Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #21681
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Todennäköisesti saat aidonkin 10-20-% halvemmalla.
    Spoileri!

     
     
  2. #21682
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Siinähän tienasi pari eukkua
    Ja vain 1-2kk odottelua
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  3. #21683
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tobecon
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Tobecon
    Eli olin ymmärtänyt ihan oikein. Mutta kyllähän tota saa tuoteväärennöksenä ostaa ihan hyvällä omallatunnolla, sillä Tobecco on tehnyt hyvin selväksi hyväksyvänsä ne. Itseasiassa en itse ainakaan voi kuvittelevani ostavani tuosta kuin tuoteväärennöksen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  4. #21684
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Siinähän tienasi pari eukkua
    Ja vain 1-2kk odottelua
    Tilaa kerralla 2 nii tienaa jo 4eukkoo.


    Tai onhan tuossa yhdessäkin jo välillä kestämistä.
    Spoileri!

     
     
  5. #21685
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    Volvosta irtosi tänään vauhdissa rengas, täristi ja ajattelin pysäyttää kylmä-asemalle tarkastamaan että missä vika, jäi n.40 metrin päähän siitä asemasta Aika yllättäen irtosi, onneks ei ollu vauhtia enää ku joku 40km/h ja vahingot jäi alustavasti pieneksi. Vain vanne rikkoontui ku otti osumaa jarrulevystä, ei kuulu ylimääräisiä kolinoita eikä vuoda nesteitään, ei edes tainnu pyörien suuntaus mennä. Ja jarruremontti olikin jokatapauksessa edessä.

    Ainekset olisi ollu isompaankin vahinkoon ku oli lapset ja vaimo kyydissä. Eli ehkä tämä olisiki kuulunu johonkin muuhun ketjuun...

     
     
  6. #21686
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Mitä itse olen Kiinasta jotain tilannut niin 2-3vko on aika normi toimitusaika. Hintaero karkeesti ilmaistuna; jos tankki maksaa Suomessa 40€(jos niitä nyt yleensäkään päätyy Suomeen myyntiin), niin Kiinassa sellaisen 20-25€. Klooneina olen pari mekaanista hommannut. Ai miksi? Askartelutarpeiksi päätyneille klooniputkille on huomattavasti kivempi näyttää rautasahaa, kuin aidoille. Väärinhän se on, mutta kätevää omiin tarpeisiini.

    Sitä en yhtään ymmärrä, että miten ketään JAKSAA kiinnostaa, mistä porukka rojunsa tilaa. Minua ei kiinnosta pätkääkään, joten palaute esitettyyn kritiikkiin forkan tyylin mukaisesti:

    Onko joku KUSSU sun muroihin?
    Siis ihan tosissaanko oot
    Jaksuhaleja vaan, koita kestää. Kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa


     
     
  7. #21687
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    On aivan eri hintaista ostaa satojen, kuin tuhansien/kymmenien tuhansien kappaleiden erissä. Kiinalaisvalmistajat myyvät suoraan jopa Suomeen, kun tarpeeksi isosta erästä puhutaan. Ei kun reppu selkään ja pelipaikoille neuvottelemaan. Niin ne tekee nuo isot toimijatkin.

     
     
  8. #21688
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Sitä en yhtään ymmärrä, että miten ketään JAKSAA kiinnostaa, mistä porukka rojunsa tilaa.
    Ei mua kiinnosta pätkääkään mistä porukka kamansa tilaa.
    Sulla taitaa olla se aika kuusta, ota kuppi kahvia ja höyryt.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #21689
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Perkele, kun lipsuu klooni-ketjuun kuuluva mölinä väärään paikkaan.
    KGO & Twist

     
     
  10. #21690
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei mua kiinnosta pätkääkään mistä porukka kamansa tilaa.
    Sulla taitaa olla se aika kuusta, ota kuppi kahvia ja höyryt.
    Ei mulla mitään probleemaa itseasiassa ole, jos sattuu kiinnostamaan. Kiitos kuitenkin kysymästä.En vain ymmärrä tollaista tyhjänpäiväistä narinaa, mutta senhän jo aiemmin mainitsinkin. Kaikesta päätellen se aurinko ei siellä ihan vielä paista... Kyllä se siitä.

     
     
  11. #21691
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Sehän on jokaisen oma asia mistä kamansa tilaa, mutta aika usein toimitusajat saattavat olla pitkiä ja niihin on hyvä varautua.Foorumin kautta olisi hyvä aloittelijoidenkin ottaa enemmän selvää näistä asioista eikä hätäillä, sitten ihmetellään tietyissä ketjuissa, kun on tilattu tuote 2 kk sitten eikä näy

     
     
  12. #21692
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Prkle ton Latvalan kans... Ei taida siitä miehestä tulla koskaan maailmanmestaria. Aina lipsauttaa pihalle
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #21693
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Prkle ton Latvalan kans... Ei taida siitä miehestä tulla koskaan maailmanmestaria. Aina lipsauttaa pihalle
    Helpon näköinen paikka vielä
    Tönäsi näköjään katsojankin nurin
    Tää taiskin olla eri kohdasta ??
    Äh, jossain sanotaan et toi oli kolmannella ek:lla ja jossain et 11 ek:lla... Ihan pihalla

     
     
  14. #21694
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Tuossa olisi pöydällä eilen postista haetut Wotofo Serpent, Griffin RTA ja Hastur V2. On vaan helvetinmoinen flunssa päällä. Mikään ei maistu miltään.

     
     
  15. #21695
    Kiinasta puheenollen... Ehkä olisi fiksuna pitänyt se tarkkuusvaaka jostain muualta tilata. 14G neulan hankin ajatellen, että kyllähän toi vg siitä läpi menee. No ainakin löytyi käsivarresta uusi lihas, joka on helvetin kipeä. Höyryttelutauot näiden sekoittelujen välissä taitaa viedä yhtä paljon nestettä kuin uutta on valmistumassa...

     
     
  16. #21696
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ärsyttää kyl toi jatkuva kitiseminen Kiinan tilauksista... Sitä saa mitä tilaa ja jos ei järki kykene selvittämään/laskemaan tullirajoja niin voivoi
    Joltakin ostin tietämättä aikoinaan subin "kopio" atopäitä, menivät muuten roskiin 2 tankin jälkeen...
    Jos tarvin atopäitä niin mielellään ostan toimivia sellaisia ihan kotimaan kaupasta ja saan toimivat atot päivän viiveellä postilaatikkoon.
    Miettikää rahanhaaskausta tupakointiin... Röökiaski sen 6€ eikä tunnu missään mut vittu kun Kiinasta saa "hyviä atopäitä" 0.20€ halvemmalla niin vaan hullu maksaa suomenhintoja Hamekangasta taas jakoon Stana
    Paitsi että se hinnan ero on äkkiseltään yli 50%...

     
     
  17. #21697
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllähän ne kohta jakelee niitä ilmanedestä ja heittää pakettiin vielä dollareita pinon.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #21698
    Jos olis hiuksia, niin ne syttyis tulee! Prkl noita kakaroitten hankintoja, mutta kun ei voi puuttua, ei siis vain voi!

    Lapseni siis ovat aikuisia, kaikki kolme. Ovat vielä prkl pidempiä kuin minä, niin ei voi tukkapöllyä edes antaa ja yksi on tyttö, prkl

     
     
  19. #21699
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    ^Koira, auto, talo vai mikä?

     
     
  20. #21700
    Höyryttelijä texasavenger's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    82
    Torstaina tilattu, perjantaina postitettu puffin tilaus ei ollutkaan tänään postilaatikossa.. Ärrpurrperrrkele! Ikinä en enää tilaa torstai iltana mitään!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •