Sivu 15 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 537

Aihe: E-tupanki ja lentomatkustus

  1. #281
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Helsinki - Frankfurt - Rio de Janeiro edestakas eikä mitään ongelmia missään. Saksassa ottivat johonkin huumesyyniin kun eivät olleet nähneet "noin isoa" sähkötupakkaa, mutta pullo ja modi mukana koneeseen joka paikassa ilman murheita.

     
     
  2. #282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Helsinki - Frankfurt - Rio de Janeiro edestakas eikä mitään ongelmia missään. Saksassa ottivat johonkin huumesyyniin kun eivät olleet nähneet "noin isoa" sähkötupakkaa, mutta pullo ja modi mukana koneeseen joka paikassa ilman murheita.
    Mikäs vekotin sulla oli mukana?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  3. #283
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mä jouduin turkissa viime syksynä näyttämään tullivirkailijoille miten toimii kun eivät meinanneet uskoa sähköhöyrykkeeks
    Porukka ihmetteli kun höyryä oli suht koht paljon tarkastuspisteessä. Muistaakseni diablolla pössäyttelin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #284
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Mikäs vekotin sulla oli mukana?
    Evicci oli koneessa mukana, matkatavaroissa sitten se jonka menettäminen olis vituttanut enemmän

     
     
  5. #285
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Kreikan matkalle lähtö olisi huomenna edessä. Ajattelin nesteet+mekaaninen ruumaan ja provari+kayfun+akut käsimatkatavaroihin.

    Ei oo tullut pitkään aikaan höyryteltyä valmisnesteitä, haittaako tuo etikettien puute mitään?

     
     
  6. #286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    ....haittaako tuo etikettien puute mitään?
    Kaikessa lyhkäisyydessään : EI
    Myydäänhän niitä "matkapurnukoitakin" kaikkial, mihin voit ruikkia omat shamppoot ja hoitoaineet - ei niissäkään etikettejä ole.
    Omilla reissuilla aina ollut DIY nesteit mukana. Eikä ole mitään russuttaneet.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #287
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Kreikan matkalle lähtö olisi huomenna edessä. Ajattelin nesteet+mekaaninen ruumaan ja provari+kayfun+akut käsimatkatavaroihin.

    Ei oo tullut pitkään aikaan höyryteltyä valmisnesteitä, haittaako tuo etikettien puute mitään?
    Ei ole ainakaan mulla haitannut. Tutkivat sitten sillä huumeskannerilla mikä lie jos enempi kiinnostaa, mut siihenkin menee vaan joku minuutti =)

     
     
  8. #288
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Kuukausi sitten tulin Ecuadorin rissulta. Mulla oli noita kertakäyttö höyryjä ja hyvin meni läpi tulleista, jopa Panaman tarkasta tullista, ei ees kyselty mitään. Koneessa olen aikaisemmin käyttänyt nuuskaa, mutta nyt höyryttelin kaikessa rauhassa omalla paikallani peiton alla! Lentoasemilla höyryttelin myös aivan julkisesti, eikä kukaan sanonut mitään.

     
     
  9. #289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Ei ole ainakaan mulla haitannut. Tutkivat sitten sillä huumeskannerilla mikä lie jos enempi kiinnostaa, mut siihenkin menee vaan joku minuutti =)
    Itsekin kelasin, mikä ihme skanneri se on. Misteriä sellasella kans hypläsivät Gadwickissa. Ite epäilin, että oisko joku pommiskanneri?

     
     
  10. #290
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    6
    Ensi viikolla matkalle floridaan ja sitä kyselisin miten USA:n tulli suhtautuu sähkötupakkaan?Uskallanko laittaa ruumaan menevään laukkuun ja voiko myös käsimatkatavaroissa viedä?

     
     
  11. #291
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrasa Näytä viesti
    Ensi viikolla matkalle floridaan ja sitä kyselisin miten USA:n tulli suhtautuu sähkötupakkaan?Uskallanko laittaa ruumaan menevään laukkuun ja voiko myös käsimatkatavaroissa viedä?
    Ihan samoin kulkee, kuin muihinkin maihin; akut käsimatkatavaroihin (oikosulkusuojattuna), nesteet minigrippiin (mahdolliset varanesteet ruumaan vuodoilta suojattuna esim. tuplapussituksella) ja laturit, atot, ym. mihin lystää.
    Jenkeistä löytyy varsin hyvin nesteitä, niin itse en ihan älytöntä varastoa koskaan roudaile; ehkä 2-5 päiväksi matkan pituudesta ja aikatauluista riippuen.

     
     
  12. #292
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ja laturit, atot, ym. mihin lystää.
    en veisi latureita käsimatkatavaroissa, mikäli niistä ei halua luopua turvatarkastuksessa, sillä koneeseen niitä ei viedä muuta kuin ruumassa.
    korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta näin olen itse ainakin käsittänyt, vuosikausia reissanneena.

     
     
  13. #293
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    en veisi latureita käsimatkatavaroissa, mikäli niistä ei halua luopua turvatarkastuksessa, sillä koneeseen niitä ei viedä muuta kuin ruumassa.
    korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta näin olen itse ainakin käsittänyt, vuosikausia reissanneena.
    Mikäs niissä latureissa?
    Voi johdolla kuristaa kapteenin?

    Itellä kyllä ollu laturitkin käsimatkassa, kun ei kaikille reissuille tule otettua ruumaan menevää laukkua ollenkaan, eikä kertaakaan ole mitään jäänyt turvaan.
    Ja onhan aika monella oletettavasti läppärin laturikin mukana bisnesreissuilla, jotka usein suoritetaan pelkän käsimatkatavaran voimin..?

     
     
  14. #294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    en veisi latureita käsimatkatavaroissa, mikäli niistä ei halua luopua turvatarkastuksessa, sillä koneeseen niitä ei viedä muuta kuin ruumassa.
    korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta näin olen itse ainakin käsittänyt, vuosikausia reissanneena.
    Mulla on vain kerran katsottu turvatarkastuksessa laukun sisälle kun siellä oli kuulemma piuhaa kun käärmeenpesässä Partakoneen, modien, egojen, kännykän, pädin, läppärin ja ties mitä kaikkia latureita. Olihan siellä kieltämättä piuhaa muutama kilo. Oli sillä kertaa vain visiitti suomessa ja pelkkä käsimatkatavaralaukku mukana.

    Reissannut olen neljällä mantereella PALJON ja koskaan ei ole latureita kyselty. Tosin Arlandan kentällä nykyään kaikki mikä viittaa elektroniikkaan pitää ottaa erikseen. Suomen nazitarkastus on sitten eri asia. Helsinki-Vantaalla voi sattua mitä vaan.

    Etelä-Amerikka on sähköröökin kannalta mielenkiintoinen. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Viimeksi katselivat huulet pyöreänä modia ja sai kyllä vääntää aika kauan, että antoivat takaisin

    Röökiaikoina muistan erään pikkulentokentän Columbiassa. Takavarikoivat coltin sytkärin ja sen sai ostaa dollarilla takaisin tarkastuksen jälkeen olevasta muovikorista jossa oli takavarikoituja sytkäreitä

     
     
  15. #295
    Voiko ruumaan menevään Misteriin jättää akun sisälle? Akut ilmeisesti ainakin muuten käsimatkatavaroihin.

     
     
  16. #296
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Voiko ruumaan menevään Misteriin jättää akun sisälle? Akut ilmeisesti ainakin muuten käsimatkatavaroihin.
    Ei kannata. Käsimatkatavaroihin koko vehje
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #297
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei kannata. Käsimatkatavaroihin koko vehje
    No perkeles,kun aattelin toisen herran lykätä ruumaan, ettei tartte kaikkee siinä esitellä. Ehkä mä nyt sitten survon molemmat käsimatkatavaroihin.

     
     
  18. #298
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Juu, poistavat pian sen laukusta, käsimatkatavaroihin ja akut koteloissa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #299
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Ite Suomen päästä viisastuneena. (Pyysivät purkamaan laukusta sähkötupakka tavarat) Pistin kaikki suoraa laatikkoon Belgiasta tullessani ja eivät sielä ihmetelleet. Tullimies vain katsoi kysyvästi minua ja sanoin että "go ahead" ja virkailija maistoi ja toivotteli hyvää lentoa.

     
     
  20. #300
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Ja kyllä laitteena oli Smok Groove v2 päässä taisi roikkua bt804 dream joka saattaa näyttää läpivalaisussa hieman epämääräiseltä

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •