Sivu 32 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22282930313233343536 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #621
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    5V pöhisee tämä jo ihan kivasti

     
     
  2. #622
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Aikas tarkkaan on kytkin mitoitettu, 3,3 A riittää just eikä melkein.
    KGO & Twist

     
     
  3. #623

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Olen aikaisemmin ollut melko lailla pettynyt noihin SmokTechin dual coileihin, jotka ovat tulleet tankkien mukana. Kaikki saamani ovat siis olleet 1,5 ohmin resistanssilla. Nyt joudun hieman pyörtämään puheitani näistä kartoista.

    Penkoessani höyryttelyrojuja huomasin muutaman marraskuussa Velholta tilaamani 2,5 ohmisen version. Tuolloisten, pelkkien eGo-akkujeni kanssa näillä ei tehnyt yhtään mitään ja niinpä kartot olivatkin unohtuneet kaapin perälle. Yksi piti ottaa nyt kokeilukäyttöön: kaksi reikää kylkeen, karto tankkiin ja nesterituaalit päälle. Yllätys oli suuri, kun tämä DC toimii oikein hyvin! Kyseessä on siis Dual Coil XL Cartomiser 2,5 ohmisena versiona, MadVapesin boksissa 5,2 voltilla. Nesteenä on PSV:n Jane's Wild Juices (16mg), joka myöskin on jäänyt "kaapin perälle", kun en aikaisemmin ole saanut siitä näin makoisia höyryjä irti.

     
     
  4. #624
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tuli Lipertyltä.http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=149. Duol Coil ego 1.8 ohm kangereita olin yllättynyt maku höyry ja lämpö kuin pikkuveljessä mainioita, pesee smokin mielestäni maussa ja höyryn lämmössa 6-0. Oli muuten loppu kun nyt katsoin ei löytynyt edes sivuilta? Pistin Viljamilta kyselyn tuleeko lisää, PAHUS ostin vain kaksi.

     
     
  5. #625
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Tuli Lipertyltä.http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=149. Duol Coil ego 1.8 ohm kangereita olin yllättynyt maku höyry ja lämpö kuin pikkuveljessä mainioita, pesee smokin mielestäni maussa ja höyryn lämmössa 6-0. Oli muuten loppu kun nyt katsoin ei löytynyt edes sivuilta? Pistin Viljamilta kyselyn tuleeko lisää, PAHUS ostin vain kaksi.
    Mulla on niitä tällä hetkellä 9. Pitäisiköhän huutokaupata?
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  6. #626
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Re: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Peleonilta löytyi ainakin saman näköisiä 6ml horizontal coil eGo cartoja. Epäilen olevan samoja mitä oli LF:llä, joten tilasin. Eivät ole kyllä ihan yhtä halpoja, mutta eivät kalliitakaan.

     
     
  7. #627
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Niin joo, lupasin joskus laittaa arvostelua noista Ego Dual Coileista ( http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...rtomisers.html )
    Yhdellä lauseella? Aivan paskoja.

    En tiedä sattuiko kaikki 5 jotka tilasin, olemaan jotain susierää, vai onko noi vaan tommosia, mutta eipä tarvi toiste tilata. Nestettä menee ehkä 2.5-3 ml (60-70 tippaa) ja tästä saa imutultua siedettäviä höyryjä ~2min, jonka jälkeen pitää jo lisäillä nestettä. Lisäksi keskiputki alkaa tukkeutumaan jo ensimmäisen täytön jälkeen, ja päivän käytettyä putki onkin jo melkein tukossa. Yritin tuota hoonailla mutta keskiputki on vaan liian heikkoa materiaalia, se vaan ei pysy kuosissa.

    Höyryntuotto toimiessaan ihan kohtalainen, mutta ei hyvä. Maku toimiessaan ihan jees, mutta esim bogeen verrattuna ei hyvä. Höyry on lämpimämpää kuin bogesta, about samaa luokkaa kuin EMDCC.stä. Akkuja nämä kuluttavat nopeasti.

    5 tuli tilattua ja jokaiselle annoin tsänssin mutta kun ei niin ei.

    -- Vaikka kuinka haluaisin niin eipä näitä voi suositella. Toki nämä olivat vain minun kokemukset. Jos jollain muulla toimii, good for ya!

     
     
  8. #628

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Morjes!
    Olen tässä mietiskellyt parasta cartoa DCT-tankkieni kaveriksi. Höyrytellyt olen parisen kuukautta ja käytössä ollut nämä Bolt kitin (510 kierre) mukana tulleet Smok Techin lr cartot. Kuitenkin houkutellut tilata seuraavaksi Bogen XXL kartoja. Smok Techissä olisi hyvä puoli tietysti kartoissa oleva kaulus.
    Onkohan nämä Boge XXL cartot yhtä hyviä kuin paljon kehutut lyhyet Boget?
    Mielipiteitä kaivattaisiin mikä näistä olisi paras vaihtoehto, Smok Tech DCT vai Boge XXL, taikka tankkien lyhennys Bogen normaalikartoihin sopiviksi.

     
     
  9. #629
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Re: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tzar Ko Näytä viesti
    Peleonilta löytyi ainakin saman näköisiä 6ml horizontal coil eGo cartoja. Epäilen olevan samoja mitä oli LF:llä, joten tilasin. Eivät ole kyllä ihan yhtä halpoja, mutta eivät kalliitakaan.
    Pistätkö linkkiä? En kyllä löytännyt, sen verran puusilmä. Tilaisin myös muutaman.

     
     
  10. #630
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Smok Tech DCT:t parhaat mielestäni.Bogeja olen kokeillut,mutta niin sekalaatusta kamaa,että en tankkiin laita enään ikinä vaikka muuten käytänkin.Nytkin tankissa sama DCT carto jo toista kuukautta ja toimii.

     
     
  11. #631
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Niin joo, lupasin joskus laittaa arvostelua noista Ego Dual Coileista ( http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ka...rtomisers.html )
    Yhdellä lauseella? Aivan paskoja.

    En tiedä sattuiko kaikki 5 jotka tilasin, olemaan jotain susierää, vai onko noi vaan tommosia, mutta eipä tarvi toiste tilata. Nestettä menee ehkä 2.5-3 ml (60-70 tippaa) ja tästä saa imutultua siedettäviä höyryjä ~2min, jonka jälkeen pitää jo lisäillä nestettä. Lisäksi keskiputki alkaa tukkeutumaan jo ensimmäisen täytön jälkeen, ja päivän käytettyä putki onkin jo melkein tukossa. Yritin tuota hoonailla mutta keskiputki on vaan liian heikkoa materiaalia, se vaan ei pysy kuosissa.

    Höyryntuotto toimiessaan ihan kohtalainen, mutta ei hyvä. Maku toimiessaan ihan jees, mutta esim bogeen verrattuna ei hyvä. Höyry on lämpimämpää kuin bogesta, about samaa luokkaa kuin EMDCC.stä. Akkuja nämä kuluttavat nopeasti.

    5 tuli tilattua ja jokaiselle annoin tsänssin mutta kun ei niin ei.

    -- Vaikka kuinka haluaisin niin eipä näitä voi suositella. Toki nämä olivat vain minun kokemukset. Jos jollain muulla toimii, good for ya!
    Mahtaako olla sama tuote kyseessä? Nämä Lipertyn oli Kangereita, eli vaaka vastukset putkesta ei näy lankaa.

     
     
  12. #632
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Re: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Pistätkö linkkiä? En kyllä löytännyt, sen verran puusilmä. Tilaisin myös muutaman.
    http://www.peleon.pl/category.php?id_category=262

     
     
  13. #633
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    34

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Kuinkas kauan tollaseen Smokin dual coil kartoon kestää nesteen kunnollinen imeytyminen? Tänään olen pitkin päivää ladannut vanuun nallekarkkia, niin että varmaan 40 tippaa mennyt yhteensä ja akkupäästä on tullut useita tippoja yli. Silti vieläkin kurkkuun tulee imiessä kamala tunne niin kuin kuiva karto tekee (?) ainakin kahden päivän höyryttelykokemukseni perusteella.
    Laite: Riva 510 - Carto Deluxe (Boge)

     
     
  14. #634
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Spege Näytä viesti
    Kuinkas kauan tollaseen Smokin dual coil kartoon kestää nesteen kunnollinen imeytyminen? Tänään olen pitkin päivää ladannut vanuun nallekarkkia, niin että varmaan 40 tippaa mennyt yhteensä ja akkupäästä on tullut useita tippoja yli. Silti vieläkin kurkkuun tulee imiessä kamala tunne niin kuin kuiva karto tekee (?) ainakin kahden päivän höyryttelykokemukseni perusteella.
    No, itse täytän niin että pistän pyöreän hammastikun putkeen siihen valkoiseen yläpäässä sitten juissia piripintaan annan imetyä ja lisää, kunnes alkaa tulla läpi. Ja annan huilia rauhassa vartin verran. Tämä minun tapa.

     
     
  15. #635
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tai sitten noissa 14650 megoissa kortsu alle ja kaadetaan kunnes ei enää laske.
    KGO & Twist

     
     
  16. #636

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Onkohan kellään kokemuksia Dual Coil Atomisaattoreista?
    http://www.cloudsofvapor.com/store/1...er-15-ohm.html

    Melkoisen mielenkiintoinen idea. Tollasella vois varmaan saada aika hyvät höyryt varsinki korkeemmilla volteilla? Kyllähän nuo sitten kustantaakin...

     
     
  17. #637
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mielenkiintonen pakkaus, eikä tuo nyt niin kamalasti maksa. Paljon on kehuja alla olevissa kommenteissa.

     
     
  18. #638

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Paljonko te suunnilleen saatte imettyä smoktechillä nestettä ennenkuin karto menee vaihtoon? Tuntuu että parissa omassa on ollut hieman mieleeni turhan "lyhyehkö" elinkaari. Pohdiskelen vaan että olenkohan antanut mennä liian kuivaksi ja käräyttänyt vai odotinko vain vähän liikoja

     
     
  19. #639
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    3 kuukautta ja toimii vieläkin.Keitetty muutaman kerran.

     
     
  20. #640
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    No, itse täytän niin että pistän pyöreän hammastikun putkeen siihen valkoiseen yläpäässä sitten juissia piripintaan annan imetyä ja lisää, kunnes alkaa tulla läpi. Ja annan huilia rauhassa vartin verran. Tämä minun tapa.
    Toimiiks toi oikeesti? Aikas näppärää

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •