Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #22661
    Go Pro kamera kypärä päähän niin voi seuraavana päivänä tarkastaa mitä tuli tehtyä. Kypärä samalla suojaa kolhuilta .


     
     
  2. #22662
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Kyläkaupan posti lopettiin ja kauppakin kesän jälkeen

     
     
  3. #22663
    Koiralla armoton ripuli ollut eilisestä saakka, herätti yölläkin kolmesti käyttämään pihalla. Vikalla kerralla en ollut sitten herännyt, ja oli sitä vesiripulia eteisen lattialla. Aamulla haettu Canicur tuntuu auttavan, nyt ei tartte käyttää ulkona ihan jatkuvasti. Pomokin oli niin myötämielinen, että sain tän päivän vapaaksi kun menen lauantaiksi töihin. Siinä samalla toki peruuntui viikkokausia sitten sovitut omat synttärit, mitkä piti juhlia perjantaina kavereiden kanssa grillaten. Noh, kunhan koira tulee kuntoon niin sitä voi juhlistaa yhdellä saunaoluella perjantaina. Ei tällä univelan määrällä ja stressaantuneen koiran kanssa ollen kyllä häävi päivä ole ollut.

     
     
  4. #22664
    Ei ole kyllä mukavaa tuo koiran ripuli hommat. Omalla koiralla on kerran ollut ja perkele sitä sotkua.
    Tuli mieleen tutulla jolla on Beagle. Grillausilta väellä ja kävivät ulkona tupakilla. Sisään tultaessa koira oli keittiön pöydän päällä ja oli syönyt kaikki tuliset makkarat ja chicken wingsit. Seuraavana päivänä alkoi vatsa käymään ja koira juoksi pitkin kämppää pakoon ku isäntä koitti saada kiinni. Voi että sitä sotkun määrää .


     
     
  5. #22665
    Mulla on tällänen 40-42kg painoinen koira, niin ei oo mitään hentoja yskäisyjä kun tuosta ripuli pakenee.. No, koira on sen verran voimissaan onneksi jo, että päästään lenkkeileenkin tänään. Osoittaa selviä pitkästymisen merkkejä jo, kun oltu vaan sisällä tänään

     
     
  6. #22666
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Samsungin tabletti sanoi työsopimuksen irti,illalla laitoin normaalisti kiinni ja aamulla yrittäessäni käynnistää niin ei minkäänlaista elonmerkkiäkään,töissä latailin eikä mitään,nyt kotona aukesi eilisen illan tiedoilla mutta ei reagoi mihinkään.Tuntuu kuumenevan ylälaidastaan.Tietokoneeseen liitin usb kaapelilla niin yritti jotain ohjainta ajaa käyttöön ja epäonnistui.Varmaan juuri sen reilun pari vuotta vanha ettei enää minkään takuun piiriin kuulu

    Edit :Tänään aamulla laitoin töihin tullessa lataamaan ja kas kummaa näyttäisi pelaavan ihan hyvin Luottohan tähän meni, pitää jo etukäteen seuraaja katsella valmiiksi.
    Viimeksi muokannut Jyki; 07.06.16 kello 07:34.

     
     
  7. #22667
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyki Näytä viesti
    Samsungin tabletti sanoi työsopimuksen irti,illalla laitoin normaalisti kiinni ja aamulla yrittäessäni käynnistää niin ei minkäänlaista elonmerkkiäkään,töissä latailin eikä mitään,nyt kotona aukesi eilisen illan tiedoilla mutta ei reagoi mihinkään.Tuntuu kuumenevan ylälaidastaan.Tietokoneeseen liitin usb kaapelilla niin yritti jotain ohjainta ajaa käyttöön ja epäonnistui.Varmaan juuri sen reilun pari vuotta vanha ettei enää minkään takuun piiriin kuulu
    Emännän samppasunki luuri teki samat. Kondensoinu kosteutta sisälle, täten 11kk vanha luuri ei ole takuun piirissä

     
     
  8. #22668
    Ompa kiva herätä näihin aikoihin väsyttää helvetisti vaan kun laps saa enää nukuttua niin minkäs teet

     
     
  9. #22669
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    iStick Pico. Kiiltävät osat ei sitten olekkaan rosteria vaan jotakin seosmetallia, jossa on nikkeliä. Ja kun vaimo nyt sattuu olemaan nikkeliallergikko, niin johan alkoi parissa päivässä käsiin tulemaan näppylöitä. Saatana että korpeaa....jouduin luovuttamaan vaimolle toisen iStick 100W vempeleen ja joudun itse "tyytymään" tuohon Picoon.

    Aika hyvin muuten on nuo kiiltävät osat tummuneet, paitsi +/- nappi. Ja harkinnassa oli tuon koko metallisen Picon hankinta. No pitää katsella jotakin muuta vaimolle. On vähän turhan järeä tuo 100W iStick pelkän Kayfunin kurittamiseen 1,2 ohmin setupilla, kun vähempikin riittäisi.

    Scratch and Sniff koodin mukaan ihan aito vempele vielä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #22670
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    iStick Pico. Kiiltävät osat ei sitten olekkaan rosteria vaan jotakin seosmetallia, jossa on nikkeliä. Ja kun vaimo nyt sattuu olemaan nikkeliallergikko, niin johan alkoi parissa päivässä käsiin tulemaan näppylöitä. Saatana että korpeaa....jouduin luovuttamaan vaimolle toisen iStick 100W vempeleen ja joudun itse "tyytymään" tuohon Picoon.

    Aika hyvin muuten on nuo kiiltävät osat tummuneet, paitsi +/- nappi. Ja harkinnassa oli tuon koko metallisen Picon hankinta. No pitää katsella jotakin muuta vaimolle. On vähän turhan järeä tuo 100W iStick pelkän Kayfunin kurittamiseen 1,2 ohmin setupilla, kun vähempikin riittäisi.

    Scratch and Sniff koodin mukaan ihan aito vempele vielä.
    Kyl mää oon käsittäny, että rostereissa on joku 8% nikkeliä. Voinee aiheuttaa sekin allergiselle ongelmia.
    Mulla on nyt Picot ollu toinen vajaan pari kuukautta ja toinen reilun kuukauden käytössä, eikä tummumisesta ole merkkejä, kun vertaa käyttämättömään.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #22671
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Taas tuli leffa vastaan jossa sähkötupakka yhdistetään huumeisiin. Varmaan puolissa leffoista/sarjoista missä oon nähnyt e-savukkeen siitä vedetään pilveä tai jotain vastaavaa. Prkl

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  12. #22672
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Ja leffan nimi?

     
     
  13. #22673
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    iStick Pico. Kiiltävät osat ei sitten olekkaan rosteria vaan jotakin seosmetallia, jossa on nikkeliä.
    Et kai vain väitä että tämä ei ollut tiedossa?

     
     
  14. #22674
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Et kai vain väitä että tämä ei ollut tiedossa?
    Ei ollut.

    iStickeissä 20W - ei ongelmia, 30W - ei ongelmia, 50W - ei ongelmia ja 100W - ei ongelmia. Joten ihan luonnollisesti oletin että iStick Pico - ei ongelmia. Muutamia videorevikoitakin katsonut - ei mainintaa nikkelistä. Eleafin omat sivut - ei mainitaa nikkelistä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  15. #22675
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Voi vitunvittu. Serpentti mini rupes vaan iskemään kuivaa, eikä millään onnistu wickaus. No älähän mittään, griffini käyttöön ja tietenkin vanut siitäkin loppu. Griffinin uudelleen wickaus ja kyllähän tuo onnistu jopa niin hyvin, että alkoi kusemaan allensa. Loppui kuseminen kuitenkin ja sitten rupesin kovaa ajoa pistämään, että saan kurlauksen loppumaan niin poltin sitten pumpulit liian kovilla wateilla ja liian pitkällä imulla. Kyllä nyt taas nuo RTA:t niin vastustaa, että huominen mennään nautiluksella ja toptankilla, kunnes sitten kun tulee happyjuicelta uudet nesteet, alan taas leikkimään noilla RTA-vehkeillä...

    Ei sattuis Oulusta/lähialueelta löytymään jotain gurua, joka osaisi näyttää, että miten perkele nämä setupoidaan oikein?

     
     
  16. #22676
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Ja leffan nimi?
    Dirty Grandpa (2016)

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  17. #22677
    Tippus sähkörööki lattialle ja nyt näyttöön ei tuu enää mitään mutta toimii kuitenkin vielä...

     
     
  18. #22678
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Tippus sähkörööki lattialle ja nyt näyttöön ei tuu enää mitään mutta toimii kuitenkin vielä...
    Mulla kävi samoin Fulgoriksen kanssa. Liekö gixxer voisi korjata tämän.. Näyttö toimii ja ei, mutta höyryä puskee.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  19. #22679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mulla kävi samoin Fulgoriksen kanssa. Liekö gixxer voisi korjata tämän.. Näyttö toimii ja ei, mutta höyryä puskee.
    Joo oli vähä odotettavissaki melkeen ku varmaan sata kertaa tippunu lattialle ja mitään ei vielä ollu käyny. Noh nyt sitte..

     
     
  20. #22680
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mulla kävi samoin Fulgoriksen kanssa. Liekö gixxxer voisi korjata tämän.. Näyttö toimii ja ei, mutta höyryä puskee.
    Korjasin, ettei gixxxeriä ärsytä/harmita. :P

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •