Sivu 109 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 959991051061071081091101111121131191592096091109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,161 - 2,180 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2161
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Mulla tunne on muuttunu todellisuudeks Ja kauppias ei edes vastaa sähköpostiin... Tilaus on lähetetty 4.6 ja kyseessä siis suomalainen kauppa.
    Muhnu perhana, ruokit nyt vain mun vainoharhaisuutta..hmm, vai onko kyseessä oikeasti salainen hanke minun pääni menoksi? LF:ltä tilasin...onko tämä seurausta siitä, että emme tehneet rauhansopimusta brittien kanssa 2. maailmansodan jälkimainingeissa? Näinkö vihollisvaltio toimii, katkaistaan huoltoreitti ja jaetaan disinformaatiota foorumilla??
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #2162

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Muhnu perhana, ruokit nyt vain mun vainoharhaisuutta..hmm, vai onko kyseessä oikeasti salainen hanke minun pääni menoksi? LF:ltä tilasin...onko tämä seurausta siitä, että emme tehneet rauhansopimusta brittien kanssa 2. maailmansodan jälkimainingeissa? Näinkö vihollisvaltio toimii, katkaistaan huoltoreitti ja jaetaan disinformaatiota foorumilla??
    Mitähän pahaa mä oon sitte tehny Turkulaisille? Ei vaiskaa, mä uskon nii Itella on todellakin sössinyt ja pahasti

     
     
  3. #2163
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää ja Harmittaa!! Urpilaisen ja Käteisen touhut O0 j,,,,auta mitä Kansan kusetusta. Taidan muuttaa Kanadaan.

     
     
  4. #2164
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Piti uppia kuvia mutta menin klikkaamaan linkkiä "päivitä kuvasivustosi uudempaan versioon, perhana se tuntuu kestävän, luulin sen olevan sillä klikkauksella selvän kestäää... kestää... :'(

     
     
  5. #2165
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nuorimmainen sit otti ja hävitti meikäläisen toisen Egon akun...
    Eikä mitenkään päin suostu ees ettimään sitä, kyllähän se sit viiden vuoden päästä varmaan jostain sohvannurkasta löytyy... prkl...
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  6. #2166

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JH70 Näytä viesti
    Jos ne tarkoitti vaan ett MALTA vaa.
    hyvä oivallus

     
     
  7. #2167
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Kesäloma siirtyi sitten toistaiseksi ainakin kuukaudella koska tulin tänään sairaalasta molemminpuolisesta nivustyräleikkauksesta. Alkuun kuukausi sairaslomaa ja paikat niin saatanan kipeänä ???..en viitsinyt leikkausta siirtää vaikka sairaalan puolesta aikaistivat sitä yllättäin..ei tiedä kuinka kauan sitten olis saanut odottaa mokomaa leikkausta ja tyrä oli pikkuhiljaa alkanut haitata ja kipeytyä...vittumainen vaiva sekin! ..eniten ahdistaa kun ei oikein voi tehdä mitään muutamaan viikkoon ja maitopurkkia raskaampaa ei sais nostella että kunnolla paranis.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  8. #2168
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tsemppiä Hellraiser!

     
     
  9. #2169

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ihme helvetin flunssa päällä. Poskiontelot ja otsalohko huutaa hoosiannaa, mutta mitään ei tule ulos. Höyryttelykin vain lisää tukkoisuuden tunnetta ja heti alkaa kiristää nuppia kun vetää höyryt.

     
     
  10. #2170
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tankit kusee nykyään ihan liikaa suuhun. Ilmeisesti nuo laimeammat nesteet on myös laihempia tsjp+ Esim Kentucky Applewood 10mg. No se hyvä puoli noissa vähemmän nikkisissä nesteissä, että ei polta niin suussa kuin vaikka 24mg... laitoin vähän liikaa reikiä yhteen tankin cartoon(?) ja hauskaa oli. Ei siinä muuten, mutta menee coolius ja asianeteenpäinvieminen hankalammaksi kuin kakoo myrkyt suussa :/

    Lisäys: Tosaalta mä imen kyllä aika paljon kun keuhkoissa vetää hyvin ja nopeammin niin että "piippu hehkuu". Vahvemmilla ei toki tullut niin paljoa. Uh ja ah enivei.

     
     
  11. #2171
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    E-Cigz.
    KGO & Twist

     
     
  12. #2172
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Bogen cartot... Mulle kyllä osuu kaikki pas**t!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #2173
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Bogen cartot... Mulle kyllä osuu kaikki pas**t!
    puffilta tuli täydennyssetti bogeja, toimii eikä ole tiukat vanut. Pelimies tietty käyttää avajaiskoodin ja napsaa 50kpl setin

     
     
  14. #2174
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    puffilta tuli täydennyssetti bogeja, toimii eikä ole tiukat vanut. Pelimies tietty käyttää avajaiskoodin ja napsaa 50kpl setin
    Pitää laittaa vakavaan harkintaan. Varsinkin jos health cabinistä tulevat 10kpl on sontaa...
    Mutta jos Puffin kanssa sama tuuri jatkuisi niin 50kpl saisin max. 15 toimivaa.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  15. #2175
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Kesäloma siirtyi sitten toistaiseksi ainakin kuukaudella koska tulin tänään sairaalasta molemminpuolisesta nivustyräleikkauksesta. Alkuun kuukausi sairaslomaa ja paikat niin saatanan kipeänä ???..en viitsinyt leikkausta siirtää vaikka sairaalan puolesta aikaistivat sitä yllättäin..ei tiedä kuinka kauan sitten olis saanut odottaa mokomaa leikkausta ja tyrä oli pikkuhiljaa alkanut haitata ja kipeytyä...vittumainen vaiva sekin! ..eniten ahdistaa kun ei oikein voi tehdä mitään muutamaan viikkoon ja maitopurkkia raskaampaa ei sais nostella että kunnolla paranis.
    Tsemppiä ja jaksamista. Ajan kanssa, ei kai siihen toipumiseen mitään poppaskonsteja löydy

     
     
  16. #2176
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    22

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    2.6. laitettu tilaus LF:lle eikä näy eikä kuulu... Otettiin viel sil halvemmalla toimituksel, eli ei seurantakoodia, joten ei tiedä yhtään meneekö kirje missä päin maailmaa.. Pistää jo pikkusen sapettaan. -.- Litkut iha finaalissa, mies jo sortunu tupakoimaan.

     
     
  17. #2177
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mileana Näytä viesti
    2.6. laitettu tilaus LF:lle eikä näy eikä kuulu... Otettiin viel sil halvemmalla toimituksel, eli ei seurantakoodia, joten ei tiedä yhtään meneekö kirje missä päin maailmaa.. Pistää jo pikkusen sapettaan. -.- Litkut iha finaalissa, mies jo sortunu tupakoimaan.
    Samassa junassa ollaan...tilasin 3.6. Ootellaan vaan...kyl se sieltä tulee.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #2178
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    18

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mileana Näytä viesti
    2.6. laitettu tilaus LF:lle eikä näy eikä kuulu... Otettiin viel sil halvemmalla toimituksel, eli ei seurantakoodia, joten ei tiedä yhtään meneekö kirje missä päin maailmaa.. Pistää jo pikkusen sapettaan. -.- Litkut iha finaalissa, mies jo sortunu tupakoimaan.
    Samaa vikaa. 2.6. tilattu, 6.6. lähetetty. Itellan prkl se varmaa pakettia jossai hautoo..
    Sais koht jo ilmestyä.

     
     
  19. #2179
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Siel on joku kesähessu, joka koppaa kaikki e-savukekauppojen paketit omaan jemmaan.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  20. #2180
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää olla aina niin ehdoton ja jääräpäinen. Miksi en voinut uskoa, että boge antaisi ihan kivasti höyryä...kyllä tää nyt vaan höyryttää aikas perskeleen kivasti. Lykkäsin xl bogen tuohon Olympian tankkiin ja löin härpättimen tulille. Kiitoksia kaverille, joka antoi bogen mulle...olen jotenkin karttanut tankkeja jne. Olen näköjään ollut niin perkeleen puritaani ja tiputellut vaan...hävettää.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •