Sivu 6 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 352

Aihe: Aloittelijan kokemuksia

  1. #101
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Musta tuntuu, että tällä vehkeellä pääsee nikotiinista eroon tuota pikaa!

    Mulla on varastossa aluksi hyvin maistunutta 24mg nikotiininestettä vielä 2/3 siitä mitä sitä ostin, lisäksi 18mg nestettä on. Nyt uusia, parempia laitteita ostettuani en pysty enää höyryttämään sitä 24mg ollenkaan, liian vahvaa! Ja 18mg tuntuu vahvalta sekin.

    Tilasin nyt hädissäni lisää 6mg nesteitä, yritän niistä blandata miedompia. Ulkomailta en löytänyt 0mg nesteitä, ja suomalaisten kiskurihintoja en suostu maksamaan.

    Tähän vehkeeseen kyllästyy, mutta ei niin että tarttis jotain tilalle, vaan samaa, mutta vähemmän!

    Kohta mä vetelen nikotiinitonta ja tunnen itteni hassuksi. Mutta mikäs siinä jos terveys on ensi sijalla!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    2 päivää höyryttelyä takana normi 510 setillä eikä tee yhtään mieli tupakkaa. Huomenna pistän tilaukseen e-power 18650 setin ja kasan kartoja. Tänään tilasin 90ml litkuja varastoon.
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  3. #103

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Tilasin nyt hädissäni lisää 6mg nesteitä, yritän niistä blandata miedompia. Ulkomailta en löytänyt 0mg nesteitä, ja suomalaisten kiskurihintoja en suostu maksamaan.
    Liberty flightsilla on melko kattava valikoima noita 0mg nesteitä, samoin esim. healtcabinista löytyy varmasti riittävästi valinnanvaraa.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Nikotiinin määrä on ainakin mulla pudonnut tasaisesti. Ensin meni 24mg, sitten 18mg, vähän paremmilla vehkeillä 11mg oli ihan riittävä, sitten tuli 8mg ja nyt 6mg on ihan riittävä. Ainakin noilla vahvemmilla alkoi tulla aika nopeasti pää kipeäksi yms, jolloin tuli luontevasti siirryttyä miedompiin.

    Nollia vain sekaan tai sitten joku miedompi neste johon himpun vahvempaa terästeeksi tarvittaessa. Miedompia on hyvä olla myös iltakäyttöön, ainakin mulla vahvat piristävät illalla liikaa ja iltaisin tulee höyryteltyä muutenkin enemmän, joten miedommat ovat tarpeen.

     
     
  5. #105

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Mä oon ollut 25 vuotta hc-nikotinisti. Pääosin tupakkamies. Mallun kulutus ollut tupakkavuosia 1-2 askia päivä. Lopettaa oon koittanut myös champixilla. Viimeisin yritys nuuskalla. Silä onnistunut parhaiten tähän mennessä. Ojasta allikkoon hyppimistä siis. Ennen sähkötupakkaa oli lähinnä sellaista, että nuuskaa kului, tupakka sillon tällön. Nyt ei voi muuta sanoo, kuin että aivan MAHTAVA KEKSINTÖ tää SÄHKÖRÖÖKI!!

    Ekan moisen tilasin joskus vuosi sitten jostain kingkongista. Se laukes heti. Unohdin koko asian ja nyt syksyllä kiinnostuin aiheesta ja tilasin ekan ns. kunnollisen. Pikkuhiljaa oon päässyt jyvälle ja parannellut kalustoa. Lopputulos on se, ettei normiröökiä ole muutamaan viikkoon tehnyt mieli, eikä nuuskakaan maistu. Oonko tullut kipeäksi?



     
     
  6. #106

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Terve tuloa vain meidän muitenkin "sairaitten joukkoo vaan ,tää kun on kovin tarttuvaa

     
     
  7. #107

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Eiköhän tää sähkörööki oo ihan yhtä ojasta allikkoon kuin nuuskakin.

     
     
  8. #108
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    43

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Vajaa päivä nyt takana ilman analogisia, settinä eGo-t Type B + LR atoja pari kappaletta sekä Dual Coileja. Kun en vielä tiennyt näistä yhtään mitään tilasin greensmokin mutta sen kanssa alkoi vaan lähinnä naurattamaan, varsinkin kun ei ollut edes vielä nikotiinillista nestettä. Mulla oli aluksi eilen ongelmia eGo-t:n tankkien kanssa mutta kun vaan tajusi ettei pidä imeä ihan hullulla voimalla niin sekin ongelma ratkesi helposti. Tarkoituksena ei ollut edes alunperin lopettaa kokonaan analogisten polttelua, ainoastaan vähentää mutta pakko kyllä todeta että ei niitä ainakaan toistaiseksi kyllä kaipaa.
    eGo + MDC/boge, Lavatube, woo
    -----------------------------------------

     
     
  9. #109

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Eiköhän tää sähkörööki oo ihan yhtä ojasta allikkoon kuin nuuskakin.
    Kyllä varmaan näinkin voidaan ajatella. Ite aattelen niin, että jos paheita on pakko olla, niin pyrin valitsemaan niistä pienimmän. Itse tulkitsen nyt niin, että sähkötupakka on vähemmän haitallinen kuin anologinen moinen tai nuuska.

     
     
  10. #110

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Eiköhän tää sähkörööki oo ihan yhtä ojasta allikkoon kuin nuuskakin.
    En kyllä ihan yhdy mielipiteeseesi näin vanhan nuuskan käyttäjän näkökulmasta katsottuna 8)

     
     
  11. #111
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia


    Käytin nökkeä silloin joskus nuorena, kun oli coolia käyttää tupakkaa ja nökkeä. Nuuskasta en kyllä muista koskaan saaneeni yhtään mitään muuta kuin kipeän huulen tai ikenen. Tosin poltin samaan aikaan...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    34

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Nyt on vajaa viikko tullut hieman höryteltyä, kun saapui 510-starttipaketti ecigiltä. Tupakkaa tullut samaan aikaan poltetua, huomattavasti vähemmän kylläkin,tarkoitus olisi kokonaan jättää pois. Tuntuu vaan noissa 510-perus akuissa olevan sen verran huono kesto, että piti laittaa jo toinen tilaus ecigiltä tulemaan. Mega dual cartoja ja egon akkuja, joista yksi läpiviennillä.

    Nesteitä ei ole vielä kuin Fsusan hypnotic mistiä ja saman valmistajan PureCig. Tänään toivottavasti tulevassa paketissa tulee mm. Pink spotin makuja ja
    Fsusan ry4:sta.

    Röökiä tullut n.10-vuotta polteltua ja viime vuodet n.2-askia päivään.

     
     
  13. #113

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Käytin nökkeä silloin joskus nuorena, kun oli coolia käyttää tupakkaa ja nökkeä. Nuuskasta en kyllä muista koskaan saaneeni yhtään mitään muuta kuin kipeän huulen tai ikenen. Tosin poltin samaan aikaan...
    Nökkeli kolisi päähän vähän samalla tavalla kuin sähkötupakka. Normiröökihän kolahtaa sekunneissa, mutta nökkeli vaikuttaa hitaammin.

    Se nyt on selvä, että vaikutusta ei huomaa, jos nikotiinia on jo elimistö täynnä. Ei aamun ensimmäinen savukekaan vanhalla nikotinistilla kolise, jos juuri ennen yöunia on itsensä kunnolla savustanut.

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Kirjoitetaanpas vähän omia kokemuksia tähän ketjuun viikon höyryttelykokemusten jälkeen. Ensihöyryt olivat lievä pettymys, sillä odotin samanlaista efektiä kuin tupakassa. Kuitenkin olen huomannut, että kun viitisen minuuttia höyryttelee, niin nikotiini kilahtaa päähän jopa kovempaa kuin röökissä (ainakin näillä 24mg litkuilla). Sen olen tajunnut, että tupakassa koukuttaa paljon paljon muukin kuin nikotiini. E-savuke korvaa näistä kuitenkin suuren osan, esim. ei tarvitse luopua sosiaaliseta tupakoinnista ja antaa tupakoinnin tunteen jne.

    Ensimmäiset päivät menivät todella paljon höyrytellessä. Huomasin, että kun voi vetä höyryt milloin tahansa missä tahansa, ei tupakan himo ehdi iskeä koskaan. Uskon vahvasti, että en tule enää koskaan koskemaan tupakkaan, ja tarkoitukseni on vähentää nikotiiniannosta ja höyryttelyn määrää koko ajan.

    Laitteistosta sen verran, että hankin tuon ecigwizardin 510-setin, jonka akkukesto on osoittautunut vitsiksi. No, nyt onkin tilauksessa e-power 14650, joka varmasti toimii paremmin. Muuten olen tyytyväinen 510:aan, höyryä tulee riittävästi ja koko on ihanteellinen. Tätä taidan käyttää matkoilla/ulkona, vaikka hankkisinkin järeämpiä laitteita. Seuraavana onkin hankintavuorossa bombshell-modi. E-nesteitä tilasin alkuun ecigwizardin wizmixejä, jotka ovat hieman laimean tuntuisia (tosin vertailukohdetta ei ole), mutta nikotiinin saanti onkin minulle tärkein juttu. Nyt on tulossa vermillion riverin ja pink spotin nesteitä, joiden maun oletan olevan parempi.
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  15. #115
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Sen olen myös huomannut, että pieni ennakko pitää olla, niin ei iske niin kova himo. Kun nyt on neljä mielenkiintoista kokemuspäivää ilman analogista sauhua, huomaa nuo muut rituaalit. Tulee ole, että pitäisikin lähteä valillä sauhulle pihalle vaikka kädessä onkin jo höyrytin. Muutama imaisu ja asia on helppo unohtaa.

    Tuo 510 on melko hyvä peli kokeilla hommaa. Ennen totaalilopetusta pitää kyllä hankkia se tarvittava varasto aineita ja laitteita, pelkän 510:n aloitussetin kanssa ei kannata pilata innostusta. Muuten se on kyllä näpsä lisuke, kun laittaa siihen carton ja tarpeeksi vahvat liemet, muutama hyvä nyki ja taas jaksaa olla.

    Kun höyryttely on näin helppoa, tulee kyllä varsin liikaa(?) imuroitua, vähemmälläkin pärjäisi.

     
     
  16. #116
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia


    Nyt on piru merrassa! Ei meinaa nikkikset hellittää!

    Viel viime viikolla tuntui 24mg olevan ihan liikaa, ja tilasin blandikseksi 6mg nestettä. Ne ei ole viel tulleet, ja nyt ei 24mg nesteestä tunnu tulevan tarpeeksi. Hyvin kyllä porisee eGo Mega Dua Coil karto, mutta lähe nikkikset! Teköö mieli analogista, perkl.

    Onkohan toi karto jo mennyt huonoksi? Kyllä siitä throat hittiä tulee ja makua, mutta nikkikset...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #117

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Nyt on piru merrassa! Ei meinaa nikkikset hellittää!

    Viel viime viikolla tuntui 24mg olevan ihan liikaa, ja tilasin blandikseksi 6mg nestettä. Ne ei ole viel tulleet, ja nyt ei 24mg nesteestä tunnu tulevan tarpeeksi. Hyvin kyllä porisee eGo Mega Dua Coil karto, mutta lähe nikkikset! Teköö mieli analogista, perkl.

    Onkohan toi karto jo mennyt huonoksi? Kyllä siitä throat hittiä tulee ja makua, mutta nikkikset...
    Olisko se vanha niksi paikallaa nyt eli 2-3 poskellista höyryä sisään uloshengittämättä niin luulis pahemmat nikkikset siten poistuvan uudesta cartostakin toki voi olla hyötyä .

     
     
  18. #118
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Nyt on piru merrassa! Ei meinaa nikkikset hellittää!

    Viel viime viikolla tuntui 24mg olevan ihan liikaa, ja tilasin blandikseksi 6mg nestettä. Ne ei ole viel tulleet, ja nyt ei 24mg nesteestä tunnu tulevan tarpeeksi. Hyvin kyllä porisee eGo Mega Dua Coil karto, mutta lähe nikkikset! Teköö mieli analogista, perkl.

    Onkohan toi karto jo mennyt huonoksi? Kyllä siitä throat hittiä tulee ja makua, mutta nikkikset...
    Olisko se vanha niksi paikallaa nyt eli 2-3 poskellista höyryä sisään uloshengittämättä niin luulis pahemmat nikkikset siten poistuvan uudesta cartostakin toki voi olla hyötyä .
    Olishan tossa vielä toinen käyttätön clear Mega ja toinen vähän käytetty jossa miedompaa JagerBombia... Ja tänään tuli postissa 4 uutta mustaa metallista Megaa.. Mutku oon nuuka, ja haluan käyttää loppuun vanhan
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #119

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Se jokan höyryssä säästää se itseensä rääkkää

     
     
  20. #120
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    No täyttelin sitten uuden mustan 24mg RY4:llä. JÖSSES!

    Mahtava maku. Oli se jo mennyt vissiin huonoksi toi vanha Se on sellanen clear, täytyy avata se jossain välissä, ja pestä vanu ja vastukset...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •