Sivu 17 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7131415161718192021 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #321
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    pitää koittaa.ihmeellisintähän on se että kaksiviikkoa toimi normaalisti ja sitten rupesi vittuilemaan.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  2. #322
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Jos Protank ei ole miniversio, niin lyhyt 510 jatko auttaa, mutta huonon näköinenhän tuosta tulee. Rautasaha tai Dremeli auttaa myös, jos jaksaa askarrella uuden ilmakanavan siten että ura on mahdollisimman lähellä tankin liittimen kierrettä. Itse pidän tankkia hiukan löysällä jolloin ilma kulkee hyvin. Ei haittaa vaikka se ei ole jämäkästi kiinni.

     
     
  3. #323
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Jos Protank ei ole miniversio, niin lyhyt 510 jatko auttaa, mutta huonon näköinenhän tuosta tulee. Rautasaha tai Dremeli auttaa myös, jos jaksaa askarrella uuden ilmakanavan siten että ura on mahdollisimman lähellä tankin liittimen kierrettä. Itse pidän tankkia hiukan löysällä jolloin ilma kulkee hyvin. Ei haittaa vaikka se ei ole jämäkästi kiinni.
    Mut mitenkäs kun ton jättää vähän löysälle nii sitten kun imee niin rätisee ja lentää nestettä suuhun kokoajan?


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  4. #324
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Mini protank 2 rupes toimimaan aivan helvetin hyvin microcoil+pumpuli yhdistelmällä. Olin heittämässä koko paskan roskiin, mutta kokeilin vielä tuon microcoilin ja se toimi paremmin ku odotin. 10 kieppiä .3 kanthalia ja vähän pumpulia. Vision spinneristä 4.8 volttia ja hyvin puskee.

     
     
  5. #325
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Särkkä Näytä viesti
    Mut mitenkäs kun ton jättää vähän löysälle nii sitten kun imee niin rätisee ja lentää nestettä suuhun kokoajan?
    Jos vastukseen syntyy hyvin kuuma kohta, siihen osuva neste kyllä saa kyytiä. Mutta yksi vastaus minulta jäi huomaamatta sivunvaihdon takia. Jos se on kaksi viikkoa toiminut hyvin, ja nyt enää ei, mahtaisiko olla kyseessä karstoittuminen ja sen aiheuttama lämmön nousu ja nesteen kulkemisen heikentyminen? Makukin olisi tuolloin huonontunut. Yhdessä alakiuastankissa minulla on vaniljaa, ja sen vastus pitää vaihtaa muutaman päivän välein. Oireena kuitenkin on maun tummuus ja nesteenkin alkava värjäytyminen, ei rätinä eikä ampuminen ainakaan tuossa vaiheessa.

     
     
  6. #326
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Mutta sehän tässä ihmetyttää kun toi atopään vaihto ei vaikuta rätinään ja nesteen lentämiseen mitenkään... et se on hyvin kummallista.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  7. #327
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pavosen Heska Näytä viesti
    Mini protank 2 rupes toimimaan aivan helvetin hyvin microcoil+pumpuli yhdistelmällä. Olin heittämässä koko paskan roskiin, mutta kokeilin vielä tuon microcoilin ja se toimi paremmin ku odotin. 10 kieppiä .3 kanthalia ja vähän pumpulia. Vision spinneristä 4.8 volttia ja hyvin puskee.
    Täällä vituttaa kun yrittää kuivapolttaa karstaa pois niin se teho minkä se vaatii niin aiheuttaa sen, että se kumi ottaa itseensä ja siitä jää ikävä haju vaikka coili ois muuten kunnossa. Pitääpä ruveta itsekin pyörittään noita coileja niin on sekin ongelma sit ratkaistu kun voi vain napata pumpulin pois
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  8. #328
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Hopealangasta tehdyt vastuslangan jalat poistaisi myös tuon ongelman. Tehdaspäissä on jo vastuksettomat NR-jalat.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  9. #329
    Onko tälle tankille jotenkin tyypillistä että se antaa jonkunnäköisen "metallisen" sivumaun nesteisiin? Kahdessa eri nesteessä nyt ollut outo sivumaku kun olen tätä tankkia käyttänyt...




    E: "Metallinen" sivumaku häipyi kun vaihtoi 1.5ohm atopään 1.8 päähän. Makua saisi kyllä silti olla enemmän tässä.
    Viimeksi muokannut steamer420; 09.12.13 kello 15:33.

     
     
  10. #330
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Mulla tuli aluks tosta metallisesta tipistä sivumakua mut loppu parin päivän käytön jälkeen.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  11. #331
    Tietääkö kukaan että kuinka pitkä elinikä tällä tankilla mahtaa olla? Varmaan yksilöitä löytyy, mutta noin suurinpiirtein?

     
     
  12. #332
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tankin pitäisi periaatteessa kestää niin kauan kuin saat sen ehjänä säilymään. Atopäitä saa vaihdella tai uudelleen rakennella viikon - kuukauden välein nesteestä riippuen.

     
     
  13. #333
    Selvä juttu. Kysyisin vielä, että onko tuolla kumilla tai tiivisteellä väliä että ottaako sen pois atopäästä? Ite oon heittänyt kaikki tiivisteet menemään, mutta katoin Youtubesta sellaisen videon missä sanottiin että sitä ei kannata hävittää?

     
     
  14. #334
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Ei sitä tosiaan hävittää kannata, mutta aina voi kokeilla onko eroa ilman ja sen kanssa. Nesteen viskositeetistä se enimmäkseen taitaa olla kiinni. itse olen joskus kääntänyt ne nurin päin joissain pro tankeissa ja evodeissa. Se kai on sama asia kuin ottaisi ne pois, eli nestettä pääsee hiukan vapaammin kiukaalle??

     
     
  15. #335
    En tiedä mitä nyt tapahtui... Piti ottaa toinen makuwicki pois ja oon saanut sen käsityksen että tuolla on 2 makuwickiä mutta sieltä tuli 2 langanpätkää pois ja yksi jäi. Nyt tankki kurlaa vaan eikä tule höyryä melkeen yhtään. Pitäis jättää vissiin rauhaan noi kaikki säädöt ja antaa olla vaan

     
     
  16. #336
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    yliwickausta. Kiukaalle pääsee liikaa nestettä, ei kerkiä höyrystää ja rupeaa kurlaamaan. Pistä langat takaisin tai jos on ylimääräistä silicaa niin leikkaa siitä uudet makuwickit tukkeeksi...tai pistä uusi atopää sisään. Kaikki laitteet tuppaa olemaan herkkiä tuon oikean wickaamisen suhteen. Makulankoja kannattaa kokeilla poistaa vain jos wickaus on niin selvästi tukossa että puskee koko ajan palanutta. Yleensä noin tapahtuu VG-nesteiden kanssa. Muuten siinä käy herkästi juurikin noin että rupeaa tulvimaan.

     
     
  17. #337
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    yliwickausta. Kiukaalle pääsee liikaa nestettä, ei kerkiä höyrystää ja rupeaa kurlaamaan. Pistä langat takaisin tai jos on ylimääräistä silicaa niin leikkaa siitä uudet makuwickit tukkeeksi...tai pistä uusi atopää sisään. Kaikki laitteet tuppaa olemaan herkkiä tuon oikean wickaamisen suhteen. Makulankoja kannattaa kokeilla poistaa vain jos wickaus on niin selvästi tukossa että puskee koko ajan palanutta. Yleensä noin tapahtuu VG-nesteiden kanssa. Muuten siinä käy herkästi juurikin noin että rupeaa tulvimaan.

    Kiitoksia tiedosta!

     
     
  18. #338
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    En tiedä mitä nyt tapahtui... Piti ottaa toinen makuwicki pois ja oon saanut sen käsityksen että tuolla on 2 makuwickiä mutta sieltä tuli 2 langanpätkää pois ja yksi jäi. Nyt tankki kurlaa vaan eikä tule höyryä melkeen yhtään. Pitäis jättää vissiin rauhaan noi kaikki säädöt ja antaa olla vaan
    Kyllä, siellä on kaks makuwickiä. Ja se varsinainen wick. Yhteensä kolme. Jos niitä makukarvoja haluaa ottaa pois, eli jos ei wickaa, niin ottaa aluksi vaan yhden. Se yleensä riittää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #339
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Täällä vituttaa kun yrittää kuivapolttaa karstaa pois niin se teho minkä se vaatii niin aiheuttaa sen, että se kumi ottaa itseensä ja siitä jää ikävä haju vaikka coili ois muuten kunnossa. Pitääpä ruveta itsekin pyörittään noita coileja niin on sekin ongelma sit ratkaistu kun voi vain napata pumpulin pois
    Leikkaa siitä alapään kumieristeestä yläpäästä slaissi pois. Näin ainakin meikäläisellä lakkasi kumi käryämästä. Ja itse coili vaikuttaa paljon asiaan. micro- ja nanocoilit yleensä hehkuu lähes välittömästi kun tulitusnappia painaa, kuivapoltto helppoa ja nopeaa eikä ehdi jalat kuumentua ja kärtsätä kumia. Aina pumpulin vaihdon yhteydessä tapaan kuivapolttaa karstat irti.

     
     
  20. #340
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Jännä laitos tämä kyllä. Atopäästä riippuen voi olla aivan paska, taikka (mielestäni) todella hyvä. Piti jossain mielenhäiriössä tilata toinenkin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •