tupakka askista huuleen..tuli perään ja kun on loppu niin tumppi tuhkakuppiin tahi ojaan...ongelmat oli lähinnä sitä kun sytkäristä loppu kaasu..no tulitikkuja nyt aina jostakin löytyy..liedellä kun saa hellan levyn punaiseksi niin tupakka syttyy..aina löytyy joku joka tarjoo tulta!..vaikka naapurista

    Äärimmäisen harvoin tupakat edes loppuivat..jos loppui niin aina nyt löytyi sellainen tyyppi jolta sai tai joka tarjos
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  6. #2406

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No eihän tästäkään ole pakko tehdä vaikeeta, sen kun ostat valmiiks rei'itetyt cartot ja tankin. Sit kun mennään tonne genesis-puolelle höyryttelyssä niin sitä vois varmaan verrata johonki oman sikarin käärimiseen joka ei varmaan enään ookkaan niin helppo homma 8)

     
     
  7. #2407
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No eihän tästäkään ole pakko tehdä vaikeeta, sen kun ostat valmiiks rei'itetyt cartot ja tankin. Sit kun mennään tonne genesis-puolelle höyryttelyssä niin sitä vois varmaan verrata johonki oman sikarin käärimiseen joka ei varmaan enään ookkaan niin helppo homma 8)
    Mutta sätkän kääriminen käsin..se on maailman helpoin homma kun sen on pitänyt aikoinaan opetella..varmaan sen muistan ikäni vaikken koskaan sitä enää suuhuun lattaisi
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #2408
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Mutta sätkän kääriminen käsin..se on maailman helpoin homma kun sen on pitänyt aikoinaan opetella..varmaan sen muistan ikäni vaikken koskaan sitä enää suuhuun lattaisi
    +1
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  9. #2409
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää toi Firefox, mikä sen kaataa kuvat.fi sivulla prkl piti mennä Chromiumilla (ei chrome )

     
     
  10. #2410
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kuukausi sitten ennakkotilattu modi tuli tänään. Puoli tuntia toimi ennen ku sano sopimuksen irti. Sitten Boltin pohjajousi jumittu eikä sekään enää toiminu. Noh. Onneksi täällä töissä oli varalla kaapissa vanha ego. Päivä pelastettu, ajattelin, kunnes pudotin sen lattialle ja nappi jumiutui pohjaan. Vähän siinä meni työaikaa mutta pari viimeisintä sai sentään korjattua. Nyt voi taas rauhassa höyrytä.
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  11. #2411
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    56

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kolmen tunnin yöunet

    http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU


    -Edit- Ja mikä vitun "Embedding disabled by request"?

     
     
  12. #2412

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkeleen tietokoneet ja niitten asentamiset ja muut paskat! Mä oon niiiiin tyhmä näitten koneitten kanssa! Mä en osaa ees yhtä pikku reititintä asentaa ilman itkemistä. Koen jälleen kerran tulleeni huijatuks ku ei tää asentaminen ollukkaan niin helppoa ku myyjä anto ymmärtää. Oli viimenen kerta ku ostan Keskisen ATK-osastolta mitään! Ykskään laite ei oo ollu helppo laittaa ja on jopa laitteita jotka ei vaan toimi vaikka mitä temppuja tekis.

    Vien ton perhanan reitittimen sinne ja syötän sen sille myyjälle.

     
     
  13. #2413
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Äläs nyt moisesta mieltäsi pahoittamaan mene, ei se tyhmä reititin moisen arvoinen ole.
    Meneekös tää nyt vähäsen samaan sarjaan pohjimmiltaan niiden puiden ja moottorisahan kanssa?
    KGO & Twist

     
     
  14. #2414

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No ei mulla oo menny viel hermo niihin puihin

    Onneks mun veli tulee laittamaan sen (jos sen laittaminen yleensäkkään on mahollista) nii ehkä en mee huomenna riehumaan Keskiselle...

     
     
  15. #2415

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tota, mä kun ostin miniläppärin aikoinaan, sain liikkeestä virheelliset ohjeet sen asentamiseen. Onneksi oli tää pöytäkone, ja yks nettituttu antoi vähän paremmat neuvot. Sai ton matkakoneenkin toimimaan. Mutta kävin kyllä antamassa palautetta, ihan ystävällisesti: "Tiesittekö muuten, että asentaessa pitää tehdä näin eikä noin?"

    Toivottavasti kuuntelivat, vaikka keski-ikäinen eukko kävikin nuorehkoja nörttejä neuvomassa. :-[

    Onneks mulla on tällä viikolla töissä aamuvuoroviikko, vaikka vihaankin heräämisiä klo 04:00, joka toinen ilta menee liian myöhäiseksi, ja sitten töihin muutaman tunnin unien jälkeen. Mutta tällä viikolla on joka päivä mennyt jotain jossain päin persiilleen, tietääpi sitten iltavuorollekin kiirusta iltaa, ei tarvitse pyöritellä peukaloita.

    Tänään käynnissäpitäjä koitti vakuuttaa mulle, kato nyt, tää muste on ihan helppo vaihtaa. Olihan se joo, kahden musteen vaihtamiseen meni aikaan vain 2h 10 minuuttia. Totesin että taidanpa pyytää ens kerrallakin sut apuun.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #2416
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    37

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    MacBook pron laturi sanoi sopimuksen irti, vuoden käytön jälkeen . Eikä ole latureista se kaikkein halvin.
    Välillä veetuttaa paljon, joskus ihan helvetisti.

    "liika on liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän"

     
     
  17. #2417
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viiru Näytä viesti
    Eikä ole latureista se kaikkein halvin.
    Eipä ole itse laitekkaan halvimmasta päästä. Täytyy kyllä sanoa, että ton laturin hinnassa ehkä "vähän" katetta on oltava..
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  18. #2418
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    37

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Täytyy kyllä sanoa, että ton laturin hinnassa ehkä "vähän" katetta on oltava..
    Näinpä. Ja mitä olen kuullut, laturi on kyseisen vekottimen heikoin lenkki. Luulis jokseenkin arvostetun merkin osaavan latureita valmistaa. Mutta ei.

    "liika on liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän"

     
     
  19. #2419
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No eihän tästäkään ole pakko tehdä vaikeeta, sen kun ostat valmiiks rei'itetyt cartot ja tankin. Sit kun mennään tonne genesis-puolelle höyryttelyssä niin sitä vois varmaan verrata johonki oman sikarin käärimiseen joka ei varmaan enään ookkaan niin helppo homma 8)
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Mutta sätkän kääriminen käsin..se on maailman helpoin homma kun sen on pitänyt aikoinaan opetella..varmaan sen muistan ikäni vaikken koskaan sitä enää suuhuun lattaisi
    Muutama tuttu kerto inttiaikoinaan opetelleensa käärimään sätkän yhellä kädellä, kun oli vähän aikaa ja piti tehdä jotain muuta samalla yms.
    Herää kysymys että mitenköhän tuo on edes mahdollista?

     
     
  20. #2420

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Muutama tuttu kerto inttiaikoinaan opetelleensa käärimään sätkän yhellä kädellä, kun oli vähän aikaa ja piti tehdä jotain muuta samalla yms.
    Herää kysymys että mitenköhän tuo on edes mahdollista?
    Heti rupesin miettimään, et mitähän muuta samaan aikaan voi inttijätkä tehä..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •