Sivu 103 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35393991001011021031041051061071131532036031103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,041 - 2,060 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #2041
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Idän autoilijat. Toistuvia läheltä piti-tilanteita, nyt vaihteeksi saldona kuollut motoristi kun autoilija päätti heittää uukkarin moottoritiellä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #2042
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    viikon koskenu päähän - sivuontelotulehdus, kuumeeton
    saikkua olisin alku viikon saanu niin en pöljä ottanu ???

     
     
  3. #2043
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt kyllä ärsyttää kävin ton vanhan paskan työauton katsastamassa ja ei palanu rekisterikilvenvalot ei, löin nyrkillä puskuriin niin molemmat rupes palaan,
    katsastus mies sanoi että vuotaa öljyt lattialle,sanoin ei ole mun auto joka vuotaa, ja vuosihan se kun seula Ei toimi nopeusmittari, Jasseri paskaa jauho ukolle sen lenkin aikana,niin ei tajunnu mittaria kattoa
    tuumas vaan että, et sitten ole viime katsastuksen jälkeen montaa kilsaa ajanu, sanoin että no en. Ja leima tuli,taas saa vuoden ajella, vittu notta osaakin ärsyttää ja oli sit viimeinen päivä kun ei olisi menny katsastus vanhaksi, eli vikalistaa olin hakemassa. Ja kaikesta huolimatta tänne foorumille kirjoittaminen on niin vitun perseestä,mitä vittua mä teen väärin ku noi kirjoitukset tulee sillai,ettei niissä ole mitään järkeä.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  4. #2044
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ja kaikesta huolimatta tänne foorumille kirjoittaminen on niin vitun perseestä,mitä vittua mä teen väärin ku noi kirjoitukset tulee sillai,ettei niissä ole mitään järkeä.
    sormet napputtaa tajunnan virtaa niin nopeasti foorumille ettei ajatuskaan pysy mukana

     
     
  5. #2045
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    On näköjään muillakin autot vitutuksen aiheena, tuo saatanan sitruunapatonki hajosi TAAS!
    Vetoakseli(t?) tällä kertaa, voi video, että ottaa ihmistä pannuun. Suomesta ei saa sopivaa [size=7pt](onko niitä yksi vai kaksi, en tiedä, eikä jaksa kiinnostaa)[/size], lähimmät on Ranskassa. RANSKASSA!
    Perkele.
    Onko halukkaita polttamaan tuon paskan, jos maksan *tarpeeksi? Tai tulkaa traktorilla kylkeen, että saan lunastukseen. Ei mulla ole rahaa maksaa tuon korjauksia, hyvä että asuntolainat saan lyhennettyä...

    E: Jos maksan *matkakulut ja tarjoan kahvit.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  6. #2046

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pol Näytä viesti
    On näköjään muillakin autot vitutuksen aiheena, tuo saatanan sitruunapatonkin hajosi TAAS!
    Vetoakseli(t?) tällä kertaa, voi video, että ottaa ihmistä pannuun. Suomesta ei saa sopivaa [size=7pt](onko niitä yksi vai kaksi, en tiedä, eikä jaksa kiinnostaa)[/size], lähimmät on Ranskassa. RANSKASSA!
    Perkele.
    Onko halukkaita polttamaan tuon paskan, jos maksan tarpeeksi? Tai tulkaa traktorilla kylkeen, että saan lunastukseen. Ei mulla ole rahaa maksaa tuon korjauksia, hyvä että asuntolainat saan lyhennettyä...
    Kun kerran kyseessä on ilmeisesti ranskalainen auto, niin eiköhän se tee tuon jossain vaiheessa jo itsestään
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  7. #2047
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Sitä onnenpäivää on odoteltu jo kaksi vuotta....

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  8. #2048
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Autoilua valaiseva huumoriteksti!

    Autot ovat perseestä...

    Nythän on niin, että saksalaiset autot ovat perseestä. Täytyy olla vähintään natsi, että ajaa hiler-jugend mallisella mersedeksellä. Saksalaisissa autoissa on juutalaisten selkänahasta valmistetut penkit. Kun painat ahterisi penkille, se sanoo: Gutten morgen mein herr. Saksalaisissa autoissa on niin onneton jousitus, että sairaalat käyttävät niitä munuaiskivien murskaukseen. Potilas kyytiin ja korttelin ympäri mukulakivillä. Kyllä munuaiset alkavat toimia, mutta hampaista lähtee paikat. Saksalainen auto toimii kuin kuin kello, paitsi, että vedettäessä kello lähtee käyntiin ja saksalainen auto ei käynnisty työntämälläkään.

    Japanilaiset autot ovat perseestä. Ostaisitko sinä pokemonin näköisen auton? Miten kansa joka rankentaa talonsa paperista, voi tehdä kestäviä autoja. Kottikärrylläkin on parempi ajettavuus kuin näillä japanilaisilla tuulipusseilla. Japanilaisilla on pitkät perinteet leijojen lennätyksessä ja paperin taittelussa. Nyt he käyttävät tätä osaamista autojen suunnittelussa. Kun japanilaiseen autoon on tungettu koko perhe, niin kenelläkään ei ole varaa pieraista, etteivät ovet lennähtäisi auki. Täyteen lastattu japanilaisauto on viihtuisä kuin käynnyt piimäpurkki. Avatessa sisältö pursuaa karkuun ja alkaa kauhea vaahtoaminen. Miksi asentaa auto täyteen turvatyynyjä, jos ne eivät mahdu täyttymään ilman, että kaikki autossa olijat puristuvat hengiltä. Kesäisin näkee rantaleijonia, joilla on punoittava toyota-logo painuneena vatsanahkaan, alla lukee airbag. On taas istuttu koko kesä corollassa.

    Ranskalaiset autot ovat perseestä. Eikös sieltä ranskasta tule vain patonkia, viiniä ja homejuustoa. Tarina: Ranskalainen paimenpoika ajoi autonsa vuorille. Paimen läksi tyttöjen perään ja unohti autonsa pariksi viikoksi ulkosalle. Tullessan takaisin paimen huomasi autonsa olevan homeen peitossa. Katseltuaan aikansa autoaan, paimen totesi sen erinomaiseksi, ja siitä lähtien ranskalaiset autot ovat aina olleet homeessa. Onko kaikkien ranskalaisten autojen mallina toiminut vanha lenkkitossu? Osta hyvä huoltospimus, saat auton kaupanpäälle. Leijonan sukua, mutta naukuu kuin kissa. Pösö mainosti testimenestystään lauseella "Parasta kyytiä", vaikka koko testin tarkoitus oli vain "Edistää myyntiä".

    Italialaiset autot ovat perseestä. Ostaako niitä kukaan? Italian autot ovat yhtä haluttuja, kuin heidän sotilaansa toisessa maailmansodassa. Mitä tuollaisella pizza-uunilla tekee suomen pakkasissa, ei mitään. Kun italialaisessa autossa paiskaa oven kiinni, niin taatusti toiselta puolelta hajoaa jotain, tai ainakin maalit irtoaa. Kaikki auton vivut ja kytkimet ovat vahvuudeltaan suolatikun luokkaa. Auto kestää kuin perunalastu muurarin kourassa. Auton markkinointikin on todella epätoivoista: Osta Fiat Marea, saat omakotitalon kaupan päälle.

    Ruotsalaiset auto ovat perseestä. Miksi kukaaan haluaa omistaa muuttolaatikon näköisen auton? Ruotsalaiset autot on niin onnettomia, että mustalaisillakin on varaa ajaa nillä. Jopa 4-vuotiaat osaavat pirtää volvoja ja saabeja, on ne sellaisia muotoilun kukkasia. Miksi kukaan haluaisi käännellä ruotsalaista autoa, kun puimurikin kääntyy näppärämmin. Maanteiden resiina joka syö bensaa, siihen malliin, että kun vähän polkasee, niin jo on pyörre bensatankissa. Volvo on yhtä urheilullinen ja virtaviivainen kuin ruotsinlautta. Volvo on ainoa auto jonka näköismallin voit rakentaa kolmella lego-palikalla.

    Itäautot, jesus, ne vasta on perseestä. Vain idässä enää valmistetaan henkilöautoja joissa on yli metrin pituinen vaihdekeppi. Verhoilun pettäessä, alkaa heinää tunkea perseeseen. Itäauton jousitus pitää huolen siitä, että keskustelu ajon aikana muuttuu änkytykseksi. Venäjällä ladoissa kasvatetaan tomaatteja, meillä niissä kasvaa kusipäitä. Idässä valmistetaan maailman parhaat mäkiautot. Auto voi käynnistyä parilla ryypyllä, kuski ei pullollisellakaan.

    Amerikkalaiset autot vasta on perseestä. Maailman ensimmäiset autot, jotka kestivät isältä pojalle tehtiin amerikassa. Tämä siksi, että isän elämänkaari jäi yleensä lyhyeksi, koska kolarissa rautakangesta tehty ohjauspyörän akseli lävisti rintakehän kuin intiaanien keihäs ikään. Poika korjasi ratin, kiillotti puskurin ja taas mailit maistuivat. Jousitus näissä teiden valtamerilaivoissa on omaa luokkaansa. Matkustusmukavuus on samaa luokkaa kuin soutuveneellä hirmumyrskyssä. Amerikkalaiset autot on siitä ainutlaatuisia, että missään muussa maassa valmistetuissa autoissa kolareissa räjähtelevät polttoainetankit ei kuulu auton ominaisuuksiin. Amerikkalaisten autonvalmistajien arvoista kertoo myös sekin, että auto joka kiihtyy 0-100km/h 6 sekunnissa, vaatii pysähtyäkseen satasesta nollaan noin kaksi vuotta. Suuressa maassa on kaikki muukin suurta kuin pelkästään autot, myös moottorit, teho ja polttoaineen kulutus kuuluu ehdottomasti suuren maan tunnusmerkkeihin. Suurta tehoa vaaditaan, että auto saadaan ympäri lentokenttää pienemmällä alueella, amerikkalaisille autoille kun on ominaista ettei niiden etupyörät käänny juuri yhtään. Vaatii paksua lompakkoa, jotta amerikanrautaa voi suomessa ulkoiluttaa kesän harvoina aurinkoisina päivinä. Talvella matkanteko maistuu kyllä vaikka vanhalla kiinanpommillakin, amerikanautoharrastajat kun ei ole niin turhan tarkkoja siitä millä ruhoansa kuljettaa paikasta A paikkaan B. Tämän kertoo jo sekin, että yleensäkin on kulkupeliksi valittu amerikkalainen.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  9. #2049

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Onkos se prkl nukkumatti täällä? Nyt tarttis pari lapiollista ja vähän käpiään!

     
     
  10. #2050

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Taas juorukerho toiminnassa työpaikan kuppilassa
    Pistää vihaksi tuommoinen, varsinkin kun puhutaan sontaa selän takana. Lastentarhassako tässä ollaan?

    Tai no, syyllistynhän minä itsekin tähän juuri nyt
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  11. #2051
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sössönsöö Näytä viesti
    Taas juorukerho toiminnassa työpaikan kuppilassa
    Pistää vihaksi tuommoinen, varsinkin kun puhutaan sontaa selän takana. Lastentarhassako tässä ollaan?

    Tai no, syyllistynhän minä itsekin tähän juuri nyt
    Aika perus.. Tuntuu että oisi mennyt takaisin koulunpenkille. Täysikäset ihmiset ajoittain lapsellisempia ku monet lapset

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  12. #2052
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Heränny nytten toista viikkoa siihen että työmiehet tulevat entisöimään termostaatteja, tai ainakin sanovat tulevansa. Joka päivä herätys 6.30 vaikka muuten saisi nukkua pitkään. Työmiehiä ei tosin näy missään ennen klo 3 päivällä ja ihan turhaa tulee kitkuteltua hereillä ärsyttää. Tekisi mieli vaan nukkua mutta nolottaa ajatuskin siitä et heräisin vaivalloisiin katseisiin työmiesten mulkatessa meikää feat alikersantti aamustondista. + että alkaisivat valittamaa kuinka piti soittaa kolmesataakaks puheluu jotta saisi kiinni talonmiehen kuka tulee avaamaan oven yleisavaimilla jotta pääsisi tekemään patteriremppaa! wihhuu ei mulla muuta tällä kertaa.

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  13. #2053
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    pari viikkoa oli nielu kipeenä ja se kun loppui niin nyt on reilun viikon koskenu päähän, lääkäri epäili jotain sivuontelotulehdusta ja määräsi omenan kokoisia antibiootteja ja jos ei kolmessa päivässä kipu hellitä niin uudestaan lekurin pakeille

     
     
  14. #2054

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    pari viikkoa oli nielu kipeenä ja se kun loppui niin nyt on reilun viikon koskenu päähän, lääkäri epäili jotain sivuontelotulehdusta ja määräsi omenan kokoisia antibiootteja ja jos ei kolmessa päivässä kipu hellitä niin uudestaan lekurin pakeille
    Saa nielu vähän harjoitusta kun pitää antibiootteja tunkea nyrkillä kurkusta alas
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  15. #2055
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Wizardilta tilattu 30ml nallekarkki puteli oli muuttunut 10ml puteliin...
    Onneksi kyseisen lafkan asiakaspalvelu toimii niinkuin pitää ja puuttuvat 20ml ovat nyt matkalla (toivottavasti).

     
     
  16. #2056

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Peleonin pojille ilmeisesti bubble gum on yhtä kuin spearmint. Nooh purkkaa se on tietty sekin

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  17. #2057
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Nyt ottaa kaaliin oi itella. Lähettävät viestiä että hae pakettis ja sit sitä ei jumalauta löydy sieltä
    Ei kuulemma ole kirjautunut johonkin pirun tiedostoon.
    No, huomenna uudestaan kyseleen missä nyssäkkä luuraa.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  18. #2058

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Nyt ottaa kaaliin oi itella. Lähettävät viestiä että hae pakettis ja sit sitä ei jumalauta löydy sieltä
    Ei kuulemma ole kirjautunut johonkin pirun tiedostoon.
    No, huomenna uudestaan kyseleen missä nyssäkkä luuraa.
    Nämä on aina antoisia hetkiä. Varsinkin kun Itellan toimipisteet sijaitsee nykyään about toisella puolella Suomea.
    "Joo ei meiltä löydykään tätä täältä järjestelmästä, jos tuut huomenna aamulla vaikka uudestaan. "
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  19. #2059
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    76

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    ???

     
     
  20. #2060
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

    Ainoa muovinen vaasi-tippi oli jotenkin yön aikana mennyt kannastaan poikki. Kiva oli yrittää saada loppuosaa pois bogesta.

    Kesäloma ja tietenkin kipeenä. Jotenkin mä oon aina lomalla kipeenä. Kunnon flunssa päällä, niveliä ja lihaksia särkee ja kurkkua on vissiin joku rassannu teräsharjalla.

    Mies. Voisiko oikeesti muistaa edes puolet siitä, mitä puhun? Ukon piti tänään viedä kaverille töihin tankki, jonka tilasin oman puolan tilauksen mukana ja tuolla se on edelleen pöydällä. Lapsen hoitopaikan irtisanomiseen piti kirjottaa nimi eilen, mutta puhdas on paperi edelleen. V*tuttaa, että vaikka ollaan yhdessä oltu jo 12 vuotta, ni edelleen tartten ukon nimmarin joka paikkaan.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •