Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #20241
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vaimo, äitee ja anoppi kaikki 3 jankuttaa että kesäksi pitäis mennä töihin, niinkuin en sitä itte tietääs ja yrittäis. Ei se oo perkule mun vika jos hakemuksia on lähetetty vaikka ja minne ja ainoa vastaus on ollut 1 kieltävä vastaus.

     
     
  2. #20242
    Vähän sitä alkaa masennusta pukkaamaan vissiin, tai no aika paljonkin. Huomenna terkalle jos sais lähetteen lekuriin. Empä oo uskaltanu kellekkään sanoa vielä, edes naiselle. Pelottaa miten ne suhtautuu.. :/ Ollut pitkään tosi perse olo ja näyttäis nuo testitkin heittävän täysiä tuloksia...

     
     
  3. #20243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Vähän sitä alkaa masennusta pukkaamaan vissiin, tai no aika paljonkin. Huomenna terkalle jos sais lähetteen lekuriin. Empä oo uskaltanu kellekkään sanoa vielä, edes naiselle. Pelottaa miten ne suhtautuu.. :/ Ollut pitkään tosi perse olo ja näyttäis nuo testitkin heittävän täysiä tuloksia...
    Tiedän tunteen erittäin hyvin. Jaksamista!
    Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne

     
     
  4. #20244
    Kiitos. Oon venyttäny tätäkin niin pitkään sen takia ettei kehtaa sanoa kenellekkään tai hakea apua.. Huomenna on vaan pakko, alkaa olemaan niin tukala olo että ei tiedä mitenpäin olis.

     
     
  5. #20245
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tsemppiä sulle sipsipussi! Itse jouduin aikanaan käymään sairaalahoidossa moisesta. SE KANNATTAA HOITAA HYVISSÄ AJOIN, sanon minä. Elämä voittaa aina lopulta

     
     
  6. #20246
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tiedän tunteen, nimimerkillä 7 vuotta lääkkeitä syönyt (ja syön vieläkin). Siinä ei ole mitään hävettävää ja suosittelen erittäin vahvasti kertomaan olostasi läheisille. Paikkakunnasta riippuen saattaa olla kuukausien ellei jopa vuosien jonot psykiatrian polille, mutta ihan terveyskeskuslääkärikin osaa perusasiat (ts. lääkkeet). Terapian aloittamisessa saattaa toki kestää ellet kaiva kuvetta ja mene yksityiselle.

     
     
  7. #20247
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Tsemppiä sulle sipsipussi! Itse jouduin aikanaan käymään sairaalahoidossa moisesta. SE KANNATTAA HOITAA HYVISSÄ AJOIN, sanon minä. Elämä voittaa aina lopulta
    Hienoa että olet tervehtynyt! Auttaa uskomaan että huominen on parempi kun kuulee kanssa ihmisiä Katsotaan mihin tämä etenee tästä omalla kohdalla.. Pitäs kai uskaltaa myöntää ongelma naiselle ainakin, koittanut vaan parhaan mukaan peitellä aina.

     
     
  8. #20248
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Sama homma täällä, marraskuusta asti ollaan oltu sairaslomalla ja nyt alustavasti kirjoitettu elokuun loppuun. Itse olen usein päivitellyt että "voi kunpa tähän oltaisiin puututtu aikaisemmin niin en olis saanu niin paljon vahinkoa aikaan". Mutta se siitä avautumisesta, hyvä että haet apua. Voimia
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  9. #20249
    Ladattavana tässä on oltu itsekin. Jos lääkkeitä joutuu ottamaan niin niiden kanssa voi mennä aikaa hakea sitten oikeat, kun kaikki ollaan erilaisia. Ja jos ei ole oikeat niin lääkärille pitää se sanoa kanssa.

     
     
  10. #20250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja paavoharju Näytä viesti
    Sama homma täällä, marraskuusta asti ollaan oltu sairaslomalla ja nyt alustavasti kirjoitettu elokuun loppuun. Itse olen usein päivitellyt että "voi kunpa tähän oltaisiin puututtu aikaisemmin niin en olis saanu niin paljon vahinkoa aikaan". Mutta se siitä avautumisesta, hyvä että haet apua. Voimia
    Samat sinne! Kyllä tää tästä kun on sitkeä, periksi ei anneta!

     
     
  11. #20251
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ladattavana tässä on oltu itsekin. Jos lääkkeitä joutuu ottamaan niin niiden kanssa voi mennä aikaa hakea sitten oikeat, kun kaikki ollaan erilaisia. Ja jos ei ole oikeat niin lääkärille pitää se sanoa kanssa.
    Tämähän tässä vähän jännittää, kun miettii muuttaako ne lääkkeet luonnetta tms..

     
     
  12. #20252
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Riippuu lääkkeestä. Osa lihottaa, osasta lähtee libido, saattaa mennä unet tai sitten nukuttaa jatkuvasti, yms yms yms. Kokeilemalla se paras löytyy.

    Jos lääkäri tarjoaa sen nimistä kuin Efexor, niin kieltäydy. Vierotusoireet on pahimmasta päästä.

     
     
  13. #20253
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Hienoa että olet tervehtynyt! Auttaa uskomaan että huominen on parempi kun kuulee kanssa ihmisiä Katsotaan mihin tämä etenee tästä omalla kohdalla.. Pitäs kai uskaltaa myöntää ongelma naiselle ainakin, koittanut vaan parhaan mukaan peitellä aina.
    Puhuminen kannattaa, vaikka itselläkin oli äärimmäisen vaikea, lähes mahdoton saada kakistettua ulos huonoa oloa kenellekkään. Mutta kun saat kerättyä ne itsetunnon rippeet ja kerrottua tilanteestasi esimerkiksi juuri naisellesi, huomaat että ei sinua hylätä sen vuoksi, päinvastoin. Apua irtoaa enemmän kuin lopulta tahtoisikaan, ja se oli ainakin omalla kohdalla tärkeintä että muut osaa suhtautua kaikkeen sinun näkökulmasta katsottuna eritoten. Kaikkein paras lääke on se mitä olet itse valmis itsesi hyväksi tekemään Toivottavasti saat olosi paranemaan mahdollisimman pian p.s. forumin kautta on hyvä aloittaa avautuminen, ei tarvitse kohdata kasvokkain niitä "pelottavia" ensireaktioita muilta.

     
     
  14. #20254
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Huomenna taas mentävä psykologin juttusille. Masennusta ollut niin kauan kuin muistan ja kokeiltu eri lääkkeitä, ei vaan oo ainakaan vielä tullut vastaan sopivaa. Psyka oli sitä mieltä, ettei suosittele alottamaan opiskelua. Tiedän kyllä, että pää on vähän heikossa hapessa ja helposti poltan itteni loppuun, mutta alkaa epäilyttää onko mun pää ikinä siinä kunnossa, että pystyisin normaaliin elämään.

     
     
  15. #20255
    Kiitos temoselle heti tuntuu vähän toivekkaammalta Päivitän tänne mikäli uskallan huomenna myöntää tyttöystävälle ongelman että miten kävi..

     
     
  16. #20256
    Lainaus Alkuperäinen postaaja meikkupeikko Näytä viesti
    Huomenna taas mentävä psykologin juttusille. Masennusta ollut niin kauan kuin muistan ja kokeiltu eri lääkkeitä, ei vaan oo ainakaan vielä tullut vastaan sopivaa. Psyka oli sitä mieltä, ettei suosittele alottamaan opiskelua. Tiedän kyllä, että pää on vähän heikossa hapessa ja helposti poltan itteni loppuun, mutta alkaa epäilyttää onko mun pää ikinä siinä kunnossa, että pystyisin normaaliin elämään.
    Mäkin yritin nyt palata kouluun, tuloksena se että viimeisen viikon maannut kotona tekemättä mitään.. Eivaan jaksa.

     
     
  17. #20257
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:05.

     
     
  18. #20258
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Kai se jollekin puolizombielle sopii että saa prosessin vietyä loppuun joo. Aloitusoireet aika kauheat jo pelkästään. Tota joskus tyrkytettiin, viikon söin ja sanoin lääkärille että pitäkää tunkkinne.

    Jos unohdetan lääkkeet nii joskus olen pirun kateellinen niille offarissa mainituille työpajan harjanvarren tekijöille, ja näen duunissakin heitä. Osa pirun onnellisia ja iloisia. Jos voisi koko päivän iloita siitä kun kuuli linnunlaulun tai aurinko paistoi...

    ... lähtee googlettamaan "DIY lobotomia"....
    Efexor on valitettavasti ainoo mikä mulle toimii. Silti en sitä uskalla kenellekään suositella, enkä olisi itsekään aloittanut jos vieroitusoireista olisi kerrottu. Tosin sitten saattaisi olla aivot pellolla eli ehkä tästä voi olla ihan tyytyväinen

     
     
  19. #20259
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tiedän tunteen, nimimerkillä 7 vuotta lääkkeitä syönyt (ja syön vieläkin). Siinä ei ole mitään hävettävää ja suosittelen erittäin vahvasti kertomaan olostasi läheisille. Paikkakunnasta riippuen saattaa olla kuukausien ellei jopa vuosien jonot psykiatrian polille, mutta ihan terveyskeskuslääkärikin osaa perusasiat (ts. lääkkeet). Terapian aloittamisessa saattaa toki kestää ellet kaiva kuvetta ja mene yksityiselle.
    Täällähän on paljon kanssa kärsijöitä.. Valitettavasti.. Tsemiä sinne! Jotenkin läheisille myöntäminen on niin noloa, oon aina ollut se kova tyyppi ketä mikään ei hetkauta. Kavereille en luultavasti tule sanomaan aikoihin mitään, kaikki ajallaan.. Naiselle ja perheelle ajattelin kertoa.

     
     
  20. #20260
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Itse asiassa sopii aiheeseen ja muutenkin ärsytysketjuun, juuri kävin pitkästä aikaa psykiatrille juttelemassa, pyysin aikaa kun edellisestä kerrasta vierähtänyt jo tovi ja halusin lähetteen että voin muutonkin jälkeen käydä juttelemassa jossain. Oon hankkiutunut jo aikaa sitten eroon mielialalääkkeistä koska uskon enemmän terapian voimaan, mutta eihän sitä terapiaa meinaa saada vaikka pyytäisi! Varttin siellä ehdin olla ja täyttää sen masennustestin ja sitten seisoinkin ovesta ulkona Cymbaltan e-reseptin ohjelappunen kädessä ja ajatus "ei sen näin pitänyt mennä ". Lappu on nyt siellä missä sen paikka on, eli roskiksessa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •