Sivu 9 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 537

Aihe: E-tupanki ja lentomatkustus

  1. #161
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    ^Kannattaa käydä Juicy Vaporin liikkeessä, jos mestoille sattuu; oikein maukkaita nesteitä.

     
     
  2. #162
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    OuJeah Täytyy käydä katsastamassa. Muitakin vinkkejä voi laittaa. Reitti on Frisco-autolla losiin-lentäen Vegasiin-lentäen Nyciin!

     
     
  3. #163
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    3:n viikon pääst ois Turkkiin lähtö ja katoin et Turkis on laitonta käyttää ja myydä e-kessuu http://www.electroniccigaretteban.or...-ecigs-ban.htm Vituttaa oikeesti ku oon analogisista onnistunu pääsemään irti tän avulla ja nyt jos noi karvakädet rupee natisemaan siellä jotain. Mitä tosta voi seurata jos vapottelen siellä? Raipan iskuja ja sähkötuolia?

     
     
  4. #164
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Re: E-tupanki ja lentomatkustus

    Kokeileppa foorumin hakua. Selvitin pari kuukautta sitten tämän...

     
     
  5. #165
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja epiq Näytä viesti
    3:n viikon pääst ois Turkkiin lähtö ja katoin et Turkis on laitonta käyttää ja myydä e-kessuu http://www.electroniccigaretteban.or...-ecigs-ban.htm Vituttaa oikeesti ku oon analogisista onnistunu pääsemään irti tän avulla ja nyt jos noi karvakädet rupee natisemaan siellä jotain. Mitä tosta voi seurata jos vapottelen siellä? Raipan iskuja ja sähkötuolia?
    http://www.e-savuke.com/forum/index....5382#msg105382

     
     
  6. #166
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    59

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    JESS!!!! Kiitos!

     
     
  7. #167
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Charun olikin saanut tuon kaivettua. Tapatalkilla en saanut jostain syystä linkattua tuohon viestiin...

     
     
  8. #168
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    25

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Mä oon lähdössä ens viikolla Barcelonaan ja koitin googletella, että onko siellä sähkösätkiä myyviä kivijalkakauppoja, mutten löytänyt minkään sortin järkevää vastausta. Onko kellään kokemuksia/tietoa. Lisäksi pohdin, että voisiko olla niinkin hyvä tuuri, että paikanpäältä olisi mahdollista ostaa nikotiini-pitoisia nesteitä jos pääsee juissit yllättäen loppumaan, tai laukut katoaa tai jotain muuta suunnattoman raivostuttavaa ?

     
     
  9. #169
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    FinnVapehan toimii Espanjasta käsin eli nikotiinit lienee laillisia/saatavilla. Tarkemmin en osaa valitettavasti auttaa.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  10. #170
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    25

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Päivityksiä sen verran, että nyt 4 päivää tällä barcelonassa vietettyäni en ole törmännyt ensimmäisenkään höyryttelijään, saati höyrykauppaan. Tupakka sen sijaan käryää vähintään joka toisella huulessa ja bajarin imailukin näkyy katukuvassa päivittäin. Oon saunottanut lavatubella ja 6ml tankilla lähes kaikissa mahdollisissa tilanteissa ja paikoissa, mutta kukaan ei ole edes vilkaissut omituisesti lukuunottamatta yhtä ilmeisesti saksalaista turistiremmiä, jotka naureskeli mun kromiselle digisikarille, kun käveli ohi.

     
     
  11. #171
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Hyvin on amerikanmaassa otettu vastaan ja tavan 510pötköjä esitäytettyinen kartoineen myydään joka paikassa. Tänään löyty Santa Barbarasta pikkuruinen liike ja pitänee käydä huomenna tarkastamassa. Samaten San Franciscossa oli Vapor Den niminen puoti. Perusvehkeitä ilmeisesti molemmissa, mutta parin päivän päästä pääsee vapottajan taivaaseen Laguna Beachille E-Cig City liikkeeseen

     
     
  12. #172

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Tätä topiccia lueskellessa tulin ymmärtäneeksi, että ei siis pitäisi olla minkään sortin ongelmia sähkötupakin kanssa (eGo-C twist ja eGo-c akut, pari tankkikartoa tankkeineen ja nestettä noin 50ml alkuperäsissä pakkauksissaan) turvatarkastuksissa? Reissu olisi HKI-Vantaa - Tallinna - Kööpenhamina. Tallinnassa todennäkösesti suuremmat ongelmat kuin Helsingissä. Koneen vaihto siis Viron maalla.

    Uskallanko ottaa käsimatkatavaroiden sekaan eGon, tankin ja nestettä n. 5ml?
    Uskaltaako laittaa ruumaan menemään toisen akun, pari tankkia ja noin 45ml nestettä?

    Lento lähtis huomenna keskiviikkona, joten hyvä jos joku tähän ehtisi vastaamaan.

     
     
  13. #173
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    pistä nesteet varmuuden vuoks mini-grip pussiin niin eipä niillä oo mitään sanomista
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  14. #174
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Mukaan vaan. Tankit kannattaa pitää koneessa tyhjillään; saattaa tuo paineenvaihtelu laittaa ne vuotamaan (näin kävi itselläni Atlantin ylittävällä lennolla) ja tosiaan nesteet käsimatkassa minigrippiin.
    Itse kyllä ennemmin ottasin kaikki käsimatkatavaroihin ruuman sijasta.

     
     
  15. #175

    E-tupanki ja lentomatkustus

    Olin juuri viikon työmatkalla Saksassa sähkötupakkien kanssa. Nesteet ja kartotankit minigrip-pussissa eGo-laukussa ja juuri ennen koneeseen menoa tyhjensin tankit vessassa. Ei minkäänlaisia ongelmia tai kyselyitä Helsinki-Vantaalla tai Frankfurtin kentällä. Baareissa höyryttelin menemään ihan pöydässä ja hotellihuoneessa, eikä kukaan puuttunut millään tavalla. Kentällä imaisin pikahöyryt vessassa, kun ne röökipaikat haisee järkyttävän pahalle. Koneessa en höyrytellyt.

     
     
  16. #176
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mukaan vaan. Tankit kannattaa pitää koneessa tyhjillään; saattaa tuo paineenvaihtelu laittaa ne vuotamaan (näin kävi itselläni Atlantin ylittävällä lennolla) ja tosiaan nesteet käsimatkassa minigrippiin.
    Itse kyllä ennemmin ottasin kaikki käsimatkatavaroihin ruuman sijasta.
    Mulle kävi päinvastoin, käsimatkatavaroissa täys tankki ja 30 ml nestepullo. Molemmat oli omissa minigrip pusseissa. Tankki ei vuotanut pisaraakaan, mutta nestepullo vuosi hieman mennessä ja tullessa. Tosin lento ei ollut aivan noin pitkä, jos sillä oli vaikutusta asiaan.

     
     
  17. #177
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Mä lensin Helsinki-Amsterdam-Nairobi-Nampula. Käsimatkatavaroissa oli 3 SD keyringiä + valmiiks täytettyjä kartoja matkan ajaks (Marlboro -peltirasiassa) ja ruumassa pari boximodia + puoliks täysiä 30ml nestepulloja pusseissa. Mikään ei päässy vuotamaan kun neste oli joko vajaissa pulloissa tai imeytettynä vanuun. Ei ollu mitään ongelmia turvatarkastuksissa (8 + pari ylimäärästä) eikä paikallisten viranomaisten kanssa.

    Käytin kyllä suosiolla tupakkakoppeja ja tervettä järkeä valitessani höyryttelypaikkoja

     
     
  18. #178
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Pitäis lähteä työmatkalle ruotsissa käväsee, uskaltaako ottaa mukaan lavan vara-akulla ja muutaman valmiiksi täytetyn karto+tankki yhdistelmän?

     
     
  19. #179
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    3

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    2.2.2013 Lauantaina olisi lentomatka Thaimaaseen. n.12tuntia kestäis enkä aatellut ilman "henkosia" koko matkaa olla yli 20 vuotta polttaneena. Niimpä tilasin 2kpl
    http://www.sähkötupakka.fi/aloituspa...k%C3%B6tupakka

    Toinen Menthol ja toinen normaali tupakan makuinen, 12 mg molemmat. onkohan tuossa kiinnijäämisen riski miten suuri jos vessassa käy pössäyttämässä. tiedän ettei toi höyry haise mutta mitenkä palovaroittimet suhtautuu ??

     
     
  20. #180
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    139

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Pitää höyryjä enemmän aikaa keuhkoissa niin ulos ei tule paljon höyryjä.
    Itse höyryttelin vessassa ja yöllä peitteen alla istuinpaikalla.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •