Sivu 110 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10601001061071081091101111121131141201602106101110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,181 - 2,200 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2181
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    nyt täytyy vähän avautua että saa mieltä purettua jollekkin ymmärtäväiselle...

    höyryttelyä takana jo ihan mukavasti mut nyt on alkanu tuntuun parina viime viikkona et kaikki menee päin persettä, alkujaan vakionesteet nallekarkki ja jekku toimi mukavana hätävarana ja tulikin kokeiltua erinlaisia nesteitä. nyt en voi kumpaakaan edellämainittua sietää, ei vaan mene.

    viikon kohta kaksi vedelly toscanamall:in apsinttiä ja vielä se menee mut meneekö kauan??? easy eligilta tuli noita puoleenhintaan pulloja viittä eri makua testiin mut tuntuu et niistäkään ei meinaa löytyä uusia suosikkeja, kaiken lisäksi ehkä alkuun masensi eniten se ku pulloissa luki et degang vai mikä se oli (ekoilla viikoilla tuli ton valmistajan jotain makua testattua ja oksennus melkein lensi, jäi kummitteleen jotenki päähän)

    kovasti kattellu noita sibin makusteluvideoita (kiitos niistä \o/) ja sitä mukaa tilaillu uusia makuja testiin mut perhana ku näitäkin makuaisteja on niin erinlaisia...

    viimeisimpänä otin testiin paljon hehkutetut HALO:n tribekan ja midnight apple, vittu mitä paskaa mun makuaistille...

    vinkkejä otetaan vastaan et mihin suunnataan seuraavaksi uusien makujen haeskelussa. on noi modihommatkin jääny kokonaan taka-alalle ku ei meinaa nykyiset nesteetkään maistua.

    tässä pieni purkautuminen, koetetaan kestää ja uskollisesti tilataan noita makuja niin toivottavasti sieltä vielä se uuskiva löytyy.

    keep on vaping, i'm out!
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  2. #2182
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)


    Jaa. Eipä sit tarvi omaa autoo käyttää lauantaina hääautona.

     
     
  3. #2183
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Mitä?..onko vielä omat häät???
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #2184
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    nyt täytyy vähän avautua että saa mieltä purettua jollekkin ymmärtäväiselle...

    höyryttelyä takana jo ihan mukavasti mut nyt on alkanu tuntuun parina viime viikkona et kaikki menee päin persettä, alkujaan vakionesteet nallekarkki ja jekku toimi mukavana hätävarana ja tulikin kokeiltua erinlaisia nesteitä. nyt en voi kumpaakaan edellämainittua sietää, ei vaan mene.

    viikon kohta kaksi vedelly toscanamall:in apsinttiä ja vielä se menee mut meneekö kauan??? easy eligilta tuli noita puoleenhintaan pulloja viittä eri makua testiin mut tuntuu et niistäkään ei meinaa löytyä uusia suosikkeja, kaiken lisäksi ehkä alkuun masensi eniten se ku pulloissa luki et degang vai mikä se oli (ekoilla viikoilla tuli ton valmistajan jotain makua testattua ja oksennus melkein lensi, jäi kummitteleen jotenki päähän)

    kovasti kattellu noita sibin makusteluvideoita (kiitos niistä \o/) ja sitä mukaa tilaillu uusia makuja testiin mut perhana ku näitäkin makuaisteja on niin erinlaisia...

    viimeisimpänä otin testiin paljon hehkutetut HALO:n tribekan ja midnight apple, vittu mitä paskaa mun makuaistille...

    vinkkejä otetaan vastaan et mihin suunnataan seuraavaksi uusien makujen haeskelussa. on noi modihommatkin jääny kokonaan taka-alalle ku ei meinaa nykyiset nesteetkään maistua.

    tässä pieni purkautuminen, koetetaan kestää ja uskollisesti tilataan noita makuja niin toivottavasti sieltä vielä se uuskiva löytyy.

    keep on vaping, i'm out!
    Tiedän tarkalleen, mitä tarkoitat...omalle kohdalle on sattunut yksi neste, jota höyryttelen joka päivä...onneksi se ei ole vielä alkanut maistumaan puulta. Nyt olen jotenkin jämähtänyt yhteen nesteeseen ja joka kerta kun ostan jotain uutta niin pettymys iskee miltein välittömästi.

    Olen ostanut PSV:tä, mutta itselleni ne ei iske...olen huomannut, että olen tykästynyt nesteisiin, jotka eivät räjäytä päätä, mutta ovat ns. luottopakkeja. Tiedän, että on aivan helvetin rajoittunutta höyrytellä monta pulloa samaa nestettä, mutta vaihtoehtoa en ole löytänyt. Tuo kuuluisa neste on: LF:n Hotel 14-18mg. Kyllähän sitä makustelee makeita nesteitäkin, mutta ne on kuitenkin sellaisia hetkellisiä tapahtumia...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  5. #2185
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    viimeisimpänä otin testiin paljon hehkutetut HALO:n tribekan ja midnight apple, vittu mitä paskaa mun makuaistille...
    Ei mullekaan toi midnight apple uponnu, mutta Tribeca kylläkin ollu herkkua.

    Tosin tuuletin tota varmaan 3 viikkoa ja tutuistun sen jälkeen yhden tankillisen verran, mutta nyt en enää pysty oikein päästämään irti. :P

     
     
  6. #2186
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser
    Mitä?..onko vielä omat häät???
    No mitäpä luulet?
    Kyllä. Pitänee käydä hakee joku auto "koeajoon" viikonlopuks... :P

     
     
  7. #2187

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    nyt täytyy vähän avautua että saa mieltä purettua jollekkin ymmärtäväiselle...

    höyryttelyä takana jo ihan mukavasti mut nyt on alkanu tuntuun parina viime viikkona et kaikki menee päin persettä, alkujaan vakionesteet nallekarkki ja jekku toimi mukavana hätävarana ja tulikin kokeiltua erinlaisia nesteitä. nyt en voi kumpaakaan edellämainittua sietää, ei vaan mene.

    viikon kohta kaksi vedelly toscanamall:in apsinttiä ja vielä se menee mut meneekö kauan??? easy eligilta tuli noita puoleenhintaan pulloja viittä eri makua testiin mut tuntuu et niistäkään ei meinaa löytyä uusia suosikkeja, kaiken lisäksi ehkä alkuun masensi eniten se ku pulloissa luki et degang vai mikä se oli (ekoilla viikoilla tuli ton valmistajan jotain makua testattua ja oksennus melkein lensi, jäi kummitteleen jotenki päähän)

    kovasti kattellu noita sibin makusteluvideoita (kiitos niistä \o/) ja sitä mukaa tilaillu uusia makuja testiin mut perhana ku näitäkin makuaisteja on niin erinlaisia...

    viimeisimpänä otin testiin paljon hehkutetut HALO:n tribekan ja midnight apple, vittu mitä paskaa mun makuaistille...

    vinkkejä otetaan vastaan et mihin suunnataan seuraavaksi uusien makujen haeskelussa. on noi modihommatkin jääny kokonaan taka-alalle ku ei meinaa nykyiset nesteetkään maistua.

    tässä pieni purkautuminen, koetetaan kestää ja uskollisesti tilataan noita makuja niin toivottavasti sieltä vielä se uuskiva löytyy.

    keep on vaping, i'm out!
    Mä oon ainakin laittanu nesteisiin niin helvetisti rahaa, että nyt tulee taukoa ostoksiin. Kaapissa on iso varasto jos jonkin makuista litkua jotka voisi jakaa kolmeen kategoriaan. 1.Täyttä paskaa 2.ok mutta ei jaksa pidemmän päälle 3. hyvää kunhan kierrättää ettei kyllästy. Mitään jeesus nestettä en ole löytynyt ja tuskin löytyy kun maku mieltymykset vaihtelee päivittäin.

    Kannattaa ostaa inaweralta kokkaussetit. 1,60€ tiivistepullo niin ei paljon kirpaise ja ihan laadukkaita mehuja löysin heti parin sekoittelun jälkeen. Tuossa oma paketti jolle tuli hintaa noin 50 egeä posteineen. http://www.e-savuke.com/forum/index....94427#msg94427



     
     
  8. #2188

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja uusi-kauppias
    K: Kuinka monta patruuna-askia voin tilata kerralla Suomeen noudattaen kaikkia viranomaisten ohjeita ja määräyksiä?

    V: Suomen tullin ohje
    "Käytännössä tämä tarkoittaa, että Suomeen yksityishenkilö voi tilata 420 mg nikotiinia, kunhan kerta-annoskoko on pienempi kuin 10mg.
    Savute-patruunoiden nikotiinipitoisuus on 4mg, joten yksi aski Savute-patruunoita (24 kpl) sisältää nikotiinia 96mg. Näin ollen Savute-patruunoita voi tilata neljä askia kerrallaan. Tällöin tilaaja noudattaa kaikkia Suomen viranomaisten asettamia ohjeita ja määräyksiä.
    Itse laitteen tai nikotiinittomien patruunoiden tilausmääriä Suomeen tulli ei rajoita."


    Osana laitepakettia
    Paketissa mukana tulevaan matalavastus XL-DualCoil -kartomisaattoriin mahtuu e-nestettä 1,2 ml, joka riittää useimille päivän tarpeisiin. Tällöin ei tarvitse välttämättä kanniskella nesteitä mukana. DualCoil -tekniikka takaa tymäkät höyryt.
    Mistä nää repii nää juttunsa.. Taas ihan uus 'viritelmä' ja tulkinnat -.-
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #2189
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Mä oon ainakin laittanu nesteisiin niin helvetisti rahaa, että nyt tulee taukoa ostoksiin. Kaapissa on iso varasto jos jonkin makuista litkua jotka voisi jakaa kolmeen kategoriaan. 1.Täyttä paskaa 2.ok mutta ei jaksa pidemmän päälle 3. hyvää kunhan kierrättää ettei kyllästy. Mitään jeesus nestettä en ole löytynyt ja tuskin löytyy kun maku mieltymykset vaihtelee päivittäin.

    Kannattaa ostaa inaweralta kokkaussetit. 1,60€ tiivistepullo niin ei paljon kirpaise ja ihan laadukkaita mehuja löysin heti parin sekoittelun jälkeen. Tuossa oma paketti jolle tuli hintaa noin 50 egeä posteineen. http://www.e-savuke.com/forum/index....94427#msg94427
    itse asiassa noita pohjia mullakin on jotain 3dl, taidampa kokeilla diykokkailuja next.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  10. #2190
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    No mitäpä luulet?
    Kyllä. Pitänee käydä hakee joku auto "koeajoon" viikonlopuks... :P
    Auto-ongelmista huolimatta, Onneksi olkoon hääparille

    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  11. #2191
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    itse asiassa noita pohjia mullakin on jotain 3dl, taidampa kokeilla diykokkailuja next.
    Itellä ainakin toimii noi DIY nesteet... Pohjat + cola maku inaweralta (testattu muitakin muttei ole mitään ihmeellistä osunut kohdalle), mutta muuten kyllä tilailen maut tuolta LF:n puolelta (perfumers appretice flavouringin maukunesteissä on mun mielestä hinta/laatu suhde kohdillaan). Tosin easy-eliquidin makuja + menthol kitetitä tullut myös testattuu, eikä huonoja sielläkään ole. Jalapeno ehkä erikoisin ja ainakin kurkkutuntuma kohdillaan!
    Pitäs varmaan tilaa joku kunnon ato maisteluita varten.
    Ja itellä alkuun piti olla menthol / mint höystetyt nesteet, mutta nyt taas hedelmäisemmät maut uppoo paremmin.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  12. #2192
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    tainnu LF:llä jäädä kuningatarhulinat päälle 6. shipattu ja vieläkin jossain hevon perc:ssä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #2193

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ^
    Tilasin TW:ltä 1.6. ja noiden kuningatarhulinoiden takia tilaus lähetettiin 6.6.
    Pakaasi saapui Suomeen vasta 12.6. ja perillä se sitten olikin jo seuraavana päivänä. Ainakin tässä tapauksessa hitaus taisi mennä Royal Mailin, ei kaupan, piikkiin.

     
     
  14. #2194
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    juu meinasinkin et "kuninkaallinen posti & itella=katastrof (välillä toimii kuin unelma MUT )
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #2195
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    18

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ryan Näytä viesti
    Samaa vikaa. 2.6. tilattu, 6.6. lähetetty. Itellan prkl se varmaa pakettia jossai hautoo..
    Sais koht jo ilmestyä.
    Eipä ilmestyny tällä viikolla. Laatikko tyhjä, muutaka postia löytyny. Pitipä tuota jo käydä tuol postis kyselemäs samal
    ku kaupas kävi. Ei oota myydään.

    Argh!

     
     
  16. #2196
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Postimies Patella todellakin kuningatar hulinat




    LF.n lähetyksestä ei tietoakaan((
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #2197

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ääliö ex. Piti päästä tääkin päivä pilaamaan! Ja tiedän et se kyttää täälläkin mitä kirjotan. Aaaarrrrrgghhh!

     
     
  18. #2198

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ruohonleikkuri levis, kuukausi sitten ostettu. Moottori alkoi huutaa, kyljestä alkoi tupruta sauhua, ja silloin sammutin sen. Ilmanputsarista tuli muutama tippa mustaa palanutta öljyä. Taidanpa raahata sen huomenna takaisin kauppaan.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  19. #2199
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tänne ei tarvita mustasukkaisia lurkkereita, imho.
    Höyryää eli ei.
    KGO & Twist

     
     
  20. #2200

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tänne ei tarvita mustasukkaisia lurkkereita, imho.
    Höyryää eli ei.
    Trolli The Bodyguard

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •