Sivu 7 / 260 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678910111757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 5194

Aihe: Huumori-topic

  1. #121
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Ei taida Valvira kuitenkaan kieltää dildoja jotka selvästi ovat kynttiläjäljitelmiä...
    nii eikä ole tieteellistänäyttöä että dildolla voi korvata analoogisen kikkelin
    anteeks mut oli ihan pakko
    Mä näkisin että te ootte asian ytimessä
    Ihan parasta U2 - Even better than the real thing... Ei ne popparit turhista ulise

     
     
  2. #122

    Vs: Huumori-topic

    Parille sinkkutytölle jotka yhdessä asuu pukki tuo isot mustat laatikot jossa Joyetech lukee päällä, jos yhtä vilkkaan mielikuvituksen omaavat niin joulunpunaista on poskiin tulossa...toivottavasti eivät pety..=)

     
     
  3. #123

    Vs: Huumori-topic

    Kuinka lakiehdotus, joka olisi alentanut terveellisempiä valintoja tekevien ihmisten (säännöllisesti liikuntaa harrastavat) vakuutusmaksuja, lobattiin nurin ulkopuolisten eturyhmien toimesta ennen kuin esitys edes pääsi jenkkien kansanedustajien käsiteltäväksi.

    http://www.thedailyshow.com/watch/mo...t-become-a-law

    Höyrykkeellä taitaa olla vastassa terveysmafia, joka haluaa "suojelurahaa" ...
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  4. #124
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ADvaper Näytä viesti
    Kuinka lakiehdotus, joka olisi alentanut terveellisempiä valintoja tekevien ihmisten (säännöllisesti liikuntaa harrastavat) vakuutusmaksuja, lobattiin nurin ulkopuolisten eturyhmien toimesta ennen kuin esitys edes pääsi jenkkien kansanedustajien käsiteltäväksi.

    http://www.thedailyshow.com/watch/mo...t-become-a-law

    Höyrykkeellä taitaa olla vastassa terveysmafia, joka haluaa "suojelurahaa" ...
    Näinhän se taitaa toimia

     
     
  5. #125

    Vs: Huumori-topic

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  6. #126

    Vs: Huumori-topic

    "Höyryke aiheutti hengitysteiden ahdistusta ja huimausta sivullisille"

    http://www.rnz.de/rnzWissenschaftReg...eressant_.html

    Ei kai totakaan uutista voi ottaa kuin huumorilla. Join kaks pulloa kirkasta viinaa kun vieressä höyryteltiin. Seuraavan päivän krapulani johtui kavereiden höyryttelystä ....

    Noiden vastustajien psykosomaattisen placebobounet alkaa olla surkuhupaisia.
    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  7. #127
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Huumori-topic

    Tuosta tankkia modaamaan. Ei ihan heti tarviis täytellä. Pentikiltä löytyy. Huom. ei maksettu mainos.


     
     
  8. #128
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Tuosta tankkia modaamaan. Ei ihan heti tarviis täytellä. Pentikiltä löytyy. Huom. ei maksettu mainos.

    ROLF!

     
     
  9. #129
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrIgor Näytä viesti
    Valviraa! Kynttilöille on saatava ehdoton myynti ja maahantuonti kielto, sekä kaikelle mikä etäisesti muistuttaa kynttilöitä ja varsinkin ledituikut pannaan!
    Ei taida Valvira kuitenkaan kieltää dildoja jotka selvästi ovat kynttiläjäljitelmiä...
    Kuka tekee ekan dildomodin ??? Sori, hyi s*****a

     
     
  10. #130

    Vs: Huumori-topic

    Americas Top Models

    Jackass

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #131
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Huumori-topic

    Lainattua:

    Kävin eilen Anttilassa ostamassa 20 kg säkillisen Serti-koiranruokaa. Kassajonossa takanani jonottava kansankynttilä kysyi, että omistanko koiran?? En viitsinyt sanoa, että en omista mutta työnnätkö sinä kuulaa?? Mitähän se ameeba oikein kuvitteli. Varmaankin, että mulla on kotona norsu!!!

    No minäpä päätin piristää tylsää elämääni ja kerroin sille kävelevälle metaboliselle oireyhtymälle, että ei
    minulla ole koiraa, vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen tohtori Hästfittanin Serti-dieetin. Lisäsin, että se ei välttämättä sovi kaikille, koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan. Toisaalta kuitenkin olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho-osastolta tippaletkut molemmissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä.

    Kerroin sille daamille, että dieetti toimii niin, että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari papanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvathörössä.)

    Lady kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan, vaan olin astunut varomattomasti ajoradalle, kun olin menossa nuuhkimaan söpön kultaisen noutajan persuksia ja siinä samassa auto ajoi meidän molempien yli.

    Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa, että olin aivan varma että virtsa karkailee ja hän saa sydärin.

    Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Anttilaan.

    Perkele....huomenna menen Prismaan...

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  12. #132
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

     
     
  13. #133

    Vs: Huumori-topic

    The Modfather

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C6k3zkUYpDM#!

    "Tupakoinnin vaihto höyryttelyyn on kuin luopuisi sorbuksesta ja saisi tilalle Nallen viinikellarin avaimet"

     
     
  14. #134
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    62

    Vs: Huumori-topic

    Kenelle tuli mieleen Valvira tästä uutisesta?

    http://www.findance.com/uutiset/1715...ukupuolielimen

     
     
  15. #135

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arathorn Näytä viesti
    Kenelle tuli mieleen Valvira tästä uutisesta?

    http://www.findance.com/uutiset/1715...ukupuolielimen
    tulee kyllä mieleen

     
     
  16. #136

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arathorn Näytä viesti
    Kenelle tuli mieleen Valvira tästä uutisesta?

    http://www.findance.com/uutiset/1715...ukupuolielimen
    tulee kyllä mieleen
    No niin nyt se sylttytehdas löytyi mistä alviran ideat kumpuaa

     
     
  17. #137
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Huumori-topic

    Olihan sähläämistä Mulla oli 50ml pullo RY4 16mg nestettä ja 30mg pullo Pure54 nikotiinia, ja piti niistä sotkemani 24mg RY4. Laskin, että 45ml RY ja 12ml 54mg nestettä tekee 24mg. No sitten tuumasin että helpoimmalla pääsen, kun kaadan 5ml täydestä 50ml pullosta tyhjään pullon, ja sotken sitten molempiin Pure54:ää.

    Mutta 45ml+12ml ei mitenkään mahdu 50ml pulloon! Siinä sitten sotkin niitä nesteitä pullosta toiseen ja sain jotain sotkua aikaan (mitään ei ollut sormille eikä pöydälle, mutta mulla ei ole kyllä hajuakaan enää että mitä vahvuutta noissa kahdessa RY4-pullossa nyt on. Injektioruiskulla kun tein annostuksia ja sen täyttämisessä oli oma vakavuutensa, niin meni kaikki sekasin.

    Kännin tiliin. Saa nähdä selviänkö henkissä seuraavista henkosista, vielä en ole maistanut nuita.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #138

    Vs: Huumori-topic

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  19. #139

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Opettavaisia tarinoita. Nyt ymmärrän kaiken kaikesta.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  20. #140

    Vs: Huumori-topic

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Piti vielä äänetkin jättää päälle ;-)

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •