Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #23021
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Vituttaa tää poru delfiineistä, eka piipertäjät itkee että delfinaario pitää lopettaa, ja nyt kun se lopetetaan itketään kun delfiinit lähtee toiseen delfinaarioon. Mihin vittuun ne sitten luuli että ne voisi laittaa, vapauttaa mereen? Free Willyissä esiintynyt Keiko palautettiin luontoon yleisön painostuksesta, ja Keikon kuolinsyytutkimuksessa sen todettiin olleen nälkiintynyt ja kärsineen hypotermiasta. Että hyvä olisi ennuste.

    Olisihan sekin ollut kiva ajatus että delfiinien olisi annettu asua Särkänniemessä loppuelämänsä ilman esityksiä, mutta kun se maksaa 5000e päivä niin minkäs sille voi kun ei ole rahaa kun eläimillä ei saa tienata. Loppuaikoina laumasielut alkoivatkin jo boikotoida delfinaariota ja varmasti nekin nyt itkee delfiinien Kreikan matkaa.

    Ja mitä vittua on ulina siitä että eläimet kuskattiin etukäteen kertomatta yöllä?! No yöllä on vähemmän liikennettä niin teillä kuin lentokentälläkin, ja mitä sillä tiedolla olisi ollut, ajatteliko nämä itkevät kukkahatut ja eläinterroristit että heidän läsnäoloaan olisi jotenkin tarvittu paikan päällä?

    Ja nyt sitten jotkut tekopyhät Tähkän irvinaamat perumassa konserttia Särkänniemessä delfiinien takia, ihan sama mitä Särkänniemi olisi tehnyt niin paskamyrsky se joka tapauksessa olisi seurannut. Tähkäkin esiintynyt itse jossain sinikettuturkiksessa että...

    Mutta delfiineille onnea uuteen kotiin, toivottavasti selviytyvät suuresta stressistä ja sopeutuvat Kreikan auringon alle. Veera, Delfi, ja jo edesmenneet Niki ja Näsi, niitä tuli monta kertaa käytyä katsomassa ja muistan kun Leevi ja Eevertti oli ihan pieniä. <3 :')
    mä oon vaan sitä mieltä et jos tekevät artistit päätöksen niin tekevät se on niiden omantunnon asia ja piste. säälittävintä ehkä tuossa et tähkä saa tappo ja turpaanveto uhkauksia somessa.. jokanrn tavallaan!

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #23022
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    mä oon vaan sitä mieltä et jos tekevät artistit päätöksen niin tekevät se on niiden omantunnon asia ja piste. säälittävintä ehkä tuossa et tähkä saa tappo ja turpaanveto uhkauksia somessa.. jokanrn tavallaan!

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Kyl on artistien mielestä maailma hyvällä mallilla, jos tää just on se protestoimisen paikka.

     
     
  3. #23023
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    ... Ja mitä vittua on ulina siitä että eläimet kuskattiin etukäteen kertomatta yöllä?! No yöllä on vähemmän liikennettä niin teillä kuin lentokentälläkin, ja mitä sillä tiedolla olisi ollut, ajatteliko nämä itkevät kukkahatut ja eläinterroristit että heidän läsnäoloaan olisi jotenkin tarvittu paikan päällä?
    ...
    Samaa mieltä muuten paitsi tän kohdan kans. Olishan se ollu kiva kun olis delfiinit saanu Tampereelta arvoisensa lähdön. Olis voinu jonkulaisen läksiäistilaisuuden pitää päivänvalossa.

    Edit
    Ja olis delfiinit päässy edes laulaan "so long and thanks for all the fish..."
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  4. #23024
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Kyl on artistien mielestä maailma hyvällä mallilla, jos tää just on se protestoimisen paikka.
    kuten sanoin et jokaisella omat mielipiteet aatteet jne.. mutta musta aivan vitun naurettavaa uhata tappaa tai hakata joku sen takia ettei halua esiintyä jossai särkkiksessä.. mitä noihi delffiineihin tulee ni niillehän tarjottii iha kunnon mestaa mut sit meni kreikkaan.. mut vittuako sil toisaalta on väliä mitä mailmassa tehdään koska rahan ja vallan ympärillä tämä pallo pyöriny jo kauan.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  5. #23025
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Samaa mieltä muuten paitsi tän kohdan kans. Olishan se ollu kiva kun olis delfiinit saanu Tampereelta arvoisensa lähdön. Olis voinu jonkulaisen läksiäistilaisuuden pitää päivänvalossa.
    Kyl nämä protestoijat olis varmasti tehny niistä läksiäisistä ikimuistoiset... kyllähän tuo meni eläinten kannalta täydellisesti, kun ei ollu ylimääräsiä häiriötekijöitä niin mahdottomasti

     
     
  6. #23026
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Kyl nämä protestoijat olis varmasti tehny niistä läksiäisistä ikimuistoiset... kyllähän tuo meni eläinten kannalta täydellisesti, kun ei ollu ylimääräsiä häiriötekijöitä niin mahdottomasti
    Torilla ois pitäny järjestää läksiäiset delfiineille ja äkkiäkös ois soittanu vaikka armeijan turvaamaan sen kuljetuksen siitä eteenpäin.

     
     
  7. #23027
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Kyl nämä protestoijat olis varmasti tehny niistä läksiäisistä ikimuistoiset... kyllähän tuo meni eläinten kannalta täydellisesti, kun ei ollu ylimääräsiä häiriötekijöitä niin mahdottomasti
    siinä oot oikees et parempi et ne siirettii ilman älämölöä. Koska eläimet stressaa ja aistii tunnelman kyllä vaikka moni syrjäkylän seppo luulee että eihän nua elläimet mithää tierä.. mikään eläinaktivisti en ole mut aika näyttää et kärsiikö nuo delffiinit tuolla kreikassa.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #23028
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Torilla ois pitäny järjestää läksiäiset delfiineille ja äkkiäkös ois soittanu vaikka armeijan turvaamaan sen kuljetuksen siitä eteenpäin.
    joo tu kuljetusreitti jos olis ollu julkinen ni olis varmaa menny 5min ni joku greenpeace olis ollu protestoimassa ja eläimet liikkunu mihinkää.. pääsivät turvallisesti perille kuitenkin.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  9. #23029
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Torilla ois pitäny järjestää läksiäiset delfiineille ja äkkiäkös ois soittanu vaikka armeijan turvaamaan sen kuljetuksen siitä eteenpäin.
    J. Karjalainen delfiinien kanssa lavalla laulamassa sankareita ja muuta kivaa
    Ja tietysti JVG esiintymässä samas paikas

     
     
  10. #23030
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    J. Karjalainen delfiinien kanssa lavalla laulamassa sankareita ja muuta kivaa
    sankareita kaikki ja olis taas ollu syy ihmisten vetää lärvit rikkoa ja sotkea paikat

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  11. #23031
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    kuten sanoin et jokaisella omat mielipiteet aatteet jne.. mutta musta aivan vitun naurettavaa uhata tappaa tai hakata joku sen takia ettei halua esiintyä jossai särkkiksessä.. mitä noihi delffiineihin tulee ni niillehän tarjottii iha kunnon mestaa mut sit meni kreikkaan.. mut vittuako sil toisaalta on väliä mitä mailmassa tehdään koska rahan ja vallan ympärillä tämä pallo pyöriny jo kauan.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Tuskimpa herra Suolla ihan niin vahvoja aatteita oo, tai sit ne on yhtäkkiä kehittyny. Eipä herra oo omaa venttiiliään pidemmälle aikasemmin nähny. Mulkku mikä mulkku

     
     
  12. #23032
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Samaa mieltä muuten paitsi tän kohdan kans. Olishan se ollu kiva kun olis delfiinit saanu Tampereelta arvoisensa lähdön. Olis voinu jonkulaisen läksiäistilaisuuden pitää päivänvalossa.
    Olishan se ollut kiva ajatus pitää joku juhla niille, mutta se olis onnistunu vaan jos ihmisillä olisi terve maalaisjärki päässä. Olisi pian tullut matkalle viivästyksiä ja muita ikäviä yllätyksiä ja lisää stressiä delfiineille kun Animalian terroristit olisivat olleet mukana saattamassa. Tosin jos sitä tervettä maalaisjärkeä olisi, olisi delfinaario saanut pyöriä vanhaan malliin loppuun asti ja pitää näytöksiä että delfiinit voidaan ylläpitää. Tämä ongelma olisi kuitenkin poistunut tulevaisuudessa luonnollisella tavalla kun delfiineitä ei ole saanut tuoda maahan varmaan 20 vuoteen, ja jäljellä olevista delfiineistä vain yksi oli naaras ja sekin yli 30v. Mutta eihän piiperöt olisi päässeet pitämään meteliä itsestään jos olisi annettu asioiden mennä omalla painollaan tervettä järkeä käyttäen...

     
     
  13. #23033
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    mitä noihi delffiineihin tulee ni niillehän tarjottii iha kunnon mestaa mut sit meni kreikkaan.. mut vittuako sil toisaalta on väliä mitä mailmassa tehdään koska rahan ja vallan ympärillä tämä pallo pyöriny jo kauan.
    Mistä niille tarjottiin kunnon mestaa? Siitä "delfiinien vanhainkodista" jota ei edes ole olemassa, edes rakennusvaiheessa? Ne luovutettiin ihan ilmaiseksi Atticaan ja mikään Särkänniemi ei yksin pysty edes päättämään mihin tuollaiset eläimet siirretään vaan EEP-ohjelma joka valvoo uhanalaisten eläinten oloja sen päätti.

     
     
  14. #23034
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mistä niille tarjottiin kunnon mestaa? Siitä "delfiinien vanhainkodista" jota ei edes ole olemassa, edes rakennusvaiheessa? Ne luovutettiin ihan ilmaiseksi Atticaan ja mikään Särkänniemi ei yksin pysty edes päättämään mihin tuollaiset eläimet siirretään vaan EEP-ohjelma joka valvoo uhanalaisten eläinten oloja sen päätti.
    en ollu varma mut jotain mestaa niille tarjottiin. tosta kreikan mestasta kyllä on aika karut ne uutiset mut osa niistä on shaissea mut aika näyttää! pää asia et niillä on ruokaa ja koti! kuten sanoit mitä kävi yhdelle jo kun päästettiin vapauteen. animal planetillakin sanottiin että eläin joka kesyyntyy ihmiseen on 30% mahdollisuus vain selvitä luonnossa.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  15. #23035
    VapeTrix
    Vieras
    tuittu siinä oot oikees et eläinterroristit olis tehny hallaa... mä en ymmärrä kyllä niitäkään paljon ne aiheuttaa vaaraa.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  16. #23036
    VapeTrix
    Vieras
    ärsyyntymisestä puheen ollen. v**** et ärsyttää nämä teinit nykyää syödään junassa ja sotketaan penkit ja yksi räkii lammikkoa.. ja kolmas hurjapää höyryttelee.. ei taida tajuta paljon makssa tuo palohälytys junassa..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  17. #23037
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    tosta kreikan mestasta kyllä on aika karut ne uutiset mut osa niistä on shaissea mut aika näyttää!
    Mua huolestuttaa ihan helvetisti miten ne selviää, stressiherkkiä otuksia ja kaks niistä on yli 30 vuotiaita jo. Niitä delfiineitä pitää tavallaan vähän kuin omina, kun lapsena monen monta kertaa niitä tullut käytyä katsomassa ja jokusen kerran aikuisenakin. Tuntuu oudolta ettei Tampereella ole enää delfinaariota kun se on ollut siellä aina. Nyt pitää vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta.

    Kukkahattuisten eläin"suojelijoiden" on nyt parasta olla helvetin onnellisia kun saivat mitä tilasivat. Turha vikistä koska ei tuo delfinaarion ajojahti oikein millään muullakaan tavalla voinut päättyä, sen luulisi vähän tyhmemmänkin proteiinia välttelevän munakoisonpurijan tajuavan. Delfiinien mahdollinen kuolema on niiden syy ja kaikkien delfinaarion boikotoijien ja paheksujien vaikka kuinka yrittävät sormella osoitella ja möykätä.

     
     
  18. #23038
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mua huolestuttaa ihan helvetisti miten ne selviää, stressiherkkiä otuksia ja kaks niistä on yli 30 vuotiaita jo. Niitä delfiineitä pitää tavallaan vähän kuin omina, kun lapsena monen monta kertaa niitä tullut käytyä katsomassa ja jokusen kerran aikuisenakin. Tuntuu oudolta ettei Tampereella ole enää delfinaariota kun se on ollut siellä aina. Nyt pitää vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta.

    Kukkahattuisten eläin"suojelijoiden" on nyt parasta olla helvetin onnellisia kun saivat mitä tilasivat. Turha vikistä koska ei tuo delfinaarion ajojahti oikein millään muullakaan tavalla voinut päättyä, sen luulisi vähän tyhmemmänkin proteiinia välttelevän munakoisonpurijan tajuavan.
    agreed. eikös tää kohu alkanu jo yhdessä vaiheessa ku jengi mellasti et ne korotti hintoja? kyllä pitää toisaalta ymmärtää että tuo ylläpito maksaa.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  19. #23039
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Se on muuten jännä, että Tähkä nostetaan esiin - myös Erin ja Happoradio peruuttivat tuon keikan.

    Myös minusta oli hyvä asia tuo "salailu", pääsivät viivytyksittä ja turvallisesti elikot perille. Johan noille ruokakin maistui perillä, että ei niin paha stressi ainakaan siirrosta iskenyt - saa nähdä miten sopeutuvat pidemmän päälle. Toivotaan parasta.

     
     
  20. #23040
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taski63 Näytä viesti
    Se on muuten jännä, että Tähkä nostetaan esiin - myös Erin ja Happoradio peruuttivat tuon keikan.

    Myös minusta oli hyvä asia tuo "salailu", pääsivät viivytyksittä ja turvallisesti elikot perille. Johan noille ruokakin maistui perillä, että ei niin paha stressi ainakaan siirrosta iskenyt - saa nähdä miten sopeutuvat pidemmän päälle. Toivotaan parasta.
    Samanlaisia paukapäitä nekin on.

    Se on kyllä hyvä merkki ja yksi vaaranpaikka ylitetty kun elukat alkaa syödä matkan jälkeen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •