Sivu 10 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 210

Aihe: loppui savu

  1. #181
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    77

    Vs: loppui savu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savuton-1 Näytä viesti
    se on aivan totta,että tein -62 laudasta piipun,pätkä lautaa pokasalla n.15cm ja toinen sahaus päästä n. 5-7 cm päähän,kirveellä palanen pois, se oli piipun muotoinen,mutta kantikas,porasin veivi poralla n.10-12mm pesä kolon ja laudan toisesta päästä pienimällä poralla 5-7mm yhdistin imu puolen pesään.Sitten viimeistely Lapinleukulla,kulmat pois ja tulihan siitä piipun näköinen vehje,hyvin näkyi imu päästä pesään,sitten sahanpurua pesään ja eihän se tikulla syttynyt vaan sanomalehden sivulla,mutta kun sai ne purut/tulet ja muut myrkyt keuhkoihin,niin kokeile itse hengittää,hyvä,että kirjoittelen tässä vielä.
    En todellakaan epäillyt tarinaasi, nauratti vain kun kuvittelin mielessäni tilanteen, jossa imaisit kytevän sahanpurun piipusta suunun

     
     
  2. #182

    Vs: loppui savu

    Moro! olipahan tukala paikka,kun ajattelin,että nopeasti ostan geniksetä e-nesteitä,no aloin tilaamaan tuossa kolmen pintaan ja sainkin tilattua lopulta ja sitten kassalle maksamaan.Siitä riemu alkoi,kun olin syöttänyt e.savukkeen ale koodin,onko 5% vai mitä lie,kun sain nyt 48.51£ ale 3,64£ ei taida tuo mainos pitää oikein paikkaansa.

    No sitten kun tuli maksun kohta,siiheen ilmestyi paypal maksu,no yritin ja yritin,kävin s-postissani ja lopulta poistuin kaupasta.yritin maksaa Master Gardilla mutta,kun aina vaan työnsi paypalia,niin katsoin parhaimaksi poistua,kun Paypal alkoi lähettää tekstiä,että saat uuden kortin 2-3pv päästä mikäli,kortti on sama,kuin tilisi Geniksessä.

    Eihän se ole,kun kirjauduin omalla nimelläni ja olen aina käyttänyt,vaimoni korttia,kun se kerran oltiiin jo poistamasssa häneltä,kun ei oltu käytetty, oisko ollut pariin vuoteen,no jotain sinnepäin.Sanoin vaimolle,että nyt sotku,tuli,kohta on poliisit täällä,no yritin 20 min. päästä uudelleen,ajattelin,pakko on käydä,kun täytän vaimoni tiedot sinne ja niin teinkin.

    Sitten tuli taas maksun kohta,niin eikö se sama paypal tullut maksun kohtaan,mietin mitä tekisin,no menin s-postiini ja yhdessä kirjoitettiin englantia!! paypalin sivustolle,suurin piitein näin.Im ai not will pay paypal ai will pege may Master Gard(siinä on kahden kieli taito)kiukuissani menin vielä ostoksille Genesikseen.

    Tein vaimoni tilin ja s-postin kautta saman ostoksen,kun en päässyt kirjautumaan omilla tunnukssilani ja kun maksun aika koitti unohdin alekoodit ja sen liikkeen antaman alen tehdä,niin kiire oli maksaa.Taas kun pääsin maksun kohdalle,tuli paypal? vaikka olin tehnyt tilauksen eri osoitteella ja tiedoilla osoitteet ja muut olivat kyllä samat.

    Siinä kiireessä ei aleja muistanut,no maksu,sinne tuli paypal ja otti,niin päähän,että painoin sitä,ajattelin vieköön vaikka poliisi laitokselle,mutta jatkan,kunnes ei anna.Mutta ihme oli tapahtunut,maksut onnistui,ilman aleja kylläkin,mutta koneessa oli texti,että maksu on onnistunut.

    Hämmennys oli suuri kun,kuitti tuli esille tulostusta varten,tilasin juuri luodulla kirjautumisella ja tilasin sillä myös ja se on vaimoni,mutta kuitissa lukee Hello nimeni,siis minun? ja texti You sent a payment of £55.34GBP to Genesis Technology Limited (support@gecigarette.com.Shipping address ja minun tiedot.

    Kuka selittäisi,mitä oikeinja missä tapahtui,olen mielestäni,saanut kuitin,joka kertoo.että olen maksanut ostokset,jotka ostin vaimoni kirjautumisella,koska avasin hänelle tilin ja eikö tuo kuitti ole pätevä minulle.Meni tämä mukaan lukien aikaa kolmesta tähän sakka,on kuin olisin työ päivän tehnyt ja merkillisen.

     
     
  3. #183

    Vs: loppui savu

    Moro, kun ei käynyt muokata,kirjoitan lisää.Hurjaksi menee,tämä minun tilaaminen,tuli uusi tilaus vahvistus ja nyt vaimoni nimellä,tässä on alennuskin,kun ostokset tekevät £48,51 ale on £3,64 enpä uskalla mennä enää Geniuksen suvustolle,en kyllä mennyt äskenkään,vaan olin s-postissa ja näin tämän ja tulostin.Lähettköhän ne vielä lisää,vai loppukohan tähän,eipä voi valittaa,ettei ole nestettä,tätä yritin tilata Ry4 8mg x 5 sekä Hot Deal 14mg x 4,os sama,mutta vaimoni nimellä.Jo meni sekaiseksi.

    Mutta en ole ainoa,onneksi,kun alkaa tosi tarina Toivo Sukarista,joka ei edes päässyt kauppa opistoon,ei olisi sen kummemin,kuin minäkään,osanut tilata e-nesteitä,mutta senkun ei tarviikkaan.Pankinjohtajat on sitä varten,ne kun osaa kieliä.

     
     
  4. #184
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: loppui savu

    Hei Savuton-1, sinulla ei tarvitse edes olla rekisteröityä PayPal tiliä ja silti voit maksaa kaikissa nettikaupoissa PayPal ominaisuudella, kunhan sinulta löytyy Visa tai MasterCard.

    Ainoa ero on se, että joudut joka ostoskerran yhteydessä syöttämään kortin numeron, kortin turvaluvun, nimesi, osoitteesi jne. Tässä vielä videolinkki miten se onnistuu: http://www.youtube.com/watch?v=IXMOY53bIYs

     
     
  5. #185

    Vs: loppui savu

    Kiitos jalippo,mutta olin mennyt aika pitkälle rekiteröitymisessä kas kun ajattelin,että se on helppo homma,mutta perun,nyt ja tässä ajatuksteni/tekoni.Koko homma,sai alkunsa,kun poikani,tilasi Ebauysta autooni osan joka olisi täällä maksanut 1600e+ asennus 400e Vehossa,eikä,siellä ainakin silloin työssä ollut korjaamo päällikkö,suostunut,sitä tilaamaan,vanha auto.Minut neuvottiin Mersufoorumilla Ebay:hin,josta se tilattiin.

    Ebaytä sain sen muistaakseni n.368 dollar. ja kun maksettiin se,kävi vähän hassusti(kielitaito jälleen)Maksoimme maan sisäisen rahdin ja odoteltuani n.2-3kk tuli nettiin ilmoitus Paypalista,joka pyysi täyttämään,jotain ja niin edespäin,tällöin poika oli jo muuttanut,naisensa luo ja minä pyysin Loimaan Autosähköä hoitamaan osan suomeen,tällöin en enää käynyt VEHOSSA.

    Se saatiin soittamalla,myyjä liikeeseen Usaan ja maksettiin,puuttuva osa (europan rahti)olisiko ollut n.30e,silloin paypal alkoi,vähän väliä lähettämään,viestejä.Nyt kun tilasin e-nesteitä Puolasta,se ilmestyi,kun olin maksamassa masterilla ja maksoinkin,mutta aloin samalla yrittämään sen kaavakkeen täyttöä.Nyt kun menin Geniukseen tilaamaan nesteitä,väittivät,niiden olevan myynnissä olevien e-nesteiden halvimpia.

    Tilattuani tavarat,menin kassalle ja etenin,aivan normaalisti,mutta,kun maksun paikka tuli,sinne ilmestyi,vain paypal!joten hylkäsin ja suljin ruudun,kirjautumatta ulos,menin uudestaan ja huomasin,että salasanani ei käynyt enää,joten tein vaimolle tilin ja käytin samaa korttia,ajattelin,että maksan sillä.

    Ei toivoakaan,se lykkäsi paupalin, taas maksa kohtaan,joten kiukuissani painoin ja painoin ja painoin,kunnes ilmoitti,maksu suoritettu ja tulostin kuitin.Sitten menin s-postiin ja kas kummaa,siellä oli edellisen oston korin tilaus vahvistus ja kuitti maksusta,jonka taas tulostin.Suurin ihmettelyni aiheeni,oli se,että hinta ei ollut sama ja toisessa alet toisessa ei.

    Nyt on parasta,kun odottelen,mitä tulee,vai tuleeko mitään,siellä se paypal on vielä uusien viestiensä kannssa,joita en avaa,ennekuin on tullut,jotain.Miksi avaisin,kun en kerran pysty kommunikoimaan heidän kanssaan,kuin jollain lailla puhumallaja sekin on hakemista.Nyt en pysty maksamaan kuin paypalilla.

    Holkki,kun laitoit,tuo linkin tuonne sivulle 7:män,niin onko tarkoitus,että istun aamuun ja katson kaikki video pätkät,meinaan niitä on,jollei noi kun kaikki katsoo,opi lataan ja käyttämään sähkötupakkaa,niin ei sitten,millään.Jotain piippu hommani nauratti,niin minuakin nyt,mutta eipä silloin,siksi sen kirjoitinkin,että on opiksi ja iloksi!! Vielä olisi kysymys,paljonko,noihin cartomizereihin oikein,sitä e-nestettä laitetaan,kyllä olen lukenut väärin 5ml.kun 4ml:raa, sekin tuntuu olevan liikaa,valuu paljon pois ja kauan.

     
     
  6. #186
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: loppui savu

    savuton-1 sinuna tekisin sen paypal tilin.. ite käyn aina kattomassa ja varmistamassa sieltä lähtikö tilaus vaiko ei ja maksu hoituu melkeempä sillä että muistaa salasanan... toimii ku junan vessa josssai maassa missä junatkin toimii

     
     
  7. #187

    Vs: loppui savu

    No oli vain tarkoitus että "noukit vain rusinat pullasta" eli katsot aiheet joista oisi apua 8)

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: loppui savu

    Pakko vastata tuohon karton valumiseen. Ihan sama mikä karto on kyseessä, mutta eka täyttö on helppoa, mutta sen jälkeen sitä pitää pikkuhiljaa täytellä ja ei sinne samanverran mene kuin uutena. Itse ainakin huomannut, että saa olla tarkkana sillai varpasillaan täytellä. Periaatteessa kumminkin kertakäyttötavaraa, jota voi uudelleen käyttää. Viikon verran olen yhtä kartoa käyttänyt ja täyttänyt ja sen jälkeen olen heittänyt minigrip pussiin, jos vaikka joskus jaksaisi keitellä. Mutta kiitos sulle savuton-1, mun paha päivä loppui taas kun sun viestejä lukee

     
     
  9. #189

    Vs: loppui savu

    Moro! Enhaän,minä,kuin pailin,osaan senkin,HOLKKI.Tota tuo TAPON,kirjoitus oli hyvä,meni mullekin jakeluun,että eihän se vedä,yhtä paljon,kiun uutena,meinaan,tuo catomizerir,mutta vaikka kuinka tavasin Finnvapen,myynti lmoitusta,tai olisiko tuote esittelyä,tuota cartosta,niin kyllä siinä,sanotaan,että carton,voi uudelleen täyttää.

    Mutta ei niitä kovin usein täytetä,kun joku poksahtaa muutamasssa tunnissa,en tiedä,miten saatte kestämään,onko käyttö,niin vähäistä?No ei ihan,jos kerrran tai kaksi täytöä,mutta kolmas on jo harvinaista, ja jos viikon käyttää,se on jo ihme.Parikertaa,täyttäisi ja uusi,mutta,sitten on saatava halvemmalla,tai aloiteteava tavallisilla atomizaattereilla,taitaa tulla halvemmaksi.

    Tuohokun löytäisi ratkaisun,niin olisi paljon mukavampi,kehua e-savuketta,myös,niille joista jo kirjoitin,en kehtaa kehua,jollekkin,joka on kk odottanut,että laitteet tulevat ja sitten muutaman päivän päästa,ei enää toimi.Ihan kuin minullakin alussa,viikon höyryttelyn jälkeen,loppui savu ja ei vara tarvikkeita,eikä,mitään tietoa,mitä ostan ja mistä,että tulisivat nopeasti.

    Nyt ajattelin,onko niitä,jotka tietävät miten jatkossa,kohta on 2kk täynnä ja pitäisi päästä eroon koko höyryttelystä,sehän tässä on ollut,alunperin tarkoituskin,mutta mitenkähän saan,vaikka pikku hiljaa,koko homman loppumaan,eli olisin,konaaan vapaa,kaikista höyryistä,miten tekisin sen,kun tuo siirryminen analogista,oli todella vaikeaa,siis TODELLA ja nyt odotan hyviä vihjeitä,miten jätän,koko homman.

    Eikä yksin,se vaan,miten saan laitteet kestämään,pitääkö, ottaa 3 tuuman rautaputki ja auton akku,siitä johdot putkeen jne. ei loppuisi akku,eikä savut,kun vielä kehittäisi,jollain sorvarilla aton.Ei pakkohan,on olla kestävämpiä laitteita ja keino,joilla pääsee irti,myös höyryttelystä,luonteen lujuuta,kun ei voi ostaa.

    Mutta taas toistan,ilman tätä sivustoa ja sen todella,hienoja tietäjiä,en olisi koskaan onnistunut,siirymään,tervasta,hääst' pois tänne pössyttelyyn,nyt kun tulisi,hyvä neuvo,jolla saisin höyryttelyn vähemmälle ja pikkuhiljaa ,pillit pussiin,se olisi varmasti,hieno tunne.Jääköhän haaveeksi,en usko,kun tänne olen selvinnyt,siis höyryttelyyn.




     
     
  10. #190
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: loppui savu

    Vastaukset kysymyksiisi:

    1. Cartomizerit saat kestämään pitkään, kun täytät niitä mielummin liian usein, kuin harvoin. Uusintatäytöllä ei toki mene enää samaa määrää sisään, kuin ensimmäisellä täytöllä. Vaikka Cartomizer ei näyttäisi vielä yhtään kuivalta, siitä ei ole mitään haittaa, vaikka muutaman tipaan silloin tällöin laittaisi lisää. Jos Cartomizer käy hetkenkin liian kuivana, niin se on heti paljon käyttöiästä pois.

    2. Höyryttelystä eroon siten, että tiputat nikotiinipitoisen nesteen vahvuutta vaikka 2 mg joka viikko, kunnes huomaat höyrytteleväsi 0 mg nesteitä. Sitten voit esittää itsellesi kysymyksen, että haluatko jatkaa höyryttelyä tavan vuoksi, vaikka nikotiinia et todennäköisesti enää kaipaisikaan.

     
     
  11. #191

    Vs: loppui savu

    Jalippo,pistit pahan,kun kuulema,täällä on jossain kirjoitus,että valvira,olisi kieltänyt,jo nyt Suomalaiset Sähkö tupakkan myynti liikkeet? ja on vähän vahvat vielä,n.15mg soossit,aloitin juuri opettelemaan,pienempiä niko,-määriä,tosin olen välillä sekoitellut,vaikka mitä,jossain 8mg luokkaa,Adressiin laitoin nimeni.

    Jos tämä,kielto menee läpi,niin varmaan hakevat,maahantuonti,eli osto kieltoa ja jos se tietojeni,mukaan alkaa 1.1.12 tulee kiire ostaa,tavaraaa,mitä ostasin varastoon,että selviäisin,edes vuoden loppuun.Meni pallo aivan hukkaan,Laitteet eGo.T + 510 starttipaketit,tilasin juuri,noita makuja,noin puoli litraa ja joitakin aoto,siis hätä vara osat on,Apuva!!!

    Ei,en minä saa lopetettua,noin lyhyessä ajassa,kin ei ole vielä,edes 2kk täynnä,mulla iski paniikki.

     
     
  12. #192

    Vs: loppui savu

    Enpä muistanut kiittää JaaGeRMaisTeRiä PayPal neuvoista,kun iski paniikki,kun sain luuriini ,tuon viestin.Sitten,kun äsken,sain jo hyvän matkaa aloitettua kirjoittelua,ruutu tyhjeni ja tuli plankko sivu,joten ei muuta,kuin uudellen kirjoittelemaan.Nyt taisi tulla kaikille,kiire tilailemaan tavaroita.Taitaa olla paras,kun ostaa Starter kitt paketeita,niin,että ensikin vuoden pitäisi pärjätä,eikai,tässä muu auta,tana tuh!!

    Mitävarten(Tervataan veneet ei keuhkojalla,pitää,olla,non hankala,kirjautumis,nimi? Miksei jaagermaister?

     
     
  13. #193
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: loppui savu

    Täältä ei ole kuulunut aikoihin mitään. Kiinnostaisi kuulla miten savuton-1:n arki menee höyryjen kanssa

     
     
  14. #194

    Vs: loppui savu

    Moro!Hiljaista on ollut tällä rintamalla,kun alkoi tulla imu vehkeet itselläni kipeiksi ja tuo kamala sotku,kun sähkö tupakkaa,ei sitten kohta, enää myydä Suomessa.Katsoin tuon ajankohtais ohjelman eilen ja netistä tänään.

    Ei ne nyt niin kamalasti muutu,kuin thl:n virastossakin poltettiin e-savuketta.Green Smoke siinä otti pinnat kotiin,kun sai ilmaista mainosta ja mainostamalla,että vaihtaa netti palvelun toiseen eu maahan ja tietenkin sulkee liikkeet,niin hesassa kuin Tampereella,kannattaakin,noilla hinnoilla!!!

    Tuli tuo poika käymään ja katsoi silmät suurena,tyhjiä neste purkkia,olisko ollut n.220ml.ilmankos alkoikin tuntua vähän tukalalta olo,jos tuo Gr:Smoken 18 vetoa=tupakka,pitää paikkaansa,onpahan luisunut käsistä.

    Niin ei kai se määrä,mutta kun oli 24mg/16mg tavaraa ja tuo laimennus oli mitä oli,sitä en usko,että 10mg pullolla mennään 1kk,en minä ainakaan,nyt olenkin hankkinut oikein ruiskun,jolla mittaaan 5ml/6mg:een nestettä ja 15ml 0mg nestettä ja mennyt sillä päivän.

    Tuossa sekoittelussa pitäisi ola,jokin malli,ainakin minulle,mistähän saisi 2-6mg e-nestettä isoimissa kuin 10ml pulloissa,en minä ainakaan,täytä siitä kuin kolmesti,jos oikein yritän,nuo isommat pullot on aina 16-36mg tavaraa,saahan sen vaika 0,5mg:ksi mutta en minä.

    Sattui vielä cleramizaattori,joka päätti kestää,olen käyttänyt n 3 viikkoa,mutta oli pakko tänään vaihtaa,savu alkoi olla käryä,niin pahanhajuistakin,saatika makuista,ajattelin pössyttelen,kunnes hajoaa.Pakko oli luovuttaa,eihän sitä hajua/makua ketään kestänyt,vahva oli(on).Niin mistä ostan mietoa 30-50ml pulloissa.Peleonillakaan ei ole,kuin vahvoja ja Finn Vape on alkanut myydä,ei oota,kuten EcVizardikin.

    Muuten tuon määrän,kun kiskotte kiduksiinne,takaan,että tulee välipäiviä,mäkin luulin,että pössyttelykin loppui,eipä vain väli päiviä,kokonaan ilman.Niin oln nyt tässä kahlannut roppa kaupalla puljuja läpi,tulos aina sama,tiläpäisesti loppunut!

     
     
  15. #195
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: loppui savu

    http://paradisevapeuk.vstore.ca/index.php/cName/ejuice

    Tuolta ainakin pitäisi löytyä mietojakin nesteitä. Itse olen parit tilaukset tehnyt ja ihan hyvää tavaraa on. Alasveto valikoista voit valita vahvuuden ja pullokoon. Makuja näyttää tällä hetkellä löytyvän 215 kpl. Tulee perille noin viikossa.

     
     
  16. #196

    Vs: loppui savu

    Moro kaikille ja tasapuolisesti,onkin jo mennyt jonkin aikaa,kun olen Foorumilla käynyt.Nyt piti taas tulla,kun tuli hätä puseroon,luin Turun Sanomien,jutun,jossa kantansa sähkötupakasta,antaa Tulli Ylitarkastaja Risto Rodionoff,viisaampi henkilö,kuin Fimean Yliprovissaari Kristiina Pellas,joka tekee joka asiasta todella vaikean.

    Jos nyt Pellaksen järki pelaisi,niin takuulla,hän ymmärtäisi,ettei,kukaan 30ml pullon omistaja,juo sitä kerralla,hän kun vaatii,ne 10ml kerta annoksiin ja luulee,sen auttavan.Pystyy 10ml:län patruunankin rikkomaan,vahingossa ja toisen perään,sitten vahingossa,nielee ne kerralla ja joutuu teholle,ompahan Pellasta toteltu.

    Vai maksaako jokin tupakkayhtiö Pellakselle,korvausta,siitä,että hän kertakaikkiaan yrittää lopettaa,pössyttelyn,sain minäkin aikoinaan yhdeltä Vakuutus yhtiöltä,suuren summan,kun siirsin vakuutuksen toisesta yhtiöstä,heille ja sehän onnistui hyvin,kun sanoi osamaksuasiakkaalle,ettei,meilä ole muuta yhtiötä,vaihda takaisin,kun olet auton maksanut,näin se kävi ja rahaa tuli+kunniakirjoja.

    Kunniakirjat ovat vieläkin todisteena,miten ihminen siirrettiin toiseen yhtiöön,tietenkin vapaaehtoisesti,jokainenhan suostui,kun oli valinnut auton ja esteenä oli,vain vakuutus yhtiö.Tässä näette,että aivan varmasti Pellas Fimeassa,saa jonkinlaista,tukea,niin johdolta,kuin muiltakin instasseilta,joilla on apua,siitä,että sähkötupakka ei pääse yleistymään,Pellaksen vääristyneillä ajatuksillaan,hän toimii juoksupoikana.

    Kristiina Pellaksen olisi syytä,mennä itseensä,ajatella asiaa monen Tupakoitsijan näkökulmasta,on todella hienoa,kun on tämä mahdollisuus on,voi pössytellä,ettei sormet ole ruskeat,auto,Talo ym paikat haise tupakalle,ja kaikkein parasta on se,että tälläinenkin ketjupolttaja,kuin minä OLIN,voin paljon paremmin,tosiassa keuhkot,kiittävät,vaikka Pellas tämän,kuolemaksi povaakin.Kuolla voi mihin tahansa ja niinhän tapahtuu,joka päivä,riippumatta,siitä millä tavoin elämänsä elää,eikö vain.

    Pakko on vielä kiittää Tulliylitarkastajaa Risto Rodionoffia Lentotullista, siinä on henkilö,joka ymmärtää,täysin asian,muutama tippa 30ml:litran pullosta riittää,kun lukee artikkelin,huomaa,että Rodionoff,on mies paikallaan,mutta,melko varmasti ,nyt Fimea täräyttää,sillä,kuten kirjoitin,Pellas on vain juoksupoika Fimealla,nyt Rodionoffille,annetaan toisenlainen vastus.


    Ei ihmisen omalle mielipiteelle,ole mitään merkitystä,se tukahdutetaan,sillä tupakkateollisuus,on maailman suurimpia,ellei suurin veronmaksaja,työllistäjä heillä on lupa tappaa ja heitä suojellaan,vaikka,ihmisiä,kuolee joka hetki tupakkaan ja me yritämme,irti tupakasta sähkötupakan avulla ja se on ainoa keino,ei lääkkeet,laastarit mitään auta,mutta tässä on mahdollisuus,älkää viekö sitä meiltä.


     
     
  17. #197
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: loppui savu

    Tervetuloa takaisin, luulin jo että olet joko kuollut, tai analogisiin siirtynyt kun ei ole mitään ukosta kuulunut pitkään aikaan. Hienoa kun olet palannut foorumille, ja niksanesteitä minä ainakin tilaan niinkuin ennenkin, en rupea panikoimaan ja uskonkin että kyllä tähän hommaan saadaan selkeät säännöt(toivottavasti), tämähän näyttää tällä hetkellä kieltämättä aika tragikoomiselta touhulta, mutta minkäs teet.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  18. #198

    Vs: loppui savu

    Hehei pitkästä aikaa toivottavasti on laitteet toiminut
    Tästä Turun Sanomien jutusta on keskusteltu jo aika paljon täällä http://www.e-savuke.com/forum/index....59893#msg59893
    Naurettava pellehän tuo Pellas on. Jos kerta 30ml puteli on kerta-annos niin sittenhän myöskin kartsa punasta malluakin on

     
     
  19. #199

    Vs: loppui savu

    Jaa että on muutkin lukenut kuin minä,meinaan TS:ssän kirjoituksen,minä kun sen luin aloin vimmatusti,etsiä iso pulloa ja löysinkin,Libertystä.mutta mitä on, VG maustamaton 250ml-gn raaka - 50mg tai -25mg. nyt putosin taaas maanpäälle,että rusahti,nimittäin,en ole löytänyt,suurempaa,kuin 50ml 0 nikotiini vain maku,tuollaista olen käyttänyt ja lisännyt siihen ruiskulla n 4-6 viivaa 6-10mg nikotiini liuosta,

    Kun löytäisi,tollaisen 100-250 ml vg:n ilman nikotiinia ja saman max 6mg nikolla,olisi maailma pelastettu.
    Ihmeen kauan on akut pelanneet,näissä eGo-T laitteissa,ei ole kuin muutama latturi hajonnut ja 510in akkuja kaksi,johtunee siitä,kun en ole sitä juuri käytänyt,kerran ladannut ja kokeillut,ei oikein enää toiminut tuntui,liian heppoiselta,mutta olen pitänyt varalla.Nyt pitäisi löytää tuota ainetta,mutta mitä tuo oli mitä löysin.
    .

     
     
  20. #200

    Vs: loppui savu

    Ei Minun lainaukseni nyt onnistu,tyhmyys paistaa läpi,mutta mitä tuo aine on,jonka löysin LIBERTYSTÄ!
    VG Maustamaton 250ml-GNnraaka-50mg tai -25mg.Etsin juuri tälläistä isoa pulloa,tuossa on tuo alku ok.mutta mitä tuo loppuosa tarkoittaa??

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •