Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23621
    Jos liiton lakimiestä tarvitaan niin voi, voi. YTK on pelkkä kassa eikä yritä muuta väittääkään. Kuitenkin, jos työpaikkasi luottamusmiehen paukut riittää niin hänen tulee antaa sama tuki kaikille työntekijöille, kuului liittoon tai ei.

    Joskus luottamusmies riittää. Omien potku-uhkailujen alla riitti kun luottis soitti esimiehen esimiehelle että "katotaanko ?". Ei katsonut....

     
     
  2. #23622
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    #cream_ass_lyfe

     
     
  3. #23623
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jos liiton lakimiestä tarvitaan niin voi, voi. YTK on pelkkä kassa eikä yritä muuta väittääkään. Kuitenkin, jos työpaikkasi luottamusmiehen paukut riittää niin hänen tulee antaa sama tuki kaikille työntekijöille, kuului liittoon tai ei.

    Joskus luottamusmies riittää. Omien potku-uhkailujen alla riitti kun luottis soitti esimiehen esimiehelle että "katotaanko ?". Ei katsonut....
    Alle 25 hengen firmoihin riittää työsuojeluvaltuutettu joka minä olin 12 vuotta. Kyllä kunnon valtuutettu/ luottamusmies hoitaa homman jos mahdollista. Valitettavasti olen kuullut monesti että nämä TS- valtuutetut ja luottamusmiehet ovat vain perseennuolijoita korotetulla irtisanomissuojalla. Silloin voi ottaa nimettömästi työntekijä kuitenkin yhteyttä työsuojelupiiriin ja pyytää tekemään tarkistuksen työpaikalla, mikäli epäkohtia löytyy. Tsemppiä Nko+!

     
     
  4. #23624
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Alle 25 hengen firmoihin riittää työsuojeluvaltuutettu joka minä olin 12 vuotta. Kyllä kunnon valtuutettu/ luottamusmies hoitaa homman jos mahdollista. Valitettavasti olen kuullut monesti että nämä TS- valtuutetut ja luottamusmiehet ovat vain perseennuolijoita korotetulla irtisanomissuojalla. Silloin voi ottaa nimettömästi työntekijä kuitenkin yhteyttä työsuojelupiiriin ja pyytää tekemään tarkistuksen työpaikalla, mikäli epäkohtia löytyy. Tsemppiä Nko+!
    Näinhän se on että hyviä ja huonoja, molempia löytyy. Periaatteessa ei pitäisi edes kysyä onko liiton jäsen auttaakseen. Sama kaveri on kyllä ehkä tarjonnut liiton jäsenyyttä...

    Onhan tuo 9 kertaa jatkettu soppari sellainen tekijä että siitä neuvotteluissa/oikeudessa on väännettävissä "verrattavissa vakituiseen työsuhteeseen", ja ihan syystä. Törkeää ketjuttamista.

    Tätä tämä on. Itse sain ikuisen "ammattiyhdistysaktiivi"-leiman siitä otsaan tässä puljussa kun aikanaan lakkouhan alla kerroin että lakkoon mennään jos käsketään. Järjestäytymättömiä meillä silloin valtaosa, ja lopuista yli puolet rikkureita...

     
     
  5. #23625
    Unohtui: Liittoon (ja samalla sen liiton kassaan) voi liittyä milloin vaan. Jos on sairaspäivärahoilla ei tarvii edes maksaa mitään kunnes palkka alkaa taas juoksea. Verovähennyksiinhän jäsenmaksut myös menee. Ja päivät seuraa mukana koskien ansiosidonnaista (muistaakseni pitää merkitä mistä siirtyy lomakkeeseen).

     
     
  6. #23626
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Prkl, pilkun jälkeen tulee VÄLILYÖNTI.

    Nim: Kiljupoliisi

     
     
  7. #23627
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Prkl, pilkun jälkeen tulee VÄLILYÖNTI.

    Nim: Kiljupoliisi
    Välilyönneiltä olen välttynyt, mutta kaljaa eivät ruojat kyllä pilkun jälkeen myy missään.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #23628
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Prkl, pilkun jälkeen tulee VÄLILYÖNTI.

    Nim: Kiljupoliisi
    Mulla tuli muinoin pilkun jälkeen jonkinlainen ylilyönti....

     
     
  9. #23629
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lyönti ku lyönti kunhan osuu

     
     
  10. #23630
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Vituttaa postin toiminta. Forkalta ostettu Pico on noudettavissa toijalan siwassa, muuten ihan hyvä mutta ei vittu siellä päinkään missä asun. Sain jonkun postista kiinni ja lupasi että tiistaihin mennessä on täällä päin -.-

     
     
  11. #23631
    Kehutaanpa postin toimintaa (tavallaan). Lähettäjä oli teipannut pienen pahvilootan toisen päätyyn pakkausteipillä ja osoitelaput siihen pikkulodjuun tietenkin. Ilmeisesti lajittelukone repinyt laatikon irti. Pikkuloota tuli viikko sitten, ja minä prkl Reilusti yli 100 Euron tavarat hukassa.

    No posti tunnusti vaakapainon kiltisti, ja kertoi että että etsitään, kertoi että muutama tuhat täysin nimetöntä laatikkoa on keskuksissa. Jollain ne sen löysi ja tänään saapui, ilman muita vaurioita.

     
     
  12. #23632
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kehutaanpa postin toimintaa (tavallaan). Lähettäjä oli teipannut pienen pahvilootan toisen päätyyn pakkausteipillä ja osoitelaput siihen pikkulodjuun tietenkin. Ilmeisesti lajittelukone repinyt laatikon irti. Pikkuloota tuli viikko sitten, ja minä prkl Reilusti yli 100 Euron tavarat hukassa.

    No posti tunnusti vaakapainon kiltisti, ja kertoi että että etsitään, kertoi että muutama tuhat täysin nimetöntä laatikkoa on keskuksissa. Jollain ne sen löysi ja tänään saapui, ilman muita vaurioita.
    Siis... Onko niillä jotain lajittelukoneita jotka repii paketteja..? What!

     
     
  13. #23633
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Siis... Onko niillä jotain lajittelukoneita jotka repii paketteja..? What!
    Voi olla et ovat lisänneet tuohon vielä repimisominaisuuden
    https://youtu.be/p5lDOtNf-vc?t=221

     
     
  14. #23634
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Voi olla et ovat lisänneet tuohon vielä repimisominaisuuden
    https://youtu.be/p5lDOtNf-vc?t=221
    Hmm. Postista on nykyään moneksi... Paljonkohan se nettoaa valtiolta per yksi aggressio- vaivainen työtön...

     
     
  15. #23635
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:26.

     
     
  16. #23636
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:26.

     
     
  17. #23637
    Ei menny carina katastuksesta läpi Onneks ei isoo vikaa.. pikkuhitsaus taka-apurungossa mutta kyllä se sapettaa ku aina jostai jää kiinni vois kerranki mennä autot läpi kerralla xD
    Vape till you drop

     
     
  18. #23638
    Ärsyttää kun löytää hiuksen ruuan seasta, meinaa tulla yökkörefleksi saman tien.
    Ja nyt ei ollut kyseessä mehmedin karvapizza, vaan ihan tavallinen ruisleipä.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #23639
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ärsyttää kun löytää hiuksen ruuan seasta, meinaa tulla yökkörefleksi saman tien.
    Ja nyt ei ollut kyseessä mehmedin karvapizza, vaan ihan tavallinen ruisleipä.
    Sama täällä, yleensä loppuu syöminen siihen

     
     
  20. #23640
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Karvat vaan sivuun ja ääntä kohti.
    Miettikääs paljonko kokilta lentää kuolaa kun se puhuu samalla kun hämmentää soppaa....ja hyvin silti maistuu kaikille.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •