Sivu 666 / 714 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 166566616656662663664665666667668669670676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 13,301 - 13,320 / 14280

Aihe: Mitä ostin tänään? (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #13301
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Vapevarastojen täydennystilaukset veronpalautuksista. 5l vg, 2l pg, 4x vtc6 ja smok alien kit
    Yht 162,97e
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  2. #13302
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Taas kerran Finnvapelta punaista mallua muutama 30ml pottu. Vapetalolta 100ml Black series salmiakkia + Defunctan RY4:sta.

    Tekisi mieli ottaa Puffilasta toinen KF5-klooni, ja kaveriksi sille Eleafin Pico Mega... Noita single-26650 modeja kun ei ole liiemmin saatavilla pohjolan liikkeistä, niin aika todennäköinen on tuon Pico Megan hankkiminen. Akkukesto saattaisi olla aika kohtuullinen, kun olen jämähtänyt KF5-klooniin ja hurjaan 15 wattiin.

     
     
  3. #13303
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Taas kerran Finnvapelta punaista mallua muutama 30ml pottu. Vapetalolta 100ml Black series salmiakkia + Defunctan RY4:sta.

    Tekisi mieli ottaa Puffilasta toinen KF5-klooni, ja kaveriksi sille Eleafin Pico Mega... Noita single-26650 modeja kun ei ole liiemmin saatavilla pohjolan liikkeistä, niin aika todennäköinen on tuon Pico Megan hankkiminen. Akkukesto saattaisi olla aika kohtuullinen, kun olen jämähtänyt KF5-klooniin ja hurjaan 15 wattiin.
    Et löydä toimivaa 22650 akkua kuin lipona. Eli hanki lipo laturi sit samalla. Keeppowerit kyykkää ainakin heti, vaikka ei ole ees suojapiiriä.

    E: Eli tästä https://eu.nkon.nl/rechargeable/2665...v-a-grade.html
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #13304
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Et löydä toimivaa 22650 akkua kuin lipona. Eli hanki lipo laturi sit samalla. Keeppowerit kyykkää ainakin heti, vaikka ei ole ees suojapiiriä.

    E: Eli tästä https://eu.nkon.nl/rechargeable/2665...v-a-grade.html
    Kyllä minä vaan oon vetäny tyytyväisenä supertankkia 50watilla ja Solo Plus/Stoutissa sisällä Brillipowerin 26650.

    Ja noilla nylkyn käyttämillä tehoilla varmasti toimii riittävän hyvin perinteinen kenno.

     
     
  5. #13305
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Minä vahingossa Smokin Alien. Onko paha?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #13306
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Ok, kiitoksia tiedoista. Mulla on Nitecoren D2- laturi, jolla pitäisi manuaalin mukaan Lipojenkin lataus onnistua.. Mitä olen Youtubesta katsellut 26650- modien revikoita, niin ei ole ainakaan vielä tullut vastaan moitteen sanaa 26650-akkujen kestosta.

    Tämäkin taitaa olla niitä asioita, jotka täytyy itse testata käytännössä. Eihän noi akut kuitenkaan maita maksa, jahka on modi hommattuna.

     
     
  7. #13307
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Ok, kiitoksia tiedoista. Mulla on Nitecoren D2- laturi, jolla pitäisi manuaalin mukaan Lipojenkin lataus onnistua..
    En mä mitään tiedä, mut Lipo-akku on kai eri kuin LiFePO4, joka on mainittu D2 manuaalissa????

     
     
  8. #13308
    26650:ien tuotekehitys on vuosia 18650:ia jäljessä. No niitä ei laiteta läppäreihin, eikä Makitojen akkupackkeihin, eli ei ihme.

    Kun ei ajattele tehojen suhteen kuin singlemodina, eli siellä 15-35W tehoilla ajelee, kestää kivasti, mutta häviää dual-18650 modeille pahasti. Stout itsellä 26650 modeista.

    Toi on LiFePo just jonka Mr. D linkkasi.

     
     
  9. #13309
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Tiivisteitä, Demon killer 20coilin paketin, Griffin 25+ ja Wismec Reuleaux 2/3, sekä 6kpl Sony VTC4 akkuja siihen ja olikohan jotain muutakin vielä. Öö pulloja nesteitä varten.

     
     
  10. #13310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Ok, kiitoksia tiedoista. Mulla on Nitecoren D2- laturi, jolla pitäisi manuaalin mukaan Lipojenkin lataus onnistua.. Mitä olen Youtubesta katsellut 26650- modien revikoita, niin ei ole ainakaan vielä tullut vastaan moitteen sanaa 26650-akkujen kestosta.

    Tämäkin taitaa olla niitä asioita, jotka täytyy itse testata käytännössä. Eihän noi akut kuitenkaan maita maksa, jahka on modi hommattuna.
    26650-modi on itselläkin käytössä, hcigarin vt75. Kun escripella katselin niin 26650 kyykkää nopeammin ja pahemmin kuin 18650. Eli suurilla tehoilla puhti loppuu ensin. Mutta kun itsekkin nyt olen ajellut 30w tehoilla, niin eipä ongelmia ole akun kanssa ollut. 50w ongelmia oli taas hieman.

     
     
  11. #13311
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    26650-modi on itselläkin käytössä, hcigarin vt75. Kun escripella katselin niin 26650 kyykkää nopeammin ja pahemmin kuin 18650. Eli suurilla tehoilla puhti loppuu ensin. Mutta kun itsekkin nyt olen ajellut 30w tehoilla, niin eipä ongelmia ole akun kanssa ollut. 50w ongelmia oli taas hieman.
    Juu esim. 20 ampeerin virroilla kyykkää erittäin nopeasti. Tästä syystä esim. Wismec presa 100w.n lupaus sadasta watista on vain hetkellinen. Akku tulee arvoonsa juuri pienemmillä virroilla suuren kapasiteettinsa ansiosta.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  12. #13312
    Piti sitä nyt ostaa tommonen raven -versio deathwish tuubista, kun jo hirttosilmukkamallikin on niin hyvä.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  13. #13313
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    En mä mitään tiedä, mut Lipo-akku on kai eri kuin LiFePO4, joka on mainittu D2 manuaalissa????
    Piti oikein tarkastaa Nitecoren sivulta: D2 | Nitecore

    LiFePO4 on mainittuna, mutta ei Lipoa... joten uusi laturi pitäisi myös hankkia. Pitänee kysellä lisää laitepuolella, ettei mene täysin off topicin puolelle.

     
     
  14. #13314
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Tilaa vaan toi minkä linkkasin, sitä mää niinku meinasin mut unohdin sen Fe siitä välistä.. Moochin testeissä aika asiallinen akku.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #13315
    666 sivua shoppailua

     
     
  16. #13316
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Tilaa vaan toi minkä linkkasin, sitä mää niinku meinasin mut unohdin sen Fe siitä välistä.. Moochin testeissä aika asiallinen akku.
    Miten vaikuttaa LifePo4n 3,3voltin nimellisjännite? Vai vaikuttaako miitenkään?

     
     
  17. #13317
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    No se on kyl ongelmaa
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #13318
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Tilaa vaan toi minkä linkkasin, sitä mää niinku meinasin mut unohdin sen Fe siitä välistä.. Moochin testeissä aika asiallinen akku.
    Muuten voisinkin pistää tilausta, mutta Paypal-tilini on jäähyllä ainakin toistaiseksi. Moochin testejä olen joskus koittanut zoomailla ja ymmärtää.. mutta jotenkin kryptisiä ovat meikäläisen tajuta.

    Menee taas täysin OT:n puolelle1087.gif, mutta kiitos kuitenkin.

     
     
  19. #13319
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrHeuft Näytä viesti
    Miten vaikuttaa LifePo4n 3,3voltin nimellisjännite? Vai vaikuttaako miitenkään?
    "Their nominal voltage is 3.3V. This means they can't be used in regulated*mods and their much lower voltage, when drawing a lot of current from them, probably limits their use to series unregulated/mechanical mods only."
    https://www.e-cigarette-forum.com/fo...issues.770987/

     
     
  20. #13320
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    "Their nominal voltage is 3.3V. This means they can't be used in regulated*mods and their much lower voltage, when drawing a lot of current from them, probably limits their use to series unregulated/mechanical mods only."
    https://www.e-cigarette-forum.com/fo...issues.770987/
    Näin vähän epäilinkin.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •