Sivu 47 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 1370

Aihe: Kayfun Lite ja KFL plus (Svoemesto)

  1. #921
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Sana klooni = lelu ?
    Sana klooni = toimivasta laitteesta tehty huono viritys ?

    Ikävä tosiasia näin se menee ei muuta

     
     
  2. #922
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    23
    Parastahan (pahinta) tässä härvelissä on ollut se ettei ole voinut syyttää muita/muuta kuin itseään jos ei ole toiminut.
    Ime sitä.

     
     
  3. #923
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Pieni ero


     
     
  4. #924
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Tai sit hommaat sen aidon kaiffarin
    en taida,muutenhan toi toimi ihan hyvin jos ei vittumaista täyttömekanismia lasketa.Tuntui sen verran nuhapumpulta 0,8 ohm setupilla ja ilmaruuvi pois ,että en ainakaan aitoon investoi...täytyy kylä sanoa,että toi 3.1 täyttömekanismi on todellla perseestä IMO.Vanhassa vara parempi

     
     
  5. #925
    ei varsinaisesti vuoda mutta kyllä sielä on aina pikkusen kosteutta kun aton ruuvaa irti. Voisko olla kenties kondensiota?

    edit: jaa millähän sivulla mä olin kun oletin vastaavani uusimpaan viestiin ;D

     
     
  6. #926
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Ensimmäinen srtupöi tähän Kayfuniin tehty. 0,32kanthal, 2mm, 5/6 kieppiä, 1,3ohm. Kerrasta pumpulit kohilleen, ei kurlaa, ei käy kuumana! Hyvät höyryt antaa jes nyt olutostoksille!

     
     
  7. #927
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Micro coil 1.1ohm, hyvin pökkii löylyy dna 30, pysyy perässä wikkauksess

    E: twisted 2 0.20

     
     
  8. #928
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayQi Näytä viesti
    Ensimmäinen srtupöi tähän Kayfuniin tehty. 0,32kanthal, 2mm, 5/6 kieppiä, 1,3ohm. Kerrasta pumpulit kohilleen, ei kurlaa, ei käy kuumana! Hyvät höyryt antaa jes nyt olutostoksille!
    Miten tolla kanthalilla, noilla vähillä kiepeillä saa noin korkeat ohmit?
    Meneekö microcoilissa ja normicoilissa (tässä vissiin sellanen?) ohmit eri tavalla, pelkästään kieppeihin katsomatta?
    Kun täällä 0.32mm 8 kieppiä = oliko jotain 1.1-1.3ohm? Vai muistanko nyt ihan väärin.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  9. #929
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Pelkästään se kieppien määrä ei määrää sitä vastuksen suuruutta vaan ainoastaan se itse langan pituus oli sitten kyseessä micro tai ihan tavallinen setuppi.
    8 kieppiä 2mm sisähalkaisijalla =/= 8 kieppiä 1.5mm sisähalkaisijalla.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  10. #930


    Tommosella hirviöllä menty nyt viitisen päivää. Melko hyvin jaksaa kulkea neste tonne ylemmällekin vaikka rakentaessa vähän epäilyttikin. Pesee aikasemmat vierekkäiscoilit mielestäni, oiskohan päällekkäiset dualmicrot sitten mun juttu vai miksi joka vehkeessä toimii parhaiten. 19 watilla tällä hetkellä kutittelen.

    Speksit vielä siltä varalta, jos jotain kiinnostaa: käsittääkseni 14 kieppiä .25 kanthalia keskikokoisen neulan ympärille. Jalat toki punottu yhteen.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 15.03.14 kello 00:30.

     
     
  11. #931
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lagittaja Näytä viesti
    Pelkästään se kieppien määrä ei määrää sitä vastuksen suuruutta vaan ainoastaan se itse langan pituus oli sitten kyseessä micro tai ihan tavallinen setuppi.
    8 kieppiä 2mm sisähalkaisijalla =/= 8 kieppiä 1.5mm sisähalkaisijalla.
    Sori unohtu mainita et mulla on myös 2mm sisähalkaisija coilissa.
    Jalkojen pituudet tuskin hirveästi heittelee näissä perus singleissä.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  12. #932
    Höyrykonkari Cres69's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Keuruu
    Viestit
    175
    Unohdin kokonaan että kaiffariin vois tuplaa asennella.... Tai no klooniin mutta kuitenkin.... Noh ompa illaks tekemistä

     
     
  13. #933
    0.32mm 8 kieppiä @ 2mm, kiepit eivät just ja just koske toisiinsa.
    1.2ohm lopputulos, Pharmacarea sen verran kevyesti et ei ottanut vastaan läpi vetäessä.
    Pumpulin päät deckillä, vähän tökkisin märkänä etteivät peitä nestekanavia. Tosin en tiedä siirtyikö pumpulit vähän sivuun sitä kammion putkea kiinni kiertäessä.
    Coili hyvin lähellä ilmareikää.
    Neste Atmos Labin Creme Brulee tiivarista Inan Power Smoke pohjaan. 5% sekoitussuhteella.

    Toimii. Ei jälkipolttoa.

    Vähän lämpöä sais olla lisää tosin, ehkä dualilla sitten.

    P.S. En vieläkään ymmärrä miten 5/6 kiepillä samaan halkaisijaan saa korkeammat ohmit.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  14. #934
    Onko Esmoke ollut vuotoja ton ison macrolonin kanssa. Mulla tuntuu alkavan kusemaan ilmarööristä
    kun nesteet vähän alle puolessa tankissa, mietin vaan et eikö alipaine riitä pitkälle tankille vai mistä johtuu
    ja onko vältettävissä, kun nyt sille ei ole mitään käyttöä.

     
     
  15. #935
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Paavi78 Näytä viesti
    Onko Esmoke ollut vuotoja ton ison macrolonin kanssa. Mulla tuntuu alkavan kusemaan ilmarööristä
    kun nesteet vähän alle puolessa tankissa, mietin vaan et eikö alipaine riitä pitkälle tankille vai mistä johtuu
    ja onko vältettävissä, kun nyt sille ei ole mitään käyttöä.
    Itse en moista huomannut, tosin en vetänyt kuin pari tankkia.
    Onko sulla kammio hirveen täys pumpulia tai coili hirveen lähellä ilmarööriä? Kayfunihan on nimenomaan sunniteltu niin, että se purkaa itse tuon "ylipaineensa".

     
     
  16. #936
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    En minäkään sitä selittää osaa että miksi mun coilissa on juuri tuommonen vastus, mutta kyllä sen yleismittari kovasti näyttää pitänee mauserilla tarkastaa ruuvarini halkaisija....

     
     
  17. #937
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayQi Näytä viesti
    En minäkään sitä selittää osaa että miksi mun coilissa on juuri tuommonen vastus, mutta kyllä sen yleismittari kovasti näyttää pitänee mauserilla tarkastaa ruuvarini halkaisija....
    Mittasitko coilin jaloista, kiinnitystolpista vai aton liittimeltä?
    Itse lähinnä Lambolla tarkistelen, ni tiedä siitäkin sitten et onko miten tarkka...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  18. #938
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Ekaksi tarkistin sormissa coilijjaloista, sitten aton kiinnitysruuvveista. Atoliittimeltä en ole muuten testannutkaa. Tuo kyllä tuntuu aika rajulta tuo käämi, että alan itekki epäilee että ei siinä noin korkeet oomit ole.

     
     
  19. #939
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    miinustithan yleismittarin sisäisen vastuksen tuosta pois?

     
     
  20. #940
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    No en tietysti!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •