Sivu 8 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #141
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Metallinen kaivannee pakastusmenetelmää, jota en ole sitäkään vielä kokeillut.
    [/quote]

    Pakkasessa mullakin on ollut pari päivää Smok:n metallinen dual coil carto, jos huomena sulattelis ja testailis sitä.

    Kahvin maut tuntuisi jumittavavan carton melko noppeesti mutta testataan josko pakastamisella taas toimis.

    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  2. #142
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Makuasioita näemmä nämä tuttiasiat.
    Itse olen sitä mieltä, että Smok eGo DCC:n musta littana kumitutti on paras tutti ikinä.

    En voi sietää mitään pyöreetä kovaa isoa muovinpalaa suussa. Lähinnä pyöreys ja koko haittaa...nämä siget kun ovat enemmän polttelutyyliltä piippuja kuin savukkeita.

    eGo:n littana tutti menee korvikkeena tällä hetkellä. Drip tippiä en enää suuhun tunge. Drippaan mieluummin suoraan atosta, niin tuntuu edes kaukaisesti isolta sikarilta, josta saa tujakat savut.
    että semmoista...

     
     
  3. #143
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Ups, onnistuin sitten polttamaan tuon toisen testimegacartoni. Makua vain tuli niin tasaisesti loppuun asti ettei osannut edes pelätä. Ilmeisesti se kostutus kannattaa muistaa

     
     
  4. #144
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    86

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Siitä "anustapista" sipaisee saksilla n. puolet pois ja tuuppaa reikään 510 driptipin, voilaa!
    Sopii hienosti, nyt on paljon parempi !

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    LAVA, DCT+KGO 1. VR Kentucty applewood
    ---------------------------------------------------------------

     
     
  5. #145
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Pakastin Smok:n dual coilin (2 pvä) ja juuri sulatin sekä puhaltelin akkupäästä rojua pois.
    Uutta nestettä sisään ja testausta niin ei oikein toiminut.. hieman antoi höyryä mutta tosi minimaalista.

    Syy voi olla että tuolla on höyrytelty Vermillionin Cafea joka varmaan tukkii carton hyvin kun tavara on melkoisen mustaa tervaa.

    Että semmosta..
    "Huumoria" Ismo Leikola - Joku Keksi P**spanon
    http://www.youtube.com/watch?v=Rz_3D...eature=related

     
     
  6. #146
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mistähän mahtaa johtua että pari cartoa mitä mulla on nyt antaa ehkä viidet henkoset jonka jälkeen tuntuu siltä niinkuin suuhun tulisi jotain lämmintä öljyä ja taas vähän ajan päästä cartot toimii, sitten taas yllättäen tulee tää että höyryt ei oikeen tunnu miltään yms yms?

     
     
  7. #147
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    9

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Terve taas!
    Oon nyt pari viikkoa käyttänyt mega dual coil cartomizereita ja voin suositella kaikille Niin alottelijoille kuin kokeneille.
    Parasta on kun ei tarvitse olla täyttämässä tai vaihtelemassa nesteitä koko ajan. Vanhalle himoröökaajalle helpoin vaihtoehto.

    http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...oil-cartomiser


    Kohta kuukaus ilman röböä! Tsemiä kaikille muillekin!

     
     
  8. #148
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    9

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Mistähän mahtaa johtua että pari cartoa mitä mulla on nyt antaa ehkä viidet henkoset jonka jälkeen tuntuu siltä niinkuin suuhun tulisi jotain lämmintä öljyä ja taas vähän ajan päästä cartot toimii, sitten taas yllättäen tulee tää että höyryt ei oikeen tunnu miltään yms yms?
    Puhalla reiästä litkut pois jos tulee mönjää suuhun.

    Höyry ei tunnu miltään? Mulla itellä on ainakin ollu helvetin epätasalaatusia kaikki cartot/atomisaattorit elikkä yksinkertasesti osa vaan on paskoja ja osa toimii hyvin. Kun vehkeet valmistetaan Kiinassa niiltä ei voi odottaa huippulaatua. Kandee ostaa kaikkea aina isomäärä ja heittää suosiolla huonot roskiin. Tulee silti halvemmaksi kun rööki ja terveellisemmäks(tai ainakin vähemmän epäterveelliseks).

     
     
  9. #149
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Jos näitä pakastelee niin kummastaka päästä tarvitsee puhallella puhtaaksi? Vai kunhan johonkin puhaltaa?

     
     
  10. #150
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja sami Näytä viesti
    Jos näitä pakastelee niin kummastaka päästä tarvitsee puhallella puhtaaksi? Vai kunhan johonkin puhaltaa?
    itte oon sieltä akkupäästä puhaltanu ylimääräset putkesta pois. toki joku paperi alle, muuten sotkee.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #151
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    13

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Hei nyt on jotai hämärää tilasin smok dual coil cartomiserin ja mulla on patterina ego. Täytin sen ja aluks se vuoti hulluna ja sitte höyryttelin nii se maistu sukkahieltä eikä vissii tullu oikein höyryä mutta alko yskittään paljon. Nesteenä kentucky applewood vermillion riveriltä

     
     
  12. #152
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajar Näytä viesti
    Hei nyt on jotai hämärää tilasin smok dual coil cartomiserin ja mulla on patterina ego. Täytin sen ja aluks se vuoti hulluna ja sitte höyryttelin nii se maistu sukkahieltä eikä vissii tullu oikein höyryä mutta alko yskittään paljon. Nesteenä kentucky applewood vermillion riveriltä
    Meniköhän se överiksi se täyttö? Itse laitan jonkun tutin (esim. tankki tai muu "astia" akkupäähän, ja sitten varovasti neulalla ruiskutan nestettä vanuun alhaalta ylöspäin täyttäen. Sitten kun alkaa kosteutta näkyä vanussa, niin vaihdan neulan paikkaa.

    Lopuksi puhallan karton yläpäästä mahdolliset ilmaputkeen vuotaneet ylijäämät karton pohjassa olevaan astiaan. Homma on hyvä, kun valo näkyy läpi karton keskiputkesta. Usein ei tule niitä ylijäämiäkään, hommaan harjaantuu.

    Keskiputkessa ei saa olla lientä! Mutta sen saa kyllä pois puhaltamalla astiaan tai paperiin.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #153
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    13

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajar Näytä viesti
    Hei nyt on jotai hämärää tilasin smok dual coil cartomiserin ja mulla on patterina ego. Täytin sen ja aluks se vuoti hulluna ja sitte höyryttelin nii se maistu sukkahieltä eikä vissii tullu oikein höyryä mutta alko yskittään paljon. Nesteenä kentucky applewood vermillion riveriltä
    Meniköhän se överiksi se täyttö? Itse laitan jonkun tutin (esim. tankki tai muu "astia" akkupäähän, ja sitten varovasti neulalla ruiskutan nestettä vanuun alhaalta ylöspäin täyttäen. Sitten kun alkaa kosteutta näkyä vanussa, niin vaihdan neulan paikkaa.

    Lopuksi puhallan karton yläpäästä mahdolliset ilmaputkeen vuotaneet ylijäämät karton pohjassa olevaan astiaan. Homma on hyvä, kun valo näkyy läpi karton keskiputkesta. Usein ei tule niitä ylijäämiäkään, hommaan harjaantuu.

    Keskiputkessa ei saa olla lientä! Mutta sen saa kyllä pois puhaltamalla astiaan tai paperiin.
    Joo taisin vähän liian tunteella ruiskutella tuolta pullosta. Mää kattoin jotain ohjevideota, jossa näytti että se ois ampunu sitä samalla tavalla. Ja kokeilin nyt ekaa kertaa tota kentucky applewood joka on kai osittain tupakkamaku nii onko ne yleensä sukkahien makusia/hajusia?

     
     
  14. #154
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Ei applewood minusta maistu sukkahieltä, ei tosin ihan tupakaltakaan. Tupakkamainen aromi ja häivähdys omenaa siinä on kyllä. Toinen testaamani "tupakkamaku" RY4 onkin sitten supermakeaa eikä oikeastaan edes muistuta tupakkaa etäisesti.

     
     
  15. #155
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    18

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Uuuh. 24mg nesteet on hitusen liian vahvoja Smokin ego mega dual coilille, ainakin itselleni. Ei ollu ennen tullu hiki höyrytellessä muutaman pitkän henkosen jälkeen.
    Mitäköhän tuolle nyt tekis, kun mieluusti höyryttelisin pidempiä sessioita... Lantraus vie varmaan maun pois.

     
     
  16. #156
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mozez Näytä viesti
    Uuuh. 24mg nesteet on hitusen liian vahvoja Smokin ego mega dual coilille, ainakin itselleni. Ei ollu ennen tullu hiki höyrytellessä muutaman pitkän henkosen jälkeen.
    Mitäköhän tuolle nyt tekis, kun mieluusti höyryttelisin pidempiä sessioita... Lantraus vie varmaan maun pois.
    Lantraa saman nesteen miedommalla versiolla. Itsellä on 6mg nestettä 24mg:n lantraukseen, teen niistä 18mg...

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #157
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    18

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Lantraa saman nesteen miedommalla versiolla. Itsellä on 6mg nestettä 24mg:n lantraukseen, teen niistä 18mg...

    Toki tekisin noin, mutta elän vielä etsikkoaikaani, eikä minulla ole samoista nesteistä mietoja vahvuuksia. 36mg löytyis, mutta tarkoitus ei kai kuitenkaan ole pyörtyä
    Suosikit on vielä hakusessa, niiden löydyttyä hankin toki monia vahvuuksia eri tyyppisille höyrystimille.

     
     
  18. #158
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mozez Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti

    Lantraa saman nesteen miedommalla versiolla. Itsellä on 6mg nestettä 24mg:n lantraukseen, teen niistä 18mg...

    Toki tekisin noin, mutta elän vielä etsikkoaikaani, eikä minulla ole samoista nesteistä mietoja vahvuuksia. 36mg löytyis, mutta tarkoitus ei kai kuitenkaan ole pyörtyä
    Suosikit on vielä hakusessa, niiden löydyttyä hankin toki monia vahvuuksia eri tyyppisille höyrystimille.
    Ilman muuta joudut heti tilaamaan miedompia versioita noista, jos nuo meinaat saada käytettyä. Ihan sama mitä ne myöhemmät lempparit sitten on, mutta jo ostetut on toki höyrytettävä! Itsekin tilasin ne 6mg nesteet jälkitilauksena...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #159

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Keskusteluun liittyen Smok DC vs Boge LR - Post-mortem examination @ Kuvia-thread
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Aika suurta laatuvaihtelua noissa on (sekä libertyn että peleonin dc kartot). Osa kestää hyvinkin pitkään (esim. viikon), osa taas muuttuu tukkoiseksi parissa päivässä. Tai ehkä käyttötapa vaikuttaa tuohon jotenkin?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •