Sivu 20 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021222324 ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #381
    Juu olihan siä paketissa mullakin pari o-rengasta varalle. Luulisin, että taitavat kuitenkin olla driptippiin, kun paksuus ja halkaisija kokolailla täsmäävät.

     
     
  2. #382
    Mulla olis pikku ongelma, olis kiva ku joku vois kertoo mikä vikana. Oma pt2 kurlaa nykyään jokaisella atolla jonka olen ostanut ja jokaisella jonka olen tehnyt. Sama ongelma yhdellä höyrykaverilla. Voisko joku jelpata ja kertoa et mikä olis ny vialla?

    E. Tiivisteet ei ole rikki

     
     
  3. #383
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja santtu69 Näytä viesti
    Mulla olis pikku ongelma, olis kiva ku joku vois kertoo mikä vikana. Oma pt2 kurlaa nykyään jokaisella atolla jonka olen ostanut ja jokaisella jonka olen tehnyt. Sama ongelma yhdellä höyrykaverilla. Voisko joku jelpata ja kertoa et mikä olis ny vialla?

    E. Tiivisteet ei ole rikki
    Äkkiseltään tulis mieleen ettei tankki saa tarpeeksi ilmaa. Voi olla että pohjan kierteet on kuluneet käytössä ja pohja painuu enemmän kiinni akkuun/modiin, eikä ilma kulje niin hyvin pohjan ilmarei'istä jolloin tankin paine kasvaa ja nesteet tulvii yli.

    Kokeile avartaa pohjassa olevia kolmea ilmareikää vaikka pienellä viilalla tai ruuvilla. Tosin samalla löysenee myös imuvastus mikä ei ole huono juttu imo. Suurenna niitä reikiä vähän kerrallaan ettei tuu liian löysä ja puhaltele atosta ylimääräset nesteet ensin ennen kuin kokeilet (ruuvaat sen pohjan/aton irti tankista ja puhallat aton pohjaan) ja putsaa keskiputki myös nesteestä jotta tiedät auttoko. Itsellä ainakin autto reikien suurennos kurlaamiseen.
    Viimeksi muokannut Heihei; 31.12.13 kello 10:02.

     
     
  4. #384
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    ei toimi provarin kanssa ei hitto. mammalle ollut loistokampe.....ilma siis ei kierrä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  5. #385
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kokeile hommata mammalle Innokinin Coolfire1? Luulis 8 watin kalkkaron riittävän PTille tehdaspäillä?
    KGO & Twist

     
     
  6. #386
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    ei toimi provarin kanssa ei hitto. mammalle ollut loistokampe.....ilma siis ei kierrä
    Toimii toimii, ootko kokeillu suurentaa noit reikii? Mulla ainakin toimii Provari v2:n kanssa ku suuresin noi reiät. Pari noit tos on ja kummastakin oon suurentanu. Toinen kurlas alusta asti vaik recoilasin sen micro + pumpuli, toinen rupesi jonkin ajan päästä kurlaa. Äkkiseltään ku katon tota yhtä modaamatonta pohjaa nii melkeen tuplat oon suurentanu noit reikii.

     
     
  7. #387
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    En mä rupea poramaan. Mammalle vaannluotto ato ollut. Täytyy jtn muuta keksiä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  8. #388
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kokeile hommata mammalle Innokinin Coolfire1? Luulis 8 watin kalkkaron riittävän PTille tehdaspäillä?
    Vamolla son paukutellu meneemään nyt. Taidan hakea kartoja tohon nokalle ja venailen homokivaa postista

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  9. #389
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Sain tuo kuseksimisen loppumaan kun laitoin atoon sen höyryputken kumitiivisteen päälle toisen aton kumitiivisteen ylösalaisin.
    Silicat ja kanthalit ynnä pumpulit on, mutta kun shitella ei saa mun vamoa toimitettua kahessa päivässä 400km matkaa, niin ei oo mitn laitetta jolla sais setupeista nuo ohmit mitattua. Joten jatketaan näillä tehdasatoilla kunnes vamo saapuu!

     
     
  10. #390
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Nyt ollu vuorokauden paikallaan microcoil pumpuleilla.
    Säilytetty milloin missäkin asennossa, ei kurlaa eikä vuoda, ainakaan vielä!

    Jos tämä jatkuu, niin protank jää ykköskoneeksi!

     
     
  11. #391
    Onkohan mun Protank hajonnut nyt kokonaan? Monta päivää jo kurlannut ja nestettä menee kokoajan keskiputkeen ja sitä kautta suuhun kun yrittää höyrytellä. Yhtäkkiä vaan alko temppuilemaan. Kokeiltu on kolmella eri atopäällä ja kaikissa sama juttu.

     
     
  12. #392
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Onkohan mun Protank hajonnut nyt kokonaan? Monta päivää jo kurlannut ja nestettä menee kokoajan keskiputkeen ja sitä kautta suuhun kun yrittää höyrytellä. Yhtäkkiä vaan alko temppuilemaan. Kokeiltu on kolmella eri atopäällä ja kaikissa sama juttu.
    Oireet kuulostas samalta kun mulla. Luultavasti ei saa korvaus ilmaa. koita jättää se vähän löysälle niin voi toimia.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  13. #393
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Mikäs siinä PT2 basessa mahtaa olla kun ei ilma kulje? tällä hetkellä käytän Mini PT2 basea ja hyvin toimii. 1.5mm pienempää poranterää ei löydy mutta sillä ajattelin yrittää saada reikää ylemmäs niin että jäisi ne ilmareijät näkyviin. aluksi ajattelin että johtuu aton siitä insulaattori-tiivisteestä mutta ei se taidakaan olla ongelma. Niinjoo, käytän eGo-C Twist ja eViciä. Jos tuo ilmareikien laajennus ei toimi niin täytyy vaan tilata tuollainen Mini PT2 base.


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  14. #394
    minkäs paksuisia mikro koileja ihmiset on tähän pyöritellyt?

     
     
  15. #395
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    minkäs paksuisia mikro koileja ihmiset on tähän pyöritellyt?
    Ruiskunneulan tai popniitin karan ympärille tapaan pyöritellä. Eli mitähän noi nyt olis... 1,5mm ja 2mm ehkä liki.

     
     
  16. #396
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    2mm poranterän ympärille kymmenkunta kieppiä .32 kathalia.
    Toimii!

     
     
  17. #397
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Lainaus Alkuperäinen postaaja marco Näytä viesti
    Mikäs siinä PT2 basessa mahtaa olla kun ei ilma kulje? tällä hetkellä käytän Mini PT2 basea ja hyvin toimii. 1.5mm pienempää poranterää ei löydy mutta sillä ajattelin yrittää saada reikää ylemmäs niin että jäisi ne ilmareijät näkyviin. aluksi ajattelin että johtuu aton siitä insulaattori-tiivisteestä mutta ei se taidakaan olla ongelma. Niinjoo, käytän eGo-C Twist ja eViciä. Jos tuo ilmareikien laajennus ei toimi niin täytyy vaan tilata tuollainen Mini PT2 base.
    Mulla sama ongelma Unitank + eVic yhdistelmällä. Pitää jättää tankki todella löysälle, että toimis.
    Innokin SVD:llä toimii paremmin. Käyttämättömäks tuo Unitankki on jääny, pitänee perehtyä jossain vaiheessa...

    Ei kai toi minin base siihen sovi?

     
     
  18. #398
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    179
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinTab Näytä viesti
    Mulla sama ongelma Unitank + eVic yhdistelmällä. Pitää jättää tankki todella löysälle, että toimis.
    Innokin SVD:llä toimii paremmin. Käyttämättömäks tuo Unitankki on jääny, pitänee perehtyä jossain vaiheessa...

    Ei kai toi minin base siihen sovi?
    Tästä videosta sen hoksasin : https://www.youtube.com/watch?v=3haz-dLO8iU

    Aika karultahan tuo näyttää, mutta ihmetyksekseni se oikeasti toimi. vastus on aika pitkälle saman tuntuinen kuin mini-PT2:ssa. Kaikkea sitä löytää kun yrittää keksiä ratkaisua milloin mihinkin eVicissä tuo on ihan "OK" kun on se ylin rinkula mikä peittää osan tuota minin basesta.

    EDIT: En osaa tuosta Unitankista sanoa. Näyttää kyllä niin erilaiselta tuo base vs protankin base että en usko. kokeilemallahan se selviää unitankistakin on näköjään mini-versio jos se base poikkeaa. http://www.ivapour-elixir.co.uk/cata...35/image/4512/
    Viimeksi muokannut marco; 16.01.14 kello 22:40. Syy: liian nopea lähettämään


    Laitteet: eGo-C Twist 650mAh / eVic (18650/18350 putki) / Tobeco Nemesis
    Tankit : Mini-Protank2 / Protank2 / Kraken

     
     
  19. #399
    Höyrypää FinTab's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    532
    Juu, on eri base Unitankissa.
    Enpä olis kyllä tajunnu PT2:een tota minin pohjaa sovittaan, mutta näköjään toimii...

     
     
  20. #400
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Menipäs sitten PT2 rikki perjantaina töissä. Keskiputki katkesi yläpäästä ja litkut näpeille. Tuo putki on ollut tuola kyllä uudesta lähtien vähän vinossa, eli luultavasti ihan valmistus viasta kyse. Sain tankin korjattua kun vedin putken ja yläcapin puuruuvilla laminaatin pätkään kiinni, viilasin kromit saumakohdasta pois, lämmitin pikkutoholla kuumaksi ja sulatin tinaa rullalta saumaan. Ainakin vielä on kestänyt ja toimii kuin uutena.
    Itsellä sama vika kesti sen puolitoista viikkoa ja nyt levis. Viestiä laittanu puffille mutta vastausta ei ole vielä tullut. Harmittaa kun ilman vehjettä viikonlopun yli ainakin ja keskiviikkona pitäisi lähteä 2 viikoksi reissuun.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •