Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #22901
    Pujon pienet siitepölyhiukkaset osuivat tänään ikävästi sieraimiin. Voi jeesus tätä aivastelua ja räkimistä. Tähän asti ollut pientä mutta tänään iski kunnolla. Niistämistä koko ajan niin että pää pyörryksissä. Pilleriä naamaan ja sumutteet nenään. Pitäskö vielä tamppoonit laittaa sieraimiin .


     
     
  2. #22902
    VapeTrix
    Vieras
    allergia on itselläkin. ei voi pellolekkaa mennä ku pärskii tosin nyt alkanu sietämää tätä ku otan allergia lääket joka aamu

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  3. #22903
    Pillereitä koitan välttää viimeiseen asti. Sitten kun alkaa kunnolla pukkaa päälle niin sitten vasta. Kumma kun vasta armeija aikoina tuli pujo allergia eikä mitään sitä ennen ollut. Toivottavasti joku vuosi lakkaa tulemasta. Huomenna haulikkokisat ja senhän tietää että tukki on ihan rääässä (kirjotinkohan tuon oikein?).


     
     
  4. #22904
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    ukki kuoll tänään vituttaa..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Otan osaa, vaikkei sanat välttämättä mitään lohdutakaan.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #22905
    VapeTrix
    Vieras
    Zavuke mä oon syöny 8kk joka aamu ja nyt ei pärskitytä. voipi olla sulla nokka tukossa

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  6. #22906
    VapeTrix
    Vieras
    @Pottula kiitos. kyllä tää tästä elämäähän täm vain on ja joskus se jonkun tarina jaa viimeisen kappaleen.

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  7. #22907
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    ukki kuoll tänään vituttaa..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Otan osaa...

     
     
  8. #22908
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Pillereitä koitan välttää viimeiseen asti. Sitten kun alkaa kunnolla pukkaa päälle niin sitten vasta. Kumma kun vasta armeija aikoina tuli pujo allergia eikä mitään sitä ennen ollut. Toivottavasti joku vuosi lakkaa tulemasta. Huomenna haulikkokisat ja senhän tietää että tukki on ihan rääässä (kirjotinkohan tuon oikein?).
    Mun yks kaveri ottaa allergiaan niitä jotain siedätyshoito piikkejä..?

     
     
  9. #22909
    VapeTrix
    Vieras
    @benji kiitos. joo siedätys hoidos sua just siedätetää noille. itse en enää niihin mee ku tuuperruin 4 kertaa..

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg

     
     
  10. #22910
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla oli nuorena paha pöly ja varsinkin puupöly- allergia. Se on iän myötä parantunut aika hyvin vaikka ei vieläkään ihan kokonaan ole ohi. Näinkin päin siis voi käydä.

     
     
  11. #22911
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    @benji kiitos. joo siedätys hoidos sua just siedätetää noille. itse en enää niihin mee ku tuuperruin 4 kertaa..

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
    Niin, sekin on vissiin aika rankkaa... En paremmin tiedä.

     
     
  12. #22912
    Siedätyshoito on aika kallista ja ei kait sekään mitään takeita anna että lopulta toimii. Halvemmalla pääsee jos 2kk pilleriä pistää poskeen. Eri asia olisi jos keväästä syksyyn asti olisi allergiaa. Silloin voisikin jo harkita siedätyshoitoa..tai muuttoa ulkomaille .


     
     
  13. #22913
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Siedätyshoito on aika kallista ja ei kait sekään mitään takeita anna että lopulta toimii. Halvemmalla pääsee jos 2kk pilleriä pistää poskeen. Eri asia olisi jos keväästä syksyyn asti olisi allergiaa. Silloin voisikin jo harkita siedätyshoitoa..tai muuttoa ulkomaille .
    Toisinaan musta tuntuu että maahan muuttajaksi ryhtyminen ei olisi välttämättä paha ajatus... Vaikka ei mulla allergioita olekaan... Hyvästä maasta en ole vielä ottanut selvää...

     
     
  14. #22914
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Rouva haki saunapuita liiteristä tos pari viikkoa sitten, ja jotenkin onnistui pudottamaan kirveen kantapäälleen halkomapöllin nokasta... Naps ja akillesjänne irtipoikki

     
     
  15. #22915
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Rouva haki saunapuita liiteristä tos pari viikkoa sitten, ja jotenkin onnistui pudottamaan kirveen kantapäälleen halkomapöllin nokasta... Naps ja akillesjänne irtipoikki
    Ai saatana!

     
     
  16. #22916
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Hyi hemmetti heimo. Aikamoiset uutuurit.

     
     
  17. #22917
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Sano älä muuta, kantapäästä irtos.

     
     
  18. #22918
    VapeTrix
    Vieras
    .........

    typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
    Viimeksi muokannut VapeTrix; 09.08.16 kello 10:26.

     
     
  19. #22919
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ?
    KGO & Twist

     
     
  20. #22920
    VapeTrixille osanotto, myöhässä. Raskaita juttuja.

    Oma v-tuksen aihe on tämä h-tin kroppa, joka ei tahdo kestää toimistotöitä. Reilu viikko töissä ja eilen oli niskat niin jumissa, että silmät tärisi. Pidin kolmiopäivän ja tänään vähän parempi, mutta ei tämäkään hyvä ole. Nuorena pystyi ketkumaan vaikka millä lailla mutta nyt jos on 5 min huonosti kroppa iskee takaisin. Jumpat, liikunnat, särkylääkkeet, piikkimatot, venyttelyt, fysioterapiat, ergonomiatarkistukset auttaa hetken mutta kyllästyttää saman asian jatkuva toisto.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •