Sivu 189 / 260 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 89139179185186187188189190191192193199239 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,761 - 3,780 / 5194

Aihe: Huumori-topic

  1. #3761
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

     
     
  2. #3762
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

     
     
  3. #3763
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

     
     
  4. #3764
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Pula-aho naurattaa edelleen

     
     
  5. #3765
    Tämä ei nyt ole välttämättä se oikein ketju, mutta toisaalta huumorismiehiähän Simo oli aina.

    Nämä Uuno-filmien loputkin legendat valitettavasti poistuvat keskuudestamme; aika tekee tehtävänsä, sille ei voida mitään...


    "Not a bad life really"

     
     
  6. #3766
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373

     
     
  7. #3767
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373

     
     
  8. #3768
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt oli paha

    1305990667806.jpg

     
     
  9. #3769
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Jos sinusta tuntuu, että sinulla on paska duuni, niin katsoppa tätä

    duuni.jpg

     
     
  10. #3770
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373

     
     
  11. #3771
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

     
     
  12. #3772
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ei jumalauta

     
     
  13. #3773
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mies tulee kotiin illalla ja käskee vaimoaan riisuutumaan. Sen jälkeen hän vaatii vaimoaan seisomaan käsillään peilin edessä.
    – Vau! ajattelee vaimo, nyt on tulossa jotain todella hurjaa ja kinkkistä. Vaimo suostuu ja pinnistää itsensä käsiseisontaan peilin eteen. Nyt mies vaatii häntä vielä levittämään jalkansa. Mies laittaa leukansa jalkojen väliin, kääntelee päätään ja tutkailee itseään peilistä.
    – Totta, hän vihdoin sanoo, työkaverit ovat ihan oikeassa. Minä näyttäisin tosi typerältä parran kanssa!


    Eräänä iltana pariskunta makaa sängyllä ja aviomies taputtaa vaimoa olkapäälle ja alkaa hieromaan vaimon käsivartta. Vaimo kääntyy ja sanoo:
    – Sori kulta, tapaan huomenna gynekologin ja haluan pysyä puhtaana. Mies kääntää kylkeä ja yrittää nukkua. Muutaman minuutin kuluttua mies kääntyy uudelleen vaimon puoleen ja taputtaa tätä olkapäälle. Tällä kertaa mies kuiskaa vaimonsa korvaan:
    – Tapaatko huomenna myös hammaslääkärin?


    Mistä tietää, että nainen on kiimassa? -Kun laittaa käden naisen housuihin, tuntuu kuin hevonen söisi kauroja kädeltä.

     
     
  14. #3774
    Höyrykone Tonic's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    1,373

    en nyt tiedä meneekö huumorin alle mut juo kun meikäläinen kelarahapäivänä näin työttömänä..

     
     
  15. #3775
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072

     
     
  16. #3776
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

     
     
  17. #3777

     
     
  18. #3778
    Höyryttelijä Figg's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    60
    On varmaan täällä ollu jo, mutta silti

    Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton.
    Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton
    vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä
    aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla
    kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa.
    Mahtaako olla taksikaan?

    Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei
    hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen
    etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.

    Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.
    Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin
    tuntematonta miestä. Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua.
    Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta autoni takalokasuojan kaaressa.

    Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko lokasuojankaari vai asentaa vain uusi levikeosa?

     
     
  19. #3779
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Myyntitykki

    Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea. Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
    Myyntipäällikkö tenttasi miestä:
    - "Oot sitten maalta kotoisin?"
    - "Joo-o."
    - "Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
    - "Juu, kyllä mä siellä maalla..."
    Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin. Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
    - "No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
    - "Yhden."
    Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
    - "Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä.
    - "Paljonkos arvoinen se ainokainen sitten oli?"
    - "1.2 miljonaa."
    -"Yksi pilkku kaksi miljoonaa!! Mitä *ihmettä* sä oikein myit?!?"
    -"Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet.
    Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa.
    Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat. Sitten todettiin että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein sen kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein.
    Seuraavaksi se totesi ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitten vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198.160 €."
    - "Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?"
    - "No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen tamponeja, ja
    mä sitten sanoin sille että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan..."

     
     
  20. #3780
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Illan lyhyt

    Tivolissa jonglööri heittteli pieniä kirveitä seinään, johon oli kiinnitetty puolialaston nainen. Viimeistä kirvestä heittäessä siitä irtosi terä, joka osui erään naiskatsojan jalkojen väliin.

    No, naiselle ei käynyt kuinkaan, mutta vieressä istuneelta mieheltä katkesi kolme sormea

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •