Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23561
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä en oo oikein tajunnu enää vuosiin miks jotkut ostaa pöytäkoneita ku läppäritkin on keksitty No okei jollekkin hardcore pelaajille jotka tarvii kymmenen näyttöö ja jotkut superjäähdytysjärjestelmät ym. supernörtteilyä ymmärrän, mutta muuten
    Oon tässä kans puntaroinu, kun pitäis konetta päivittää, että vaihtaisko läppäriin. Tulee vaan jokunen mutta mieleen. En voi sietää läppäreiden näppistuntumaa, pitäis kumminkin olla usb näppis kiinni, sama hiiren kans. Näyttö liian pieni, jos edelleen puhutaan kannettavista sylitietokoneista, pitäis kytkee ulkoinen näyttö. Mut muuten kyllä läppärilläkin pärjäis.

    benji katsoppas käytettyjä. Oon tuossa vähän seuraillu kun yhdessä paikassa tulee välillä käytettyjä "teho"yrityskoneita kaupaksi kohtuu rahaan. On vaihdettu ssd kiintolevyä ja parempaa näyttistä. Ja takuunkin vielä myöntävät
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  2. #23562
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä en oo oikein tajunnu enää vuosiin miks jotkut ostaa pöytäkoneita ku läppäritkin on keksitty
    Noin äkkiseltään tulee mieleen ihmiset, jotka työskentelevät kotoa. Käyttömukavuus on hitusen eri luokkaa. Tietysti joillekin yksinkertaisesti myös kelpaa vain paras. Varmasti aivan vieraita ajatuksia?

    Mutsille tosin hankittiin läppäri muutama vuosi sitten, kun itseä laiskotti ja käyttö on sitä sähköpostin lukemista ja laskujen maksamista.

     
     
  3. #23563
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,076
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä en oo oikein tajunnu enää vuosiin miks jotkut ostaa pöytäkoneita ku läppäritkin on keksitty
    Meillä vanhuksilla on usein sen verran huono näkö, että isolta näytöltä on kivampi selailla nettiä tms. kuin joltain "hyttysenpaskan" kokoiselta läppärin näytöltä
    Mulla ehdoton minimi on 24" näyttö ja seuraava vissiin 30"
    Niin ja pöytäkone on helpompi päivittää/korjata raudan osalta osa kerrallaan

    Siinä nyt pari syytä

     
     
  4. #23564
    Höyrykonkari Krrk's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    274
    Täällä läppärin päänäyttönä 32" töllö, ahistaa jos joutuu pelkän oman näyttönsä varassa olemaan.
    Omiin tarpeisiin muutenkin kaksi näyttöä alkaa olla minimi.

     
     
  5. #23565
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Itse oon aina ihmetellyt niitä, jotka ostaa läppärin ns "pöytäkoneeksi", eli ei mitään aikomustakaan siirrellä konetta mihinkään suuntaan.
    Mutta sen takiahan meille noita vaihtoehtoja on suotu, niin on jokaiselle jotakin.

     
     
  6. #23566
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Noin äkkiseltään tulee mieleen ihmiset, jotka työskentelevät kotoa. Käyttömukavuus on hitusen eri luokkaa. Tietysti joillekin yksinkertaisesti myös kelpaa vain paras. Varmasti aivan vieraita ajatuksia?

    Mutsille tosin hankittiin läppäri muutama vuosi sitten, kun itseä laiskotti ja käyttö on sitä sähköpostin lukemista ja laskujen maksamista.
    No mulle ainakin on monet kehuneet kuinka Applen koneet on maailman parhaita työkoneita. Mut saattohan ne meinata niitä Applen pöytäkoneitakin Macbook Pron lisäksi. Mutta ehkä jollekkin sitten erillinen näppäimistö ja erillinen hiiri on niin tärkeitä.

    Sillähän mä ihmettelinkin kun ei tullut itselle mieleen että mitä ideaa oikeasti on enää nykypäivänä läppärissä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Itse oon aina ihmetellyt niitä, jotka ostaa läppärin ns "pöytäkoneeksi", eli ei mitään aikomustakaan siirrellä konetta mihinkään suuntaan.
    Mutta sen takiahan meille noita vaihtoehtoja on suotu, niin on jokaiselle jotakin.
    Mä taas ihmettelen sellasta jumituskäyttöä, se on kiva kun voit käyttää konetta missä halua ja miten päin haluat.

     
     
  7. #23567
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Applen koneet on maailman parhaita
    Jotkut käyttää myös tietokonetta pelaamiseen.

     
     
  8. #23568
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:23.

     
     
  9. #23569
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Jotkut käyttää myös tietokonetta pelaamiseen.
    Joo mä oon joskus kuullu semmosesta...

     
     
  10. #23570
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:37.

     
     
  11. #23571
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lähdin just muotoilemaan tässä kotona ensimmäistä protoa merlinin tipiksi kunnes huomasin kesken työn että mulla olikin liian ohut puutappi josta sen merlinin tipin aion tehdä... Damn! No myöhemmin sitten... Kerrankin kun olis ollut aikaa ekaan protoon. Aina ei voi voittaa, eikä edes ihan joka kerta...

     
     
  12. #23572
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Jäi sitten Täyttöpullot kotiin, toptankki tyhjillään ja varalaitteena laukussa serpent mini, joka sekin puolillaan....ja pitäis neljään asti selvitä. Eiköhän tässä silti ihan hyvin pärjätä, kun vain kulutusta pienentää.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  13. #23573
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Jäi sitten Täyttöpullot kotiin, toptankki tyhjillään ja varalaitteena laukussa serpent mini, joka sekin puolillaan....ja pitäis neljään asti selvitä. Eiköhän tässä silti ihan hyvin pärjätä, kun vain kulutusta pienentää.
    Onneks on paljon höyryäviä työtovereita, jotka jeesii tarvittaes

     
     
  14. #23574
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Onneks on paljon höyryäviä työtovereita, jotka jeesii tarvittaes
    juu, Zero...
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  15. #23575
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    juu, Zero...
    Teet kaikille oppilaille tarkastuksen. Kuitenkin sieltä löytyy joku sankari millä on nestettä mukana ja voit kätevästi "takavarikoida".

     
     
  16. #23576
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Teet kaikille oppilaille tarkastuksen. Kuitenkin sieltä löytyy joku sankari millä on nestettä mukana ja voit kätevästi "takavarikoida".
    Ei periferiassa ole kuin etäältä kuultu tällaisista sähkötupakoista. Lintukoto.fi
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  17. #23577
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Herakles Plus.

    Sanoin sille, että "Et sä nyt saatanan koko aikaa voi vuotaa." Niin kyllä se näköjään voi. Ilmarööreistä pulputtaa iloisesti nesteet pihalle, vaikka kanavat on auki noin 1/10 osan.

    Joo, on tankattu röörit kiinni ja driptipin ilmarööri on kiinni ja uhrattu pari lammasta... 2 erilaista atopäätä on vielä tulossa testiin ja sit riittää.

    Tarvii varmaan lähettää Urdulle testiin tai ässälle sulattamoon.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #23578
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Testaako urdu yleensä pidempään kuin sen yhden illan..?

     
     
  19. #23579
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kyl se sille kirvestä antaa, ihan niin ku Sofia kloonillekin.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #23580
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Voi muumin muumi sentään

    Alkaa vanha sotaratsu väsymään. IBM T60 näytön invertterille tulee tunnit täyteen ihan justiinsa. No varaosakirjasta katsomaan FRU-numero uuden tilaamista varten. Lenovo Suomi: ei löydä sivuilta mistään paikkaa mistä ostaa varaosia. ohjaa jälleenmyyjille, gigantilla ja expertillä varmasti on noita kikkareita hyllyssä, ihan varmasti, no vitut oo.

    ibm-laptops Jenkkilässä, ihan alkuperäinen uusi osa 15€ (pitkin hampain maksaisin) mutta toimituskulut yli 25€ (en vitussa maksa)

    eBay: pirusti myyjiä mutta suurimmalla osalla käytettyä kamaa ja Kiinassa tai Intiassa ja toimitusajat on mitä on. Pari Jenkkimyyjää joilla osan hinta 2,81€ mutta ne aivan käsittämättömän järjettömät postituskulut 25€ yhdestä vitun saatanan pienestä piirikortista (kokoa pikkuisen enemmän kuin parilla tupakalla)


    Mikä noita jenkkejä vaivaa, vai eivätkö vaan halua tehdä kauppaa ulkomaalaisten kanssa??
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •