Sivu 16 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6121314151617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #301
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuuks- Näytä viesti
    Onko kukaan höyrytellyt menemään perus eGo akulla Pt2:sta? Kuinkahan mahtaa toimia. Mielenkiintoisen näköinen yhdistelmä ainakin tulisi
    Minä olen, ja ihan ok toimii sekä 1.8 ja 2.2 ohmin atopäillä, sen korkeammilla tulee turhan veltot höyryt kyllä...

    Varmaan silti paremmat höyryt saa tehokkaammalla vehkeellä, mutta kyllä tämä perusegonkin nokassa ihan suht hyvin vielä pöhisee.

     
     
  2. #302
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3
    Tuota Protank 2:sta ajattelin nyt kun alkuun homma polkastiin eGo T 900mAh ja nokassa Innokin IClear 16 aika laiskahan tämäkin on eikä oikein konnon höyryjä saa. Joten, saapi ehdottaa tuolle Pt 2:lle nyt sitten kaveria modi tai joku perus mikä sille nyt sitten olisi hyvä. Miinuspuolena mainittakoon tällähetkellä rajallinen budjetti, koska olenhan vielä suhteellisen noviisi tällä alalla. Mutta sanottakoon budjetiksi nyt vaikka viitisenkymppiä.

     
     
  3. #303
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Tääläkin käytetty pt2 egolla. Kyllähän se toimii 1.8ohm atopäällä. Kokeilemalla selviää osuuko omaan makuhermoon.

    ...

     
     
  4. #304
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tuuks- Näytä viesti
    Tuota Protank 2:sta ajattelin nyt kun alkuun homma polkastiin eGo T 900mAh ja nokassa Innokin IClear 16 aika laiskahan tämäkin on eikä oikein konnon höyryjä saa. Joten, saapi ehdottaa tuolle Pt 2:lle nyt sitten kaveria modi tai joku perus mikä sille nyt sitten olisi hyvä. Miinuspuolena mainittakoon tällähetkellä rajallinen budjetti, koska olenhan vielä suhteellisen noviisi tällä alalla. Mutta sanottakoon budjetiksi nyt vaikka viitisenkymppiä.
    Vamoa suosittelen. Ei ehkä akkujen ja laturin kanssa ihan tuohon budjettiin taivu, ellei sitten hommaa käytettyä. Toki joku perus lavatubekin varmasti hommansa hoitaa.

     
     
  5. #305
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Kertoisko joku viisaampi kun esim puff.fi:ssä lukee että protank2 on 2.5ohmin atomisaattorit. Tein äsken provarilla atomisaattorin mittauksen niin näyttää 2.8 mutta miksi?


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  6. #306
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Mitä halvempia atoja sen suuremmalla todennäköisyydellä näyttävät suurempia heittoja. Mutta mitäs tuo loppujen lopuksi haittaa, kerran on säädettävä modi?

     
     
  7. #307
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Juu ihmettelin vaan kun on tuo protankin mukana tukkut ato kyseessä. eihän siitä mitään haittaa ole.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  8. #308
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Mä oon kans yleismittarilla koittanu mittailla noita valmisatoja, ja aika paljon heittoja näkyy, voi olla jopa kokonainen ohmi ylöspäin. Alaspäin ei oo kyllä heittäny. Tosin epäilen että mun halpahallimittari ei oo kovin tarkka myöskään...

     
     
  9. #309
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Tänään sain kouraan kyseisen kapistuksen ja ei voi sanoo ku että on ihan helevetisti parempi ku ykkösversio :0

     
     
  10. #310
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhi5 Näytä viesti
    Tänään sain kouraan kyseisen kapistuksen ja ei voi sanoo ku että on ihan helevetisti parempi ku ykkösversio :0
    Tuota niin, millä perusteella? Itellä ainakin ykkönen toiminut koko ajan paremmin. Putsaaminen tossa kakkosessa on helpompaa mutta siihen sen paremmuus mun mielestä loppuu.

     
     
  11. #311
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    131
    Teinpä tänään pumpulista tähän wickin nii kyllä pitää sanoa että tähän mennessä (2 tankillista) pesee kyllä silican höyryn määrässä, ehkäpä jopa maussakin. Tuntu muutenkin että oli helpompi ja nopeempi tehdä ku pyöritteli eka kanthalit ruuvarin päälle. Ens viikolla ku tulee 28 gaugen kanthalia nii pääsee microcoiliakin kokeilemaan, ei onnistunu tosta 32 gaugesta mitenkään järkevästi. Samalla pikkasen isonsin viilalla ilmaaukkoja voi olla että sekin lisäsi vähän höyryn määrää, imuvastus pikkasen kyllä pienenty kun ruuvaa tankiin provariin kiinni, mutta paras tuntuu olevan ku jättää ihan snadisti irti pohjasta.

    Mitään ongelmia mulla ei oo tän kakkosen kanssa ollu verrattuna ykköseen, niin ku muilla näyttää olevan ainakaan vielä. Mitä nyt muutama susi coili ollu paketis, mutta se ei haittaa ku itse ne kuitenkin teen loppujenlopuksi. Pikkasen tässä on ehkä aavistuksen suurempi imuvastus ku ykköses mut ei mikään mullistava, enkä olisi edes siihen kiinnittänyt huomiota ellen tätä ketjua olisi selannut . Itse ainakin säännöllisesti huuhtasen vedellä kaikki osat kun vaihdan coilinkin joten sen takia ei vissiin oo tukkoon päässyt menemään. Omassa käytössä tää on korvannut boget helppoudessaan sekä on aika paljon halvempaa pyörittää omat coilit ku ostella bogeja kokoajan. Hintasekseen helvetin hyvä vehe.

    Onko kukaan muuten nähnyt missään myytävän coileihin niitä eriste rinkuloita (eli kumitattia mikä erottaa miinuksen ja plussan) erikseen?

     
     
  12. #312
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    .
    Viimeksi muokannut cim; 05.12.13 kello 21:45.

     
     
  13. #313
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Menipäs sitten PT2 rikki perjantaina töissä. Keskiputki katkesi yläpäästä ja litkut näpeille. Tuo putki on ollut tuola kyllä uudesta lähtien vähän vinossa, eli luultavasti ihan valmistus viasta kyse. Sain tankin korjattua kun vedin putken ja yläcapin puuruuvilla laminaatin pätkään kiinni, viilasin kromit saumakohdasta pois, lämmitin pikkutoholla kuumaksi ja sulatin tinaa rullalta saumaan. Ainakin vielä on kestänyt ja toimii kuin uutena.
    Toivottavasti se tina ei ole kosketuksissa nesteeseen. Eli liene mikään elintarvikeastiakelpoinen metalliyhdistelmä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wikipedia
    Monet tinayhdisteet ovat myrkyllisiä erityisesti hengitettynä. Tinan organoyhdisteet rikastuvat helposti luonnossa maaperään ja sedimenttiin. Myös ruuassa voi olla pieniä määriä tinaa, mutta pitoisuudet ovat hyvin pieniä eivätkä muodosta terveysriskiä.
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Tina
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #314
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    217
    Juotostinahan ei sinänsä välttämättä sisällä tinaa. Riippuu mitä laatua käyttää.

     
     
  15. #315
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Uuden vuoden tinat on lähinnä lyijyä.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #316
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94
    Lainaus Alkuperäinen postaaja dii Näytä viesti
    Juotostinahan ei sinänsä välttämättä sisällä tinaa. Riippuu mitä laatua käyttää.
    Tarkoititko kuitenkin lyijyä? Sitähän ei (valitettavasti) nykyisissä juotostinoissa oikeen ole.

     
     
  17. #317
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Toivottavasti se tina ei ole kosketuksissa nesteeseen. Eli liene mikään elintarvikeastiakelpoinen metalliyhdistelmä.


    Tina ? Wikipedia
    No onhan tuo kosketuksissa nesteeseen ainakin tankkia täyttäessä. Ihan Stammolin Radio Solder juotos tinaa käytin, tietääkseni lyijytöntä. Luulenpa että ei tuossa sen enempää ole myrkkyjä kuin näissä kiinalaisissa höyrytin vehkeissä muutenkin jo on

     
     
  18. #318
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    120
    Onko näille atopäille käyny sama homma ku bogeille aikonaan; paketista 4 maistuu hevomperseelle vaikka mitä ja miten koittaa höyryttää?

     
     
  19. #319
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Nyt joltain neuvvoa. mun protank ei anna imeä ilmaa läpi jostain syystä ja sen johdosta on nesteet suussa kokoajan. mikä neuvvoksi? ilma tulee läpi kun kiertää tankkia löysemmälle mutta kun kiertää kiinni ilma ei tule läpi. laitteena mulla on provari mini.


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  20. #320
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Provarissahan ei ole mitään reikiä siinä kauluksessa/renkaassa? Ei vaan ilma kierrä tarpeeksi Protankin omista reijistä.
    Auttaisko jos isontaisi reikiä Protankin basesta? Kokeile... Neulalla tms. kampeat niitä kolmea reikää.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •