Sivu 10 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 465

Aihe: Kanger Protank-2

  1. #181
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    ProtankII ollut päivittäisessä käytössä nyt jokusen viikon. Alussa tuntui että ei pelittänyt kunnolla kun hetken ja taas sai olla rassaamassa ja ihmettelemässä. Itsellä toimintaa parantaa huomattavasti kun täytön yhteydessä pesen ja kuivaan sen pohjan, johon atopää tulee kiinni. Jos tankki päässyt ihan tyhjäksi asti, pesen koko roskan ja taas pelittää mukavasti. Jos atoa ei vaihda täytön yhteydessä, ruuvaan aton irti ja paperilla pyyhin sieltä kierteistä ne mahdolliset mahlat veks. Pystyasennossa olen nykyään koittanut myös säilyttää laitosta. Ei valittamista.

    Atopäästä olen ottanut irtonaiset wickit veks. Ainakin toroilla omaan makuun parempia.

    Sellaisia huomioita. Tiedä sitten onko joku yksittäinen tekijä se suurin mutta tällä tyylillä itsellä ainakin toimii.

    EDIT: Millaisilla tehoilla tai volteilla porukka eri ohmisia vastuksia tällä ajelee?

    ...

     
     
  2. #182
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Protank II ollut käytössä muutaman viikon. Sitä ennen oli Protank I muutaman kuukauden. Molemmat toimineet varsin hyvin. Uudemmassa versiossa mulla on ollut ongelmana lähinnä tuo "pohjakorkki" joka täysin kiinni ruuvattuna ei päästä ilmaa käytännössä ollenkaan läpi Magnetolla. Twistillä toimii ihan ok. Olen käyttänyt tuota Protank I pohjaa tuossa uudemmassa. Sillä homma pelittää oikein mallikkaasti. Kai tuossa uudessa on haettu tiukempaa imuvastusta. Tilasin ylimääräsen pohjacapin Puffilta mut ei toimi sen paremmin. Käytän yleensä noita 1,8 ohmisia atoja ja mulle riittää tuommonen 7,5W tehoja.

     
     
  3. #183
    Mulla ton ProTankin kanssa tulee höyryä ihan hyvin, mutta makua ei kyllä paljoakaan. Höyry ei maistu oikeastaan miltään, ihan vähän makua on. Kartossa käytettynä maistuu ihan hyvin. Mistä tällanen voisi johtua? Neste on tosin joku 3-4kk ollut pöydällä lähes avaamattomana. Hieman siitä oli otettu kun se oli ostettu. Voiko se johtua nesteestä kun kartossa maku maistuu ihan hyvin kuitenkin?



    EDIT: Ja nyt tässä kaupanpäälle alkoi vielä vuotamaan uudestaan.... Tankissa oli hieman nestettä pohjalla ja lisäsin sinne hieman lisää. Nestettä oli vähän yli puolenvälin eikä nestettä joutunut keskiputkeen täytössä. Silti se alkoi vuotamaan atomisaattoripäästä minkä laitan ego akkuun kiinni jolloin ego akun liitosnapa oli ihan nesteessä. En tajua mikä tuota tankkia vaivaa... Nyt on kaikki osat lämpimässä vedessä likoamassa.
    Viimeksi muokannut steamer420; 22.10.13 kello 19:18.

     
     
  4. #184
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Protank II ollut käytössä muutaman viikon. Sitä ennen oli Protank I muutaman kuukauden. Molemmat toimineet varsin hyvin. Uudemmassa versiossa mulla on ollut ongelmana lähinnä tuo "pohjakorkki" joka täysin kiinni ruuvattuna ei päästä ilmaa käytännössä ollenkaan läpi Magnetolla. Twistillä toimii ihan ok. Olen käyttänyt tuota Protank I pohjaa tuossa uudemmassa. Sillä homma pelittää oikein mallikkaasti. Kai tuossa uudessa on haettu tiukempaa imuvastusta. Tilasin ylimääräsen pohjacapin Puffilta mut ei toimi sen paremmin. Käytän yleensä noita 1,8 ohmisia atoja ja mulle riittää tuommonen 7,5W tehoja.
    Neulalla tms. voit avartaa niitä kolmea reikää niin ilma liikkuu paremmin.

     
     
  5. #185
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    106
    evodin plussa tappi on hieman erillainen kuin protankin oma... katsoppas tarkkaan. itse hoksasin saman muutama viikko sitten.
    Joskus se vaan vituttaa, ja joskus se vituttaa vaan vituttaa enemmän

     
     
  6. #186
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Mulla ton ProTankin kanssa tulee höyryä ihan hyvin, mutta makua ei kyllä paljoakaan. Höyry ei maistu oikeastaan miltään, ihan vähän makua on. Kartossa käytettynä maistuu ihan hyvin. Mistä tällanen voisi johtua? Neste on tosin joku 3-4kk ollut pöydällä lähes avaamattomana. Hieman siitä oli otettu kun se oli ostettu. Voiko se johtua nesteestä kun kartossa maku maistuu ihan hyvin kuitenkin?

    EDIT: Ja nyt tässä kaupanpäälle alkoi vielä vuotamaan uudestaan.... Tankissa oli hieman nestettä pohjalla ja lisäsin sinne hieman lisää. Nestettä oli vähän yli puolenvälin eikä nestettä joutunut keskiputkeen täytössä. Silti se alkoi vuotamaan atomisaattoripäästä minkä laitan ego akkuun kiinni jolloin ego akun liitosnapa oli ihan nesteessä. En tajua mikä tuota tankkia vaivaa... Nyt on kaikki osat lämpimässä vedessä likoamassa.
    Jotkut nesteet todellakin vain toimii toisilla laitteilla paremmin. Tiedä sitten mistä johtuu. Nallekarkki ei esim nois tavallisis clearois maistu juuri miltään kun taas protank 2:ssa maku on hyvinkin runsas ja vivahteikas. Kartoissa taas tuntuu välillä, että ne eniten karstoittavat toimii niissä

    Kannattaa kattoo onko sen atopään pohjassa olevat osat kunnolla kiinni. Itse hain enemmän makua ensin ottamalla toisen makuwickin pois mutta kusi heti. Näinollen kokeilin ottaa sen pienen kumireunuksen sieltä mikä tulee vastuspaketissa sen ja keskiputken seuduille ja sen jälkeen oon aina ottanut pois. Toi on myös siitä hämmentävä laitos, et se reagoi lämpötilan muutoksiin tosi helposti. Kerran jätin kylmään autoon ja kun seuraavan kerran käytin niin kurlas. Toisella kerralla jätin sen auringonpaisteeseen ja taas sama pasaka.
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  7. #187
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Jopas tämä pro tankki heräsi eloon nemesiksen nokalla, on kuin eri tankki, toimi myös k101 nokalla mutta nyt myös nesteiden maut ja höyryn määrä tuplaantuivat. Näköjään tuollakin merkitystä minkä nokassa tankkia käyttää.

     
     
  8. #188
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Se ilmansäätö (nemmy) on oikeesti hyvä olla tän kans ja varmaan olis muidenkin clearojen kanssa.

     
     
  9. #189
    Höyrykonkari Kottonmouth's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    100
    2,2ohmin vastuksia tässä käytellyt ja 4,2-4,4 volttia tuntuu omaan suuhun antavan parhaat maut ja kurkkutuntumat


    Joyetech Delta II, Subtank Mini, IPV Mini, KFL+, Diablo Reaver

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    En jaksa lukea koko ketjua läpi mutta vituiks on mennyt koko plootank! Alussa ilma kulki ja höyryä tuli kunnolla piiiitkän aiiiiiikaaa ja nyt ei sitten millään mielellään anna höyryä.....on kun paksua pirtelöä ohuella pillillä vetelis ja siihen sit ohuet haikut.

     
     
  11. #191
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ja sähän OLET katsonut, että saa ilmaa?
    KGO & Twist

     
     
  12. #192
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Siis millä tavalla? Mikä sen estäisi jos samalla lailla toimin kuin ennenkin monta kuukautta pelitti hyvin ja nyt viimeiset kaks viikkoa nitkutellut päin sitä kuuluisaa ja samat soosit tankissa mutta tulosta ei tule.

     
     
  13. #193
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No kun nuo oireet puhuvat juurikin siitä, että ilma ei kulje kunnolla, taitaa kurlatakin helposti noin tiukalla imulla?
    KGO & Twist

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Kyllä! Jos pipe saucea laittaa niin kurlaus on taattu. Muutoin on hentoa haikua......onkos tuohon joku vippaskonsti että ilma kulkee~.

    -Hyvästi helppo elämä

     
     
  15. #195
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kokeilet ostaa uuden ja jos se toimii, vertailla silmämääräisesti eroja?
    Kakkosversion kanssa tuota tukkoisuutta on reportoitu paljon, ykkösellä ei niinkään.
    Yksi optio olisi ostaa Puritank irkku-esmokelta, joka on periaatteessa ykkönen vaihdettavalla Drip tipillä.
    KGO & Twist

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    No jos se sillä lähtee niin irkkuostos on taattu! Tuota kerrottiinko niissä raporteissa mikä 2 ssa mättää?

     
     
  17. #197
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Noissa basen ilmaurissa ilmeisesti jotain vikaa, sen tarkemmin tuota selvittänyt.
    Tosin tuossa sun tapauksessa jotain muuta vikaa, koska toimi.
    Vielä tuli mieleen se, että modin keskinapa voinut painaa atopään napaa alas. Kokeile vielä sitä nostaa vähäsen josko auttaisi.
    KGO & Twist

     
     
  18. #198
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cim Näytä viesti
    En jaksa lukea koko ketjua läpi mutta vituiks on mennyt koko plootank! Alussa ilma kulki ja höyryä tuli kunnolla piiiitkän aiiiiiikaaa ja nyt ei sitten millään mielellään anna höyryä.....on kun paksua pirtelöä ohuella pillillä vetelis ja siihen sit ohuet haikut.
    .????? Ootkos vaihatanut atopäätä koska! Jos on jo niin karstanen ettei pelitä?

     
     
  19. #199
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Isonna basen ilmareikiä neulalla tms.?

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Olen vaihdellut! Jopa liian tiheään lompakon puolesta......1 tankillisen jälkeen alkaa sit jumitus. Voi olla muuten karstoitusta siinä mielesä että mul on suht paljon makutiivaria nesteessä koska mulle tehtiin pienimuotoinen korvaleikkaus keväällä ja sanoivat että osa makuaisteista saattaa muuttua tai sitten hieman menettää ja siksi laitan aika paljon makua n.15-20 prossaa).

    Nostin sitä napaa mutta ei juurikaan muuttunut höyryt. Ehkä aavistuksen mut ei radikaalisti.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •