Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23581
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos nuo kovat postikulut ovat Ebayn postikulut, niin se johtuu siitä kun Ebay ottaa kauppasummasta provikan mutta ei postikuluista. Osa tuotteista saattaa maksaa yhden dollarin mutta postikulut ovat sitten 60 dollaria.

     
     
  2. #23582
    Mikä noita jenkkejä vaivaa, vai eivätkö vaan halua tehdä kauppaa ulkomaalaisten kanssa??
    Olen havainnut että moni firma jenkkilässä ei lähetä muihin maihin.

     
     
  3. #23583
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuommoisen löysin: https://ircalc.usps.com/?country=10111

    Ja siitä kohta: Check if the mail piece contains only Nonnegotiable Document(s) and doesn't contain any goods or merchandise.

    Eli ilmeisesti tuolla kirjepostimaksu on oikeasti vain kirjeitä varten. Tavaroista sitten rokotetaan ja huolella. Taisivat ihan oikeasti anasaita tuon vaalin jossa vaihtoentoina on vain Trump tai Clinton..... 340 miljoonasta kansalaisesta.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  4. #23584
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä olen jo vuosia ihmetellyt että miksi kauppa jenkkeihin ei toimi? Eikös se ostorajakin ole about 22 egee ja sit iskee tulli. Myöskin toimittajien järkyt "toimituskulut". Miksi siis kauppa jenkkeihin ei toimi? Todellinen syy? Olis mielenkiintoista tietää?

     
     
  5. #23585
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jumalautamikäkiirepäivätaastänään... Ei oo hyvän työntekijän vissiin työttömäksi hyvä jäädä...

     
     
  6. #23586
    Argh Sain äkillisen inspiraation tilata toisen VaporFlask Liten ja löysinkin Englannista myyjän, jolla ko. modi on myynnissä kohtuullisen hyvään poistohintaan £29,99, mutta toimituskuluja tsekatessani huomasin, etteivät toimittaisi uusien säädösten perusteella Suomeen (muutama muu kehitysmaa oli myös "no go"-listalla) ja olin juuri laittamassa kyselyä, että ovatko aivan varmoja asiasta ja tänä aikana varastossa olleet molemmat (2 kpl) Litet oli myyty

    Jos jotain kiinnostaa tsekata saako tältä toimijalta tilattua Suomeen alennuksessa olevia VaporFlaskeja (Stout £34,99 ja Classic £49,99), niin myyjä on https://www.totallywicked-eliquid.co.uk

     
     
  7. #23587
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä oon monen kantapään kautta todennut sen että ainakin kun jenkkilästä jotain tilailee kieli keskellä suuta ja kun on sitä tilausta tunnin verran tehnyt niin, ohops, se toimituskulu olikin jotain järjetöntä... Se risoo.

     
     
  8. #23588
    Mulla on kyllä päinvastaiset kokemukset jenkeistä,joka myyjä on suostunut lähettään Suomeen kun on vaan kysynyt.
    Välillä käynyt mielessä ettei Suomea oo listoilla,kun ei ne tiedä koko persläpi maata olevankaan
    Rahdit kohtuullisia ja osassa jopa halpoja vaikka kohtuu painaviakin paketteja tullut.Tullit nyt on vaan tän maan kirous..
    Mutta lähettäkääpä sinnepäin paketti niin tiedätte mikä on kallista

     
     
  9. #23589
    Sen Tiedän ettei Jenkit lähetä muutamiin määrättyihin maihin koska paketin seuranta ei toimi loppuun saakka ja ihmiset käyttäneet liikaa sitä hyväksi ottamalla paypallista rahat takasin ilmottamalla ettei pakettia oo tullut..

     
     
  10. #23590
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Sen Tiedän ettei Jenkit lähetä muutamiin määrättyihin maihin koska paketin seuranta ei toimi loppuun saakka ja ihmiset käyttäneet liikaa sitä hyväksi ottamalla paypallista rahat takasin ilmottamalla ettei pakettia oo tullut..
    Tämä ilmiö on tullut aika usein vastaan lukiessani ulkomaisia hififorumeita ja tuo Paypalin väärinkäyttö vaikuttaisi olevan joissain paikoissa varsinainen kansanhuvi. Annoin itseni myös ymmärtää, että Paypal on jossain välissä muuttanut ehtojaan/käytäntöjään niin, että ostajalla on huomattavasti turvatumpi asema kuin myyjällä ja tämä mahdollistaisi tuon vilunkipelin. Sen verran olen empaattinen kaveri, että tunnen suurta myötätuntoa sellaista henkilöä kohtaan, joka on hyvässä uskossa myynyt eBayssa useamman tonnin vermeen ja sitten ostaja väittää tuotteen olleen viallinen/jotain muuta kuin ilmoitus antoi ymmärtää/jääneen saapumatta/tms. ja sitten tämä paskamaha vaatii vielä rahojaan takaisin Paypalin kautta (ja antaa kaupan päälle vielä negatiivisen palautteen myyjälle)

     
     
  11. #23591
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Tämä ilmiö on tullut aika usein vastaan lukiessani ulkomaisia hififorumeita ja tuo Paypalin väärinkäyttö vaikuttaisi olevan joissain paikoissa varsinainen kansanhuvi. Annoin itseni myös ymmärtää, että Paypal on jossain välissä muuttanut ehtojaan/käytäntöjään niin, että ostajalla on huomattavasti turvatumpi asema kuin myyjällä ja tämä mahdollistaisi tuon vilunkipelin. Sen verran olen empaattinen kaveri, että tunnen suurta myötätuntoa sellaista henkilöä kohtaan, joka on hyvässä uskossa myynyt eBayssa useamman tonnin vermeen ja sitten ostaja väittää tuotteen olleen viallinen/jotain muuta kuin ilmoitus antoi ymmärtää/jääneen saapumatta/tms. ja sitten tämä paskamaha vaatii vielä rahojaan takaisin Paypalin kautta (ja antaa kaupan päälle vielä negatiivisen palautteen myyjälle)

    Ite törmäsin samaan viimeisimmässä tilauksessani, uudesta mestasta. Ilmoittivat suoraan että paypal ja luottokortti ei toimi ulkomaille lähetettäessä ollenkaan väärinkäytösten vuoksi, pelkkä pankkisiirto.
    No tästä huolimatta tilaus sisään ja onnistuneesti kotiin. Tämän jälkeen tuli ilmoitus että asiakastiliini on lisätty korttimaksu, eli testasivat ensimmäisen ostoksen verran.
    Käsittääkseni paypal kuuntelee kyllä nykyään myös myyjää, ennenkuin rahat palauteteaan ostajalle!?

     
     
  12. #23592
    Vitun Posti, taas säädetään. Ei voi olla noin vaikeaa toi pakettien kuskaaminen...

    "Lähetys on kuljetuksessa.Lähetyksen toimituksessa on havaittu viive, jota selvitetään. Toimitusaikaennustetta ei vielä saatavilla."

    E. Itse lähetetty paketti, silti turhaan hätäilin, koska tuntia myöhemmin seurantatiedot muuttuneet:
    Lähetys on noudettavissa.


    Viimeksi muokannut Pottula; 24.11.16 kello 15:34.
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #23593
    Mikäs tänään ärsyttää..? No tietysti huominen Black Friday ja isot alennusmyynnit vähän siellä sun täällä. Tarvitsen kipeästi uuden tietokojeen (pöytämallin) tämän viimeisiään vetelevän (vm. 2012) Gigantin halpislaitteen tilalle ja ajattelin, että voisi olla hyvä jos sillä uudella tietsikalla voisi jotain FPS-pelejäkin pelata (kun noiden konsoliräiskintöjen kanssa menee hermot). Tokihan näitä tarjouksia on jo nyt ja vielä enemmän tulossa, mutta kun olen pudonnut täysin näytönohjainten ja muiden olennaisten komponenttien kehityksen kelkasta, niin käytännössä hyväpuheinen myyjä saisi minut ostamaan mitä tahansa sontaa, eikä hermot jaksa enää tutkia arvosteluja enää lainkaan Ja kun se kone ei nyt aivan älyttömästi saisi maksaa, niin siksi toivo elää näissä huomisen tarjouksissa... Tämä ymmärryksen puute nykylaitteiden spekseistä ja hinta/laatu-suhteesta yms. haittaa pahasti myös itsekasattavan kombon kokoamista ja siksikin ajattelin tyytyä valmispakettiin ja se mikä ärsyttää on, että joudun kyttäämään noita tarjouksia (hyvin) monelta eri toimijalta ja tekemään mahdollisen ostopäätöksen nopeasti ja huomattavasti suppeammalla taustatyöllä mihin olen tällaisissa ostoksissa tottunut...

    Niin ja sitten tietysti on sitä kaikkea muutakin kivaa alekamaa tyrkyllä, jota ei edes tajua tarvitsevansa ennen superhypermegatarjousilmoituksen näkemistä

     
     
  14. #23594
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Mikäs tänään ärsyttää..? No tietysti huominen Black Friday ja isot alennusmyynnit vähän siellä sun täällä. Tarvitsen kipeästi uuden tietokojeen (pöytämallin) tämän viimeisiään vetelevän (vm. 2012) Gigantin halpislaitteen tilalle ja ajattelin, että voisi olla hyvä jos sillä uudella tietsikalla voisi jotain FPS-pelejäkin pelata (kun noiden konsoliräiskintöjen kanssa menee hermot). Tokihan näitä tarjouksia on jo nyt ja vielä enemmän tulossa, mutta kun olen pudonnut täysin näytönohjainten ja muiden olennaisten komponenttien kehityksen kelkasta, niin käytännössä hyväpuheinen myyjä saisi minut ostamaan mitä tahansa sontaa, eikä hermot jaksa enää tutkia arvosteluja enää lainkaan Ja kun se kone ei nyt aivan älyttömästi saisi maksaa, niin siksi toivo elää näissä huomisen tarjouksissa... Tämä ymmärryksen puute nykylaitteiden spekseistä ja hinta/laatu-suhteesta yms. haittaa pahasti myös itsekasattavan kombon kokoamista ja siksikin ajattelin tyytyä valmispakettiin ja se mikä ärsyttää on, että joudun kyttäämään noita tarjouksia (hyvin) monelta eri toimijalta ja tekemään mahdollisen ostopäätöksen nopeasti ja huomattavasti suppeammalla taustatyöllä mihin olen tällaisissa ostoksissa tottunut...

    Niin ja sitten tietysti on sitä kaikkea muutakin kivaa alekamaa tyrkyllä, jota ei edes tajua tarvitsevansa ennen superhypermegatarjousilmoituksen näkemistä
    Mä en tiedä mikä on FPS peli, mutta mulla on käsitys että pelikoneet kannattais ostaa erikseen..? Siis kun jos tietokonetta käyttää pelikoneena niin siinä pitäis olla tehoja niin paljon että se maksaa sitten hunajaa... Vai olenko ymmärtänyt väärin? Aikoinaan kuitenkin itse käytin tietokonetta pelikoneena ja jatkuvasti piti ostaa siihen uusia näytönohjaimia ja lisämuisteja jne. Tuli kalliiksi... Nyt en olekaan pelannut mitään enää vuosiin, eikä mulla oo pelikoneitakaan ja tietokonekin on jo vanha.

     
     
  15. #23595
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en tiedä mikä on FPS peli, mutta mulla on käsitys että pelikoneet kannattais ostaa erikseen..? Siis kun jos tietokonetta käyttää pelikoneena niin siinä pitäis olla tehoja niin paljon että se maksaa sitten hunajaa... Vai olenko ymmärtänyt väärin? Aikoinaan kuitenkin itse käytin tietokonetta pelikoneena ja jatkuvasti piti ostaa siihen uusia näytönohjaimia ja lisämuisteja jne. Tuli kalliiksi... Nyt en olekaan pelannut mitään enää vuosiin, eikä mulla oo pelikoneitakaan ja tietokonekin on jo vanha.
    First person shooter, Isot pojat tais joskus mainita et saksasta kannattaisi tilailla osia.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  16. #23596
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jaa, no mä oon kyllä paljonkin sitten harrastanut FPS pelejä. Tabletilla viimeksi pelailin FPS peliä. Ei se sen enempiä tehoja tarvinnut.

     
     
  17. #23597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en tiedä mikä on FPS peli, mutta mulla on käsitys että pelikoneet kannattais ostaa erikseen..? Siis kun jos tietokonetta käyttää pelikoneena niin siinä pitäis olla tehoja niin paljon että se maksaa sitten hunajaa... Vai olenko ymmärtänyt väärin? Aikoinaan kuitenkin itse käytin tietokonetta pelikoneena ja jatkuvasti piti ostaa siihen uusia näytönohjaimia ja lisämuisteja jne. Tuli kalliiksi... Nyt en olekaan pelannut mitään enää vuosiin, eikä mulla oo pelikoneitakaan ja tietokonekin on jo vanha.
    Olet asian ytimessä ja olen itsekin pudonnut täysin kehityksen kelkasta nykykomponenttien suhteen Minimihinta edes jotenkuten asiansa hoitavalle pelikoneelle on (ymmärtääkseni) ollut jo kauan siinä tonnin hujakoilla tai vähän yli ja nyt kun siirryin irtisanomisajalta ansiosidonnaiselle, niin ihan tätä ei huvittaisi maksaa vaikka säästöjä onkin... En kaipaa mitään kaikkein hienointa silmäkarkkia ja mielessä olikin lähinnä sellainen kokoonpano, joka pyörittäisi uusiakin pelejä nykimättä edes kohtuullisella resoluutiolla. Edellisen kerran olen perehtynyt näihin asioihin kunnolla vuosikymmenen vaihteessa ja tyhmempi voisi jopa luulla, että kehityksen kehittyessä myös suorituskykyisten komponenttien hinta laskisi ja asiallisen koneen saisi kasattua halvemmalla. Mutta ei Ja viimeistään pelikehittäjät pitävät huolen, että silmäkarkille vaaditaan edelleenkin "riittävästi" tehoja. Eikö ne ikinä opi optimoimaan koodiaan, kysyn vaan...

    Mulla löytyy kyllä PS3 ja Xbox 360, mutta juuri näiden räiskintäpelien (FPS) pelaaminen pädillä on silkkaa tuskaa ja siksi kiinnostus PC-pelaamista kohtaan heräsi pitkästä aikaa uudelleen. Puhumattakaan nyt jostain strategiapeleistä ja vastaavista. Steamistäkin saisi ladattua pelejä sen verran edullisesti, ettei olisi edes hinnasta kiinni. Varsinkin kun en ole mikään nopea pelaaja ja jotain GTA 4:kin jauhoin (säännöllisen epäsäännöllisesti) varmaan vuoden ja pääsin ehkä 75%:iin Joten ei niitä pelejä tarttis edes hankkia niin usein, että muodostuisi isoksi rahareiäksi.

     
     
  18. #23598
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Black Friday = Jenkkien oma Keltaisten Kassien Päivä
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  19. #23599
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Black Friday = Jenkkien oma Keltaisten Kassien Päivä
    Kaikki amurican hömpötyspäivät on vaan niin hianoja. Lisää näitä. Seuraavaks vaikka heinäkuun neljäs ja kiitospäivä tänne kans
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  20. #23600
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    No onhan tuo bf ihan kiva päivä, nyt on mm. loistava aika katsella joululahjoja tai ostaa jotain itselle. Hullut päivät on ihan paskaa.
    #cream_ass_lyfe

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •