Sivu 15 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 511121314151617181925 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 755

Aihe: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

  1. #281

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    "Pakko" kommentoida , mieluummin koskisin nimenomaan carton keskinapaan, koska siellä on vastassa vastuskierukan muodostama "vieteri", joka ottaa liikkeen vastaan rikkoutumatta. Akun puolella sensijaan on keskinavassa tinattuna kiinni hyvin ohut yksisäikeinen johdin. Se katkeaa tinauksen reunasta kun liitosta heiluttelee. Ei ensimmäisellä kerralla, mutta muutaman kerran jälkeen tilanne on huono.

    Jos carton vaikka saisikin vioitettua, sen voi heittää pois. Mutta akku, no jaa, voi senkin heittää pois .
    Jaa.a , voit olla oikeassa. Itselläni tosin kävi köpelösti erään carton kanssa kun kikkailin sen navan kanssa...
    Olen sittemmin neppaillut akkujen napoja... Mutta pitää testata uudestaan carton napa homma, jos tulee tarvetta..

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Jaa.a , voit olla oikeassa. Itselläni tosin kävi köpelösti erään carton kanssa kun kikkailin sen navan kanssa...
    Mulla on toiminut yhtä cartoa lukuunottamatta carton päästä säätäminen. Sitä yhtä tuli nostettua vissiin ainakin kaksi täyttä kierrosta, muihin on riittänyt aina esim. 1/2 krs säätö.

    Mun lempimodina on e-power, jossa ei saa nypittyä keskiosaa, joten ei ole vaihtoehto. En ole kokeillut liikkuuko bombsellissä keskiosa, kun ei ole ollut tarvetta.

     
     
  3. #283
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    14

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Kiitoksia kaikille auttaneille! Jätin toimimattoman carton yöksi töihin ja nyt aamulla päätin vielä testaa sitä ennenkuin rupean mitään napoja säätämään niin täähän toimii kuin junan vessa. Hyvät höyryt ja tätä ei varmaan tartte kauheen usein täytelläkään. Oon noita LR atoja käyttäny niin vuorokaudessa kuluu se 2-3 tankillista niin ei tätä cartoa varmaan tartte ainakaan kun kerran päivässä täytellä. Mikähän siinä sitten eilen oli, täytinköhän sen liian märäksi vai mitähän?

     
     
  4. #284
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    43

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahis Näytä viesti
    Kiitoksia kaikille auttaneille! Jätin toimimattoman carton yöksi töihin ja nyt aamulla päätin vielä testaa sitä ennenkuin rupean mitään napoja säätämään niin täähän toimii kuin junan vessa. Hyvät höyryt ja tätä ei varmaan tartte kauheen usein täytelläkään. Oon noita LR atoja käyttäny niin vuorokaudessa kuluu se 2-3 tankillista niin ei tätä cartoa varmaan tartte ainakaan kun kerran päivässä täytellä. Mikähän siinä sitten eilen oli, täytinköhän sen liian märäksi vai mitähän?
    Ei sitä voi täyttää liian märäksi. Keskireijän pitää tosin jäädä auki. Sen voi puhaltaa akun päästä auki ja tarkistuksena voi katsoa, että valo näkyy keskireijän läpi.

     
     
  5. #285
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Onneksi tuli luettuä tätä foorumia ja paljon ennenkuin hommasi vermeitä. (GreenSmoke erehdystä ei lasketa eihän)

    Tänään kävin läjän smokin kartoja noutamassa, postista tuli Halon nesteitä. Pistin Tribecaa muhimaan yhteen kartoon ja menin tirsoille. Tiputrelin reilut 100 tippaa pipetillä vanun päälle reunoja myöten tasaseen tahtiin, odottelin hetken ja kun alko kartosta tulla läpi, keräsin pisarat talteen ja täytin vielä vähän lisää. Kun alko samantien puskee läpi sitä mukaa ku tiputteil olikin homma valmis. Jätin valumaan ylimääräset ja karton tosiaan muhimaan pariks tunniks. Varmaan huomenna toimii vielä paremmin.

    Toimi ku unelma, mieletön höyry ja maku. Ei maistu normi ego tankki miltään kyllä enää.


     
     
  6. #286
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    3

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Mikähän on vikana kun tuli toissapäivänä postista smok techin dual coil-cartoja ja libertyflightsin 1000mAh kopioegoakku, ja höyryä tulee kyllä mukavasti, mutta tuntuu että kaikki nesteet maistuu melkolailla samalta, hyvin pienin eroin. Täytin muutaman karton eri nesteillä, nesteet tilasin libertyltä kans, oli tuota XO sarjaa. Täytin jokasen tuolla kondomimetodilla ja kyllä niitten täynnä pitäs olla. Vai paraneeko maku vain ajan myötä?

     
     
  7. #287
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Libertyn sivuilla lukee, että sekoittavat XO-nesteet vasta tilatessa, ja että ne ovat todennäköisesti parhaimmillaan pienen kypsymisen jälkeen. Ainakin oman XO Peach Melban maku kasvoi sitämukaa kun putelin antoi vain olla.

     
     
  8. #288
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Hyvää huomenta. Kohta pitää korkata bisse ja lähteä pikkujouluhin, kyllä aamu yhdeltä, älkää edes kysykö!

    Mutta asiaan...

    EN nyt näin noviisina ihan ymmärrä miten tätä DualCoil cartomaizeria oikeen käytetään? Siis täyttö on hallussa mutta itse käyttö nyt tökkii.
    Mulla on tommonen 900mHa usb läpivienti akku (eGo) ja siinä toi karto kiinni.
    Nesteet ollut hautumassa koko päivän. Otampa ihan lyhyet pikku tötsyt (1 sec imasu):

    Hyvää höyryä naminami bumtsibum.
    Odotan 10sec, otampa toiset tötsyt, nyt vähän pitemmät (2sec imasu), hmmm. hyöryä juu mutta maku on jossain.
    Odotan taas 10sec, otampa vielä tötsyt, (3sec), maistuu todella palaneelta ja pahalta.
    Odottelen 10min, otan pienet lyhyet tötsyt (1sec) maistuu taas hyvältä.

    eGon tankin kanssa sain "pumppailla" aton tulikuumaks enneku alko maistuu palanut. Eikös tällä kartolla voi vetää pitkiä höyryjä? Pitkät maistuu aina palaneelta ja kirvelee keuhkoissa ku wanha työmies (jos joku on tuota rajua analogista koskaan päässyt maistamaan )

    Karto ei tasan ole kuiva, ihan märkä, yks tippa lisää ja tulee samantien läpi. Myös keskiputki on puhdas, kattelin tuhat ja yks videota miten karto täytetään.
    Jäi kattomatta miten sillä höyrytellään ???

    Nesteenä siis edelleen Halo Purity Tribeca 18mg

     
     
  9. #289
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sigge Näytä viesti
    kaunko teillä kestää nuo dual coilit ennen kuin alkaa tuntua ettei enää irtoa kunnolla ? itsellä ei mene kuin pari päivää kun alkaa tuntua tukkoiselta ja makua ei tule enää niin hyvin ja sekin tuntuu vaikuttavan kestoon mitä nestettä käyttää, onko joku keksinyt toimivaa puhdistus tapaa ? toi pakastaminen ei mulla toiminut.
    Pelkällä vg:llä menee helpommin tukkoon, mutta keskireikään puhaltelun pitäis silti auttaa. Kestoaika on suurinpiirtein 3 viikkoa, riippuen yksilöstä.

    Puhdistukseen ei auta keittäminenkään, koska hajottaa mokoman. Tämä http://www.smoktek.com/CartomizerAto...ons_p_107.html toimii, kunhan liittää siihen Driptipin (DTeGoB) esimerkiksi täältä http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7707. Älä vaan tilaa tätä http://www.smoktek.com/Drip-tip--bla...Echo_p_79.html. Se istunut yhteenkään Smokin Megaan.

    Puhdistussetti tuli viikossa perille ja on hyvä, mutta jos haluaa päästä halvemmalla niin hommaat vaan sopivan kokoisen putkenpalan jostain liiteristä Ja muista käyttää kuumaa vettä, ei kiehuvaa.
    Onko tosiaan näin, että mega dual ei kestä keittämistä? Mitä sille tapahtuu? Olen keräillyt erilaisia käytettyjä kartoja (joo itse käyttänyt) jemmaan kun alkaa maistumaan pahalle ja ajattelin jossain vaiheessa tehdä niistä keiton. Jossain ohjeissa oli juutuupissa neuvottu miten kartot keitetään (niin kuin se eroaisi kananmunan keittämisestä).

     
     
  10. #290
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    eGon tankin kanssa sain "pumppailla" aton tulikuumaks enneku alko maistuu palanut. Eikös tällä kartolla voi vetää pitkiä höyryjä? Pitkät maistuu aina palaneelta ja kirvelee keuhkoissa ku wanha työmies (jos joku on tuota rajua analogista koskaan päässyt maistamaan )
    Kyllä mulla pystyy hyvin imuttamaan pitkiäkin vetoja, PG ja PG/VG 50/50 -nesteitä olen vedellyt.

    Työmies on mun "urani" lähtökohta! 16 vuotiana vetelin työmiestä pokkana lukion ekalla luokalla koulun rappusilla, eikä kukaan tullut sanomaan mitään. Mä olin "kova" jätkä. En muista miltä se maistu, mutta kun ei siinä filsua ollut ollenkaan niin kai se aika tömäkkää oli.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #291
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Löydettiin joskus vuosia sitten muutama rasia työmiestä sukutilan kätköistä, liene kuinka kauan sielä olleet. Olivat vähän kuivahkoja ja taju niistä meinas lähteä

    Mutta pitää antaa noiden kartojen muhia nesteiden kera koko vuorokausi, näemmä pari tuntia ei riitä.

    Tää on niin monimutkasta tää höyryttely!

     
     
  12. #292
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Koskapa kohtalotovereita näemmä on, tuli mieleen kysymys: Olet siis vedellyt Työmiestä ja Cameliakin? No kummallako oli karvaisempi per...? Jaa wanha.

     
     
  13. #293
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Oon sen verran kokenut vetelijä ettei karvat haittaa

     
     
  14. #294
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Ottaa aivoon, kun en enää saa kunnon hatseja perus patteri-karto-yhdistelmästä niin kuin ihka ekan kuukauden aikana. Dualeista vaan lähtee kurkkutuntumaa niin reippaasti. Vaikka vetäis vähän laimeenpaakin kamaa. Onks tää tuttua teille? Pitäiskö tehdä jotain, esimerkiksi laittaa peruskartoihin tuplavahvuudet niksaa niin saiskohan kiinni Dualin tehoja? Aattelin vaan sillä, että nuo 650mahin eGot ja 2,5 ohmin eGo-W clearot olis niin näppärä ja näyttävä tsydeemi roudata mukana kylillä :

    BTW: Olen iloinen siitä, että olen ajan kuluessa oppinut täyttämään megakarton niin, ettei vuoda. Hitto, eikä vienyt kuin puolitoista kuukautta :-[

     
     
  15. #295
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporaattori Näytä viesti
    Nesteet ollut hautumassa koko päivän. Otampa ihan lyhyet pikku tötsyt (1 sec imasu):
    Hyvää höyryä naminami bumtsibum.
    Odotan 10sec, otampa toiset tötsyt, nyt vähän pitemmät (2sec imasu), hmmm. hyöryä juu mutta maku on jossain.
    Odotan taas 10sec, otampa vielä tötsyt, (3sec), maistuu todella palaneelta ja pahalta.
    Odottelen 10min, otan pienet lyhyet tötsyt (1sec) maistuu taas hyvältä.

    Karto ei tasan ole kuiva, ihan märkä, yks tippa lisää ja tulee samantien läpi. Myös keskiputki on puhdas, kattelin tuhat ja yks videota miten karto täytetään.
    Ei kuulosta normaalilta. Omaa cartoani voin imeä vaikka kuinka pitkiä vetoja peräkkäin. Sitten kun se alkaa kuivua eli nestettä on vähän, tulee tuo maun katoilu ja taukojen tarve, sen jälkeen palaneen tunne.

    Ensimäisenä mieleen olisi tullut tuo liian kuiva, mutta jos laskee heti läpi, tuntuisi tuossa olevan jotain vikaa. Voihan olla että litkut ei jostain syystä imeydy lähemmäs keskiosaa kunnolla. Käytetyissä cartoissa alkaa jossain vaiheessa tulla vastaan tuo nesteiden huono pidättelykyky. Ehkä jollain sopivalla valmistustavalla tuon saa aikaa uusiinkin?

    Kokeile toista cartoa.

     
     
  16. #296
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Ottaa aivoon, kun en enää saa kunnon hatseja perus patteri-karto-yhdistelmästä niin kuin ihka ekan kuukauden aikana. Dualeista vaan lähtee kurkkutuntumaa niin reippaasti. Vaikka vetäis vähän laimeenpaakin kamaa. Onks tää tuttua teille? Pitäiskö tehdä jotain, esimerkiksi laittaa peruskartoihin tuplavahvuudet niksaa niin saiskohan kiinni Dualin tehoja? Aattelin vaan sillä, että nuo 650mahin eGot ja 2,5 ohmin eGo-W clearot olis niin näppärä ja näyttävä tsydeemi roudata mukana kylillä :

    BTW: Olen iloinen siitä, että olen ajan kuluessa oppinut täyttämään megakarton niin, ettei vuoda. Hitto, eikä vienyt kuin puolitoista kuukautta :-[
    Piru että jotkut on nopeita oppimaan

    Mutta ihan tuttu on tuo ilmiö, jonkin aikaa mennyt 1.5ohm dualeilla ja nyt kun taas otin 2.5-ohmiset käyttöön niin ainoa toimiva jännitelähde niille on vv-boksi. Ei vaan kertakaikkiaan saa mitään irti eGo-akulla. Onneksi on Bogeja taipaleella.

    Mahtaiskohan nikotiinilisäyksestä tulla yliannosvaaraa... jos höyryä ei irtoa niin irtoaako sitten mitään muutakaan? Mites ne eGo-vv-akut, saisikohan niistä isoimmalla asetuksella tarpeeksi löylyä?

     
     
  17. #297
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Tänk Vepsi, vaikka täytyy tunnustaa, ettei nopeus ja oppiminen taida yleensäkään olla ihan meikäläisen alaa

    Noi Boge-puheet kiinnostaa nyt.. Laittaisitko vähän linkkiä soppailumonsterille näin joulun alla

    Yliannosvaaraan olis semmonen ennakkokässäri, ettei sitä varmaan tulis vedettyä niin kiihkeästi peruskartosta, kun jo sais sen tarvittemansa. Mutta piruako mä tiedän, ja siksi kysyinkin nääs

    BTW - Irqaatteks te jossain ja missä?

     
     
  18. #298
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Tänk Vepsi, vaikka täytyy tunnustaa, ettei nopeus ja oppiminen taida yleensäkään olla ihan meikäläisen alaa

    Noi Boge-puheet kiinnostaa nyt.. Laittaisitko vähän linkkiä soppailumonsterille näin joulun alla

    Yliannosvaaraan olis semmonen ennakkokässäri, ettei sitä varmaan tulis vedettyä niin kiihkeästi peruskartosta, kun jo sais sen tarvittemansa. Mutta piruako mä tiedän, ja siksi kysyinkin nääs

    BTW - Irqaatteks te jossain ja missä?
    quake netti ja e-savuke

     
     
  19. #299
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    BTW - Irqaatteks te jossain ja missä?
    quake netti ja e-savuke
    Homma selkee, kiitti

     
     
  20. #300
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Dual Coil Cartomiser (keskustelua Dual Coileista)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    BTW - Irqaatteks te jossain ja missä?
    quake netti ja e-savuke
    Homma selkee, kiitti
    np

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •