Sivu 10 / 1288 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420601105101010 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 25748

Aihe: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)

  1. #181

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    http://www.youtube.com/watch?v=FWFB10OVJQg
    Reppanalla ei ollut mahdollisuutta hankkia edes oikeaa e-savuketta demonstraatioonsa.
    Täytynee kuitenkin pistää analoginen palamaan, kun ei näistä e-savukkeista ole kuulemma avuksi (melkein suora lainaus nro. 1 asiantuntijalta maailmassa, hei!).
    tämä olisi kyllä pitänyt postata huumori sektorille
    Bombshell on parhautta!

     
     
  2. #182
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ensimmäiset tilatut kamat napsahti tullin haaviin. Kalliiksi tulee ja yhä pitää odottaa, pärrrrrrrrkele!!

    e: Voinko minä edes tuolla nettituontipalvelussa tullata noita, kun on tupakkatuotteet rajoitettu? Myös siirtäminen lähimpään tullitoimipaikkaan on rajattu, mutta saanko tuon kautta siirrettyä lähimpään postin noutopisteeseen? Hitto, tässä menee pieni ihminen sekaisin. :-\

     
     
  3. #183
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    Ensimmäiset tilatut kamat napsahti tullin haaviin. Kalliiksi tulee ja yhä pitää odottaa, pärrrrrrrrkele!!
    Nestettä ETA alueen ulkopuolelta vai menikö tullirajan yli?

     
     
  4. #184
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Nestettä ETA alueen ulkopuolelta vai menikö tullirajan yli?
    Tullirajan yli meni että heilahti. ETA-alueelta tilatut mehut ovat odottaneet jo perjantaista lähtien höyrykalustoa.

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Nestettä ETA alueen ulkopuolelta vai menikö tullirajan yli?
    Tullirajan yli meni että heilahti. ETA-alueelta tilatut mehut ovat odottaneet jo perjantaista lähtien höyrykalustoa.
    Noh jatkossa sitten useammassa paketissa lähetykset Ei mikään ole niin mukavaa kuin joka päivä saada uusi paketti postista . Osta tuolta myynti palstalta nopeaa joltain laitteet jos meinaa tulli pitempään alkaa panttaamaan vehkeitä, pääsee höyryn makuun.

     
     
  6. #186
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kurde Näytä viesti
    Yritin viritella siihen sitten ite matkalaturia: Kytkin kännykän akun kiinni naaras usb päähän, siihen laitteen mukana tullu laturi ja akku kiinni. Valo sytty palaa, sitten sammu ja harmittelin ku ei lähteny lataa. Nuuhkasen akkua ja haisee käry. VOI VITTU! Akku meni sitten paskaks! EI OO TEDELLISTA! Ehin fiilistellä tota vasta viikonlopun ni joko piti se hajottaa...
    Mitenkään sun menetystä väheksymättä mutta....miks sä kuvittelit että voisit kännykän akulla ladata sitä eJöböäs?
    Ja eiks yleensä kännykän akkujen jännitteet ole alle 5V?

     
     
  7. #187
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2010
    Viestit
    55

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kurde Näytä viesti
    Yritin viritella siihen sitten ite matkalaturia: Kytkin kännykän akun kiinni naaras usb päähän, siihen laitteen mukana tullu laturi ja akku kiinni. Valo sytty palaa, sitten sammu ja harmittelin ku ei lähteny lataa. Nuuhkasen akkua ja haisee käry. VOI VITTU! Akku meni sitten paskaks! EI OO TEDELLISTA! Ehin fiilistellä tota vasta viikonlopun ni joko piti se hajottaa...
    Mitenkään sun menetystä väheksymättä mutta....miks sä kuvittelit että voisit kännykän akulla ladata sitä eJöböäs?
    Ja eiks yleensä kännykän akkujen jännitteet ole alle 5V?
    Juu nii on alle ton 5V, kuha piti vaan testata En kylläkään uskonu et toi akku ois voinu siitä hajota! Tai ite akkuhan on kunnossa, mutta toi elektorniikka siellä (imukytkin yms) on paskana.

     
     
  8. #188
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Osta tuolta myynti palstalta nopeaa joltain laitteet jos meinaa tulli pitempään alkaa panttaamaan vehkeitä, pääsee höyryn makuun.
    Ei kellään olis myydä yhtä akkua ja paria kartomisaattoria Pirkanmaan alueella?
    Ja onko kellään kokemusta näistä tulliasioista, ei kai mun tarvitse Vantaalle lähteä ajelemaan? ???

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Osta tuolta myynti palstalta nopeaa joltain laitteet jos meinaa tulli pitempään alkaa panttaamaan vehkeitä, pääsee höyryn makuun.
    Ei kellään olis myydä yhtä akkua ja paria kartomisaattoria Pirkanmaan alueella?
    Ja onko kellään kokemusta näistä tulliasioista, ei kai mun tarvitse Vantaalle lähteä ajelemaan? ???
    Itsellä ei ole kokemusta tullista mutta ehkä tämä auttaa. https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html

     
     
  10. #190
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Itsellä ei ole kokemusta tullista mutta ehkä tämä auttaa. https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html
    Juurikin tuota kautta lueskelin nämä:

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    e: Voinko minä edes tuolla nettituontipalvelussa tullata noita, kun on tupakkatuotteet rajoitettu? Myös siirtäminen lähimpään tullitoimipaikkaan on rajattu, mutta saanko tuon kautta siirrettyä lähimpään postin noutopisteeseen?
    En siitä kamalasti viisaammaksi tullut. Kokeneemmat höyryttelijät, apuvaa! :P

     
     
  11. #191

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyran Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Osta tuolta myynti palstalta nopeaa joltain laitteet jos meinaa tulli pitempään alkaa panttaamaan vehkeitä, pääsee höyryn makuun.
    Ei kellään olis myydä yhtä akkua ja paria kartomisaattoria Pirkanmaan alueella?
    Ja onko kellään kokemusta näistä tulliasioista, ei kai mun tarvitse Vantaalle lähteä ajelemaan? ???
    olen tampereelta voit laittaa yv minulle niin voin koittaa auttaa sinua pulassa .Olen itsekkin saanut apua muilta foorumilaisilta pulassa ollessani eli olisiko se minun vuoro nyt sitten jeesiä sinua vaikka 8)

     
     
  12. #192

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ai niin tampereella on tulli johon tilauksesi varmaan tulee ennemin tai myöhemmin , eli ei tarvitse varmaankaan matkustaa tästä ihanasta paikasta minnekään

     
     
  13. #193
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    olen tampereelta voit laittaa yv minulle niin voin koittaa auttaa sinua pulassa .Olen itsekkin saanut apua muilta foorumilaisilta pulassa ollessani eli olisiko se minun vuoro nyt sitten jeesiä sinua vaikka 8)
    Tulliasioihin tuli selvyys, maksut hoidettu ja kusti polkee taas joskus. Reilun tunnin päästä myös hakemaan "ensiapupakettia" holkilta. Kiitos kaunis, enää ei harmita läheskään yhtä paljon! :-*

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Ismo vitun Tuominen..
    Hallitusneuvos Ismo Tuominen sosiaali ja terveysministeriöstä

    Tupakkapolitiikan tavoitteenahan näyttäisi olevan, että sähkötupakkaa
    kohdeltaisiiin mieluusti samalla tavalla kuin nuuskaa eli "kieltoasteikolla"
    sanoisin, että kohtelu olisi lähempänä kannabiksen kohtelua kuin savukkeiden
    kohtelua.

    Ei kyllä ittellä ton jätkän nokkelat heitot paljoo respektiä nosta.
    Tänään ärsyttää nimittäin enemmän kuin eilen.

    Itse en pysty edes käsittämään miten mies joka kantaa titteliä "hallitusneuvos" rinnastaa tupakkaa selvästi terveellisempää tuotetta laissa kiellettyyn huumausaineeseen.

     
     
  15. #195
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    nyt hiema offtopic räyhäämistä.

    päivä menny täysin vituiksi. käytin audin huollossa, ei siinä vielä mitään. huollossa löytyi viallinen takapyörän laakeri.
    varaosatiskille juu laakeri onkin tässä mallissa koko napa hintaa vähän vajaa 200€. no helppohan tuommonen pultattava napa on vaihtaa ite... tai niin siis luulin. muutaman perkeleen pultin kans tapeltu koko ilta. vetari edessä viimeisten neljän pultin päällä. no vetaria perästä irti, nyt kaikki pultit irti no ei tämä mahdu vieläkään pois. sitte hermoja lepuuttaan kahvikupposen ääreen ja uusin voimin hommaa tutkimaan. ylläri ainoa järkevän tehoinen toimiva lamppu sitten oli kahvin aikana sanonut yhteistyösopimuksen irti. se siitä auton laitosta tältä iltaa. huomis aamuna saa sitten pirteänä herätä ihmettelemää että mistä vielä yritetään purkaa että saadaan ne muutama perkeleen pultti sieltä vetarin takaa auki. ja sitten kun nämä kaikki ongelmat on selvitetty ja toivottavasti ei ole aiheutettu mitään kovin peruuttamatonta tuhoa. niin on jäljellä vielä se suurin ihanuus eli koko komeus pitäs vielä saada koottuakin. nyt menee 36mg ry4 ja paljon.

     
     
  16. #196

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Malmin posti menee jo klo 19 kiinni, eikä klo 20 kuten kaikki muut,

     
     
  17. #197
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ärsyttää nuo mediassa puhutut autoilun gps-valvonta systeemit. Pitiki lukea jotain foorumeita aiheesta, vituttaa, paljon. Jos tollanen kukkahattujuttu joskus toteutuu ni poliisi pamputtaa -.-

    E: Harrastin itsesensuuria näin suurempien tunnekuohujen laannuttua, vois vetästä viimiset höyryt ja mennä nukkumaan..



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  18. #198
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Ärsyttää herätä ennen 5:00

     
     
  19. #199
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Kristus kun risoo tämä jokasyksyinen räkätauti. Pitänee asennuttaa suntti onteloihin jo valmiiksi.
    KGO & Twist

     
     
  20. #200
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Ärsyttää!! (Rage-thread)

    Jatkoa edelliseen: kurkku sen verta herkkä nuhasta ja köhimisestä, että Mega DCC ja 18 mg Absintti saavat yskimään. Joutunee ruuvaamaan tankin kiinni.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •