Sivu 6 / 329 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 6577

Aihe: FinnVape: Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet: TAMPEREEN MYYMÄLÄ!

  1. #101
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Oli vain jäänyt Ego-t aloituspakkauksen kuvaukseen se sana E-S***** :P

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Suomen Höyryketukun höyrykekauppa verkossa: www.finnvape.fi O0
    Ihan parasta tekstiä Muutenkin ansiokasta toimintaa foorumilla, joten kiitokset siitä myös

     
     
  3. #103
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Suomen Höyryketukun höyrykekauppa verkossa: www.finnvape.fi O0
    Täällä repeillään!

    Mutta asiaan. Lainaus sivuilta:
    "Enää ei tarvitse mennä höyrysaunaan tai sytytellä aromilyhtyjä nauttiakseen aromihöyryistä: Mukana kuljetettavien henkilökohtaisten höyrykkeiden ansiosta voit rentoutua aromaattisten höyryjen merkeissä missä ja milloin vain. "

    Itse olin 10v riippuvainen jokapäiväisestä höyrysaunasta. Kännissä piti höyrysaunassa käydä vartin välein. Silloin, kun baareissa oli vielä sisällä höyrysaunat, siellä tuli istuttua koko ilta. Kavereipiirikin koostuu miltei pelkästään höyrysaunojista, niin sinä oli sellainen sosiaalinenkin paine. Koko höyrysaunominen alkoi teininä, jolloin saunottelin vain kännissä. En voinut silloin kuvitellakaan, että selvinpäin menisin niin ällöttävään paikkaan. Toisin kuitenkin kävi.

    Höyrysaunominen oli myös kova paikka opiskelijan lompakossa. Puolet tuloista meni saunahöyrykemikaaleihin. Jatkuva saunominen aiheutti myös keuhko-ongelmia. Eräät saunovat kaverini kertoivat, että heillä höyrysaunominen on aiheuttanut sen, ettei jaksa edes eukkoa paneskella, kun löylynlyömänä ei veitikka nouse niinkuin saunan lämpömittarin miehellä.

    Yritin lopettaa höyrysaunomista apteekin tuotteiden avulla. Ostin laastareita, joissa oli höyrysaunan kuvia, sekä höyrysaunaa muistuttavan kopin, jossa ei kuitenaan ollut höyryä. Tämän lisäksi lääkäri kirjoitti minulle reseptilääkkeen, joka sai aina oksentamaan, kun astui höyrysaunaan. Mikään näistä ei kuitenkaan auttanut minua. Höyrysaunaan palasin aina ennemmin tai myöhemmin.

    Vaihdettuani henkilökohtaiseen höyrykkeeseen en ole kertaakaan käynyt pihan perällä möllöttävässä höyrysaunassa. Viimeiset kemikaalitkin annoin kavereille. Nykyään jo vähän inhottaa se höyrysaunanhaju, mikä kavereista irtoaa.

     
     
  4. #104
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: FinnVape - Suomalainen e-tupakkakauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kukk4 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    kirje tilattu..
    Samoin
    Tänne myös

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Tää on kyllä loistohomma. Vielä kun sais tuohon Stuikan suomentamaan e-savuke vs tupakka kaavioon vaihdettua sanan höyryke.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  6. #106
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    12

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Olisko FinnVapella mahdollisuutta toimia Totally Wickedin jälleenmyyjänä? Itse ainakin olen sieltä pääasiassa ostanut tarvikkeeni, koska en ole vielä kertaakaan pettyny laatuun ja osalla tuotteista on 28 päivän takuu. Ostaisin kyllä kyseisen mallisia tuotteita suomalaisestakin nettikaupasta varsinkin ko nykyisest postimaksut ovat melko korkeita(9.99£).

    Toisaalta ymmärrän kyllä, jos ei kauheasti ole halua laajentaa toimintaansa nykyisten lakialoitteiden takia. Tässä kuitenkin nettiosoite lisää tietoa varten http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/re-sellers.html

     
     
  7. #107
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Ehtikös nää kartotankit tänään jo postiin?

     
     
  8. #108

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aerodekki Näytä viesti
    Ehtikös nää kartotankit tänään jo postiin?
    Ei ehtineet. Kuriiri toi tavarat klo 16:30 ja meni jonkin aikaa selvitellessä, kenen tavaraa oikein saatiin. Kävi ilmi, että ovat tehtaalla lähettäneet meille jonkun toisen 14650 e-powerit ja meidän eGo Mega DCCt ja osa 510 DCT tilauksesta on menneet jonnekkin muualle... Eli sata ensimmäistä tankkitilausta saadaan aamulla postiin, loput lähetetään sitten, kun saadaan tehtaalta oikeat kamat... Ainaista säätöä näitten kinkkien kanssa

     
     
  9. #109
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Harmi, no kait sitä päivän enemmän jaksaa venttailla..

     
     
  10. #110
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Gmail mussuttaa finnvapen uutiskirjeen olevan phishinkiä ja tunkee sitä roskapostiin.
    Kannattais tehdä asialle jotain?

     
     
  11. #111
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarppe Näytä viesti
    Gmail mussuttaa finnvapen uutiskirjeen olevan phishinkiä ja tunkee sitä roskapostiin.
    Kannattais tehdä asialle jotain?
    Hmm. Ei minulla vaan, luetko webbiliittymällä vai jollain muulla? Itsellä Thunderbird.

     
     
  12. #112
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarppe Näytä viesti
    Gmail mussuttaa finnvapen uutiskirjeen olevan phishinkiä ja tunkee sitä roskapostiin.
    Kannattais tehdä asialle jotain?
    Itsellä SpamAssassin sanoo seuraavaa

    Koodi:
    X-Spam-Report: 
    	* 0.0 FREEMAIL_FROM Sender email is commonly abused enduser mail provider
    	*   (finnvape[at]gmail.com)
    	* -1.9 BAYES_00 BODY: Bayes spam probability is 0 to 1%
    	*   [score: 0.0000]
    	* 0.0 HTML_MESSAGE BODY: HTML included in message
    	* 2.5 L_UNVERIFIED_GMAIL L_UNVERIFIED_GMAIL
    	* 0.0 T_REMOTE_IMAGE Message contains an external image
    	* 0.0 AWL AWL: From: address is in the auto white-list
    En tiedä mitä tuo L_UNVERIFIED_GMAIL tarkistaa, mutta ehkä jotain mistä myös Google ei tykkää.

    Joka tapauksessa SpamAssassin tekee asiat paremmin kuin GMailin yli-innokas spam-filtteri, ja tämä ei itsellä päädy roskapostiin.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #113
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    AA! Se oli L_ -alkuinen sääntö, joten minun lokaali rule, ei kuulu SpamAssassinin vakiosääntöihin. Se tarkoittaa, että GMailin DKIM-tarkistus ei mennyt läpi, ja posti oli GMailista.

    Taitaa olla aika turha sääntö, GMailissa voi säätää DKIM-headerit paikalleen, mutta se pitää itse tehdä ja tosi harva varmaan sellaisia menee laittamaan tai edes tietää mistä on kyse. Tarkoittaa, että DKIM ei ollut laitettuna kohdalleen tuossa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #114

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    AA! Se oli L_ -alkuinen sääntö, joten minun lokaali rule, ei kuulu SpamAssassinin vakiosääntöihin. Se tarkoittaa, että GMailin DKIM-tarkistus ei mennyt läpi, ja posti oli GMailista.

    Taitaa olla aika turha sääntö, GMailissa voi säätää DKIM-headerit paikalleen, mutta se pitää itse tehdä ja tosi harva varmaan sellaisia menee laittamaan tai edes tietää mistä on kyse. Tarkoittaa, että DKIM ei ollut laitettuna kohdalleen tuossa.
    Jep, uutiskirje lähetetään lomakkeella verkkokauppasovelluksesta ja finnvape.fi -domain on liitetty alidomainina MyCashflow verkkokauppasovellukseen, joten en pääse säätämään DNS-asetuksia, jonne tuo allekirjoitus pitäisi ujuttaa.

     
     
  15. #115
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    AA! Se oli L_ -alkuinen sääntö, joten minun lokaali rule, ei kuulu SpamAssassinin vakiosääntöihin. Se tarkoittaa, että GMailin DKIM-tarkistus ei mennyt läpi, ja posti oli GMailista.

    Taitaa olla aika turha sääntö, GMailissa voi säätää DKIM-headerit paikalleen, mutta se pitää itse tehdä ja tosi harva varmaan sellaisia menee laittamaan tai edes tietää mistä on kyse. Tarkoittaa, että DKIM ei ollut laitettuna kohdalleen tuossa.
    Jep, uutiskirje lähetetään lomakkeella verkkokauppasovelluksesta ja finnvape.fi -domain on liitetty alidomainina MyCashflow verkkokauppasovellukseen, joten en pääse säätämään DNS-asetuksia, jonne tuo allekirjoitus pitäisi ujuttaa.
    Joo ei siinä mitään. Googgeli nyt laittaa roskapostiin joskus jos jonkinlaista ja voihan nuo viestit itse kukin merkata "ei roskapostiksi". Kuitenkin virheilmoitus lähettäjästä jää roikkumaan.
    Ja gmailin selainversiota käyttelen.
    Miten vapelta onnistuisi SPF-tietueen lisääminen?

     
     
  16. #116
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa


    Sekä SPF että DKIM vaatii pääsyn DNS-tietoihin. Jos ei palveluntarjoaja joka domainia palvelee sitä tarjoa, niin no can do
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #117
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    58

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Niinhän se on. Oli näköjään aivot puolihyöryllä aamulla, mutta nyt ne taas kulkee Thunderbirdilla tuota herjaa ei tosiaan tule, joten mitäpä tätä enempiä jauhamaan.

     
     
  18. #118
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    252

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Eipä kauaa tarvitse tuotteiden kaupassa vanheta taas on atomisaattroit ja aloituspaketit loppu.

    täytyypä taas tähystellä ulkomaille, josko sitten sieltä!
    may the vape be with you!


     
     
  19. #119

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arikoe Näytä viesti
    Eipä kauaa tarvitse tuotteiden kaupassa vanheta taas on atomisaattroit ja aloituspaketit loppu.

    täytyypä taas tähystellä ulkomaille, josko sitten sieltä!
    Teemme tilauksia viikoittain, mutta tehtaat ja kuriirit toimittaa milloin huvittaa - varastot pääsee tyhjenemään. Uusi keikka piti lähteä viime viikolla, mutta vielä ei näy UPSin seurannassa...

     
     
  20. #120

    Vs: FinnVape - Suomalainen höyrykekauppa verkossa

    Tilasin 3 pakettia DCT2 vaihtocartoja ja muuta tavaraa 6.11.2011.
    Tänään tuli postissa mutta eipä ollut vaihtokartoja vaan niiden tilalla tuli 3 paketillista vaihtotankkeja..
    Tilausnumero oli #593. Tässä vielä kuvat tilauksesta ja yhden paketin sisällöstä:
    http://dl.dropbox.com/u/36509703/finnvape.png
    http://dl.dropbox.com/u/36509703/IMG...116_140303.jpg

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •