Sivu 15 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 445

Aihe: UK-Eliquid kokemuksia

  1. #281
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Eipä tullut tänäänkään litkuja, nyt on kaks viikkoa seikkaillu postin kyydissä.. No, katsotaan minkälainen asiakaspalvelu tällä paikalla on; laitoin mailia äsken, katsotaan vastaavatko..

     
     
  2. #282
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    124

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    juu ei tullu mullekkaan, kele. alkaa applewoodit olla finito

     
     
  3. #283
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    12.3 lähetetty tilaus tuli tänään perille.
    Saksan kautta kiertänyt tämäkin kun oli dhl:n tarra liimattu royal mailin leiman päälle.

     
     
  4. #284
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tilasin samana päivänä täältä ja cabinilta tavaraa. Mökin paketti saapui jo. UK-Eliquid tilaus on lähetetty 12.3.

     
     
  5. #285
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tulihan tuolta 1.5 tunnissa vastaus, mutta käskivät odottelemaan 25 päivää, josko paketti ilmaantuisi... :-\

     
     
  6. #286
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Nyt alkaa taasen olemaan sappinesteet kurkussa. yli n.2 vko sitten tilatut nesteet eikä vieläkään näy mitään.


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  7. #287

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    13.3. tilattu 2 x 120ml Peachwoodia
    20.3. oli postipate jättänyt lapun, että ei uskaltanut tunkea pakettia luukusta sisään ja paketin saa noutaa postista.

    Jälleen kerran nopeaa ja luotettavaa toimintaa. Liemet sitä mitä pitikin

     
     
  8. #288
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Taitaa tuo 5.3. olla jälleen yksi huono postituspäivä, kun on useemmalla tyypillä tainnut olla hidasta tuo postin kulku tilauspaikasta riippumatta. Ilmeisesti tällä viikolla tipahdellu porukalla ko. päivänä lähetettyjä paketteja postilaatikkoon, josko sieltä sitten kohta se omakin Applewood lähetys saapuisi..

     
     
  9. #289
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tänää tuli ukelta nesteet ja saapumisilmoitus toisen mestan paketista. Tekis mieli hehkuttaa, mut jotkut voi ottaa vittuiluna

     
     
  10. #290
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Jos ostokset maksaa Paypalilla, niin missä vaiheessa 10% alennuskoodi syötetään? Luottokortilla se onnistuu vaiheessa 2, mutta kuinka Paypalilla - ei taida onnistua?

    E: Öh, onnistuihan se. Menin vaan väärää reittiä eli ostoskorissa ei pidäkään painaa ”Check out with Paypal” nappia vaan normaalia Checkout-nappia.

     
     
  11. #291
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    13.3 lähetetty tilaus ei ole vieläkään saapunut. 120ml appewoodia 30ml citrus explosionia. Alkaa hieman tuntumaan että se on jääny tullin haaviin syystä "X"? kun ei ole lentokoneitakaan tippunut taivaalta joka selittäisi tämän huikean myöhästymisen...


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  12. #292
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Huoh... Viikossa tuli paketti, mikä sinällään on ihan ok, mutta paketin sisältö ei sitten ollutkaan :/

    Tilasin The Bolt modin(full kit) ja heti kun paketin käpälääni sain, tiesin että nyt on jotain päin persettä, The bolt mod ei voi mahtua noin pieneen pakettiin!
    No avasin paketin, sisällä minigrip pussi jossa pehmusteisiin käärittynä jotain melko painavaa. Pussi auki ja Bombshellhän sielä, pelkkä bombshell, ei pattereita/laturia. Laitoin s-postia että mitä tehdään, nyt sitten odottelen vastausta... Kyllä hitottelee! Odotellut tuota Bolttia kuin kuuta nousevaa ja vituixhan se meni! Loppuu pian toimivat akut ja sitte vasta hitotteleekin!

     
     
  13. #293
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    64

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Huoh... Viikossa tuli paketti, mikä sinällään on ihan ok, mutta paketin sisältö ei sitten ollutkaan :/

    Tilasin The Bolt modin(full kit) ja heti kun paketin käpälääni sain, tiesin että nyt on jotain päin persettä, The bolt mod ei voi mahtua noin pieneen pakettiin!
    No avasin paketin, sisällä minigrip pussi jossa pehmusteisiin käärittynä jotain melko painavaa. Pussi auki ja Bombshellhän sielä, pelkkä bombshell, ei pattereita/laturia. Laitoin s-postia että mitä tehdään, nyt sitten odottelen vastausta... Kyllä hitottelee! Odotellut tuota Bolttia kuin kuuta nousevaa ja vituixhan se meni! Loppuu pian toimivat akut ja sitte vasta hitotteleekin!
    Myyppä mulle se bombshell ja multa saat vastaavasti ton Boltin.


    Laitteet: Surkeat.

     
     
  14. #294
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jymmi Näytä viesti
    Myyppä mulle se bombshell ja multa saat vastaavasti ton Boltin.
    Katotaan nyt mitä vastailevat tuolta. Voi olla että pitää lähettää Bombshell takaisin heille. Ja jos tuo jää itselle ja lähettävät mulle uuden Boltin, kaveri oli jo kovasti kiinnostunut bombshellistä

     
     
  15. #295
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Reilu 3 tuntia reklamaatiosta ja Suomenkielinen s-posti kolahti laatikkoon Lähettävät Boltin mulle ja minä lähetän Bombin niille. Kuinkas tuo palautus käytännössä toimii? Sain palautusosoitteen ja "asiakastiketin" numero pyydettiin kirjoittamaan kuoreen.

    OK, osoite ja numero kuoressa mutta kuinkas postissa? Eikai tuosta mulle voi tulla postituskuluja? Onko olemassa vaihtoehto Suomen postissa että vastaanottaja maksaa postikulut?

     
     
  16. #296

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lähetät sen Bombin minulle ja minä lähetän sinulle satavarmasti toimivan Boltin(ja pari ylläriä)! WINWIN tilanne Paitsi, että sinä olet voittaja! Toiveitakin saa esittää

     
     
  17. #297
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Lähetät sen Bombin minulle ja minä lähetän sinulle satavarmasti toimivan Boltin(ja pari ylläriä)! WINWIN tilanne Paitsi, että sinä olet voittaja! Toiveitakin saa esittää
    No muuten kävisi kyllä, mutta kun tahtovat sen tuonne UK-litkulle takaisin.

     
     
  18. #298
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Eikai tuosta mulle voi tulla postituskuluja? Onko olemassa vaihtoehto Suomen postissa että vastaanottaja maksaa postikulut?
    Tulee postikulut sulle maksettavaksi. Eivät varmaankaan ala briteissä lunastamaan mitään paketteja (eivätkä kyllä lunastele suomalaisetkaan firmat, vaan niillä on omat palautusnumerot).
    Maksuton asiakaspalautus on vain suomalainen hömpötys, jolla osaltaa kustaan yrittäjää nilkkaan. :P

     
     
  19. #299
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tulee postikulut sulle maksettavaksi. Eivät varmaankaan ala briteissä lunastamaan mitään paketteja (eivätkä kyllä lunastele suomalaisetkaan firmat, vaan niillä on omat palautusnumerot).
    Maksuton asiakaspalautus on vain suomalainen hömpötys, jolla osaltaa kustaan yrittäjää nilkkaan. :P
    No eikös tuo nyt ole taas hieman väärin meikäläistä kohtaan?
    UK-eliquid kämmää - Saan väärän tuotteen.
    Teen reklamaation- Lupaavat lähettää oikean tuotteen jos lähetän vanhan niille- Mulle tulee postikulut maksettavaksi :/

    Eli rahaa menee enemmän kuin piti ja joudun odottamaan varmaan toisen viikon että saan ostamani ja maksamani tuotteen itselleni :/

     
     
  20. #300
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Näin se vaan menee, jos ulkomailta tilaa..
    Voithan tietysti kysellä, josko saat jotain hyvitystä sulle aiheutuneista kuluista, kun kuitenkin oli selkeästi heidän kämmi.

    Edit. Tai sitten voit tarttua tuohon Esan tarjoukseen.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •