Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23801
    Höyrykonkari Vapee's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    272
    Päänsärky ja bussissa huutavat lapset kiva yhdistelmä. Kysyin kohteliaasti vanhemmilta et voisko vähän hiljentää 7v Janipetteriään, elämämkoulumieheltä tuli takaisin uhkaukset että "turpa kiinni tai vietät joulus teholla".

     
     
  2. #23802
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Päänsärky ja bussissa huutavat lapset kiva yhdistelmä. Kysyin kohteliaasti vanhemmilta et voisko vähän hiljentää 7v Janipetteriään, elämämkoulumieheltä tuli takaisin uhkaukset että "turpa kiinni tai vietät joulus teholla".
    Ah, miten ihanaa, Janipetteri kyllä pitää huolen ettei vanhemmilla ole rauhallista joulua. Sulla toivottavasti on Sitä voit sitten miettiä hymyssä suin glögiä siemaillen.

     
     
  3. #23803
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapee Näytä viesti
    Päänsärky ja bussissa huutavat lapset kiva yhdistelmä. Kysyin kohteliaasti vanhemmilta et voisko vähän hiljentää 7v Janipetteriään, elämämkoulumieheltä tuli takaisin uhkaukset että "turpa kiinni tai vietät joulus teholla".
    Aika paha Mua ennen omien lapsien tekoa kyllä otti hermoon lasten huutamiset mutta asia muuttui kun sai omat lapset. Kyllä se vieläkin vähän hermoille käy välillä kun pienet tytöt ei osaa leikkiä ilman huutamatta ja kiljumatta... Elämä on.

     
     
  4. #23804
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Vittu mitä ryöstöö postin hinnat. 5,90e sis. alv paketin lähetys (tämä vielä kuitenki kohtuu hinta yksityiselle lähettäjälle) ja paketin voi noutaa automaatista tai palvelupisteestä. Mutta jos haluaa lähettää yrityksenä sama paketti maksaa 5,50e plus alv pakettiautomaattiin. Auta armias jos asiakas haluaa hakea pakettinsa postin konttorista, lähetys maksaakin jo 7,80e+alv yritykselle.
    Jos haluaa tulostaa pakettikortin tarralle prinetistä, veloittuu vielä 20e/kk käyttömaksua ja tähän päälle saattaa tulla vielä jotain rajapintamaksuja.
    Millä helvetillä ne luulee että pienellä aloittavalla yrityksellä on varaa kaikkeen tuohon, tavaroiden rahdit maksaa, verkkokaupan ylläpito maksaa, verkkokaupan pankkipainikkeet maksaa, pakkausmateriaali maksaa ja verottaja haluaa omansa alv:n muodossa. Jos olet sivutoiminen yrittäjä ja viivan alle jää vielä muutama euro niin tuloveroahan siitä tietenkin pitää maksaa. Osassa edellisistä maksu menee kuukausittain vaikka myynti olisi vitun nolla!!!
    Ulkomaille myymistä ei voi edes harkita, siitä pitää lähetyskulut huolen.
    Tämä kaikki pitäisi maksattaa asiakkaalla ja sitten ihmetellään kun suomalaiset ei uskalla yrittää...mua oksettaa aivan vitusti!!!
    On se rosvousta aivan selkeesti. Itse en ole yrittäjä mutta lähettelen joskus 50 euron arvoisia paketteja ihan kirjeenä vaan ja silloin kyllä saa olla pelko perseessä että tuleeko ne ostajalle ja missä kunnossa? Sekin maksaa paljon että jos haluaa särkyvä merkin jne.jne. Hanurista juu koko posti! Ei näy postin hinnoissa se että suomi on nykyään kohtalaisen köyhä maa ja paljon on lähes varattomia ihmisiä ja kuten -kynä- sanoi niin yritäpä tässä sitten edes mitään mikä postin kautta kulkee... Kyllä se kilpailija pitäisi postille saada!!!

     
     
  5. #23805
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji
    Elämä on.
    Juu elämä on. Tokihan maailmaan ääntä mahtuu, mutta sitten kun se kiljuminen leikkaa siihen riipivään, läpitunkevaan falsettiin... Juuri sellaista sai tänään kuunnella kaksi riviä taaempaa lentokoneessa. Lohduttauduin juurikin sillä, että mulle se on hetken harmi mutta vanhemmat saa kuunnella sitä luultavasti päivittäin.

     
     
  6. #23806
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Voin kahden äänekkään lapsen isänä sanoa että jos sinua harmittaa kiljuvat kakarat bussissa niin se ei ole mitään verrattuna siihen mitä vanhemmat joutuu jokapäivä kuuntelemaan. Ihmekkään jos on pinna kireellä ja sit joku uivelo tulee neuvomaan että jos nyt lastasi kasvattaisit Lapsista lähtee ääntä ja se on karu totuus joka on nieltävä.

    Mullaki täs loppuu mehut eikä oo varaa tilata lisää kun vasta ens kuussa kun tuuppaa aina jouluna tulemaan kaikki perkeleen laskut kerrallaan. Keksikää joku keino miten voi höyrystää viinaa niin päästään joulun tunnelmiin nopeammin


    EDIT:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    On se rosvousta aivan selkeesti. Itse en ole yrittäjä mutta lähettelen joskus 50 euron arvoisia paketteja ihan kirjeenä vaan ja silloin kyllä saa olla pelko perseessä että tuleeko ne ostajalle ja missä kunnossa? Sekin maksaa paljon että jos haluaa särkyvä merkin jne.jne. Hanurista juu koko posti! Ei näy postin hinnoissa se että suomi on nykyään kohtalaisen köyhä maa ja paljon on lähes varattomia ihmisiä ja kuten -kynä- sanoi niin yritäpä tässä sitten edes mitään mikä postin kautta kulkee... Kyllä se kilpailija pitäisi postille saada!!!
    Matkahuolto

     
     
  7. #23807
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Keksikää joku keino miten voi höyrystää viinaa niin päästään joulun tunnelmiin nopeammin
    Joku kertoi, että (kuuma) saunan kiuas toimisi.. . En ole itse testannut.

     
     
  8. #23808
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Voin kahden äänekkään lapsen isänä sanoa että jos sinua harmittaa kiljuvat kakarat bussissa niin se ei ole mitään verrattuna siihen mitä vanhemmat joutuu jokapäivä kuuntelemaan. Ihmekkään jos on pinna kireellä ja sit joku uivelo tulee neuvomaan että jos nyt lastasi kasvattaisit Lapsista lähtee ääntä ja se on karu totuus joka on nieltävä.

    Mullaki täs loppuu mehut eikä oo varaa tilata lisää kun vasta ens kuussa kun tuuppaa aina jouluna tulemaan kaikki perkeleen laskut kerrallaan. Keksikää joku keino miten voi höyrystää viinaa niin päästään joulun tunnelmiin nopeammin


    EDIT:



    Matkahuolto
    Käsittääkseni (jos oikein katsoin) niin ei pakettien hinnassa ole kuin euron ero matkahuollon hyväksi... Maxikirjeet ja alle 30mm paksut paketit kotiin postilaatikkoon on se johon haluaisin kilpailijan.

     
     
  9. #23809
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Käsittääkseni (jos oikein katsoin) niin ei pakettien hinnassa ole kuin euron ero matkahuollon hyväksi... Maxikirjeet ja alle 30mm paksut paketit kotiin postilaatikkoon on se johon haluaisin kilpailijan.
    Kyllä se pitää perse nostaa penkistä ja lähtee ajelee postiin päin jos mehuja/laitteita on vailla.. Minullakin on 30 kilometrin ajomatka lähimpään postiin. Eikä tänne muuta tuoda postilaatikkoon kun laskuja.

     
     
  10. #23810
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Keksikää joku keino miten voi höyrystää viinaa niin päästään joulun tunnelmiin nopeammin
    En henk koht lähtis kikkaileen vaan pysyisin siinä perinteisessä menetelmässä.


     
     
  11. #23811
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Kyllä se pitää perse nostaa penkistä ja lähtee ajelee postiin päin jos mehuja/laitteita on vailla.. Minullakin on 30 kilometrin ajomatka lähimpään postiin. Eikä tänne muuta tuoda postilaatikkoon kun laskuja.
    No kun nyt ollaan "ärsyttää- harmittaa" ketjussa niin minä kyllä lähtisin mielelläni täältä kaupungin keskustasta korpeen asumaan vaikka pieneen ok- taloon vaikka postiin olisi se 30 kilsaa matkaa Mulle ei oikein sovi tämä kaupunki/ kerrostaloelämä Eikä ok- talo lähiökään mulle kelpaa sen paremmin

     
     
  12. #23812
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Käsittääkseni (jos oikein katsoin) niin ei pakettien hinnassa ole kuin euron ero matkahuollon hyväksi... Maxikirjeet ja alle 30mm paksut paketit kotiin postilaatikkoon on se johon haluaisin kilpailijan.
    Mulla on sellanen käsitys että maksikirjeet poistuisi kotimaan postiliikenteestä, et olis vaan paketit ja kirjeet.
    Onhan sitten se pikkupaketti, mikä suht edullinen mutta pieni, siinä vissiin joku kevytseuranta ja mahtuu luukusta.
    Onhan meillä myös schenker eli Ärräpaketti.
    Niin ja voihan firma lähettää pakettinsa myös yksityishenkilönä mutta on aikaa vievää puuhaa ja aika on rahaa.

     
     
  13. #23813
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No kun nyt ollaan "ärsyttää- harmittaa" ketjussa niin minä kyllä lähtisin mielelläni täältä kaupungin keskustasta korpeen asumaan vaikka pieneen ok- taloon vaikka postiin olisi se 30 kilsaa matkaa Mulle ei oikein sovi tämä kaupunki/ kerrostaloelämä Eikä ok- talo lähiökään mulle kelpaa sen paremmin
    Kuhan muistat et jos OK-talo on vähäsenkään vanha niin tekemistä riittää. Myöki muutettii tähä nykysee huhtikuussa ja sai samantien repiä seinistä mineriitit alas ja tehdä puusta uudet seinät.. Talvella se kiva alkaa kun tulee lunta eikä mikään aura-auto/raktori tule lumia auraamaan niin saat tyytyä vanhaan stiigaan tai kolaan. Täs viikko sit joutu tekee stiigaan remonttia että pysty etes auton ajaa pihasta.. Vieläkin taitaa hihna luistaa kun renkaista loppuu vääntö kesken.. Kyl sitä katteellises tulloo ku kahtoo nuapurin raktoria.

     
     
  14. #23814
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Perskeles, pienestä on kiinni nyt. Kävin aamupäivästä kaupalla ja kotiuduttuani kirjasin itseni Steamiin. Alien:Isolation kaikilla add-oneilla ja season passilla 11,45@. Tilille ei harmi kyllä jäänyt kuin 6€ kauppareissun jälkeen. Saa nähdä onko alessa enää loppuviikosta.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  15. #23815
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    Kuhan muistat et jos OK-talo on vähäsenkään vanha niin tekemistä riittää. Myöki muutettii tähä nykysee huhtikuussa ja sai samantien repiä seinistä mineriitit alas ja tehdä puusta uudet seinät.. Talvella se kiva alkaa kun tulee lunta eikä mikään aura-auto/raktori tule lumia auraamaan niin saat tyytyä vanhaan stiigaan tai kolaan. Täs viikko sit joutu tekee stiigaan remonttia että pysty etes auton ajaa pihasta.. Vieläkin taitaa hihna luistaa kun renkaista loppuu vääntö kesken.. Kyl sitä katteellises tulloo ku kahtoo nuapurin raktoria.
    Kai sä sitte tiesit että mineriitissä oli reilusti asbestia vuoteen -79 saakka.

     
     
  16. #23816
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Kerrostalo asumisen ihanuutta stadissa on se että joku vesipää porailee joulupäivänä, joskus kyllä ymmärtää sen että suomessa pitää olla ihan kaikesta säännöt koska aina löytyy se yksi hieman hitaammin ajatteleva jolla ei vaan ole tarpeeksi pumpulia coilissa.

     
     
  17. #23817
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No kun nyt ollaan "ärsyttää- harmittaa" ketjussa niin minä kyllä lähtisin mielelläni täältä kaupungin keskustasta korpeen asumaan vaikka pieneen ok- taloon vaikka postiin olisi se 30 kilsaa matkaa Mulle ei oikein sovi tämä kaupunki/ kerrostaloelämä Eikä ok- talo lähiökään mulle kelpaa sen paremmin
    Lueppas Yrjöperskeles-blog uusin tarina. Olisiko siinä oikea meininki?

     
     
  18. #23818
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joku paskapää otti ja rikkoi mun jouluisen ovikoristeen vaikea arpoa kuka olis voinut olla..jollain ollut paska joulu vissiin.

     
     
  19. #23819
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Manflu meinaa pukata päälle😣
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  20. #23820
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joku paskapää otti ja rikkoi mun jouluisen ovikoristeen vaikea arpoa kuka olis voinut olla..jollain ollut paska joulu vissiin.
    !!! Onko se jossain käytävässä tms. että olis edes jonkinlainen mahdollisuus että se on vahingossa rikottu vaikka jotain isoa pakettia kantaessa tms.? Nyt sit teet uuden ovikoristeen ja myrkytät sen jollain. Jotkut tosi tuliset chilit vaikka ne kuinka pesis käsistä niin se kapsaisiini on pitkään iholla niin että se kirvelee ihoa jos vaikka hieroo silmiä. Tai koskee johonkin muille herkille alueille. Kuulemma pahimmillaan vielä parinkin päivän päästä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •