Sivu 62 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252585960616263646566 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,221 - 1,240 / 1332

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta +ketjuhakemisto

  1. #1221
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Lappi
    Viestit
    3
    Asia kunnossa < joo näemmä oli 100mg/ml eikä puhasta, vaikka siinä uskossa eläny että se on ollut puhasta tähän asti. No asia tuli kuitenki selväksi.

     
     
  2. #1222
    Pudonnut kuin eno veneestä näissä lakiasioissa niin kysynkin teiltä arvon foorumilaisilta että uskoltaako tilata esim Kiinasta litkuja mitkä on alle ton 20mg/ml?

    Lähinnä että siellä näyttäis olevan joitakin kohtuu edullisia liemiä.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  3. #1223
    Ei, pitää tilata ETA-alueelta eli käytännössä Euroopasta.

     
     
  4. #1224
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Pudonnut kuin eno veneestä näissä lakiasioissa niin kysynkin teiltä arvon foorumilaisilta että uskoltaako tilata esim Kiinasta litkuja mitkä on alle ton 20mg/ml?

    Lähinnä että siellä näyttäis olevan joitakin kohtuu edullisia liemiä.
    Käsittääkseni on laitonta tilata EU:n ulkopuolelta mitään nikotiinilitkuja ja muutenkin jättäisin kiinasta tilaamatta, vaikka olisi laillistakin

     
     
  5. #1225
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Pudonnut kuin eno veneestä näissä lakiasioissa niin kysynkin teiltä arvon foorumilaisilta että uskoltaako tilata esim Kiinasta litkuja mitkä on alle ton 20mg/ml?

    Lähinnä että siellä näyttäis olevan joitakin kohtuu edullisia liemiä.
    Saa tilata kun ei ole enää lääkelain alainen tuote. Uskaltaako, no se on itse päätettävissä.

     
     
  6. #1226
    Kellään kokemuksia tosta UPS lähetyksistä että miten tää toimii? Tilasin Pink Mulesta niksaa ja tuli viesti että paketti on noudettavissa yhteistyökumppanimme noutopisteestä ja se on UPS sivujen mukaan joku ihmeen Afro American Market? Oon nyt vähän ymmällään että mikä mesta tollanen on kun oletin että tulee ihan normaalisti postiin...

     
     
  7. #1227
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Kellään kokemuksia tosta UPS lähetyksistä että miten tää toimii? Tilasin Pink Mulesta niksaa ja tuli viesti että paketti on noudettavissa yhteistyökumppanimme noutopisteestä ja se on UPS sivujen mukaan joku ihmeen Afro American Market? Oon nyt vähän ymmällään että mikä mesta tollanen on kun oletin että tulee ihan normaalisti postiin...
    Ei mee UPSi postiin. Jos et oo himassa, kun yrittävät toimittaa, niin menee UPS:n toimipisteeseen, tai tässä sun tapauksessa yhteistyökumppanin noutopisteeseen.
    Kai siellä ton marketin osote näkyy?

     
     
  8. #1228
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Kellään kokemuksia tosta UPS lähetyksistä että miten tää toimii? Tilasin Pink Mulesta niksaa ja tuli viesti että paketti on noudettavissa yhteistyökumppanimme noutopisteestä ja se on UPS sivujen mukaan joku ihmeen Afro American Market? Oon nyt vähän ymmällään että mikä mesta tollanen on kun oletin että tulee ihan normaalisti postiin...
    Ööh? Kyllä UPS toi minulle ainakin Pink Mulen paketin käteen.
    Kait sinä nyt seurantanumerolla UPS:n seurannasta näät, että missä osoitteessa se on...

     
     
  9. #1229
    Juu siis kyllä osoitteen tiiän eikä oo näköjään kaukana. Ihan sama periaatteessa mulle, ihmettelin vaan kun ei tullut mitään ilmotustakaan että olis tulossa toimittamaan sen mulle suoraan kotiin kun oli ilmeisesti päivällä käynyt kun en ollu kotona ja veivät sen johonkin random paikkaan eikä postiin.

     
     
  10. #1230
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Juu siis kyllä osoitteen tiiän eikä oo näköjään kaukana. Ihan sama periaatteessa mulle, ihmettelin vaan kun ei tullut mitään ilmotustakaan että olis tulossa toimittamaan sen mulle suoraan kotiin kun oli ilmeisesti päivällä käynyt kun en ollu kotona ja veivät sen johonkin random paikkaan eikä postiin.
    Riippuu alueesta/kuskista koska alihankkija nuo toimittaa. Käynyt ovellasi, ja kun et paikalla vie niiden sopimuspaikkaan. Postin kanssa UPSllä eikä DHL Expressillä ei ole mitään yhteistyötä.

    Täällä toimii hyvin kun UPS soittaa keikat ajomatkalla Hesasta tänne korpeen läpi tuntia paria ennen että "missäs oot" ja voi sopia missä treffataan jos on vaikka töissä.

     
     
  11. #1231

     
     
  12. #1232
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Postin kanssa UPSllä eikä DHL Expressillä ei ole mitään yhteistyötä.

    https://www.posti.fi/private-news/ti...eistyohon.html

     
     
  13. #1233
    Katos. Kiitos Hande updatesta.

     
     
  14. #1234
    Hei miksi ei saa enää e-nesteitä valmiina 30ml pulloissa? Happyjuice lopetti nesteiden myynniin Suomeen onko joku uusi laki ettei enää e-nesteitä saa ostaa eu alueelta.
    [IMG][/IMG]

     
     
  15. #1235
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Uusi tupakkalaki (EU) rajoittaa pullon koon 10ml
    Sitä en tiedä miksei HJ myy nesteitä?? Muista kaupoista kyllä saa vielä kesäkuun loppuun, suomikaupoissa verolliset hinnat....

     
     
  16. #1236
    Tuotaniin, mistähän hemmetistä sais tuota niksaa tilattua järkevään hintaan? Tuo 100ml 40e on aivan älytön ryöstö.

     
     
  17. #1237
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kottero Näytä viesti
    Tuotaniin, mistähän hemmetistä sais tuota niksaa tilattua järkevään hintaan? Tuo 100ml 40e on aivan älytön ryöstö.
    Tää on aika suosittu nykyään
    https://pink-mule.com/e-liquid-uk/nicotine-bases-uk

     
     
  18. #1238
    Ja tuolta tohtii tilata 18mg/100ml Purkkeja vaikka tuhat kerrallaan?

     
     
  19. #1239
    Jeps. Määrää ei ole lailla rajoitettu. Vain se 20mg/ml.

     
     
  20. #1240
    Kauanko ulkomailta saa vielä tilata Suomeen nikotiinia?

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •