Sivu 53 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34349505152535455565763 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,041 - 1,060 / 1332

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakan hankkimisesta +ketjuhakemisto

  1. #1041
    Terve, nyt olen höyrytellyt jo tovin Ego-T ja MAXI nimisillä laitoksilla mutta pitäisi saada alle joku kestävämpi peli. Hintahaarukka pyörii max. 100€ paikkeilla.
    Jatkuvasti menee noita atopäitä vai mitä ne on jotka nestettä polttaa (ilmeisesti noissa on jotain tehdasvikoja) ja säiliöt vuotaa (MAXI siis). Egon heitin romukoppaan aiemmin jo koska kierteet meni rikki säiliön pohjasta. Akut rupee oleen finito eli kyllä se olis kokonaan uuden laitteen hankinta edessä.
    Minä kun kokeilin kymmentä eri nestettä ja yksi ainoa loi kurkkutuntumaa ja totuin siihe eli RY69 ja siinä haluan pysyä, liekö tuolla nesteellä mitään vaikutuksia muovitankkeihin?

    Itse laitteesta, mitä mieltä ootte tästä: KANGER SuBox Mini box-mod -aloituspaketti 50W 0,3ohm MUSTA/VALKOINEN
    Haluaisin laitteen johon sopii yhdenlainen akku, säätöjä olisi hyvä olla. Toki tuo 5v. tuntuisi olevan sellanen jota ihmiset pitää parhaana, ainakin mitä olen tuhannen sivua googlettanut aiheesta
    Selasin tuota opasta joka tältä sivustolta löytyy mutta osien löytyminen on lähes mahdotonta jostain syystä...

    http://www.sauhuton.com/product/906/...aloituspakkaus
    Onko tuosta kellään kokemuksia?
    Viimeksi muokannut AllStarSmoke7; 02.10.15 kello 04:03. Syy: Kirjoitusvirheitä ynnä muuta perus...

     
     
  2. #1042
    Höyryttelijä Desputodo's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64
    Itellä ollu tuo subox kitti muutaman kuukauden kohta käytössä, itse olen ainakin ollut tyytyväinen, eikä vikoja ole itselläni ilmennyt. Evicistä ei itselläni ole kokemusta

     
     
  3. #1043
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kookoo Näytä viesti
    Kellään kokemuksia Joyetechin eVic VT 60W modista? ? Oliskohan se yhdistettävissä Aspiren Tritonin kanssa?
    Juuri mietin kyseisen laitteen hankkimista mutta usein olen törmännyt että tankki vuotaa, onko sulla sama juttu?

     
     
  4. #1044
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AllStarSmoke7 Näytä viesti
    Sähkötupakka | E-savuke ja nikotiinineste kauppa
    Onko tuosta kellään kokemuksia?
    Tuossa muutama sivu kokemuksia evicistä http://www.e-savuke.com/vb/kaupallis...-vtc-mini.html

     
     
  5. #1045
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AllStarSmoke7 Näytä viesti
    Terve, nyt olen höyrytellyt jo tovin Ego-T ja MAXI nimisillä laitoksilla mutta pitäisi saada alle joku kestävämpi peli. Hintahaarukka pyörii max. 100€ paikkeilla.
    Jatkuvasti menee noita atopäitä vai mitä ne on jotka nestettä polttaa (ilmeisesti noissa on jotain tehdasvikoja) ja säiliöt vuotaa (MAXI siis).
    Atopäitä menee kyllä jokin keskimääräinen käyttöikä taitaa yhdellä olla viikko tosin itsellä on toiminut viikosta jopa kuukauteen omassa käytössä mutta rupee se maku ja höyry aika hyvin katoamaan jo siellä viimeisellä viikolla. Itsellä tosin ADV nesteenä hyvin vahva mentooli joten ei niin herkästi katoa maku.

    Akut rupee oleen finito eli kyllä se olis kokonaan uuden laitteen hankinta edessä.
    Minä kun kokeilin kymmentä eri nestettä ja yksi ainoa loi kurkkutuntumaa ja totuin siihe eli RY69 ja siinä haluan pysyä, liekö tuolla nesteellä mitään vaikutuksia muovitankkeihin?
    Ei ole RY69 kokemusta mutta muovitankit saattaa reagoida citrus ja salmiakki/lakritsi nesteisiin jos noita ei löydy tuosta niin antaa mennä vaan millä tankilla tahansa.

    Itse laitteesta, mitä mieltä ootte tästä: KANGER SuBox Mini box-mod -aloituspaketti 50W 0,3ohm MUSTA/VALKOINEN
    Haluaisin laitteen johon sopii yhdenlainen akku, säätöjä olisi hyvä olla. Toki tuo 5v. tuntuisi olevan sellanen jota ihmiset pitää parhaana, ainakin mitä olen tuhannen sivua googlettanut aiheesta
    Selasin tuota opasta joka tältä sivustolta löytyy mutta osien löytyminen on lähes mahdotonta jostain syystä...

    Sähkötupakka | E-savuke ja nikotiinineste kauppa
    Onko tuosta kellään kokemuksia?

    Suurinosa oppaista on hieman ajasta jäljessä eikä ole päivitetty, kuulema tulossa on päivitettyä versiota qualukselta jossain vaiheessa. Subox mini on ihan hyvä kitti mutta vaatii vielä kitin päälle akun hankkimisen mikä ei huono juttu ole koska kun siitä alkaa akku oleen finito niin eikun uutta kaupasta ja taas mennään. Tankki on lasia joten kaikki nesteet käy.

    Evic VT kitti myös ihan käypä laitos, modissa riittää kapasiteettia pidempäänkin höyryttelyyn eikä tankkiakaan ole hirveästi haukuttu. Tosin modissa ei vaihdettavaa akkua joten taas jonkin ajan päästä on edessä uuden modin hankinta kun modin omat akut alkaa loppumaan. Evic löytyy myös VTC mini kittiä jossa taas tuo akun vaihtomahdollisuus.

    Umm mikä tuo että ihmiset pitää 5v parhaana? Meinataanko käyttötehoja? Paras on mikä itsestä tuntuu, ei tuolle mitään sääntöä ole että millä teholla pitää ajaa, kokeilemalla löytyy. Ja nykyään muutenkin mennään ja puhutaan wateista mitä käyttää tai pikkuhiljaa lämpötiloista.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  6. #1046
    Tuo Kanger voisi olla se mun juttu noista vaihtoehdoista. Vaihdettava akku on tosiaan plussaa ja nyt kun katsoin ohjeet että miten se pumpuli tms. ja rautalanka sinne väännetään niiin sekään ei ole ongelma. Oikeastaan se korjattava versio vois olla parempikin, ei tarvi ostaa aina uusia osia, ellei tuossa ole jotain muuta mitä pitää uusia tiuhaan tahtiin?

    Evicistä on paljon puhetta että tankki vuotaa ja se ei kyllä käy päinsä jos näin on... Varauksella yleensä suhtaudun noihin kommentteihin mutta jos niitä on täällä ja sitten kauppojen arvioinneissa molemmissa niin voiko oikeastaan muuta uskoa?

    Tosiaan tuo 5v. lueskelin noista vanhoista ohjeistakin että on pidetty semmosena keskivertona voltteina katsottuna. Tosin silläkään ei ole väliä jos on säätö olemassa.

    Hairahduin takaisin tupakoinnin tielle tuossa muutama kk sitten ja nyt olis tarkoitus ottaa revanssi tuosta. Sopivasti 30v. synttäritkin tässä kuussa niin siitä olisi hyvä lähteä tekemään taas tupakkalakkoa

     
     
  7. #1047
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AllStarSmoke7 Näytä viesti
    Tuo Kanger voisi olla se mun juttu noista vaihtoehdoista. Vaihdettava akku on tosiaan plussaa ja nyt kun katsoin ohjeet että miten se pumpuli tms. ja rautalanka sinne väännetään niiin sekään ei ole ongelma. Oikeastaan se korjattava versio vois olla parempikin, ei tarvi ostaa aina uusia osia, ellei tuossa ole jotain muuta mitä pitää uusia tiuhaan tahtiin?
    Kangeri on hyvä perusverme. Noh saa siihen Joyetechiinkin rakennettavan pään mutta tuo subtankin rba taitaa olla parempi.

    Evicistä on paljon puhetta että tankki vuotaa ja se ei kyllä käy päinsä jos näin on... Varauksella yleensä suhtaudun noihin kommentteihin mutta jos niitä on täällä ja sitten kauppojen arvioinneissa molemmissa niin voiko oikeastaan muuta uskoa?
    Jonkin verran jengi on myös subtankista sanonut että vuotaa, itsellä on 2 miniä ja 1 nano eikä oo kyllä pahemmin vuotoja tullu huomattua. Jotain pientä oli ilmareijästä kun oli pitkän aikaa pesemättä joka katosi taas kun takin pesi.

    Hairahduin takaisin tupakoinnin tielle tuossa muutama kk sitten ja nyt olis tarkoitus ottaa revanssi tuosta. Sopivasti 30v. synttäritkin tässä kuussa niin siitä olisi hyvä lähteä tekemään taas tupakkalakkoa
    Noh nyt hommaat laitteet että pysyt poissa tupakista kokonaan.
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  8. #1048
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    1
    Moi vaan kaikille

    Pyydän heti aluksi anteeksi jos kysymystäni vastaavaa aihetta on jo ruodittu jossain päin foorumia, mutta puolen tunnin selailun ja erinäisten keskusteluketjujen lukemisen jälkeen en löytänyt vastausta kysymykseeni enkä myöskään osannut sijoittaa kysymystäni mihinkään tiettyyn kategoriaan, mutta asiani koskee siis sähkötupakan hankkimista ja nettimyymälöitä.

    Siispä asiaan: olen pitkään lueskellut asiaa erilaisista sähkötupakeista ja e-nesteistä sekä vertaillut tuoteryhmiä keskenään. Olen sauhutellut normaalia tupakkia jo useamman vuoden ja nyt olen siirtymässä tavallisesta tupakasta sähköiseen malliin. Löysin lopulta hyvän sähkötupakan ja siihen sopivia e-nesteitä, jotka laitoin lopulta tilaukseen. Tilasin tuotteet tällaiselta sivustolta, kuin blueboyecigs, jota google tuntuu mainostavan ensimmäisten hakutulosten joukossa useasti. Sivustolla luvataan 6-20 päivän toimitusaika Suomeen siitä hetkestä, kun sähköpostiin saapunut lasku on maksettu ja maksusuoritus näkyy heidän tilillään.

    Tilauksestani on kulunut nyt viikko, eikä tuotteita ole kuitenkaan vielä näkynyt. Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä ja vastasivat seuraavana aamuna, että saan seurantakoodin heti, kun he sellaisen postilta saavat.

    Kysymykseni kuuluukin: onko kenelläkään teistä e-savukelaisista tietoa/kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Tai oletteko kuulleet huhuja ystäviltä tai lähipiiristä? En tunnu löytävän tietoa mistään kyseisestä kaupasta. Teinkö jo heti sähkötupakkaurani alussa perusvirheen ja ostin tuotteita huijarifirmalta ennen kuin otin asioista selvää?

    Seurailen tilannetta... toimitusaika kuitenkin melkoisen pitkä. Laskussa mainittiin kohdemaaksi Tallinna, joka ymmärrykseni mukaan kuuluu ETA-maihin

     
     
  9. #1049
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    302
    Moi vastailen nyt sen puoleen mitä itse tiedän ,täältä foorumilta näyttäisi viimeiset tiedot mitä löysin tuosta blueboyecigs,
    lafkasta olevan 2014 muutama rivi oli omaakin palstaa kauppa ketjussa ?? Tonne hakukenttään kun laitat tuon nimen niin jotain löytyy.Suosittelen käyttämään noita tunnettuja paikkoja mitkä pitää täällä yhteyttä.Finnvape,Vapetalo,Vape-reseptit,Puff,Sauhuton,elektrosavu,tuossa nyt ainakin muutama luotettava ja nopea toimittaja .Tuo on kyllä hyvä merkki jos aspa pelaa niin ehkä ne kohta sieltä ilmestyy.Onneksi olkoon hyvästä päätöksestä .Selaile vaan ketjuja ja kysele rohkeasti kyllä se siitä lähtee

     
     
  10. #1050
    Onko nyt niin että tuota Kanger subox miniä ei näy olevan missään verkkokaupoissa? Tosin vasta ensi viikolla tuon hankin...

     
     
  11. #1051
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    7
    Hiphei, olen tilaamassa Inawerasta litkuja ja tuolla on kohta "Document of sale" ja vaihtoehdot "fiscal document" ja "invoice". Mitä nuo tarkoittavat?

     
     
  12. #1052
    Höyryttelijä jussuf's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Yköjärvi
    Viestit
    32
    Koitin tuolta kauppa osaston puolelta löytää tämän firman Flavour Concentrates nesteistä ja itse kaupasta tietoa, mutten sitä puolisokeilla simmuilla löytänyt...

    Makunesteitä näyttää olevan useita eri pullo kokoja viidestä millistä kuudella "välikoolla" aina litraan asti, mutta ei tietoa laimennussuhteista.

    Kenelläkään kokemuksia kyseisestä kaupasta ja heidän mehuistaan?

    (edit) laimennusohje löytyi, mutta tippoina perskules oli)

     
     
  13. #1053
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nonnu Näytä viesti
    Hiphei, olen tilaamassa Inawerasta litkuja ja tuolla on kohta "Document of sale" ja vaihtoehdot "fiscal document" ja "invoice". Mitä nuo tarkoittavat?
    Tarkottaa haluat kuitin paperilla vai sähköpostilla.

     
     
  14. #1054
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mistä helpoiten rayonia?
    KGO & Twist

     
     
  15. #1055
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mistä helpoiten rayonia?
    Ebay tai esmoke ireland.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #1056
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ebay tai esmoke ireland.
    Oukki.
    Ebaysta tsekkasin, mutta vähän on rahastukseksi mennyt nyt, kun tuo löi itsensä läpi.
    Kaikki, mikä myydään "wick materialina" kun tuppaa maksamaan sen 50% enempi.
    Näemmä esg:ltäkin tuota tosin saisi.
    KGO & Twist

     
     
  17. #1057
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    1
    Itse olen polttanu kohta 3 vuotta ja ajattelin siirtyä sähkötupakkaa

    mikä olisi hyvä modi kit

     
     
  18. #1058
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Evicci mini, Subox. Noita tuntuvat suosivan esimerkiksi.

     
     
  19. #1059
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Ei kokemusta evic ministä mutta suboxille ääni. Tällä hetkellä jo kaks koska tuntuu olevan jatkuvassa käytössä. Hyvä lisä tilava rba-ato joka tulee mukana. Voi halutessaan alkaa vääntämään omat käämit jos haluaa säätää/säästää. Jos ei halua, niin käyttää sitten vain valmispäitä. Simppeli ja toimiva paketti.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  20. #1060
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja henkka12 Näytä viesti
    Itse olen polttanu kohta 3 vuotta ja ajattelin siirtyä sähkötupakkaa

    mikä olisi hyvä modi kit
    Vähän riippuu siitä mitä haluat laitteilta... Jos tykkäät tiukasta imusta ja poskesta keuhkoon höyryistä, niin Nautilus tankiksi ja modiksi vaikka Istick 40w
    Jos taas haluat vetää suoraan keuhkoon ja paljon höyryä, niin joku Subox setti vois olla hyvä tai jopa Nebox Kanger NEBOX | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •