Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #20261
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:05.

     
     
  2. #20262
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Itse asiassa sopii aiheeseen ja muutenkin ärsytysketjuun, juuri kävin pitkästä aikaa psykiatrille juttelemassa, pyysin aikaa kun edellisestä kerrasta vierähtänyt jo tovi ja halusin lähetteen että voin muutonkin jälkeen käydä juttelemassa jossain. Oon hankkiutunut jo aikaa sitten eroon mielialalääkkeistä koska uskon enemmän terapian voimaan, mutta eihän sitä terapiaa meinaa saada vaikka pyytäisi! Varttin siellä ehdin olla ja täyttää sen masennustestin ja sitten seisoinkin ovesta ulkona Cymbaltan e-reseptin ohjelappunen kädessä ja ajatus "ei sen näin pitänyt mennä ". Lappu on nyt siellä missä sen paikka on, eli roskiksessa.
    Terapia niin kallista varmaan. Halvempi tunkea lääkkeet kouraan ja ottaa seuraava sisään..?

     
     
  3. #20263
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Itse asiassa sopii aiheeseen ja muutenkin ärsytysketjuun, juuri kävin pitkästä aikaa psykiatrille juttelemassa, pyysin aikaa kun edellisestä kerrasta vierähtänyt jo tovi ja halusin lähetteen että voin muutonkin jälkeen käydä juttelemassa jossain. Oon hankkiutunut jo aikaa sitten eroon mielialalääkkeistä koska uskon enemmän terapian voimaan, mutta eihän sitä terapiaa meinaa saada vaikka pyytäisi! Varttin siellä ehdin olla ja täyttää sen masennustestin ja sitten seisoinkin ovesta ulkona Cymbaltan e-reseptin ohjelappunen kädessä ja ajatus "ei sen näin pitänyt mennä ". Lappu on nyt siellä missä sen paikka on, eli roskiksessa.
    Ainut asia, mistä oon tyytyväinen paikkakunnan vaihdoksessa on se, että pääsin terapiaan ja vielä ihan terveyskeskuspsykologille. Sen luona käyn kerran parissa viikossa jauhamassa. Nyt vaan alkaa tuntua, että kun paskin vaihe kaikessa muussa alkaa olla ohi, niin pää prakaa niin pahasti, että joudun ehkä pyytämään reseptiä. Tuntuu, että se pelkkä juttelu ja asioiden avaaminen ei vaan riitä, vaan jotain on saatava tähän rinnalle.

     
     
  4. #20264
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...iteita-12.html - tuolla voisi jatkaa keskustelua niin ei tule rage-ketjusta depressio-ketju

     
     
  5. #20265
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Terapia niin kallista varmaan. Halvempi tunkea lääkkeet kouraan ja ottaa seuraava sisään..?
    Sepä se, ei ne kallista terapiaa myönnä kun sen kuuluu olla niin päin että potilaat itse maksaa hoitonsa ravaamalla apteekissa.

     
     
  6. #20266
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Terapia niin kallista varmaan. Halvempi tunkea lääkkeet kouraan ja ottaa seuraava sisään..?
    Totta kai se on halvempaa ja helpompaa tunkea vaan pilleripurkkia käteen. Lasteni kanssa oon tässä joutunu viimesen vuoden tappelemaan, että ipanat sais jotain muutakin apua kuin vaan sitä pilleripurkkia. Ottaa aivoon, että jo kymmenvuotiaalle tarjotaan mieluummin vaan lääkitystä, ku otetaan oikeesti selvää mistä johtuu, ettei pärjää koulussa. Tappelu kannatti kuitenkin, ainoostaan se oikeesti lääkkeitä tarvitseva sai lääkityksen ja toinen siirrettiin erityisluokalle, jossa koulunkäynti sujuu.

     
     
  7. #20267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Totta kai se on halvempaa ja helpompaa tunkea vaan pilleripurkkia käteen. Lasteni kanssa oon tässä joutunu viimesen vuoden tappelemaan, että ipanat sais jotain muutakin apua kuin vaan sitä pilleripurkkia. Ottaa aivoon, että jo kymmenvuotiaalle tarjotaan mieluummin vaan lääkitystä, ku otetaan oikeesti selvää mistä johtuu, ettei pärjää koulussa. Tappelu kannatti kuitenkin, ainoostaan se oikeesti lääkkeitä tarvitseva sai lääkityksen ja toinen siirrettiin erityisluokalle, jossa koulunkäynti sujuu.
    Kyllä vituttaa tää helpoimman kautta meneminen, maksetaan niin saatanasti veroa ja silti kaikki on hidasta ja vaikeaa.. Hyvä että saitte asiat toimimaan

    Ja jatketaan oikeassa ketjussa ->

     
     
  8. #20268
    Se on tää oravanpyörä jota elämä on, joka saa terveillä aivoilla varustetut miettimään että mitä v... tää oikeen on.

    Ne jotka ei alistu lobotomiaan nimeltä arki, ja kokee riittämättömyyttä siitä vittuilusta että "miksi et juokse, ei pyöri rulla" on sitten näitä masentuneita tai ajoittain ladattavia.

    Puhun siitä valtaosasta, osalla on oikeasti pahoja mielenterveysongelmia, kuten skitsofreniaa ja näin...

     
     
  9. #20269
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Anopista vois tehdä ankkurin. Ihan muuten mukava, mutta joskus vaan mietin, että se on parhaimmillaan kun sen päällä on pari metriä maata.

     
     
  10. #20270
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Melkein kuuluis huumoritriidiin, mutta koska kalliiksi tulee niin laitetaan tänne.

    Olen tehnyt about tuhannen bios päivitystä elämäni aikana ja aina sillä nopeimmalla ja brutaaleimmalla tavalla. IKINÄ ei ole brickannut.

    Tossa Sunnuntaina sit ajelin Asuksen ihan ikiomalla "Lataa netistä ja päivitä bios?" AI2+ softalla. Ekan bootin jälkeen kaikki ledit emolla punasena ja välitön kiroaminen päälle. Kyllä, kokeilin ihan kaiken. RMA:na menee, mutta kyseistä lankkua ei enää saa mistään. 1155 kantainen Asus. Nyt sit venaan, että uusinko vaihteeksi koko paskan ja otan tuosta rahat hyvityksenä ostoksiin vai löytääkö Jimmsin jätkät mulle jostain korvaavan. Vituttaa vaan, kun en enää pelaa paljoa koneella niin en haluais taas tuupata 250 egee emo+400egee prossa.
    Meni RMA:na juu. Ei vaan tullut takas. Brickattu Bios ja Jimmin huollon vastaus "Mekaaninen vika, ei korvata."

    Haistatin aika pitkät paskat ja muistan varmasti joka käänteessä kehua miten hyvä putiikki on kyseessä. Saksasta sai osat melkein 200 eegee halvemmalla.

    Näytön ostan suomesta, koska pikselitakuu helpompi hoitaa täällä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #20271
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Vituttaa nyt ihan kympillä kun emäntä ei saa sanotuksi haluaako jatkaa vai ei. Sanois perkele jotain niin pääsis käsitteleen asiaa ja jatkaan eteenpäin..
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  12. #20272
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja apukuski Näytä viesti
    Vituttaa nyt ihan kympillä kun emäntä ei saa sanotuksi haluaako jatkaa vai ei. Sanois perkele jotain niin pääsis käsitteleen asiaa ja jatkaan eteenpäin..
    Päätä sä sen puolesta, jos se ei osaa. Tuot pari mimmiä kämpille ja muutaman pullon metelivettä, niin kyllä se päätös siitä tulee.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  13. #20273
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Päätä sä sen puolesta, jos se ei osaa. Tuot pari mimmiä kämpille ja muutaman pullon metelivettä, niin kyllä se päätös siitä tulee.
    Muuten ihan hyvä idea mutta ite haluais vielä jatkaa. Ja muksut..
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  14. #20274
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Aaah, ymmärrän.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #20275
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Aaah, ymmärrän.
    Ei ois pitäny koskaan kasvaa aikuiseksi Ennen kaikki oli helpompaa, pysty menetteleen aiemmin kuvatulla tavalla. Joskus toimittukin, oli vain niin että hain metelivedet hakeen kämpiltä ja tuumasin ovelta että sää varmaan oot lähteny ku tuun takasin. Nyt tulee ihan helvetillinen paperisota jos pitää ruveta avioeroo vielä tekeen. Vituttaa sekin jo valmiiksi vaikkei mitään varmaa ole edes tiedossa. Eniten nyt kuitenkin pännii tää "löysässä" hirressä roikkuminen kun ei tiijä mistään mitään.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  16. #20276
    Jos se lohduttaa,niin voin kertoa,että toisen osapuolen kohdalla päätös on jo tehty. Omalla kohdalla kävin noin ja sen jälkeen tavannut deiteillä useita naisia jotka ovat lähteneet parisuhteistaan ihan vaan kun ei nappaa. Naisten ajatusmaailma poikkeaa niin paljon miesten vähään tyytyvästä mallista,että keissi on taputeltu.
    Omahan on tappionsa. Aidan takana pukki kaalimaan vartijana ei ole sen viriilimpi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #20277
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    7
    Sähkösavuinnostus ei tartu kavereihin.
    Ne jatkaa joko savukkeilla tai "korvaushoitotuotteilla" ja suhtautuu muutenkin typerän skeptisesti.

     
     
  18. #20278
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Lainaus Alkuperäinen postaaja skranglet Näytä viesti
    Sähkösavuinnostus ei tartu kavereihin.
    Ne jatkaa joko savukkeilla tai "korvaushoitotuotteilla" ja suhtautuu muutenkin typerän skeptisesti.
    Ettet vaan paasais niinku kiihkouskovainen niille?

     
     
  19. #20279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja skranglet Näytä viesti
    Sähkösavuinnostus ei tartu kavereihin.
    Ne jatkaa joko savukkeilla tai "korvaushoitotuotteilla" ja suhtautuu muutenkin typerän skeptisesti.
    Mielipiteet ja tekonsa kullakin, ei siinä sen ihmeempää. Kyllä sitä vaan törmää niihin mielipiteisiin, että analooginen on pop ja sähkötupakka on hanurista.

     
     
  20. #20280
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rth Näytä viesti
    Mielipiteet ja tekonsa kullakin, ei siinä sen ihmeempää. Kyllä sitä vaan törmää niihin mielipiteisiin, että analooginen on pop ja sähkötupakka on hanurista.
    Voin allekirjoittaa tämän täysin... itselläkin kaveri jolle olen hieman yrittänyt höyryttimiä markkinoida, mutta kuulemma mikään ei ole sen hienompaa kuin punainen malboro....

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •