Sivu 12 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2891011121314151622 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 445

Aihe: UK-Eliquid kokemuksia

  1. #221
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    12

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Tiistaina tilasin ja tänään tipahti postiluukusta. Melko nopeaa sanoisin, en odottanut vielä tällä viikolla. Siis ihan se tavallinen ilmainen lähetys. Siinä oli vielä joku Deutsche Post tarra laitettu päälle. Eli ilmeisesti tuli Saksan kautta...

     
     
  2. #222
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    134

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Siirtyneet vaan käyttämään Deutsche postia kuten myös velhokin kun samaa puljua ovat nykyään.

     
     
  3. #223
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Aina kun olen Perjantai iltana tilannut, niin tavara on ollut seuraavana Keskiviikkona perillä. Riittää mulle.

     
     
  4. #224
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    46

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Kyllähän tässä puljussa nyt viestien ja oman kokemuksen perusteella hieman vikaa nyt on....
    Toimitus tuli ihan ajallaan, eli reilusti alle viikossa, mutta tavarasta 40% oli vääriä :-[
    Tilasin Kentucky vanillaa 10 mg pulloja kaksi= Sain yhden 25 mg maplewoodin(mitä en voi missään nimessä edes höyrytellä kun on niin vahvaa) ja yhden vanillan, mutta 15 mg version....
    Muut kolme pulloa oli ihan sitä mitä olin tilannutkin.
    Jotenkin vituttaa kun justiinsa liberty fligsista tilasin maplewoodia ja applewoodia 60 ml, niin tolla jäykemmällä en tee kyllä mitään ja mun lemppari vanillakin on sitten puolet vahvempaa kun tilasin.
    So not, en jaksa valittaa, mutta tilaukseni heitän toiseen puljuun tästä lähin.

     
     
  5. #225

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eCigWizard Näytä viesti
    Hi guys,


    Just so you know we integrated UK-Eliquid email system into our central system today, this means UK-Eliquid emails will get responded to as quickly as ecigwizard


    Aaron
    Hi,
    I mailed to sales@uk-eliquid.co.uk 4 days ago and I haven't get any answers yet.. Not so fast answers to e-mails I think.

     
     
  6. #226

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Nimesi? oletko lähettänyt väärään osoitteeseen viestin? tällä hetkellä kaikkiin suomalaisiin viesteihin on vastattu max 12tunnin sisällä

     
     
  7. #227

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja snakepox Näytä viesti
    Nimesi? oletko lähettänyt väärään osoitteeseen viestin? tällä hetkellä kaikkiin suomalaisiin viesteihin on vastattu max 12tunnin sisällä
    Olen laittanut tuohon edellisessä viestissä olevaan meiliosoitteeseen. Nyt tarkastin, ja UK:n sivuilla onkin eri osoite. Onkohan se tuo osoite vaihtunut jossain vaiheessa vai olenko itse sählänny?

    Edit: Mikä tuossa nimen kyselyssä oli ideana? Laitoin sen sulle kyllä privaviestinä viikko sitten. Onko sulla jonkinnäkösiä kytköksiä tähän kauppaan?

     
     
  8. #228

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Viime viikonloppuna tilattu nesteet ja perjantaina postiluukusta sisään. Kaikki tilauksessa ok. Recommended.

     
     
  9. #229

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Mitähän ihmettä. Facebookissa uk-eliquidin sivuilla joku hommeli mistä sais 20 pinnaa alennusa VR nesteistä. No eikun mukaan vaan.. Sitten kun nesteen valinnut ja koodin syöttänyt niin hinnaksi tuli 0£... Olin että wtf ? No eteenpäin sano mummo hangessa ja seuraavalle sivulle, ehkä hinta siellä on oikein. Tilings: kiitoksia tilauksestasi ! Mitähän ihmettä? Ei tuo nyt mennyt ihan niinkuin strömsössä, 20% piti tulla alennusta mutta tulikin 100%. Tää nyt on jtn kusetusta, ei tuo voi pitää paikkaansa, toivottavasti nyt lähettävät jonkun "korjauslaskun", kyllähän nyt ostetusta tavarasta maksaa pitää.

    EDIT: Eli vissiinkin tuo koodi vaan rikki, ja sen takia ei nyt skulaa.

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    EDIT: Eli vissiinkin tuo koodi vaan rikki, ja sen takia ei nyt skulaa.
    Itse tilasin kanssa ja 120ml pullon hinnaksi tuli £16,99, eli alennuskoodi antaa £23 eikä 23%. Eiköhän nuo vielä asiasta mailia pistä, nyt on näköjään hävinnyt facebookista koko kampanja.

     
     
  11. #231
    Höyrykonkari SteamEngine's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    112

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Olivat vihdoinkin saaneet litkuja varastoon Tilauksessa seuraavat kokeilemattomat nesteet

    Mystic Cherry 30ml 20mg

    Hawaiian Pineapple 30ml 20mg

    Texas Watermelon 10ml 20mg

    Hard Lemonade 10ml 20mg

    Kentucky Peachwood 10ml 20mg

    Näistä VR nesteistä on kyllä pääosin positiiviset kokemukset aiemmista nesteistä,eli Kentucky Applewood,Florida Citrus Explosion ja Malibu Pineapple.Tuo "pääosin" tulee Malibu Pineapplen makeudesta,joka itsellä vaati muutaman carton täytön verran totuttelua.Ihan ok neste kuitenkin kaikenkaikkiaan.
    Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |

    TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.

     
     
  12. #232

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Arzk Näytä viesti
    Itse tilasin kanssa ja 120ml pullon hinnaksi tuli £16,99, eli alennuskoodi antaa £23 eikä 23%. Eiköhän nuo vielä asiasta mailia pistä, nyt on näköjään hävinnyt facebookista koko kampanja.
    Nolosti oli kyllä perunu tilauksen. Olis nyt edes laittanu jonkun "osta 30ml, saat valinnaisen 10ml kaupan päälle" extran niille, i´jotka tuolta tilas. Itse tilasin 150ml enkä tietenkään saanut mitään muuta kuin tökeron meilin tilauksen peruutuksesta. Väittivät meilissä vielä, että olen itse perunut sen. Noh, sen verran huonosti hoidettu jälkihoito, että täytynee tyytyä Liberty Flightsin valikoimiin.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  13. #233

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Nolosti oli kyllä perunu tilauksen. Väittivät meilissä vielä, että olen itse perunut sen.
    Jep sama viesti meikäläisellekin. Noooooooooooh tekevälle sattuu.. Ihmisiäkin hekin.. Onneksi sai ees sen OIKEAN koodin siinä sähköpostissa.

     
     
  14. #234
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    64

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Paketoinnissa saisivat ottaa oppia Libertyltä. Tänään tuli paketti ja nestepullot kolisi IMRien kanssa sekasin ilman mitään suojamuoveja

     
     
  15. #235
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    esimerkillistä toimintaa, 20.2 tilattu ja maksettu paypalilla ja nyt kolahti laatikkoon.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  16. #236

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    täältä tein ekan tilaukseni. tavara oli matkalla 3viikkoa. vähän ahisti. muutaman kerran lisäksi tilannu litkuja ja tullu 4-5päivässä. edellisestä tilauksesta jäi pois ego 510 adapteri ja eivät vastaa mailiin. tulee vaan se automaatti maili...

     
     
  17. #237

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Snakebox kirjoitti tuolla ylempänä, että vastaavat 12h sisään. Eipä tunnu toimivan tuo puoli sitten vieläkään. Mä kohdistan jatkossa tilaukseni kauppaan, jonka asiakaspalvelu skulaa.

     
     
  18. #238

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Linnutkin muuttaa sen mukaan missä ruokaa on tarjolla, ei ihmiset sen kummempia ole

     
     
  19. #239

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Linnutkin muuttaa sen mukaan missä ruokaa on tarjolla, ei ihmiset sen kummempia ole
    Näinhän se on Minun ruokani vaihtaa paikkaa.

     
     
  20. #240

    Vs: UK-Eliquid kokemuksia

    No huh, tällä kioskilla toimitus pelaa:

    24.2. klo 15:48 tilaus sisään
    24.2. klo 16:12 shipped
    29.2 klo 14:12 litkut tankissa ja vapvap

    2x30ml 20mg Vermillion Applewood
    2x30ml 20mg Vermillion Peachwood

    Ja tilaus oli mitä pitikin, ei kaupanpäällisiä joten ei ole maksettu mainos

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •