Sivu 108 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 858981041051061071081091101111121181582086081108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,141 - 2,160 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2141
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ei turhia ketjuja kannata perustaa, justhan yks vitja suljettiin, kun osa porukkaa ei halunnu sitä lukee.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  2. #2142
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    AARRGH!
    Jäi keittiön hanan kahva käteen
    Oli niin ärsyttävää että meni laittaan sekamehua 2l
    ja huomasin vasta kun mehu oli valmista että olin sekoittanut sen LÄMPIMÄÄN veteen, Pthyi!
    jääkaappiin jäähtymään, toivottavasti tuo loota ei hajoa!

     
     
  3. #2143
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kun ei löydä nesteitten maailmasta, all day vape nestettä joka aikuisten oikeesti maistuis.
    Aina pitää lukea näitä neste/resepti juttuja ja taas tilataan! Josko nyt löytyis? Ei viellä ole löytynyt!
    Ensi viikolla tulossa Inaweralta diy makuja, Velholta Ry4 ja Hs delight, Liberyltä diy makuja myös,
    Ja suurin osa tilatuista ei vaan ole makusia omaan makuun ja jotkut niin yäk yäk!!!!
    On se vaan toi maku aisti ihmeellisen erillainen eri henkilöillä, outo juttu? Vaikka suurimalle osalle maistuu HK;n sininen tai Hesen hampurilainen ??? Bogella, katrolla, tankilla tai ilman, drippaamalla kaikilla maku on samalla nesteellä erillainen Huah jatketaan etsintää.

     
     
  4. #2144
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Ärsyttää kun ei löydä nesteitten maailmasta, all day vape nestettä joka aikuisten oikeesti maistuis.
    Aina pitää lukea näitä neste/resepti juttuja ja taas tilataan! Josko nyt löytyis? Ei viellä ole löytynyt!
    Ensi viikolla tulossa Inaweralta diy makuja, Velholta Ry4 ja Hs delight, Liberyltä diy makuja myös,
    Ja suurin osa tilatuista ei vaan ole makusia omaan makuun ja jotkut niin yäk yäk!!!!
    On se vaan toi maku aisti ihmeellisen erillainen eri henkilöillä, outo juttu? Vaikka suurimalle osalle maistuu HK;n sininen tai Hesen hampurilainen ??? Bogella, katrolla, tankilla tai ilman, drippaamalla kaikilla maku on samalla nesteellä erillainen Huah jatketaan etsintää.
    Ei löydy ei!..vähintään 2-3 litkua yhtäaikaa käytössä ja parissa viikossa siihen parhaimpaankin kyllästyy ja pitää olla vaihtamassa tai uutta kokeeksi ostamassa...samalla röökimerkillä mentiin aina 10 vuotta putkeen korkeintaan kessut rinnalla ja kun jotakin muuta tai uutta tupakkamerkkiä kokeeksi imaisi niin tuloksena perkeleellinen tupakkayskä
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #2145

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ärsyttää kaksinaamaiset ihmiset, sanotaan toista ja tehdään toista, vittu miksi ei voida sanoa suoraan, eikä kierrellä ja kaarella kuin puolukka pill...ssa

    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  6. #2146

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70
    Ärsyttää kaksinaamaiset ihmiset, sanotaan toista ja tehdään toista, vittu miksi ei voida sanoa suoraan, eikä kierrellä ja kaarella kuin puolukka pill...ssa

    Jos sanoo asiat suoraan, saa vittumaisen tyypin leiman

     
     
  7. #2147
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    No hupsista kerpele, toinen DNAEraseri levesi Johnin testipenkkiin, ei tainnut olla priima se DNA..No onneksi saan tilalle 18350-putken sensorilla, joten ei tää ihan vituix mennyt.
    KGO & Twist

     
     
  8. #2148
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Sano si toinenki kytkin ittensä irti -.-
    Olisiko ketään halukasta korjaamaan kaksi Bombshelliäni?
    Jos uskallat lähettää Tampereelle niin kyllä korjaantuu. YV:tä jos kiinnostaa.

     
     
  9. #2149
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    EnJuicelta oottanut pakettia kuin kuuta nousevaa (Provari mini). Nyt ne vitun idiootit lähetti sen vihdoin.... MALTALLE!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  10. #2150
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    EnJuicelta oottanut pakettia kuin kuuta nousevaa (Provari mini). Nyt ne vitun idiootit lähetti sen vihdoin.... MALTALLE!
    Jos ne tarkoitti vaan ett MALTA vaa.

     
     
  11. #2151
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JH70 Näytä viesti
    Jos ne tarkoitti vaan ett MALTA vaa.
    Tässä ei muuta auta kun malttaa vaan. Olin EnJuiceen yhteydessä asiasta, ja he yhteydessä Royal Mailiin, jossa myönsivät lähettäneensä väärään maahan sen paketin. Yhden canadalaisen kaverin paketti oli samassa köntässä lähtenyt, ja mennyt Ranskaan. Helvetti mitä mokailua!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  12. #2152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JH70 Näytä viesti
    Jos ne tarkoitti vaan ett MALTA vaa.
    toi oli paha

     
     
  13. #2153

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Citikka hajos(tai siis yksi putki, toki citikka on melko käyttökelvoton ilman hydraulipainetta ). Se ei harmita, sensijaan VITUTTAA kaikenmaailman katkokävelijät ja vitun tunarit jotka ei osaa tehdä mitään kunnolla. Ei vaan voi ymmärtää, kuinka yksinkertaisetkin asiat ovat joillekin yksilöille saatanan ylivoimaisia!?
    Noh, täytyy nyt sitten itse tehdä kerralla hyvää työtä, niin ei jonkun toisen tarvitse harmitella minun jälkeeni!

    Ihan pakko noutaa muutama olut

     
     
  14. #2154

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Piti lähtee kesken päivän pois töistä kun nousi kuume. Kotona olis sata hommaa kuten leikata nurmikko, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, tiskata, viihdyttää 7-vuotiasta...

    Hautausmaallakin pitäis käydä (vuosipäivä...) ja muarin kissat käydä ruokkimassa ja ja ja...

    Onneks huomenna on uusi päivä ja toivottavasti kuume laskee et pääsee töihin.

     
     
  15. #2155
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    toi oli paha
    Joo! Oli kyllä hullun hyvä veto!

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  16. #2156
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Piti lähtee kesken päivän pois töistä kun nousi kuume. Kotona olis sata hommaa kuten leikata nurmikko, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, tiskata, viihdyttää 7-vuotiasta...

    Hautausmaallakin pitäis käydä (vuosipäivä...) ja muarin kissat käydä ruokkimassa ja ja ja...

    Onneks huomenna on uusi päivä ja toivottavasti kuume laskee et pääsee töihin.
    Voi, täältä sinulle aidot sympatiat..se on välillä perkuleen rankkaa, kun täytyy ihan yksin tosta arjesta selviytyä. Muista, et nurmikot,tiskit ja muut vähemmän tärkeät voi odottaa..tärkeää on tietty lapsesta huolehtia ja ihan yhtä tärkeää on huolehtia myös itsestään, kipeenä ei saa rehkiä. Itsekin tätä arkea elelen lapsen ja koiran kanssa, kyllähän se pääsääntöisesti ihan hyvin sujuu, mut kun sairastuu, niin ei sit enää sujukaan. Tänä talvena kyllä meinas välillä usko loppua kun pakko oli lumitöitä tehdä kuumeessa ja selkä kipeänä.

     
     
  17. #2157

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Voi, täältä sinulle aidot sympatiat..se on välillä perkuleen rankkaa, kun täytyy ihan yksin tosta arjesta selviytyä. Muista, et nurmikot,tiskit ja muut vähemmän tärkeät voi odottaa..tärkeää on tietty lapsesta huolehtia ja ihan yhtä tärkeää on huolehtia myös itsestään, kipeenä ei saa rehkiä. Itsekin tätä arkea elelen lapsen ja koiran kanssa, kyllähän se pääsääntöisesti ihan hyvin sujuu, mut kun sairastuu, niin ei sit enää sujukaan. Tänä talvena kyllä meinas välillä usko loppua kun pakko oli lumitöitä tehdä kuumeessa ja selkä kipeänä.
    Kiitos, lämmittää mieltä näin apeana päivänä...

     
     
  18. #2158
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sympatioita tältäkin suunnalta.
    Toi nurmi se vain kasvaa, leikkuri tarvis huoltaa ja jokunen asia hoitaa, mutta aika hitusen kortilla.
    KGO & Twist

     
     
  19. #2159
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Tein sen virheen, että menin vilkuilemaan osioon Hankkiminen...katselin kun muut hehkutti, että oli tilannut e-mehut 8.6 ja saanut ne tänään. Taidan olla kuuluisa bad luck Brian...tilasin nesteet 3.6 ja tuotteet pakattiin 6.6...mutta pientä kivaa pakettia ei ole tippunut laatikkoon. Oi, miksi tein sen virheen, että menin kurkkimaan muiden statuksia?! Itseäni ei kyrvi kovikaan paljon se, että tavarat ei tule samalla tahdilla kuin muille...jos kuljetus kestää niin sitten se kestää...mutta miksi piti mennä kurkkimaan ja samalla luoda itselleen salakavala tunne siitä, että paketti on kadonnut ???
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #2160

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Tein sen virheen, että menin vilkuilemaan osioon Hankkiminen...katselin kun muut hehkutti, että oli tilannut e-mehut 8.6 ja saanut ne tänään. Taidan olla kuuluisa bad luck Brian...tilasin nesteet 3.6 ja tuotteet pakattiin 6.6...mutta pientä kivaa pakettia ei ole tippunut laatikkoon. Oi, miksi tein sen virheen, että menin kurkkimaan muiden statuksia?! Itseäni ei kyrvi kovikaan paljon se, että tavarat ei tule samalla tahdilla kuin muille...jos kuljetus kestää niin sitten se kestää...mutta miksi piti mennä kurkkimaan ja samalla luoda itselleen salakavala tunne siitä, että paketti on kadonnut ???
    Mulla tunne on muuttunu todellisuudeks Ja kauppias ei edes vastaa sähköpostiin... Tilaus on lähetetty 4.6 ja kyseessä siis suomalainen kauppa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •