Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #22741
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Jaa, kiitos vinkistä. Tosin ihme kyllä ei ole kipeä tyhjä hammasreikä vaikka poisto oli kohtalaisen vaikeaa isojen juurien takia
    Itse asiassa apteekista saa sitä samaa paikkausainetta jota hammaslääkärit käyttävät väliaikaisen paikan tekoon. Eri kätevää kun hammas lohkeaa ja jne. Useinhan hammaskivut tulevat viikonloppuisin tai pitkinä pyhinä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #22742
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    ^ What? Karviaisenmarja?

    Ärsyttää kun pitäis siivota, eilen täällä oli päivällä juhannussiivous valmis ja nyt täällä näyttää siltä kun täällä olis ollu 10 hengen kotibileet.
    Joo en tiedä. Välillä tulee tuiterissa uusia sanoja, mutta eikai se niin väliksi. Karviaisenmarja tosin oli ihan ihq, no problem officer. Harmi ettei pörrin nimi ole Juha irl. Tais olla joku Pontus Maximus.

     
     
  3. #22743
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Joo en tiedä. Välillä tulee tuiterissa uusia sanoja, mutta eikai se niin väliksi. Karviaisenmarja tosin oli ihan ihq, no problem officer. Harmi ettei pörrin nimi ole Juha irl. Tais olla joku Pontus Maximus.
    Juha? Miksi? Että vois uhitella että kohta Juhaa sattuu leukaan vai niinku tyyliin juha kasikasi tuli tänne takiasi

     
     
  4. #22744
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Juha? Miksi? Että vois uhitella että kohta Juhaa sattuu leukaan vai niinku tyyliin juha kasikasi tuli tänne takiasi
    No kun sitten olisit juhannussima? Tosin kunnon roomalaisen kenraalin nimi on imo hienompi. Tunsin kerran erään ukkelin, jonka etunimi oli Leo. Halusi väen vängällä käyttää tokaa nimeä vaikka miten yritin kertoa Leon olevan komea kuin perkele. Lieköhän vanhemmalla iällä tajunnut.

     
     
  5. #22745
    On se kumma, aina kun alan ryyppäämään, teidän jutut menee ihan plörinäksi! #kma # hauskaa juhannusta #uunon nimpparit

     
     
  6. #22746
    En ole koskaan ymmärtänyt tuota häsh täg juttua. Viisaat valistakoot silvuple.


     
     
  7. #22747
    Nokia luureissa oli, taisi olla muissakin? Oli risuaidan takana toimintoja ja joku "viisas" luuli keksivänsä pyörän uudestaan. Eli some paskaa

     
     
  8. #22748
    Ok. Eli englanniksi some shit .


     
     
  9. #22749
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Kyllä ottaa kupoliin. Tilasin gearbestiltä Hcigar vt75:n piti olla saldoilla ei ollu, odottelin, piti tulla sähköpostia kun taas varastossa, ei tullut! Nyt se on taas lähes loppuunmyyty, 6 varastossa! Mitä saatanan pelleilyä vinosilmiltä. Siis paskat nakkaa kun rahat on tilillä. Aivan älytöntä toimintaa. Veikkaan että vastaus on taas huomenna sama kuin ennenkin, loppuunmyyty, toimitetaan kun taas saldoilla mutta toimituspäivä ei ole tiedossa. Aargh!

    e. Veikkasin väärin. Vastaus tuli ja paketti lähti
    Viimeksi muokannut Kynä; 29.06.16 kello 08:56.

     
     
  10. #22750
    Ruotsinmaalta saapunut Pioneer 4 U:n IPV D3. Aivan hiton hyväntuntuinen modi kädessä, piiri toimii hyvin, 510-liitin hemmetin hyvä.. Mutta akkuluukku helisee ja heiluu kuin hullun mulkku. Oisin odottanut vähän enemmän. Laitoin esmokesille kyselyä että onko mitään tehtävissä, jännä nähä mitä vastaavat. Halpa modi Kiinassa, mutta ei ole aikaa odotella viikkoja sieltä.. Evic Vtc mini vei laadussa muuten, mutta sen 510-liitin oli niin lyhyt, että puolet miun drippereistä ja tankeista heilui ihan holtittomasti.

     
     
  11. #22751
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Hohoijakkaa... Ei vaan onnistu wickaus ei Griffinissä, eikä Serpent minissä. Meni hermot niin putsasin kummatki tankit ja pistin laatikoihin odottamaan parempaa päivää. Nyt höyryttelen Aspire Nautiluksesta moonista 13-watilla... Onneksi tuo toimii aina. Niin ja onhan mulla tuo Kangertechin Toptank mini, joka on ainut RBA-vehje, joka toimii vittuilematta. Siitä välillä "isoja" pilviä. Jee. Sentään joku vehje toimii...

     
     
  12. #22752
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Ruotsinmaalta saapunut Pioneer 4 U:n IPV D3. Mutta akkuluukku helisee ja heiluu kuin hullun mulkku.
    Muistaakseni D2 kun vähän paineli kasaan niitä akkukannen sivuja niin homma alkoi pelittää. Olisko D3 sama homma. Tosiaan vähän kerralla rutistat ja kokeile välillä onko tiukemmalla.

    E. Katoin että D3 on erilainen kansi kun D2 joten unohda niksini .
    Viimeksi muokannut Zavuke; 29.06.16 kello 07:51.


     
     
  13. #22753
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    RIP Bobas Bounty, mä mitään F39 taho!
    KGO & Twist

     
     
  14. #22754
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    RIP Bobas Bounty, mä mitään F39 taho!
    Nyttenkö se on lopullisesti kuollu ? Hmh en sitten kerennyt reilun kahden vuoden aikana maistelemaan.

     
     
  15. #22755
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kaksi viikko odotin puhelinsoittoa mahdollisesta työpaikasta. Tänään tuli soitto että en päässyt. Tähän väliin______________ sata rumaa kirosanaa!

     
     
  16. #22756
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kaksi viikko odotin puhelinsoittoa mahdollisesta työpaikasta. Tänään tuli soitto että en päässyt. Tähän väliin______________ sata rumaa kirosanaa!
    Meikäläisellä taas tupsahti tänään tammi-helmikuussa jätettyyn hakemukseen kielteinen vastaus. Noh, onneksi en ole joutunut tuota vastausta sormet ristissä odottelemaankaan, kun toinen paikka löytyy jo.
    Tsemppiä vaan työnhakuun! Ja tosiaan, se hakemusten lähettelyyn kyllästyminen muuten näkyy niissä hakemuksissa. Jokainen hakemus vaan uutena haasteena, vaikka onkin aivan saatanan rasittavaa ja työlästä.

     
     
  17. #22757
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Kaksi viikko odotin puhelinsoittoa mahdollisesta työpaikasta. Tänään tuli soitto että en päässyt. Tähän väliin______________ sata rumaa kirosanaa!
    Minulle taas liiton lakimies palasi vihdoin asiaan yli 2 kk:n odottelun jälkeen ja irtisanomisestani lähtee työnantajalle lisäselvityspyyntö viimeistään ensi viikon alussa, kunhan olen itse ensin käynyt sen läpi. Kovasti näyttäisi hyvin laittomalta irtisanomiselta ja vahingonkorvasvaade suurimman mukaan on varma. Vanha työsuhde voimassa lokakuulle asti ja jossain vaiheessa pitäis sitä duunia hakea itsekin...


    Mutta semisti riepoo viikonlopun Tuska. Ai miksikö? No six six six, kun pitäis päättää millä laitteilla ja nesteillä sitä festailee sitten kolme päivää ja kannustaa vielä Islannin voittoon sunnuntai-iltana. Väärä neste-/laitevalinta kun voi alkaa ns. nyppiä jossain välissä enemmänkin. Nää on nyt näitä ensimmäisen maailman ongelmia

     
     
  18. #22758
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Minulle taas liiton lakimies palasi vihdoin asiaan yli 2 kk:n odottelun jälkeen ja irtisanomisestani lähtee työnantajalle lisäselvityspyyntö viimeistään ensi viikon alussa, kunhan olen itse ensin käynyt sen läpi. Kovasti näyttäisi hyvin laittomalta irtisanomiselta ja vahingonkorvasvaade suurimman mukaan on varma. Vanha työsuhde voimassa lokakuulle asti ja jossain vaiheessa pitäis sitä duunia hakea itsekin...


    Mutta semisti riepoo viikonlopun Tuska. Ai miksikö? No six six six, kun pitäis päättää millä laitteilla ja nesteillä sitä festailee sitten kolme päivää ja kannustaa vielä Islannin voittoon sunnuntai-iltana. Väärä neste-/laitevalinta kun voi alkaa ns. nyppiä jossain välissä enemmänkin. Nää on nyt näitä ensimmäisen maailman ongelmia
    Son helppoo. Pakkaa kaikki

     
     
  19. #22759
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Minulle taas liiton lakimies palasi vihdoin asiaan yli 2 kk:n odottelun jälkeen ja irtisanomisestani lähtee työnantajalle lisäselvityspyyntö viimeistään ensi viikon alussa, kunhan olen itse ensin käynyt sen läpi. Kovasti näyttäisi hyvin laittomalta irtisanomiselta ja vahingonkorvasvaade suurimman mukaan on varma. Vanha työsuhde voimassa lokakuulle asti ja jossain vaiheessa pitäis sitä duunia hakea itsekin...


    Mutta semisti riepoo viikonlopun Tuska. Ai miksikö? No six six six, kun pitäis päättää millä laitteilla ja nesteillä sitä festailee sitten kolme päivää ja kannustaa vielä Islannin voittoon sunnuntai-iltana. Väärä neste-/laitevalinta kun voi alkaa ns. nyppiä jossain välissä enemmänkin. Nää on nyt näitä ensimmäisen maailman ongelmia
    Minullekin hyvästä vakkariduunista uusi narsisti pomo yritti kenkää antaa laittomasti. Olin siis työsuojeluvaltuutettu ja korotettua irtisanomissuojaa nautin. Hän mokasi siinä. Minä kuitenkin otin rahaa vastaan sen verran että hän osti minut ulos. Tein siksi niin, että kuten hänellekin sanoin; jotain rajaa kenelle kusipäälle töitä teen! Harmi vaan että en silloin tajunnut pelata peliä. Olisi pitänyt lähteä kiltisti ja parin kuukauden päästä vetää homma oikeuteen jolloin olisin saanut aika kovat rahat. Mutta eipä tullut silloin mieleen...

     
     
  20. #22760
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Minullekin hyvästä vakkariduunista uusi narsisti pomo yritti kenkää antaa laittomasti. Olin siis työsuojeluvaltuutettu ja korotettua irtisanomissuojaa nautin. Hän mokasi siinä. Minä kuitenkin otin rahaa vastaan sen verran että hän osti minut ulos. Tein siksi niin, että kuten hänellekin sanoin; jotain rajaa kenelle kusipäälle töitä teen! Harmi vaan että en silloin tajunnut pelata peliä. Olisi pitänyt lähteä kiltisti ja parin kuukauden päästä vetää homma oikeuteen jolloin olisin saanut aika kovat rahat. Mutta eipä tullut silloin mieleen...
    Ei noi pelaamiset aina kannata, riippuu tietenkin paljonko sait. Lähtökohtaisesti ite ottaisin luottamusmiehenä tms vuoden palkan ja häipyisin. Muistan joskus kun ite sain kenkää juopottelun takia ja häivyin ovet paukkuen. Seuraava duuni oli tiedossa ja äityi naukkailu parin viimeisen kuukauden aikana melkolailla päivittäiseksi.
    Tarkoitus oli sanoa itseni irti 2 viikkoo ennen uuden duunin alkua mutta pomo ehti ensin! Hoitoonhan olis pitäny ohjata ja sillä perusteella olisin korvauksia kyllä saanut. Ei vaan kiinnostanut vääntää kun oli jo toinen työ.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •