Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23481
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ei se tuo kultanen Iphone 7+ 256Gt muistillakaan mikään ruma ole . Sellanen tuli tuossa hankittua jokunen viikko sitten. Toivottavasti lattiakosketuksia ei tule, tosin vakuutushan senkin korvaa tarvittaessa. Saihan tuosta pulittaa reilu 1100€ mut ei köyhällä oo varaa ostaa halpaa.
    Laita siihen panssarilasi. Laita oikeasti. Ei maksa paskaakaan (oisko 20 egee asennettuna) ja sen jälkeen kestää huomattavasti enemmän damagea.

     
     
  2. #23482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Laita siihen panssarilasi. Laita oikeasti. Ei maksa paskaakaan (oisko 20 egee asennettuna) ja sen jälkeen kestää huomattavasti enemmän damagea.
    Juu panssarilasi antaa kestävyyttä hyvin mut mä ostin tollasen mustan nahkalompakon siihen samana päivänä.

     
     
  3. #23483
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    No kotivakuutushan tietenkin periaatteessa ainakin korvaa sitten kun sen tonnin puhelimen kännissä särkee, mutta jostain syystä oon epäluuloinen vakuutusyhtiöitä kohtaan että meneekö se oikeesti niin että ne korvaa sen kunnolla eikä jollain haista paska summalla ja että tapahtuuko se nopeesti

     
     
  4. #23484
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Juu panssarilasi antaa kestävyyttä hyvin mut mä ostin tollasen mustan nahkalompakon siihen samana päivänä.
    Oli mullaki flip cover puhelimessa kun se hajos, ei se auta ku se kansi oli auki ku se putos. Nyt on panssarilasi ja uusi flip cover magneettilukolla.

     
     
  5. #23485
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä tiputin myös uuden kännykkäni ja jäin miettimään että mitä hyötyä on kotelosta kun se oli auki tippuessaan... Höh. No onneksi ei tällä kertaa mennyt rikki...

     
     
  6. #23486
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    No kotivakuutushan tietenkin periaatteessa ainakin korvaa sitten kun sen tonnin puhelimen kännissä särkee, mutta jostain syystä oon epäluuloinen vakuutusyhtiöitä kohtaan että meneekö se oikeesti niin että ne korvaa sen kunnolla eikä jollain haista paska summalla ja että tapahtuuko se nopeesti
    Kyllä se vakuutus korvaa, tosin taistella niiden kanssa voi joutua et mitä korvaa ja kuinka nopeesti. On mulla kyllä vakuutus korvannu ihan kiitettävästi kaikki mitä oon sinne laittanu, tosin niitä ei nyt kovin montaa asiaa ole. Pojan läppäristä maksoivat ihan hyvän korvauksen kun lattialle tiputti ja näyttö paskana.

    Mulla on kyllä tapana pitää kännyä ku kukkaa kämmenellä, oon aika huono rikkomaan mitään. Kännyt aina uuden verosia kun niistä oon luopunu ja eteenpäin laittanu. Yritän olla tiputtamatta tätäkään

     
     
  7. #23487
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ärsyttää sukulaiset

     
     
  8. #23488
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Laita siihen panssarilasi. Laita oikeasti. Ei maksa paskaakaan (oisko 20 egee asennettuna) ja sen jälkeen kestää huomattavasti enemmän damagea.
    Jos puhumme samasta asiasta, tempered glass "kalvosta" mikä laitetaan näytön päälle, niin se on oikeasti pirun hyvä keksintö. Tilasin pari noita ja toisen asensin vanhaan luuriin ja tiputin sen tarkoituksella näyttö edeltä kiveen, lasi meni säröille mutta itse näyttö pysyi ehjänä

     
     
  9. #23489
    ....

     
     
  10. #23490
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Väärä

     
     
  11. #23491
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ahdistaaa tää hiipivä rynnivä pimeys. Ja nyt tulee vielä aikasemmin pimee. Kuraa ja loskaa. Säkkipimeyttä ja toivottomuutta muutama kuukausi

     
     
  12. #23492
    No kohtahan voi alkaa polttaan tuikkuja taas joka paikassa. Ja vähemmän loskaa siellä Oulussa on kuin täällä etelässä. Oliko se 3-4 vuotta sitten kun Jouluaattoiltana oli 6 astetta lämmintä.

     
     
  13. #23493
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    No kohtahan voi alkaa polttaan tuittuja taas joka paikassa. ...
    Korjasin
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  14. #23494
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei tuittuja tartte asiasta tehden polttaa, me ollaan itsesyttyvää mallia

    Eiköhän se fiilis nouse sitten kun (tai jos) alkaa päästä vähän joulutunnelmaan. Näin aikasin se ei vaan vielä onnistu. Löysin kaapista Minisunin purutabletteja. Jos niitä ja kaupan HeVi-osasto tyhjäks ja blenderillä huudattaa jotain maailman karseimman makuisia pakurikääpäsmoothieita niin ehkä sitten taas maailma vähän kirkastuis. Ja menis käveleen vaikka merenrannalle, se on hyvää meditointia

     
     
  15. #23495
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ei tuittuja tartte asiasta tehden polttaa, me ollaan itsesyttyvää mallia

    Eiköhän se fiilis nouse sitten kun (tai jos) alkaa päästä vähän joulutunnelmaan. Näin aikasin se ei vaan vielä onnistu. Löysin kaapista Minisunin purutabletteja. Jos niitä ja kaupan HeVi-osasto tyhjäks ja blenderillä huudattaa jotain maailman karseimman makuisia pakurikääpäsmoothieita niin ehkä sitten taas maailma vähän kirkastuis. Ja menis käveleen vaikka merenrannalle, se on hyvää meditointia
    Piiskaat ittes taas siihen salilla käynti moodiin, alkaa löytyy virtaa jokapäiväseen elämään. Tietysti hyvä syöminen edesauttaa.

     
     
  16. #23496
    Täytyy kyllä myöntää että on veto pois tänä sunnuntaina.

    No, pyykkipäivä sitten, pesukoneen ja penkin väliä jaksaa sentään ravata.

     
     
  17. #23497
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    No kohtahan voi alkaa polttaan tuikkuja taas joka paikassa. Ja vähemmän loskaa siellä Oulussa on kuin täällä etelässä. Oliko se 3-4 vuotta sitten kun Jouluaattoiltana oli 6 astetta lämmintä.
    3v sitte juhannusaattoaamuna satakunnassa +2 ja sato räntää

     
     
  18. #23498
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Piiskaat ittes taas siihen salilla käynti moodiin, alkaa löytyy virtaa jokapäiväseen elämään. Tietysti hyvä syöminen edesauttaa.
    Sehän se kun tiedän että miten hyvä olo siitä tulee! Ja silti ei saa irti kun on vaan niin väsynyt ja alakuloinen ja kun on kotitöitä rastissa ja ajattelee että ne pitää tehdä eka. Loppukesästä oli tosi hyvä fiilis käydä, mutta se sitten jotenkin jäi kun tuli oltua vähän väliä jossain reissussa ja se eletään kuin siat pellossa vaihde jäi päälle... Ehkä se tästä vielä...

     
     
  19. #23499
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mulla kans tää kaamos kolisee joka vuosi lujempaa. Lokakuussa alkaa se "Tästä maasta on pakko päästä helvetin kauas." ajatus, mikä ei katkea ennen lumen tuloa. Silloin sentään voi tehdä muksulle lumiukkoja, linnoja ja lumitöitä. Sitä ennen kaikki on järjestelmällisesti paskaa.

    Mulla on tulossa selkään 1 leikkaus ennen joulua (saan tietää huikeat 2vko ennen), mikä on hyvä asia. Mutta. Jos se on joulukuussa niin se tietää noin -2000 eur ens vuoden tuloihin. Mikä olis kiva käyttää perheen kanssa rantalomaan helmikuussa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  20. #23500
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Tampereella ei ole kaamosta. Saa mennä Sodankylään, eikä se sielläkään monta päivää kestä.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •