Sivu 1000 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50090095099099699799899910001001100210031004101010501100 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 19,981 - 20,000 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #19981
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    Ei ole edes suomessa viel ton mukaan. Perjantailta viimesin päivitys ku paketti pistetty matkaan
    Mikä se noi hidaa kuriiri on?

     
     
  2. #19982
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Jaa mikä ärsyttää? No opinnäytetyö tietenkin, kiinnostus ihan nollissa ton kanssa, tuntuu ettei mikään mee niinku on toivonu. Kaikenlisäks rupee olemaan aika kova kiire saada valmiiks jos paperit haluu keväällä
    Työtkin alkaa pian ja sitä ennen ois hyvä saada valmiiks ku sit ei ainakaan nappaa kirjotella enää iltaisin. Ja paljon muutakin "tärkeämpää" hommaa ois tehtävänä...

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  3. #19983
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Mikä se noi hidaa kuriiri on?
    Post.nl ja suomen kuriirista ei tietoa, todenäkösesti Posti tai DPD.

     
     
  4. #19984
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Jaa mikä ärsyttää? No opinnäytetyö tietenkin, kiinnostus ihan nollissa ton kanssa, tuntuu ettei mikään mee niinku on toivonu. Kaikenlisäks rupee olemaan aika kova kiire saada valmiiks jos paperit haluu keväällä
    Työtkin alkaa pian ja sitä ennen ois hyvä saada valmiiks ku sit ei ainakaan nappaa kirjotella enää iltaisin. Ja paljon muutakin "tärkeämpää" hommaa ois tehtävänä...
    Sinnillä vaan, jopa minä oon saanu aikaiseksi vajaan sata sivua asiaa laatujärjestelmästä (käyttöönotosta ja käytöstä keskisuuressa rakennusyrityksessä) ja tekaisimpa tuohon vielä liitteksi laatukäsikirjan sekä nipun muita lomakkeita . Henk.koht en esim opparin ohjaajaa tavannu naamatusten ku työstä sovittaessa ja työtä palauttaessa, joten kovasti sai itekseen vääntää, mutta silti onnistui ja numeroksi tuli täydet 5 . Pitkiä iltoja ja viikonloppuja tuon kans meni, mutta ei se lopulta vituta ku aikansa.

     
     
  5. #19985
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Sinnillä vaan, jopa minä oon saanu aikaiseksi vajaan sata sivua asiaa laatujärjestelmästä (käyttöönotosta ja käytöstä keskisuuressa rakennusyrityksessä) ja tekaisimpa tuohon vielä liitteksi laatukäsikirjan sekä nipun muita lomakkeita . Henk.koht en esim opparin ohjaajaa tavannu naamatusten ku työstä sovittaessa ja työtä palauttaessa, joten kovasti sai itekseen vääntää, mutta silti onnistui ja numeroksi tuli täydet 5 . Pitkiä iltoja ja viikonloppuja tuon kans meni, mutta ei se lopulta vituta ku aikansa.
    Vajaa sata sivua! Ei helvetti, onneks ihan noin paljon ei toivottavasti tarvii tuhertaa, tästä muodostuu varmaan 40-45 sivua maks. Joo en kans itse tuu oikein toimeen ton oppariohjaajan kanssa eli en viitti mitään tapaamisia sopia sen kanssa (siis koulun puolelta). Piristit kyllä mun päivää sikäli et tietää jonkun kirjoittaneen paljon enemmän kun itse
    Tää kirjottaminen ei vaan sovi mulle, pitäis päästä tekemään jotain käsillä.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  6. #19986
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Vajaa sata sivua! Ei helvetti, onneks ihan noin paljon ei toivottavasti tarvii tuhertaa, tästä muodostuu varmaan 40-45 sivua maks. Joo en kans itse tuu oikein toimeen ton oppariohjaajan kanssa eli en viitti mitään tapaamisia sopia sen kanssa (siis koulun puolelta). Piristit kyllä mun päivää sikäli et tietää jonkun kirjoittaneen paljon enemmän kun itse
    Tää kirjottaminen ei vaan sovi mulle, pitäis päästä tekemään jotain käsillä.
    Oon välillä käyny Theseuksesta lukemassa sote-alan oppareita ni aika moni niistä on nippanappa 35 sivua ml. kannet, sis.luettelo ja liitteet eli sisältö ratkaisee, ei sivujen määrä sote-ala vaan esimerkkinä, muiden alojen julkaisuja en ole lukenut.
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  7. #19987
    Äitimuori oli TAAS suuressa huolenpidossaa aikuisesta lapsestaan kaivanut,yllätys yllätys, sen negatiivisen uutisen höyryttelystä. Kun oikein lääkäri lehdessä oli ollut ja siinä voi olla vaikka mitä ainetta ja SYÖPÄ JA KAIKKI KOHTA KUOLEE!!!!! Sitten kun sanot että kyllähän netissä kaikesta kaikkea kirjoitellaan ja onhan kahviakin siellä manattu niin se on sitten hänelle vain huuhaa juttua
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #19988
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja paavoharju Näytä viesti
    Oon välillä käyny Theseuksesta lukemassa sote-alan oppareita ni aika moni niistä on nippanappa 35 sivua ml. kannet, sis.luettelo ja liitteet eli sisältö ratkaisee, ei sivujen määrä sote-ala vaan esimerkkinä, muiden alojen julkaisuja en ole lukenut.
    Juu 40 sivua on aika normi mittanen meillä et sen puolen menee ihan hyvin. Laskemista on vaan pirun paljon ja kokoajan tuntuu et tulee lisää juttuja (ai niin perkeles pitäiskö totakin miettia), rupee olemaan jo ihan sekasin itsekin. Sit ku kaikki pitäis saada viel ymmärrettävästi nivottua yhteen niin huoh...
    No kai siitä muutkin on selvinny, eikä neljää vuotta viittis hukkaan heittää. Ja kaiken lisäks uus duunipaikka vähän niinku vaatii ne paperit, niin vaihtoehtoja ei ole Hyvä varmaan näin, onpahan motivaatiota.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  9. #19989
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Mikäs nyt taas eteen, kun vituttaa niin että palloja näkyy silmissä. Ja huom. tähän ei nyt jaxuhalit auta!
    Lomaankin on viä yli kaks ja puol kuukautta.

     
     
  10. #19990
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Spämmit huonon olon pois.

     
     
  11. #19991
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mikäs nyt taas eteen, kun vituttaa niin että palloja näkyy silmissä. Ja huom. tähän ei nyt jaxuhalit auta!
    Lomaankin on viä yli kaks ja puol kuukautta.
    Mitä on loma on????

     
     
  12. #19992
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mikäs nyt taas eteen, kun vituttaa niin että palloja näkyy silmissä. Ja huom. tähän ei nyt jaxuhalit auta!
    Lomaankin on viä yli kaks ja puol kuukautta.
    TSUP... ?

     
     
  13. #19993
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Olisko taas saman auttava puhelin paikoillaan. Vitutus joko loppuu, tai menehdyt kesken puhelun.

     
     
  14. #19994
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    TSUP... ?
    Eihän sitä nyt viikolla voi tsupitella, kun pitää sinne hemmetin palkkakuopalle joka aamu raahautua.
    Viikonloppuna jos kerkiäis viä pilkille niin vois uittaa päätään reiässä, josko hitusen höyryt lauhtuisi. Sitte vois pari iltasella tsupatakkin.

     
     
  15. #19995
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Eihän sitä nyt viikolla voi tsupitella, kun pitää sinne hemmetin palkkakuopalle joka aamu raahautua.
    Viikonloppuna jos kerkiäis viä pilkille niin vois uittaa päätään reiässä, josko hitusen höyryt lauhtuisi. Sitte vois pari iltasella tsupatakkin.
    Pakko oli yks tsupata ku vitutti nii kovaa töiden jälkee!

     
     
  16. #19996
    Menipäs saatanan nopeasti tuo helmikuu, deadlinet lähestyvät ikävästi...
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  17. #19997
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Sain sitten viimein ODAC+O2-combon kasattua ja kone herjaaa vaan "USB device not recognized".

    Pientä silmäilyä piirilevylle, niin näyttäs R108 olevan hieman jännästi asennettu tuohon:


    Vierekkäin siis toimiva ja tuo viallinen ODAC. Noita komponentteja en siis itse asennellut, vaan käytännössä koko ODAC toimitetaan valmiiksi kasattuna ja vain vahvarin joutuu itse juottelemaan kasaan.
    Saas nähä mitä myyjä vastaa reklamaatioon..

    Edit. Vahvarin puoli kyllä tuntuu potkivan varsin hyvin.
    Viimeksi muokannut Charun; 05.03.15 kello 08:51.

     
     
  18. #19998
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mulla oli kesäloma viimeksi 2011. Tosin oon vaihtanut "pari" kertaa työpaikkaa... Jos jo tänä kesänä sais pitää pari viikkoa.

    Huomenna pitää ajella Snadiin koulutukseen. Herätys viimeistään 0600 ja takas kotona about 2000. Univelkaa alla jo valmiiksi.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #19999
    Reivi
    Vieras
    Hooh, jopas se pää leviää taas nopiaa kun mietiskeleen urakan tarjousasiakirjoja, aikatauluja ja tarjousten vertailupisteytystä. Tympeitä hommaa mitä toimistolta löytyy. Parastahan tuossa on että sen minkä päätät ja asiakirjoihin kirjaat on sitovaa ja saat henk.koht olla ongelmien ilmetessä vastaamassa asioista. Ei viittis markkinaoikeuteenkaan lähteä joten kaikki pitää kirjata siten, että tulkinnan varaa ei ole..mulle ei makseta kyl tästä paskasta tarpeeksi

     
     
  20. #20000
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    MnM seurantakoodia ei ole näkynyt,vaikka 2 kertaa olen jo viestiä laittanut.
    eipä oo näkynyt ei, tosin paketin kävin jo maanantaina postista

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •