Sivu 115 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15651051111121131141151161171181191251652156151115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,281 - 2,300 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2281
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Muuten kyllä vois käydä kysäseen mutta pitää kahdeksaan asti lusia töissä Noh.. menee kai tuo juhannus noilla jämänesteilläkin mitä kaapin pohjalta löytyy. Ei mikään varsinainen makunautinto mutta pääasia, ettei tarvi sortua analookisiin
    Hakkaa sitä mx alkuista koodia itelloonin silmään eli seurantaan ja kun tuo näkyy seurannassa antaa posti pakettisi sinulle oli päivämäärä tieto mitä tahansa..
    silloin kun meillä oli vielä posti niin ne toimitettiin AINA samana päivänä postiin..nyt kun meillä onkin tommonen vitun kiva ruuhkainen ärrä kombo niin ne toimitetaan edelleen samana päivänä sinne mutta ne skannailee niitä sinne "pienellä" viiveellä sisään(eli ruuhka ajan mentyä..) jonka vuoksi tohon pannaan aina 1 arkipäivä lisää jollei maxia saatu toimitetuksi..

     
     
  2. #2282
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    Hakkaa sitä mx alkuista koodia itelloonin silmään eli seurantaan ja kun tuo näkyy seurannassa antaa posti pakettisi sinulle oli päivämäärä tieto mitä tahansa..
    silloin kun meillä oli vielä posti niin ne toimitettiin AINA samana päivänä postiin..nyt kun meillä onkin tommonen vitun kiva ruuhkainen ärrä kombo niin ne toimitetaan edelleen samana päivänä sinne mutta ne skannailee niitä sinne "pienellä" viiveellä sisään(eli ruuhka ajan mentyä..) jonka vuoksi tohon pannaan aina 1 arkipäivä lisää jollei maxia saatu toimitetuksi..
    Milläs kuvittelet että ne sen antaa, jos sattuu jakelu ja konttori olemaan erikseen? Jos ei sitä ole vielä toimitettu postiin, niin tyhjästä ne ei mitään nyhjäse.

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  3. #2283
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    on täälläkin jakelu ihan eri paikasta kuin tuo ärrä. ja oli vielä tuon postinkin aikaan. kyllä ne silti vaan tuppaa kerkeemään..sitä en tiedä viekö jokainen itellooni ne suoraan..tuskin.jollain ne kuitenkin tuntuvat tuosta sinne aina ilmestyvän..samana päivänä.. ei välttämättä tietysti joka paikassa..
    kyllä tuo maxi on noudettavissa heti kun seuranta niin sanoo..ei mulla ainakaan oo ikinä tullu maxiin muita skannauksia kuin noudettavissa toimipisteestä ... nii..ja tietty toimitettu...

     
     
  4. #2284
    Höyryttelijä Taka's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    90

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Uudet laitteet pistin tulemaan EcigWizardilta 13.6 ja toivoin, että ehtisivät edes juhannukseksi...töistä tänään saavuttuani sain pettyä kun ei vieläkään ollut startti kittiä laatikossa. Täytynee viellä normaali savukkeilla edetä. NOH ehkä maanantaina sitten.

    PS. Hyvää juhannusta kaikille!
    Tiedustelijan noin kymmenen käskyä:
    1.Älä ikinä tunnusta 2. Älä ikinä paljastu 3.Älä varasta enempää kuin jaksat kantaa 4.Älä tapa tylsällä puukolla 5. Kuseta minkä ehdit 6.Lyö vyön alle 7.Puukota selkään 8.Älä unelmoi 9. Älä kuvittele 10.Älä luule 11.Älä jää kiinni 12. Näe kaikki 13. Kuule kaikki

     
     
  5. #2285

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Eli niinkun tässäkin tapauksessa, se on sieltä sitten vasta 25. noudettavissa.
    Joo ei sitä pakko sinne ole toimittaa.. Mutta vaikka olisi ollut mikä päivämäärä itsellä lapussa ja kellonaika.. Niin kyllä sen on saman illan aikana löytänyt lähikonttorista. Tapauskohtaista varmaan.. Mutta kokeilemisen arvoista kuitenkin.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #2286
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
    Onpa sikamainen temppu!
    Meidän jakelussa on ohjeistettu että maxit viedään AINA kannon jälkeen toimipaikkaan että on samana päivänä noudettavissa, en sitten tiedä miten muualla toimitaan.
    Kokeile sitten maanantaina jos se nyssäkkä kuitenkin mahtuu luukusta niin valitusta vaan itellalle päin niin eiköhän ne ala mahtumaan luukusta taas jos kerran ennenkin...

     
     
  7. #2287
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Onpa sikamainen temppu!
    Meidän jakelussa on ohjeistettu että maxit viedään AINA kannon jälkeen toimipaikkaan että on samana päivänä noudettavissa, en sitten tiedä miten muualla toimitaan.
    Kokeile sitten maanantaina jos se nyssäkkä kuitenkin mahtuu luukusta niin valitusta vaan itellalle päin niin eiköhän ne ala mahtumaan luukusta taas jos kerran ennenkin...
    Joo, pitää kokeilla hakiessa ja jos mahtuu luukusta, niin kyllä joutuu kirjottaan rage-ketjuun taas lisää Ohjeistuksesta mulla ei oo mitään tietoa, maanantaille oli tosiaan merkattu se päivämäärä milloin haettavissa. Hakupaikka mulla on Oulun pääposti, ei siis R-kioski, johon varmaan kirjautuukin hitaammin.. Mutta enivei, hyvät jussin höyryäville raivoajille
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  8. #2288
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Joo, pitää kokeilla hakiessa ja jos mahtuu luukusta, niin kyllä joutuu kirjottaan rage-ketjuun taas lisää Ohjeistuksesta mulla ei oo mitään tietoa, maanantaille oli tosiaan merkattu se päivämäärä milloin haettavissa. Hakupaikka mulla on Oulun pääposti, ei siis R-kioski, johon varmaan kirjautuukin hitaammin.. Mutta enivei, hyvät jussin höyryäville raivoajille
    Niin siis meinasin ku iteki noita työkseni jakelen että pitää olla samana päivänä kun on yritetty jakaa noudettavissa toimipaikasta..

    Ollaan muuten saman kylä poikia

     
     
  9. #2289
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Niin siis meinasin ku iteki noita työkseni jakelen että pitää olla samana päivänä kun on yritetty jakaa noudettavissa toimipaikasta..

    Ollaan muuten saman kylä poikia
    Aika jännä.. Lapun mukaan 11:10 oli jakaja käynyt mutta tosiaan maanantaille oli merkattu hakupäivä. En tosi tiedä olisko ollu siellä jo tänään ku en käyny kysymässä. Onneksi tosiaan on pohjia entisistä jäljellä niin ei tuu hätä:-)
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  10. #2290
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
    En halua kääntää veistä haavassa mutta tuskin se posteljooni olisi 10 min kauas ehtinyt jos oli perään menny ja kysellyt ko ilmoituksen kanssa sitä nyssäkkää.
    Ärsyttävä piirre nykyään tuo ilmoittaa noutoaika seuraavalle päivälle! Mutta monessa postissa on se jakelu muualla ja sen nyssäkän matka jakelusta toimipaikkaan ja hyllyyn kestää
    Eikös tuossakin ollut nouto klo 10 jälkeen ???

     
     
  11. #2291
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Jos tommonen maksikirje/nyssäkkä ei mahdu laatikkoon niin se juurikin toimitetaan paikalliseen postiin noudettavaksi, ja jätetään lappu jossa noutopäivä ilmoitettu! Mutta sitä ei ole pakko sinne toimittaa noudettavaksi samana päivänä. Eli niinkun tässäkin tapauksessa, se on sieltä sitten vasta 25. noudettavissa. Eli joudut varmaan odottelemaan. Postinjakaja olisi varmaan laittanut lappuun tämän päivämäärän jos aikoisi sen samana päivänä vielä toimittaa postiin. T:Itellalainen
    Itse laitoin aikoinaa kun kameraan tilailin tilpehööriä postille spostia ettei niitä kaikkia tarvii kuskata luukun taakse kun en ole kuitenkaan paikalla että ilmoitus vaan aamulla niin ehtii samalle päivälle noudettavaksi, tosin tuo noutopiste on R:llä joten siellä ehtii käymään myöhemminkin lienee vielä voimassa ???
    T: kuin myös :-[

     
     
  12. #2292
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    En halua kääntää veistä haavassa mutta tuskin se posteljooni olisi 10 min kauas ehtinyt jos oli perään menny ja kysellyt ko ilmoituksen kanssa sitä nyssäkkää.
    Ärsyttävä piirre nykyään tuo ilmoittaa noutoaika seuraavalle päivälle! Mutta monessa postissa on se jakelu muualla ja sen nyssäkän matka jakelusta toimipaikkaan ja hyllyyn kestää
    Eikös tuossakin ollut nouto klo 10 jälkeen ???
    Oli tosiaan klo 10 merkattu siihen vaikka paikka aukeaa kasilta. Ois tosiaan pitäny älytä juosta perään, eiköhän se vielä pihapiirissä olis ollu.. Rehellisesti sanottuna ei tullut edes ajatelleeksi, että niinkin olis voinu tehä
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  13. #2293
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Oli tosiaan klo 10 merkattu siihen vaikka paikka aukeaa kasilta. Ois tosiaan pitäny älytä juosta perään, eiköhän se vielä pihapiirissä olis ollu.. Rehellisesti sanottuna ei tullut edes ajatelleeksi, että niinkin olis voinu tehä
    Yksi mahdollisuus on myös katsoa postin seurannasta sillä numerolla (MXjotain) josko se olisi ehtinyt hyllyyn saakka jolloin se olisi noudettavissa, tuo klo 10 tuli jokin aika sitten kun toimipaikoista vähettiin (yllätys?) henkilökuntaa niin niitä lähetyksiä ei ehdi muuten laittaa hyllyyn ja rekisteröidä koneelle

     
     
  14. #2294
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Yksi mahdollisuus on myös katsoa postin seurannasta sillä numerolla (MXjotain) josko se olisi ehtinyt hyllyyn saakka jolloin se olisi noudettavissa, tuo klo 10 tuli jokin aika sitten kun toimipaikoista vähettiin (yllätys?) henkilökuntaa niin niitä lähetyksiä ei ehdi muuten laittaa hyllyyn ja rekisteröidä koneelle
    Mie vähän luulen et tuo klo 10 tulee siitä, että aamulla lajittelussa hoidetaan itse lajitteluosuus ja sitten kun jakolenkille lähdetään, niin käydään sen postin konttorin kautta jättämässä sinne päivän postit (sun nyssäkkä mukaanlukien). Klo 10 sen takia, että varmasti on kerennyt käydä sen jättämässä sinne aamulla. Ikinä ei ennalta tiedä postin määrää, ja täten kauan kestää aamun lajittelussa. Toivottavasti oli edes jollain tapaa selkeä sepustus .

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  15. #2295
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pitää käydä itekki kyselemässä paikallisessa postissa, että olisiko vahingossakaan tullu pakettia... Pari nestepakettia ois nimittäin matkalla ja nesteet on aika finaalissa.

    Mitähän ton mun salmarin maulle on tapahtunu, ku maistuu pirun laimeelta.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  16. #2296
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olin jo niin innoissani tuosta Kuopion höyrymiitistä mutta sitten se vaihettiin turkuun. ei prkl 600km päässä

     
     
  17. #2297

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noniin. Tankin sain täyteen tavaraa ja kaikki pitäis kyllä riittää maanantaihin asti. Mutta pääsipä niin käymään et kun väkersin pienessä sievässä uudelle boltille koteloa niin otin sitten tankista kiinni ja sehän sitten irtos ja nesteet maahan. Pieni liraus jäi sinne ja sitä tässä auring
    on paisteessa yritän imeä ja puhelimen kans värkätä.

    Ja jotta ei vielä enempää vituttais niin mökillä on tietenkin avopuolison perhe ja mummo. Ja hermot kireänä jo valmiiksi ja vitutus kasvaa. Kukaan ei polta et sais nikotiinin tuskat pois. Ja lähin kauppa 50 kilsaa. Kukaan ei kykene ajamaan ja kiinnihän se kauppa olis. Joten hyvää juhannusta saatana!

     
     
  18. #2298
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sam_ Näytä viesti
    Olin jo niin innoissani tuosta Kuopion höyrymiitistä mutta sitten se vaihettiin turkuun. ei prkl 600km päässä
    Eikös Turussa ole vaan paikallinen miitti? Samoinhan se meni aikaisemminkin, monta kuukautta oli suunniteltu HML miittiä ja yhtäkkiä se vaihtuikin Kuopioon... Eiköhän noita useampi sovi tähänkin maahan.

     
     
  19. #2299
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Szandor Näytä viesti
    Noniin. Tankin sain täyteen tavaraa ja kaikki pitäis kyllä riittää maanantaihin asti. Mutta pääsipä niin käymään et kun väkersin pienessä sievässä uudelle boltille koteloa niin otin sitten tankista kiinni ja sehän sitten irtos ja nesteet maahan. Pieni liraus jäi sinne ja sitä tässä auring
    on paisteessa yritän imeä ja puhelimen kans värkätä.

    Ja jotta ei vielä enempää vituttais niin mökillä on tietenkin avopuolison perhe ja mummo. Ja hermot kireänä jo valmiiksi ja vitutus kasvaa. Kukaan ei polta et sais nikotiinin tuskat pois. Ja lähin kauppa 50 kilsaa. Kukaan ei kykene ajamaan ja kiinnihän se kauppa olis. Joten hyvää juhannusta saatana!
    Joo hyvää juhannusta sinnekkin, vaikka kovin huonoissa merkeissä se alkoikin, mutta koita käpristellä jotenkin se pari päivää, niin eiköhän se siitä helpota

     
     
  20. #2300
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voihan prkl! Torstaina tuli oltua ihan pienessä sievässä. Muisti pätkii illan mittaan aika rankalla kädellä, mutta muistan jossain vaiheessa siirtyneeni analogisiin. Siirron syykin selvisi. Toinen eGo+cartotankki-setti on hukassa. Yhtään en tiedä missä se voisi olla. Joka paikasta oon mielestäni ettiny eikä näy missään.

    Onneks toi oli sentään yks mun kopioakuista ja tankkikin oli DCT eikä arctic.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •