Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #20221
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Curimus Näytä viesti
    Perkele kun kone alkaa vittuilemaan.
    -Pitää jatkuvasti hillitöntä meteliä, enkä löydä syytä. Kaikki filtterit putsattu, tuulettimet puhallettu, ruuvit kiristetty jne.
    -Eilen päätti PoE crashata kesken juoksun ja nyt ei enää mene päälle. Kolme tuntia koitin sitä saatanaa trouble-shoottaa mutta kun ei niin ei.
    -Muistia pitäisi sisällä olla 8gb mutta pelkästään windows ja chrome (fb, forkka, drive ja kolme muuta sivua) syövät siitä yli 50%. WTH?
    Summasummarum: Koneeseen pitää upottaa ainakin uusi näyttis, tuplata muisti, heivata kaikki HDD:t till fittan ja korvata kaikki 3TB SSD:llä. Halpaa ku saippua -.-

    Ainiin ja vielä näyttöönkin tullut halkeama kuljetuksessa -.-
    Jos käytössä wintoosa, niin järjestelmähän osoittaa käynnissä oleville ohjelmille vapaana olevaa muistia riippumatta siitä tarviiko ne sitä. Eli se muistin kulutus ei ole aina ihan yksiselitteistä ja pidä täysin paikkaansa.

     
     
  2. #20222
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Chrome on muutenkin hyvin nälkäinen muistin suhteen.
    Pikaisella googlauksella löytyy muutama lisäri ko. selaimeen millä pitäisi saada muistinkäyttöä vähennettyä.
    http://www.hostdime.com/blog/reduce-ram-google-chrome/

     
     
  3. #20223
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    10
    Mua ärsyttää se että juuri kun nikotiininesteet tulivat postiin niin sähkösavukkeen akku sanoi sopimuksen irti (olen siis vasta aloittanut höyryttelyn siksi ei ole vara akkua). Joten nyt pitää odotella että saan taas rahaa että saan ostettua uuden akun. Ja vitutukseen ei auta sekään että heitin röökit pois kun sain postista nesteet ja nyt ei ole varaa röökiinkään. Voiko nikotiininesteitä rännittää (se oli vitsi jos joukossa on tosikkoja).

     
     
  4. #20224
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zyzzba Näytä viesti
    Mua ärsyttää se että juuri kun nikotiininesteet tulivat postiin niin sähkösavukkeen akku sanoi sopimuksen irti (olen siis vasta aloittanut höyryttelyn siksi ei ole vara akkua). Joten nyt pitää odotella että saan taas rahaa että saan ostettua uuden akun. Ja vitutukseen ei auta sekään että heitin röökit pois kun sain postista nesteet ja nyt ei ole varaa röökiinkään. Voiko nikotiininesteitä rännittää (se oli vitsi jos joukossa on tosikkoja).
    Foorumilla on ketju jossa porukalla on laitteita lainattavaks. Kyseleppä akkua sieltä.

     
     
  5. #20225
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    10
    Kiitos tiedosta pitääpä käydä sieltä katselemassa.

     
     
  6. #20226
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zyzzba Näytä viesti
    Mua ärsyttää se että juuri kun nikotiininesteet tulivat postiin niin sähkösavukkeen akku sanoi sopimuksen irti (olen siis vasta aloittanut höyryttelyn siksi ei ole vara akkua). Joten nyt pitää odotella että saan taas rahaa että saan ostettua uuden akun. Ja vitutukseen ei auta sekään että heitin röökit pois kun sain postista nesteet ja nyt ei ole varaa röökiinkään. Voiko nikotiininesteitä rännittää (se oli vitsi jos joukossa on tosikkoja).
    Mikä laite sulla on?

     
     
  7. #20227
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Tuli ni200 lankaa mut ei boxia tänää, eipä pääse leikkii lämmönsäädöllä

     
     
  8. #20228
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Entinen Turkulainen sähkötupakkikauppias.

    Kiinnostas tuo One Droppi linjasto, mutta ei näy ei kuulu miestä ja hommat vaikuttaa taas siltä, että jotakin on pielessä niin eipä noita litkuja uskalla tuolta tilatakkaan

     
     
  9. #20229
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    168
    Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi viivästyä.
    Rekisteröinti: 14.4.2015 klo 23:08:08
    Paikka: TAMPERE 33000

    Ensin munitaan viikko ulkomaanterminaalissa, nyt se on jo Tampereella... Phuuh.

     
     
  10. #20230
    Paukahti mukava kevätflunssa. Poskiontelot täynnä limaa, nenä vuotaa kuin ränni ja kuumetta reipas 38. Olo on kaikkee muuta kuin miellyttävä. Jos väkisin plussia hakee, niin voi höyrytellä paskojakin nesteitä pois kaapista kun ei maista mitään.. Harmillista ettei mentholia löydy kun sitä tarttis.

     
     
  11. #20231
    Saaplarin puhelinmyyjät. Mulla onneksi on salainen numero, niin mulle ei sentään soittele kuin muutama firma, joiden asiakas olen. Elisan kauppias kauppasi huawein tablettia, ja siihen liittymää. Joo, en mä tarvitse sitä, mulla on pöytäkone kotona ja känny matkalla. Mutta kun tää olis niin näppärä ja kätevä. Mutta kun mä en tarvitse sitä. Mutta jos annetaan tästä paketista vielä vähän lisäaletta. Mutta kun mää en tarvitse sitä. Mutta tää on niin nopea ja tehokas ja liittymä on huippunopea. Mutta kun mää en tarvitse huippunopeaa ja tehokasta. Ja mää en kaipaa lisälaskuja. Ymmärsi se sentään lopulta, ettei tarvinnut lätkästä luuria korvaan tai alkaa huutamaan. Yleensä kun en halua noitten puhelinmyyjienkään päivää pilata, työtänsähän nekin tekee.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  12. #20232
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei niille puhelinmyyjille kannata huutaa mutta ei sen puoleen kannata myyntipuheita kuunnellakaan, mulla on ollut tapana sanoa vaan heti että "Ei kiitos" ja luuri kiinni. Eipä ne nykyään kyllä ees soittele kun on salainen numero + suoramarkkinointikielto.

     
     
  13. #20233
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Lapinlahti
    Viestit
    19
    Ja vielä Fonecta Caller sovellus puhelimeen sieltä vielä blokkaa numeron niin ei soittele enää Ja olihan tänne asiakin uusi modi saapui väärällä firmiksellä vaikka toista luvattiin!

     
     
  14. #20234
    No kun joskus elisa soittaa ihan järkevän tarjouksenkin. Mutta sitten ton ein ymmärtäminen on välillä kamalan hankalaa. Mä olen kummiskin elisan kanssa naimisissa, kun kiinteästä laajakaistasta en kovin äkkiä luovu, ja sillä on ainoa tällä alueella.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #20235
    Höyrypää Miraz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    775
    Vietettiin eilen saunailtaa mun synttäreiden kunniaks ja otettiin äijien kesken kädenvääntö skapa. Voitin ekan ja seuraava vastustaja lähtikin kyssiin paikattavaks kun olkaluu katkesi hauiksen alta. Semmonen terävä napsahdus vaan kuulu :/ No pittää käydä ostamassa joku lohdutuspullo kaverille =)
    ______________________________________
    Mirazin nestenurkkaus
    http://tinyurl.com/n9nyba9

    V1.1 Mustikka-granaattiomena karkkitiiviste tulossa myyntiin http://www.vapetalo.fi/
    v0.1 Banaanikakku neste kehitteillä
    v0.1 Lakritsijäätelö neste kehitteillä

    Arvosteluita:
    https://www.youtube.com/watch?v=rt5xf5Y_C-g
    http://tinyurl.com/n9nyba9

     
     
  16. #20236
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miraz Näytä viesti
    Vietettiin eilen saunailtaa mun synttäreiden kunniaks ja otettiin äijien kesken kädenvääntö skapa. Voitin ekan ja seuraava vastustaja lähtikin kyssiin paikattavaks kun olkaluu katkesi hauiksen alta. Semmonen terävä napsahdus vaan kuulu :/ No pittää käydä ostamassa joku lohdutuspullo kaverille =)
    Kannattaa ostaa sille kaverille muutama purkki maitoa

     
     
  17. #20237
    Tunnen tyypin jonka luusyöpä paljastui kun napsahti luu poikki helpohkosti.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  18. #20238
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ai kauheeta!!

     
     
  19. #20239
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Joskus kakarana koulussa oli joku kädenvääntöbuumi välitunneilla ja silloin jo meille valistettiin että reuhtomisella noissa leikeissä voi oikeasti luu katketa tai jotain revetä (olikohan hauislihas?) olkapäästä asti.

    Ja opettajat ei olleet kyllä mitään ylihysteerisiä kun eivät puuttuneet ikinä vaikkapa pukkitappeluun jonka luulisi äkkiseltään olevan vähän vaarallisempaa.

     
     
  20. #20240
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Tänään on muuten pinna ollu harvinaisen lyhyellä...

    Rupes heti aamusta ottamaan joka asia päähän, ja töissä vielä kahta kauheemmin... Rupesin taas miettimään jotta kannattaako tätä paskahommaa näillä palkoilla ja kolotuksilla enää kauaakaan jatkaa...

    Kaiken hyvän lisäks onnistuin vielä sorvin teräpakan kolaroimaan työstettävän kappaleen kanssa. No eiku mittojen hakuun->

    Onneks enää pari tuntia jälellä, ni pääsee häipymään.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •