Sivu 114 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14641041101111121131141151161171181241642146141114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,261 - 2,280 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2261
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Viddu, Zen ilmoitti, että HoH ei jatkossa toimita Eurooppaan. Onneksi olkoon, jos olit jo listalla, saat vielä omasi. Me muut jäämme ilman.
    No, eipä tarvi näiden suuntaan jatkossa katsella, ei kyllä tämän jälkeen huvittaisikaan.
    M I T Ä ! ! ! ???

     
     
  2. #2262

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Viddu, Zen ilmoitti, että HoH ei jatkossa toimita Eurooppaan. Onneksi olkoon, jos olit jo listalla, saat vielä omasi. Me muut jäämme ilman.
    No, eipä tarvi näiden suuntaan jatkossa katsella, ei kyllä tämän jälkeen huvittaisikaan.
    Siis mitä helvettiä, ei toimita eurooppaan, voi vituntäyspaska sinne jäi atty-pro, vittu pitäkööt tunkkinsa saatanaan riistokapitalistit
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  3. #2263
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Otan osaa ....olishan tuo ollu mukava nähdä zenesis jonkun foorumilaisen känsäisissä kourissa muikea hymy naamallaan
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #2264

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja missähän tämä ilmoitus on tehty?!

     
     
  5. #2265
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    VW ja Zenin oma ketju.
    KGO & Twist

     
     
  6. #2266

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Olisit nyt samalla lisännyt, että Mike etsii jälleenmyyjää Eurooppaa Joten tuotteet on saatavilla heti, kun semmonen löytyy

     
     
  7. #2267

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Olisit nyt samalla lisännyt, että Mike etsii jälleenmyyjää Eurooppaa Joten tuotteet on saatavilla heti, kun semmonen löytyy
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VW
    I could stand to have a little less business at this point... so anybody that wants out is free to exit the thread...

    Invest a hundred grand getting a business like this rolling, walk a mile in my shoes and sit back and watch people criticize you for being perfectly clear about how things are going, and you'll see where I'm at.

    On another note:

    Effective immediately, I no longer will be taking orders outside of the USA, Mexico and Canada... I'm seeking distributors in Europe, Australia and Asia.

    If you are on any of the remaining lists you are outside the USA, Mex or Canada you will still get your products.

    No new orders outside of North America. When I have distributors in place I will let you know.

    Thanks.
    Jottei kellekkään jää epäselväksi
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #2268
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Otan osaa ....olishan tuo ollu mukava nähdä zenesis jonkun foorumilaisen känsäisissä kourissa muikea hymy naamallaan
    Mä lupaan laittaa kuvan kun postin hellässä huomassa oleva kappale saapuu Suomeen...

     
     
  9. #2269
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Peksi85 Näytä viesti
    Mä lupaan laittaa kuvan kun postin hellässä huomassa oleva kappale saapuu Suomeen...
    :-* +!..kateellisena odottelemme)
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #2270
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke
    Olisit nyt samalla lisännyt, että Mike etsii jälleenmyyjää Eurooppaa Joten tuotteet on saatavilla heti, kun semmonen löytyy
    Indeed.
    Mitäs rageamista tossa nyt olisi ollut?
    Hitusen kyllä epäilen Zenin polttavan päreensä lopullisesti ennen sitä plus tossa on se, että jälleenmyyjällä taalat muuttuvat euroiksi.
    KGO & Twist

     
     
  11. #2271
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ainahan voi yrittää ja kysyvä ei tieltä eksy..tuohon kun yrittäs joku kotimainen kauppias iskeä kiinni.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #2272

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Ainahan voi yrittää ja kysyvä ei tieltä eksy..tuohon kun yrittäs joku kotimainen kauppias iskeä kiinni.
    Kaksi vaihtoehtoa.. esmoke / puff
    *starts a wave of spamzor*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #2273

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Ainahan voi yrittää ja kysyvä ei tieltä eksy..tuohon kun yrittäs joku kotimainen kauppias iskeä kiinni.
    +1
    Olis mielenkiintoista kuulla mitä zen vaatii jälleenmyyjiltään, ja ei tuossa mitään häviä jos joku kotimainen kauppias tuota yrittäis saada kaupan. Ei luulis olevan liian kuormittava hommakaan, ja jos zen ei määrää ovh hintaa sais noilla varmaan voitakin leivän päälle.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  14. #2274
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsytys nro1: Ei saanut langatonta toimimaan Rodoksen lomalla sitten millään... - nyt ihan kerpeleesti voorumeita ja lankoja luettavana

    Ärsytys nro2: Kaikki kolme lasta sairastuivat loman viimeisinä päivinä ja yksi kävi tutustumassa kreikkalaiseen sairaalatyöskentelyynikin, joka oli muuten huomattavasti nopeampaa kuin suomalainen

    Ärsytys nro3: Meikäläinen nyt myös neljättä päivää kipeänä. Sama tauti kuin lapsissa. Enterorokko ja räyhäkkä uutta itämaista viruskantaa.

    Lapset ainakin saaneet tartunnan jo Suomessa ja ehkä myös minäkin. On muuten veemäinen tauti. Kuume sahasi kolme vuorokautta 37 - 40 asteen välillä, suu ja nielu täynnä rakkuloita eikä menaa pystyä nielemään mitään eikä puhumaan ja helvatan kutiavia näppylöitä jaloissa. Toinen kaksosista täynnä näppylöitä, mutta onneksi lapset ovat olleet jo muutaman päivän muuten oireettomia.

    Olipahan taas sellainen loma, että tuli jälleen päätettyä tämän olevan meidän perheen viimeinen rantaloma. Ja tuo päätöshän ei varmasti enää päde ensi keväänä...

    Ja olisihan noita ärsytyksen kohtaita vielä enemmänkin siunaantunut sydämelle railun viikon aikana, mutta nyt ei jaksa...

     
     
  15. #2275
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    vitun itella hukkas mun paketin missä oli mootoripyörän osa nyt juhannus reisu pyörällä vituiksi

     
     
  16. #2276
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  17. #2277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
    No TUO harmittaa. Itse käynyt tänään kaks kertaa postissa. No tulihan sieltä 50ml toroa hassuine korkkeineen. Ups, ei ollut tarkoitus lisätä "nestettä litkuihin"...

     
     
  18. #2278

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
    Kyllä ne yleensä saa haettua samana päivänä.. Itse ainakin AINA hakenut, kun tullut tuollainen "N'c'd viesti". Ja eikös postit vielä tovin ole auki
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #2279
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kyllä ne yleensä saa haettua samana päivänä.. Itse ainakin AINA hakenut, kun tullut tuollainen "N'c'd viesti". Ja eikös postit vielä tovin ole auki
    Jos tommonen maksikirje/nyssäkkä ei mahdu laatikkoon niin se juurikin toimitetaan paikalliseen postiin noudettavaksi, ja jätetään lappu jossa noutopäivä ilmoitettu! Mutta sitä ei ole pakko sinne toimittaa noudettavaksi samana päivänä. Eli niinkun tässäkin tapauksessa, se on sieltä sitten vasta 25. noudettavissa. Eli joudut varmaan odottelemaan. Postinjakaja olisi varmaan laittanut lappuun tämän päivämäärän jos aikoisi sen samana päivänä vielä toimittaa postiin. T:Itellalainen

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  20. #2280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Kyllä ne yleensä saa haettua samana päivänä.. Itse ainakin AINA hakenut, kun tullut tuollainen "N'c'd viesti". Ja eikös postit vielä tovin ole auki
    Muuten kyllä vois käydä kysäseen mutta pitää kahdeksaan asti lusia töissä Noh.. menee kai tuo juhannus noilla jämänesteilläkin mitä kaapin pohjalta löytyy. Ei mikään varsinainen makunautinto mutta pääasia, ettei tarvi sortua analookisiin
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •