Sivu 113 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13631031091101111121131141151161171231632136131113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,241 - 2,260 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2241
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Juu, sen ne tekee
    Toisessa on pumppua runkattu sen verran, ettei tartte tulla persiiseen roikkuun jos ei halua imeskellä nokea
    Noissa tapauksissa ei kannata puhua vielä "voimasavusta" mitään...
    Ahdin kylkeen, niin aletaan puhumaan!.. Ja rumia!!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  2. #2242
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Toi w123 240d-81 oli lähes miljoona veivattu ja lopussa oli niin mätä taka-akselin palkin kohdalta ettei takaovet meinannu enää kiinni mennä...kori notkahti..puolivuotta seiso omenapuun alla kun meni kaupan varaosa autoksi..laiton renkaisiin ilmaa ja akun paikoilleen niin kertastartista tulille.

    Nykyinen 300TD saksasta uitettu vähän piristetty..nurkissa olis rakennettu ahdin isommilla pesillä ja kompressoripyörällä..jos nyt tänä kesän sais aikaseksi vaihtaa paikoilleen...pumpussa vielä vakiopalikat..musta savu on voiman merkki!

    http://www.youtube.com/watch?v=B9gJrR7anL0

    http://www.youtube.com/watch?v=2iNQX...yer_embedded#!
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  3. #2243
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Asiasta kolmanteen...jäin sitten tänään kämpän oven taakse ja avaimet sisällä...muija keres lähtä töihin eikä sitä voi aina saada arvauskeskuksesta puhelimenpäähän..onnex tyttö hoidossa kun en voi tai saisi tyräleikkauksen jälkeen vielä maitopurkkia raskaampaa nostella ja äkillisiä liikkeitä tehdä..naapurista soitin sitten huoltoyhtiölle joka meidän tapauksessa on lassila & tikanpojat!..odottelin lähes kolmevarttia ennen kuin päivystäjä tuli avaamaan mulle oven ja perhana viikonlopputaksa moisesta hommasta 68.56 euroa, hinnat kohdallaan perhana!
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #2244
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kaikki! Ja varsinkin se, että kun oikein kovasti ärsyttää niin alan kiroilla myös kirjallisesti. Paska!

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  5. #2245
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    "...ratkaistaan vihreällä veralla." Kangastako nuo potkupallokentät on? Ehkä typerin sanonta koskaan, pl. "jääkiekko on fiksujen miesten yksinkertainen peli".

    Sekin ärsyttää että ärsytykseen vois ottaa viinaa mutta kun töihinkin tarttis aamulla. Tai jos bussilla...?

     
     
  6. #2246

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kävin eilen Cittarissa ruokaostoksilla. Miten pirussa keskellä Suomen kauneinta kesää kaikki salaatit on jo kaupassa valmiiksi ruskeita? Mä vielä voin ymmärtää että marras-tammikuussa vihanneksia on heikosti saatavilla. Mutta tähän aikaan vuodesta? Siirryin Lidliin, siellä näyttää onneksi kauppa käyvän paremmin ja vihanneksetkin on vielä vihreitä. Täytynee munkin siirtyä Lidlin asiakkaaksi. Kun en kesällä viittis pakastevihanneksia syödä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  7. #2247
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kylkiluu murtunu, ei pysty olee poissa töistä... Kolmionappia huuleen ja töihin!

     
     
  8. #2248
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Pärhana, kun woon mukana tulleet akut ei kestä kun vajaan päivän, eikä uusiakaan akkuja näy eikä kuulu. On tää hidast.

     
     
  9. #2249
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ja kukahan sai kius1.5 tankin vuotamaan... Slottaisinkohan jatkossaki vasaralla ja naulalla, vai jaksaisinko kaivaa sen dremelin kaapista ku siinä on oikea laikkaki jo valmiiks kiinni. Avokin myyttiset stanan kirsikat ois sit sohvatyynyissä. Onneks on sen värinen sohva ettei huomaa.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  10. #2250
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Voi Itella! Surkeeta Provari tulossa Itellan kuljettamana Suomesta, kävi asuinpaikkakunnalla ja lähti takaisin Turkuun! Selitys oli että oli lajiteltu väärin????? Vau!??? Ei mökin poika ihan käsitä tätä maailman menoo, tuntuu että menee vähän liian hienoksi tämä homma. Kyllä varmaan tunteeton metallin kappalekin ihmettelee kun reissataan ees taas Suomen maata. Voi paska O0

     
     
  11. #2251
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    itella palkkasi parituhatta kesähessua töihin, tässä tulos. Ihan normimeininkiä tässä maassa. Halvalla palkataan kesäksi orjia duuniin ja sit ihmetellään
    että kuinkas vittu tässä lehdessä on näin paskoja juttuja? että kuinkas se huolto tässä ennen pelas kyllä? ai sä halusitkin kahvin etkä burgundilaista hyppyoravan paskateetä!!?!?! postikaan enää liiku prkl! sähköpostitkin päivän myöhässä!!! attanas kun ketuttaa...

    tai ei mua tää ketuta, ku tottunu jo tohon kesämenoon. mut se mikä ny vituttas on sähkölaskut ja niiden koko. SAATANA!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #2252
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    mut se mikä ny vituttas on sähkölaskut ja niiden koko. SAATANA!!!
    Itse en vielä uskaltanu avata sähkölaskua......

     
     
  13. #2253
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Suomen potkupallojoukkueeseen ja pelaajiin liittyvä nimitys "HUUHKAJAT". Vittu että ärsyttää ja sylettää vähän helvetin kovaa tuo saatanan Huuhkajat. Luoja, sitä vitutuksen määrää kun sen näkee saatika kuulee. Huuhkajat sitä ja Huuhkajat tätä, voi pillu sanon minä, työntäkää perseeseenne se vitun Hu-hu- huuhkaja!!!!

     
     
  14. #2254
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Oma ajattelemattomuus, laitoin uunin päälle mutta en muistanut kurkata sisälle, onneksi oli vaan noin 130C tuohon muovitestiin, kun uuni ilmoitteli että lämpötila OK avasin luukun siellä oli pari kattilaa, paistinpannu ja lasikupu,
    Kattilat oli ok mutta paistinpannun kahva ei varmaankaan tykännyt hyvää eikä lasikuvun kädensija, vähänkö oli pehmeä! onneksi kovettui kun jäähtyi

    MUISTA AINA UUNIA KÄYTTÄESSÄSI KATSOA UUNIIN ENNEN SEN PÄÄLLE LAITTOA!

     
     
  15. #2255

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Noniin. Nesteet alkaa loppumaan ja juhannus puskee päälle. Viikko sitten tilasin uudet nesteet ja ei vieläkään perillä. Aloin jo miettimään, että tuliko tilattua liikaa kolmen kuukauden tarpeeseen (80ml). kohta kuukausi menny pelkällä sähkötupakalla ja alotukseen tilasin 50ml. Joten kolmen kuukauden tarve olis itellä 150ml. No ehkäpä sitä on tullu höyryteltyä vähän liikaa tässä alku innostuksen aikana. Mutta huomenna vielä olis mahdollisuus saada tavarat postin kautta. Prkele!

     
     
  16. #2256

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Szandor Näytä viesti
    Noniin. Nesteet alkaa loppumaan ja juhannus puskee päälle. Viikko sitten tilasin uudet nesteet ja ei vieläkään perillä. Aloin jo miettimään, että tuliko tilattua liikaa kolmen kuukauden tarpeeseen (80ml). kohta kuukausi menny pelkällä sähkötupakalla ja alotukseen tilasin 50ml. Joten kolmen kuukauden tarve olis itellä 150ml. No ehkäpä sitä on tullu höyryteltyä vähän liikaa tässä alku innostuksen aikana. Mutta huomenna vielä olis mahdollisuus saada tavarat postin kautta. Prkele!
    mulla menee n. 30ml viikko...

     
     
  17. #2257
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    mulla menee n. 30ml viikko...
    Nesteet finito ja welhon paketti tuskin ehtii tulla ennen jussia. No analogisilla jatketaan

     
     
  18. #2258
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sam_ Näytä viesti
    Nesteet finito ja welhon paketti tuskin ehtii tulla ennen jussia. No analogisilla jatketaan
    Millon tilasit..? Mietin vaan että mimmoset jonot UK:ssa on viellä purettavana tota romua.

    PRKL, saiskohan sidewinderin kickattua.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  19. #2259
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    69

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ds3finland Näytä viesti
    Millon tilasit..? Mietin vaan että mimmoset jonot UK:ssa on viellä purettavana tota romua.

    PRKL, saiskohan sidewinderin kickattua.
    2012-06-18 15:48:47 Shipped
    2012-06-18 08:25:07 Preparation in progress
    2012-06-17 12:01:49 Payment accepted


     
     
  20. #2260
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Viddu, Zen ilmoitti, että HoH ei jatkossa toimita Eurooppaan. Onneksi olkoon, jos olit jo listalla, saat vielä omasi. Me muut jäämme ilman.
    No, eipä tarvi näiden suuntaan jatkossa katsella, ei kyllä tämän jälkeen huvittaisikaan.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •